Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2015 20:10 - КОГАТО ГО ПОВИКАМЕ
Автор: rustam Категория: Други   
Прочетен: 7195 Коментари: 16 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Бог е винаги до нас. Най-кратката молитва.
За онези, които търсят утешение или помощ.

"Свети Боже, Свети крепки, Свети безсмертни, помилвай ме!"

image


Тагове:   Отче наш,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - Супер снимка!!
14.09.2015 21:19
Здрасти, Рустаме! Снимката е супер! :) Идеята и изпълнението също! Поздрави!
цитирай
2. hloris - Привет и от мен!
14.09.2015 21:41
Кратък,но смислен пост.
Както се казва:
"Неведоми са пътищата Господни."
Той най-добре знае кое е доброто за нас.
цитирай
3. planinitenabulgaria - Гжа Лидис е оценила по-високо от Вашия моя постинг за Кръстовата гора.
14.09.2015 23:21
Писаното слово има тоналност, то е характерно за човека. На оперативния работник и на музикантите то дава много информация за обекта. Понеже не са Ви ясни тези неща, научете нещо от мен - Библията има тоналност си-минор. Затова тази тоналност се нарича архаична.
Г/жа Лидис просто е маркирала с коментар постинга Ви, а към моя е изпратила нещо много огромно, което обаче няма да одобря.
И едно пожелание към Вас двамата - оти не отидете заедно някога на 14. 09. на Кръстовръх?
цитирай
4. lidislidis - Не ти ли омръзна да се вземаш на сериозно? Отново интригантничиш и лъжеш
15.09.2015 00:02
planinitenabulgaria написа:
Писаното слово има тоналност, то е характерно за човека. На оперативния работник и на музикантите то дава много информация за обекта. Понеже не са Ви ясни тези неща, научете нещо от мен - Библията има тоналност си-минор. Затова тази тоналност се нарича архаична.
Г/жа Лидис просто е маркирала с коментар постинга Ви, а към моя е изпратила нещо много огромно, което обаче няма да одобря.
И едно пожелание към Вас двамата - оти не отидете заедно някога на 14. 09. на Кръстовръх?


Държа да подплатиш лъжата си, че контактувам в коментари с теб в блога. Време е да разбереш, че за никой от блога, най малкото пък за мен представляваш нещо, като оценител и т.н. Ще те посъветвам да спреш с интригите и използването в тях на името ми. Ясен си на всички тук, няма смисъл да се повтаряш и излагаш отново с интриги и лъжи по чужд адрес. Ако си в криза обърни се към лекар, а не цапай с интригантски коментари блоговете на хората.
цитирай
5. rustam - Благодаря ти, Лиди!
15.09.2015 07:03
lidislidis написа:
Здрасти, Рустаме! Снимката е супер! :) Идеята и изпълнението също! Поздрави!


Искам да ти кажа още, че оставям коментара на онзи лъжец и подлец Коста Планинарчето, единствено заради това, че си му отговорила. Смея да твърдя, че си го направила както трябва!
цитирай
6. rustam - Привет Хлорис!
15.09.2015 07:04
hloris написа:
Кратък,но смислен пост.
Както се казва:
"Неведоми са пътищата Господни."
Той най-добре знае кое е доброто за нас.

цитирай
7. rustam - Да, така е. Съгласен съм с теб.
15.09.2015 07:06
brancaleon написа:

Но си мисля, че преди да поискаш прошка от Бог, редно е да поискаш прошка от този (тези) когото (които) си засегнал, ако това е възможно.


Но аз намерих тази снимка, хареса ми и се сетих за тази молитва, коsто помага, сигурен съм.
цитирай
8. pantaleev - Бог с Нами приятелю!
15.09.2015 11:03
Бог с Нами приятелю!
цитирай
9. mihala - Една, можеби неволна грешка в за...
15.09.2015 11:26
Една,можеби неволна грешка в заглавието, ме накара да пиша. Бог е в нас, а не до нас и като така винаги чува молитвите ,казани от сърце.Успех.
цитирай
10. starforlife - mihala, според мен rustam го е казал абсолютно точно.
15.09.2015 12:51
Аз съм Бог. Ти си Бог.
НИЕ ВСИЧКИ СМЕ БОГ.
/носейки Божественото в себе си/
Затова Той е навсякъде около нас, а с това "до" /моето мнение е, че/ така се търси единството със себе си.

Поздрави!
цитирай
11. rustam - Амин!
15.09.2015 13:53
pantaleev написа:
Бог с Нами приятелю!

цитирай
12. rustam - Михала,
15.09.2015 13:57
mihala написа:
Една,можеби неволна грешка в заглавието, ме накара да пиша. Бог е в нас, а не до нас и като така винаги чува молитвите ,казани от сърце.Успех.

Бог е навсякъде, но имах предвид, че понякога забравяме за него. Други просто съзнателно го прогонват и свързват душата си със Злото. Случват се моменти, когато една такава кратка, но силна молитва, изречена с вяра спасява. Това е.
цитирай
13. rustam - Поздрави!
15.09.2015 13:58
starforlife написа:
Аз съм Бог. Ти си Бог.
НИЕ ВСИЧКИ СМЕ БОГ.
/носейки Божественото в себе си/
Затова Той е навсякъде около нас, а с това "до" /моето мнение е, че/ така се търси единството със себе си.
Поздрави!


Да, може и така да се каже.
цитирай
14. mar866 - ...
15.09.2015 16:38
аз пък не вярвам, че има Бог...

пп. бебокът прилича на моя Марто, вечер преди лягане;))))
цитирай
15. rustam - Това е твоят избор
15.09.2015 16:59
mar866 написа:
аз пък не вярвам, че има Бог...

пп. бебокът прилича на моя Марто, вечер преди лягане;))))


Бог ни дава свободната воля да избираме. И винаги има поне два плана за нас във всеки един момент. Ти си избрала да не вярваш, но, сигурен съм, че имаш съвест и тя е "гласът на Бог вътре в нас" според един философ, който също не вярвал и бил богоборец.

А молитвата по-горе е простичка. Не пречи човек да я знае. Ако се наложи винаги може да ти помогне.
цитирай
16. gosho568 - Бебето е много готино...
15.09.2015 23:19
А, ПЛАНИНАРЯ, освен да коментира другите и да не пише по темата на блога - явно, че не знае!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3820914
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив