Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 12:48 - ПАЛАЧ
Автор: rustam Категория: История   
Прочетен: 2740 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Във времената на Сталинска Русия  щатните палачи в лагерите и затворите  са назначавани на служба към НКВД закодирани под длъжността " Сътрудник за особени поръчения". Били са стотици. Но и там е имало "социалистическо съревнование". Абсолютен "първенец" в тази сфера е Пьотр Магхо. За близо 23 годишната си "трудова дейност"  е разстрелял собственоръчно 10 000 " врагове на народа". Отличаван е с всички най-високи съветски ордени.

                                                       image      Този ,приличащ на благ чичко, палач е предпочитал револвер "Наган" и в края на "работния ден"  миел цялото си тяло с одеколон, защото миризмата на кръв попивала доли в порите на кожата  му.В малкото дни, когато не убивал, имал задача да провежда политическа просвета с осъдените на смърт. Целта била - да се убедят разстрелваните да не викат преди екзекуцията си " Да живее другаря Сталин!".
     Магхо е пенсиониран поради заболяване от алкохолизъм, развита шизофрения и оглушаване с дясното ухо ( стрелял с дясната ръка). Умира от инфаркт година след това.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Какви колоси на революцията!
24.06.2010 14:56
Слугите от този род и сорт са се радвали на особеното благоволение на вожда.

Впрочем екзекутора на руското императорско семейство е достигнал високо в канибалската им йерархия - напълно заслужено.
Ето и внука на готвача на тов. Сталин - кагебееца путин - днеска е цар.
Хиляди такива има.
У нас също.
цитирай
2. rustam - Борка
24.06.2010 15:38
Верно ги има.
Въпросът обаче специално за Бг е - кой почна пръв?
Отговорът мисля не ти отърва.
цитирай
3. dolsineq - Просто не е за вярване: "Но и ...
24.06.2010 18:58
Просто не е за вярване: "Но и там е имало "социалистическо съревнование". - кой да разстреля повече осъдени. Явно още дълго ще ни преследват кошмарите от "народното" управление...
цитирай
4. boristodorov56 - 2. rustam
25.06.2010 09:02
Грешиш - никога не съм бягал от изясняването на този въпрос.
Но въпроса не е поставен точно.
Какво значи - Кой започна пръв?

За да не надприказваме излишно ще приведа една аналогична успоредица,
защото разбирам какво точно имаш предвид.

Само преди - например - три години имаше социалистическо правителство, президента комуняга е все още на поста си и парламентарното мнозиство беше комунистическо, а Царя беше също в управляващата шайка..

С какво се е различавал режима през 1925 год с този от 1 999 г.?

Нали?

Сега ми обясни, ако една добре въоръжена шайка мародери и бандити, при това добре финансирана от Путинова Русия излезе в шумата и започне да ограбва мирни хора, дребни бизнесмени, пали кметства, рафинерии, взривява влакоте и т.н. - как щяха да постъпят Серго Умното и пиянгура Руменчо Петков, дори ако тези хубавци бяха под флага с чука и сърпа и с комунистически лозунги в уста?

Щаха ли да ги изтребят безжалостно до крак?
Безжалостно
и методично?


Каква е разликата между - онова време и днес?

Мисля си само в полза на днешните невъзможни шайкаджии.

Привет от Града на Альошката!
цитирай
5. rustam - Виж сега Борка,
25.06.2010 12:22
Както се казва - написаното е предположения - какво щели да направят.
Освен това - половината истина не е Истина. А е половин Лъжа. Ето защо -
Защото у нас нещата не започваха през 1925, а през 1923.
.....Още едно примерче - небезизвистният Димитър Пешев - дето спасил българските евреи. От какво ги спаси? От позорния Закон за защита на нацията, който две години преди това самият той прокара и гласува в НС.
цитирай
6. boristodorov56 - 5. rustam
25.06.2010 23:19
Мислиш ли, че не знам историята?

Нещата не започнаха 1923, а 1918 год. - с предателството на Добро поле.

Що се отнася до предположенията - грешиш - не са предположения.
Спомни си, че един човек с прякор Чакъра в Харманлийко бе бит с гранатомет
в първият мандат на тройната ксоалиция по заповед на д-р Б. Борисов в качеството му Гл. секретар на МВР, а министър му беше комунягата Петканов, но този случай не го брой, защото не е станал практика.
По-скоро е практика на съвременните шумкари.

Колкото до закона - струва ми се самите евреи сами по-добре от нас двамцата знаят доколко Димитър Пешев ги е спасил или не.
Делата - нали по делата трябваше да ги съдим хората, а не по намеренията.
цитирай
7. анонимен - Колкото и да е странно
01.07.2010 18:53
това наистина е "народно управление". Народа мечтае за кръвтта на злодеите -трбява само някой да му ги посочи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3820963
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив