Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2015 18:35 - КАПАЦИТЕТ
Автор: rustam Категория: История   
Прочетен: 10290 Коментари: 38 Гласове:
14

Последна промяна: 10.11.2015 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    Мине, не мине време и покрай страхотните разказчета за бивалици и небивалици небезивестният блогър ПИЕРО(П.В.Даскалов) вземе та пусне постинг на любимата си тема. Става дума за църквата "Света Петка Самарджийска" и теорията на акад. Хайтов относно погребението на Апостола на свободата там. Спокойно можем да кажем, че ПИЕРО има две "красти". Да пуска по няколко пъти в профила си  "чудесните" си истории като "превтасали манджи" и ,разбира се, редовно да изобличава и громи покойния акад.Хайтов относно гроба на В.Левски.

     Един от основните аргументи Пиеро е, че ,видите ли, Хайтов е абсолютен лаик в сферата на археологията. Все едно, че Н.Хайтов не е бил заобиколен от професионалисти съратници и все едно, че геодезистът Даскалов е голям капацитет в тази наука.

     Както и да е. За да не бъдем пространни, ще кажем само едно нещо. Това нещо никога няма да видите написано при ПИЕРО. А то е следното. Самият Ст.Михайлов, човекът който разкопава скелет полеви №95(за който се приема, че е погребаният Левски) пише черно на бяло през 1961г. в сборник на БАН, че:

"...скелетът се намира в еднометров слой, наситен с късни матерали от последните години на турското робство."  Този същият скелет 95, който сътрудниците на Археологическия музей, между които и нашият ПИЕРО, изхвърлиха на боклука.


   Като стар и изпечен номенклатурчик другарят ПИЕРО владее хватката винаги да прескача и избягва тези два факта. Защото не му отърва.Той така и няма да разбере, че половината истина, дори повторена 100 пъти си остава лъжа.


Тагове:   капацитет,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - ххиихихихи...
10.11.2015 19:19
рустамич...ша ма умориш,друг!!
сърцеразбиващ...изящен хумор..
подплатен с един...юнашки ритник
отзадЕ.....
Дядката,таман да хукне утре до Ангелоподобната за илачи
цитирай
2. rustam - milady
10.11.2015 19:27
Господин Локумко е пълна морална противоположност на Хайтов, понеже обича най-напред себе си
цитирай
3. rustam - rayofdreams
10.11.2015 19:53
Хайде да пишем и работим с факти, а не със заклинания. Не работя с интернет, а с книги. Отиваш, намираш Сборника на БАН "В памет на К.Шкорпил" от 1961година на страница 111 и четеш това, което е цитирано.

Съветите за уважението ще правиш на онзи, който не се е посвени да "оборва" един покойник.

цитирай
4. milady - колегата Рей ъф дриймс изучавал НЛП /хаха/ша умра бе Гошка теб.Добре ,че си винаги на Страж!
10.11.2015 20:31
rustam написа:
Господин Локумко е пълна морална противоположност на Хайтов, понеже обича най-напред себе си


пп..Нали ГО позна,русти?
тоЗ е най големият Лаладжия на Света,
и по всички земни кълбета ..
ашколсун на майка ти ,Брава на баща ти,МаГого !
цитирай
5. rustam - Разбира се, че го познах
10.11.2015 21:19
milady написа:
rustam написа:
Господин Локумко е пълна морална противоположност на Хайтов, понеже обича най-напред себе си


пп..Нали ГО позна,русти?
тоз е най големият Лаладжия на Света
и по всички земни кълбета ..
ашколсун на майка ти ,Брава на баща ти.МаГого !


Него и хлорис с тази думичка "реала" и "наглостА" винаги ще ги позная.
цитирай
6. milady - мн.малко са хората тук,които могат ,да ме усмихнат ,рустаме.
10.11.2015 21:28
само бисери от твоите уста ,Френд
Респект!
бааси пича си ;))
цитирай
7. getmans1 - Рей, и аз те познах даже малко се чувствам неудобно, че ще ти припомня майсторе хакерски, този е вторият във фирмата „ БлекПомпс системс и ко“ ...
10.11.2015 21:42
rayofdreams написа:
milady както винаги се изака и написа:
рустамич...ша ма умориш,друг!!
сърцеразбиващ...изящен хумор..
подплатен с един...юнашки ритник
отзадЕ.....
Дядката,таман да хукне утре до Ангелоподобната за илачи

rayofdreams не смята за нижно да отговори и написа:

....

rustam написа:

Господин Локумко е пълна противоположност на Хайтов, понеже обича на.



... Последно, политически не беше съгласен с мен, сега вече се надявам да видиш добре, че лустрацията на хората удобно пропуснахме и изтървахме но написаното след 1945 трябва да да мине през „ситното сито“.

... Честно казано, Рей вече съм склонен да вярвам в съществуването на виртуални убийци или най-малкото, завистта им е убийствена!
цитирай
8. rustam - getmans1
10.11.2015 21:56
Лустрацията е едно на ръка, но да ти кажа, че ако въведат ценз по грамотност, ти до живот няма да получиш право за гласуване!
цитирай
9. getmans1 - Я що тогава не дефинираш, що е грамотност и що бягаш от другите казани нещица ...
10.11.2015 22:15
rustam написа:
Лустрацията е едно на ръка, но да ти кажа, че ако въведат ценз по грамотност, ти до живот няма да получиш право за гласуване!


... Не ме връщай към блоговата клюка, че да те попитам некои неща!
А с този си постинг ти, потвърждаваш каквото хората го говоря за твоята личност, от тук на сетне каквито и да ги плещиш разните му там грамотности, просто си ги заври в гъза!

Боклук си ти и ти го казвам, не заради мен!
цитирай
10. rustam - Охо, нервичките май не издържат, а!
10.11.2015 22:22
getmans1 написа:
rustam написа:
Лустрацията е едно на ръка, но да ти кажа, че ако въведат ценз по грамотност, ти до живот няма да получиш право за гласуване!


... Не ме връщай към блоговата клюка, че да те попитам некои неща!
А с този си постинг ти, потвърждаваш каквото хората го говоря за твоята личност, от тук на сетне каквито и да ги плещиш разните му там грамотности, просто си ги заври в гъза!

Боклук си ти и ти го казвам, не заради мен!


Ей, там е кондиката, че както сам си казал аз съм личност - със свое име, със своя снимка и координати. А ти, посерко си само един идиотски ник. С неграмотни драсканици и хленчещ като бездомна мастия. Това е главната разлика между нас.
цитирай
11. getmans1 - Във всичките си коментари съм последователен и следователно грамотно се отнасям към текста ти ...
10.11.2015 22:39
rustam написа:
getmans1 написа:
rustam написа:
Лустрацията е едно на ръка, но да ти кажа, че ако въведат ценз по грамотност, ти до живот няма да получиш право за гласуване!


... Не ме връщай към блоговата клюка, че да те попитам некои неща!
А с този си постинг ти, потвърждаваш каквото хората го говоря за твоята личност, от тук на сетне каквито и да ги плещиш разните му там грамотности, просто си ги заври в гъза!

Боклук си ти и ти го казвам, не заради мен!


Ей, там е кондиката, че както сам си казал аз съм личност - със свое име, със своя снимка и координати. А ти, посерко си само един идиотски ник. С неграмотни драсканици и хленчещ като бездомна мастия. Това е главната разлика между нас.


... а ти, си този който бяга „по тъча“.

Ей, даскале, ти си този който сее простотия из държавата ни, пак ще ти го кажа, последният ти постинг го показва не заради това , че може да сте прави в хипотезите си но не и в отстояванията им.

А, аз никога с тебе няма да обсъждам въпроса за гроба на В.Левски, че ти не си българин, бе!
цитирай
12. rustam - Престани да ми се обясняваш като ученичка!
10.11.2015 22:47
getmans1 написа:
rustam написа:
getmans1 написа:
rustam написа:
Лустрацията е едно на ръка, но да ти кажа, че ако въведат ценз по грамотност, ти до живот няма да получиш право за гласуване!


... Не ме връщай към блоговата клюка, че да те попитам некои неща!
А с този си постинг ти, потвърждаваш каквото хората го говоря за твоята личност, от тук на сетне каквито и да ги плещиш разните му там грамотности, просто си ги заври в гъза!

Боклук си ти и ти го казвам, не заради мен!


Ей, там е кондиката, че както сам си казал аз съм личност - със свое име, със своя снимка и координати. А ти, посерко си само един идиотски ник. С неграмотни драсканици и хленчещ като бездомна мастия. Това е главната разлика между нас.


Като научиш, че се пише слято "оттук" и "насетне", тогава се яви за допуск! При мен учат десетки момчета от ромски произход с 8 клас, които са в пъти по-грамотни от теб, нагъл нахалник! Но точно ти имаш гьотсуратлъка да претендираш, че трябвало да се сложи образователен ценз в България!
цитирай
13. getmans1 - Та от тук на сетне и от там на там, ти си си простия Рустам, коментираме ти постинга лайнарски, нещо което само ти може да сътвориш ...
10.11.2015 22:57
rustam написа:
getmans1 написа:
rustam написа:
getmans1 написа:
rustam написа:
Лустрацията е едно на ръка, но да ти кажа, че ако въведат ценз по грамотност, ти до живот няма да получиш право за гласуване!


... Не ме връщай към блоговата клюка, че да те попитам некои неща!
А с този си постинг ти, потвърждаваш каквото хората го говоря за твоята личност, от тук на сетне каквито и да ги плещиш разните му там грамотности, просто си ги заври в гъза!

Боклук си ти и ти го казвам, не заради мен!


Ей, там е кондиката, че както сам си казал аз съм личност - със свое име, със своя снимка и координати. А ти, посерко си само един идиотски ник. С неграмотни драсканици и хленчещ като бездомна мастия. Това е главната разлика между нас.


Като научиш, че се пише слято "оттук" и "насетне", тогава се яви за допуск! При мен учат десетки момчета от ромски произход с 8 клас, които са в пъти по-грамотни от теб, нагъл нахалник! Но точно ти имаш гьотсуратлъка да претендираш, че трябвало да се сложи образователен ценз в България!


... от тук на сетне всичко е от „лукаваго“!
цитирай
14. lidislidis - Рустаме, поздрави!
11.11.2015 00:58
Аз също си спомням доста добре, че всички софиянци знаеха за този скелет на Левски, че е в черквата и аз самата много пъти съм ходила в Света Петка имах и познати отци, отец Серафимов и от него съм чувала подробности. Не знаех, че са изхвърлили скелета на Апостола на боклука...Може би е било в момента преди години, когато беше подет кампания да се очерня Левски, че бил убиец...а може и да им е било платено и предплатено от турските ни управници, които замениха и турското робство с турско присъствие в Парламента...Жалко за българските светини, че ги изхвърлят на боклука...
Приятна вечер ти желая!
цитирай
15. bryunetsnakovalnia10 - Бях написал друго от друго име /Рустаме, ти знаеш/, но размислих.
11.11.2015 01:05
rayofdreams, няколко пъти ти казах, че си тъп комплексар.
Сега ти казвам, че съм бил в грешка:
Ти си болен, много тъп кретен и комплексар.
Срамувам се от теб, честно ти казвам.
Абсолютно селяндурщина е малкото блогово /подчертавам/ познание, което си усвоил.
С поведението си го доказваш.

Има специфики /клинчери/ при моето писане, които знаят най-близките ми Приятели тук, ти не подозираш дори за тях, за да можеш да ги имитираш.
Така те, Приятелите ми, ме разпознават на 100%, а какво мислят останалите - за мен принципно е без значение.
Но рано или късно вменяването ти, че този профил е мой ще ти изиграе лоша шега.
Помни ми думата.

Разбор:
- "Бре да видиш" аз не бих употребил никога. Моето щеше да е "Ти да видиш!" и 100% щеше да е с "!"
- Винаги след НИК-а в така оформени от мен /и в това си втора цигулка - друг даде идеята, нали така?/ коментари съм писал ",". Винаги!
- "изака" бих употребил единствено с допълнението "на пометеното". Никога самостоятелно. Никога.
- Когато ми стигат символите - пиша "?!", а не само "?". Винаги!
/това "?!" също е наложено от мен в НЕТ-а - комплексира ли те И това?!/
- Започнал ли съм с шаблон "милейди написа еди що си", никога няма да оставя "рустам /и автодовършването само/". Никога.
/след "милейди", ако бях аз - би имало ","/
- Бло ме е ебавала /и открито/ за "..." Аз никога не пиша многоточието неправилно. Никога!
- "цъкайки с език" няма начин да присъства в речника ми. За мен е селско. Не съм го /и не ще го/ употребявал никога.
/преди това вече казах, че аз бих сложил 100% ","-ката/
- Никога не бих написал "М?". При мен винаги е "М?!"
/Има особеност кога е на същия и кога на нов ред. И не мисли, че от това ЛС ще станеш по-добър мой имитатор - Оригиналът е едни!/
- "Бааси" не и в случая. Тук би било само "Баси". НаглостТа, а не...
- За "интернет" и "реала" ще премълча - ха ха ха
- Препинателен знак не плътно след думата... НИКОГА! АМА НИКОГА!
Да не говорим, че бих написал "деактивирай", а не "изтрий".
Рустам не може да трие.
цитирай
16. bryunetsnakovalnia10 - 3в1
11.11.2015 01:14
bryunetsnakovalnia10, учудвайки се на малоумието на някои, насочено към getmans1, написа:
Не ми е присъщо да обиждам с "тъпак", "комплексар", "кретен" и т.н., но...
го правя с определена цел и насочено към някого, искайки нещо да му подскажа.
Няма да те обиждам сега, при все, че заслужаваш.
А заслужаваш, защото един единствен /и последен/ път коментирах при теб, че не съм фен на ЕС /казал съм го още май 2013-та/ и на това да сме платили 13 млрд. членски внос и неустойки, а да сме получили в замяна малко повече от половината...
И ти ме обяви вече за твой политически "враг".
Бааси кретенията честно!
А, че въпросният не съм аз - това е повече от ясно.
Освен това ме обиждаш да ме сложиш в един отбор с Блеки.
Някак си... не ми е в категорията.
Помпичката му също.
Остани си със здраве!

bryunetsnakovalnia10, съжалявайки ходещото, девиантно недоразумение milady, написа:
За НЛП-то няма да разисквам, при все, че дипломата ми е факт.
Дри няма да разисквам, че да го споменаваш ни в клин, ни в ръкав - е било тъпанарско.
По-скоро искам друго да ти рекна и то е:
Аз един единствен път си позволих да напиша Истината за майка си /лека й пръст/, колкото и да не ми правеше чест.
Да споменаваш мъртвите /и то от скоро/ е пълна простотия, но от теб какво да се очаква...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Рустам, извини ме за офтопика.
По постинга ти няма да вземам отношение и то не, защото бих защитил Петър...
А защото бих го обидил.

Но пък искам да ти стисна ръката за това:
rustam, мъжкарската го рекна на смотаняците въобще, като написа:
... аз съм личност - със свое име, със своя снимка и координати. А ти, посерко си само един идиотски ник.

ЕВАЛА, РУСТАМЕ!
Малко сме тези тук, които имаме ташаците да излезем така.

И да ДРАСна един мохабет:
Някога Мъжете са носели потури - и в тях е имало трангури!
Сега носят дънки - и в тях има трънки!

/трангури - едри сливи, като ренглота - жаргон/

Поздрави на всички.
цитирай
17. apostapostoloff - Недостойно е да се "спори" с мъртвец-
11.11.2015 05:46
на няколко пъти писах на Даскалов това. Недостойно е да се петни и паметта на такъв велик творец. Дори и да приемем, че той е бъркал- ама какво от това, бе? Човешко е да се греши.

Пък и за нас, българите, едва ли е толкова важно да знаем, къде е погребан Дяконът. За нас, българите, Левски е жив и винаги ще бъде жив, защото го носим в сърцата си.
цитирай
18. bryunetsnakovalnia10 - Апостолоф, благодаря ти! За теб: http://vbox7.com/play:8d6c5573f3
11.11.2015 07:56
apostapostoloff, показвайки, че когато иска - може да пише страхотни коментари, написа:
Недостойно е да се "спори" с мъртвец-
на няколко пъти писах на Даскалов това. Недостойно е да се петни и паметта на такъв велик творец. Дори и да приемем, че той е бъркал- ама какво от това, бе? Човешко е да се греши.

Пък и за нас, българите, едва ли е толкова важно да знаем, къде е погребан Дяконът. За нас, българите, Левски е жив и винаги ще бъде жив, защото го носим в сърцата си.

bryunetsnakovalnia10, стискайки и на него виртуално ръката, като отговор написа:
Провокира ме отново да се включа с коментар и да стане ясно защо писах, че, ако коментирам постинга - ще обидя Петър.
Ти си го формулирал много по-добре, отколкото аз бих съумял да направя.
Адмирирам думите ти напълно!

Благодаря още веднъж, както за това, че ме израдва да прочета такъв твой коментар, така и за това, че изказа мнението ми стегнато, ясно и най-вече от позицията на истински Българин!

Петре, прочети, моля, този коментар на Апостолоф.
След това го прочети отново.
След това те съветвам да си го препишеш в някое тефтерче и всеки път, когато ти се прииска да пишеш нещо различно от думи величаещи Апостола - да отваряш тефтерчето и прочиташ отново.
На глас.
цитирай
19. getmans1 - Вижте заради какво си стискате ръцете и колко е съществена разликата от профилите, щом ви се струва значителна, стискайте си каквото искате а аз ще се :)))
11.11.2015 08:27
Име:Свилен Георгиев
Възраст:54
Пол:мъж
Град:Пазарджик
Интереси:осъзнат

...................................
Име:Радослав Симеонов
Пол:мъж
Професия:пенкилер
Интереси:всякакви

..............................
Дори да съм сгрешил за „Рей“ не съм обвинявал някой за „политически враг“ и най-малко за човек от „отбора на Блеки“ затова в заключение ще кажа, че този Брюнет ме обърква повече от Рей точно за неразбирането на текста.
цитирай
20. blackpredator - ей го още един капацитет
11.11.2015 09:02
getmans1 написа:
Направо го предвидях коментара ти ... Иван Зогравски в случая е толкова нелеп, колкото и коментарите на ЧеПъ ...

Гетьооо, ЗограФски иде от зограФ, не от кучисайта Вактор, де ни пействаш катаден
и ЧеПъ за зеле не става от тебе...
цитирай
21. bryunetsnakovalnia10 - Ама ти вЕрно си бил малоумно парче...
11.11.2015 09:04
getmans1 написа:
Вижте заради какво си стискате ръцете и колко е съществена разликата от профилите, щом ви се струва значителна, стискайте си каквото искате а аз ще се :)))
Име:Свилен Георгиев
Възраст:54
Пол:мъж
Град:Пазарджик
Интереси:осъзнат

...................................
Име:Радослав Симеонов
Пол:мъж
Професия:пенкилер
Интереси:всякакви

..............................
Дори да съм сгрешил за „Рей“ не съм обвинявал някой за „политически враг“ и най-малко за човек от „отбора на Блеки“ затова в заключение ще кажа, че този Брюнет ме обърква повече от Рей точно за неразбирането на текста.

Първо - не отделяш внимание на детайлите, а един съществен е, че "враг" е в кавИчки.
Второ - мислиш си, че цитираните профили зная на кого са и ме интересува.

Но най важното е ей това:
А за какво да си ги стискаме бре, мен?
За какво, ако не за едни точни, на място и мъжкарски думи /първото ми "ръкостискане", отправено към Рустам/.
Или за едни умни, на място и националистически думи /второто ми "ръкостискане", отправено към Апостолоф/.

Второто дори ме провокира да направя клипче, с което да поздравя Апостолоф.
Рустам също.
На това, тяхното, на Рустам и Апостолов /а и моето, защото аз все пак съм реален Приятел с Даскалов/ му се вика правдивост.
А ти симпатизираш на Петър от различни... "интереси".
/мое мнение разбира се - не претендира да е меродавно, а и няма значение/
цитирай
22. getmans1 - И аз гледам, че яко вникваш и в текстовете и подробностите, и в детайлите. Единият профил е на Рустам а другият е моя ....
11.11.2015 09:44
анонимен написа:
getmans1 написа:
Вижте заради какво си стискате ръцете и колко е съществена разликата от профилите, щом ви се струва значителна, стискайте си каквото искате а аз ще се :)))
Име:Свилен Георгиев
Възраст:54
Пол:мъж
Град:Пазарджик
Интереси:осъзнат

...................................
Име:Радослав Симеонов
Пол:мъж
Професия:пенкилер
Интереси:всякакви

..............................
Дори да съм сгрешил за „Рей“ не съм обвинявал някой за „политически враг“ и най-малко за човек от „отбора на Блеки“ затова в заключение ще кажа, че този Брюнет ме обърква повече от Рей точно за неразбирането на текста.

Първо - не отделяш внимание на детайлите, а един съществен е, че "враг" е в кавИчки.
Второ - мислиш си, че цитираните профили зная на кого са и ме интересува.

Но най важното е ей това:
А за какво да си ги стискаме бре, мен?
За какво, ако не за едни точни, на място и мъжкарски думи /първото ми "ръкостискане", отправено към Рустам/.
Или за едни умни, на място и националистически думи /второто ми "ръкостискане", отправено към Апостолоф/.

Второто дори ме провокира да направя клипче, с което да поздравя Апостолоф.
Рустам също.
На това, тяхното, на Рустам и Апостолов /а и моето, защото аз все пак съм реален Приятел с Даскалов/ му се вика правдивост.
А ти симпатизираш на Петър от различни... "интереси".
/мое мнение разбира се - не претендира да е меродавно, а и няма значение/


... или иначе казано, единият на единия „посерко“ а другият, на другият „посерко“ и ако бях прибавил и твоя щяхме да сме трима посерковци, все с еднакви координати. Вий сте биле публични а аз не, сравнявай тогава профили или ташаци, воля твоя!

„Но пък искам да ти стисна ръката за това:
rustam, мъжкарската го рекна на смотаняците въобще, като написа:
... аз съм личност - със свое име, със своя снимка и координати. А ти, посерко си само един идиотски ник.

ЕВАЛА, РУСТАМЕ!
Малко сме тези тук, които имаме ташаците да излезем така.“

цитирай
23. rustam - Здравей, Лиди!
11.11.2015 09:51
lidislidis написа:
Аз също си спомням доста добре, че всички софиянци знаеха за този скелет на Левски, че е в черквата и аз самата много пъти съм ходила в Света Петка имах и познати отци, отец Серафимов и от него съм чувала подробности. Не знаех, че са изхвърлили скелета на Апостола на боклука...Може би е било в момента преди години, когато беше подет кампания да се очерня Левски, че бил убиец...а може и да им е било платено и предплатено от турските ни управници, които замениха и турското робство с турско присъствие в Парламента...Жалко за българските светини, че ги изхвърлят на боклука...
Приятна вечер ти желая!



Да, точно така са направили от Археологическия музей. Изхвърлили са костите от "Св.Петка" като отпадък. Струва ми се неслучайно. Ако бяха съхранени или поне препогребани, с днешните възможности на науката можеше да се направи ДНК анализ на останките!
цитирай
24. rustam - Здравей, bryunetsnakovalnia10
11.11.2015 09:56
Възможно е да съм се "припознал" в профила, който коментираш. Съжалявам, но практически е невъзможно непрекъснато да се нищят и разглеждат детайлно имитациите. А този определено е ловък имитатор.
цитирай
25. rustam - БП
11.11.2015 10:00
blackpredator написа:
getmans1 написа:
Направо го предвидях коментара ти ... Иван Зогравски в случая е толкова нелеп, колкото и коментарите на ЧеПъ ...

Гетьооо, ЗограФски иде от зограФ, не от кучисайта Вактор, де ни пействаш катаден
и ЧеПъ за зеле не става от тебе...


Сред такива тотални неграмотници и полуидиоти като форГЕЙТМАНА дори семпли интелекти като интелектуалната щурмбанфюрерин СЕСТРА се чувстват велики!
цитирай
26. milady - рустаме, недей става за ташак, че си и на Първа...
11.11.2015 10:36
да “вярваш„ на Лудото Гече / с многопрофилната шизоидна
и хистерионна невроза.....е все едно да си по луд от неГО....

имай ми доверие, аз имам Професорска Диплома ;)))

23. rayofdreams - Използвам случая и
09:41
Публично се извинявам на:
Георги Стоименов
за извършените от мен действия.
цитирай
27. bryunetsnakovalnia10 - Включвам се отново, тъй като и самият постинг е по /допирателната с/ "темата"
11.11.2015 11:03
rayofdreams написа:
Публично се извинявам на:
Георги Стоименов
за извършените от мен действия.
Надявам се на всички стана ясно, че аз не съм Той, с когото сме комуникирали с малко ЛС, но иначе нямаме нищо общо. Не ме е заплашвал, нито обиждал, нито сме разменяли никове и пароли, както някои твърдят! Спирам за да не бъда многословен и да дам повод за нови недоразумения...
Не искам и занапред да бъда объркван с някой друг ник, бил то негов или на друг блогър. Мнението ми за този постинг го изразявам накратко в следващ коментар, който в момента оформям и давам разрешението си той да бъде копиран от приятелите и използван по подобен начин за подобни постинги

Кой се извинява на Георги Стоименов?!
Аврам Бакалски, Захаринчо Грамшикеров или Ташачко Малкосплесков?
Бааси страхливеца!
Но да рекна нещо друго: Ако до 48 часа не можеш да възстановиш изтрити коментари тук - оправдаваш епитета ми, че си компютърен фокусник, а не Специалист.
Нима огроооомния фалос, който си бил изтъпанчил преди не потвърждава мнението ми, че си комплексар?!

Ето ти едно домашно:
Аз бих постнал това /преведи си го - нали си по-добър от мен в тея неща/: ┌∩┐

Но мисълта ми е друга:
Извини се на Георги Стоименов, ок.
Що не разкриеш обаче подбудите си да правиш тези неща?!
Що не разкриеш другите си НИК-ове, които си имал, имаш и съм сигурен, че ще имаш тепърва?!
Казал съм го защо: Защото нямаш ташаци.
/но пък си ги рисуваш - тоест, копираш/
/Демонстрирах ти /и при това, че си втора цигулка/ наскоро творчество и в този аспект. С цели картини дори. Идеи, пич. Идеи и креативност. Това е същината. Другото все някой е накодил преди нас. Ако не - ти можеш ли да си го накодиш?! Сигурен съм, че НЕ!/

Гетманс, ама ти сериозно ли?
Човек тук чете постинги и коментари, а не гледа съдържание на профили.
Освен това разликата /по наличието на ташаци/ в двата е очевадна.

Юлке, ти пък си толкова зле, че, ако не беше жалка - щеше да си смешна.

Анонимен /ли?!/, казал съм ти го дори и днес. Не нямаш ташаци - самият ти си ташак!
Във всичките си профили и безсилие.

Рустаме, предполагам, че си ми изпълнил "желанието" и затова съм получил "извинението".
Но и да не си - аз съм изключително паметлив и си спомням какво писа веднъж, че пиеш.
А 30-ти е ден рожден.
Така, че...
цитирай
28. rustam - bryunetsnakovalnia10
11.11.2015 11:06
Струва ми се, че ако кметът Портних знаеше с какво се занимават в работно време някои негови подчинени, то би имало още уволнени оттам след пияндето Станков!
цитирай
29. mar866 - ...
11.11.2015 11:52
уффф, Русти, как го търпиш тоя с логореята на пръстите?
опитах се да прочета нещо, но нищо не схванах:( говори си сам, нещо цитира...
наплодил стотина профила и сам се ухажва - санкита, манкита, всичко е плод на въображението му, след като бабите клакьорки го отсвириха преди година.
Боже, Боже нетът е пълен с психопати...
цитирай
30. bryunetsnakovalnia10 - И преди да излетя за бачкане - да издразня тъпнарите.
11.11.2015 12:58
/щото аз обичам с Истината да дразня тази категория хора/

Първо набързо да приключа с mar866:
Мога да кажа "Ами като нямаш капацитета да ме разбереш - просто не ме чети.", но ще се огранича да по-семплото "Ами просто не ме чети бре."

А сега да приключа /освен, ако той не продължи с комплексарщината/ с rayofdreams:
Извинението ти с половин уста не се приема, нали разбра?!
Повтарям го, защото въпреки, че доста пъти съм те обиждал /казвайки ти Истината в очите/, че си тъп, може да си помислиш, че съм го приел.
Анонимни да се извиняват на реални някак си е несериозно и, ако го приема - ще попадна в същата категория на несериозност.
Но влязох отново, за да рекна още някои неща:
Първо - погледни единствения си /активен/ постинг. Аз няма начин да не отделя 4 секунди време да подравня най-малкото такъв /от пасажи/ текст от двете страни. Просто е изключено.
И е изключено, защото за разлика от теб - аз влизам тук, в блог.бг винаги /подчертавам/ от лаптоп или настолна машина.
Никога от телефон.
Но при теб това не е така, в 80% от времето ти именно от ГСМ го правиш и това ти създава проблеми.
А и още веднъж потвърждава думите ми, че си комплексар.
Та кой нормален човек от работата си или от някъде другаде, извън къщи /е, не казвам, че не е нормално и от другаде, но не и като теб/ посещава блог.бг и то от ГСМ бре?! И то редовно.
/Зная-зная - някои ще кажат "Гина". И го казвам, защото съм мяркал как се ебавате с нея, а тя самата достатъчно държеше да ми подчертае, че влиза от ГСМ, тогава, когато искаше аджеба да давам данни за една блогърка, че да й помагала./

Но да се върна на теб, rayofdreams, с конкретен въпрос:
Влизам /вчера май беше/ в блога и виждам поредното вменяване, че аз присъствам /при положение, че доста рядко вече влизам/ тук. В 2-3 постинга на "първа" /които трасирам като коментари по определени мои "необходимости", а не чета като постинги/ виждам шегата ми с двете стъпки "Аз бях тук!", пусната от анонимен.

~ следва ~
цитирай
31. bryunetsnakovalnia10 - ~ краят ~
11.11.2015 13:00
Ти ли го направи?!
/щото аз ги изтрих тези коментари/
Ако ти е убегнала "тънкостта" моите стъпки /при zemela примерно може да се види/ са две десни.
Но не с това искам да те жилна, а по-скоро с това, че си копирал /отново/ от мен. Не ти Идеята - не ти едни "особености" при точките, които ако не си разбрал защо стават и как дават свободата лесно да се направят хипер-връзките в коментарите - за какво се пънеш да си добър.
Не на последно място искам да те попитам: Как е Юлка?!
Не за друго, а защото от един-два дриге свои профила си приятелче с нея.
/А тя, милинката, те смята за мен - ха ха ха/

Всъщност на последно пък искам да ти задам още два въпроса.
Въпрос първи: Кой подарява свой профил на друг /по мое желание, да, но това е без значение/ и след това не е проблем, че си го "взема". Проблемът идва от това, че ЛЪЖЕ, че видиш ли бил сменил паролата с някаква, която натракал произволно и затова не можел да ми го даде отново. Пълна лъжа, при положение, че "тракането" трябва да се повтори, а с копиране не става. Но това е по-маловажния въпрос.
По-важният, втори въпрос е: Кой нормален човек следи закачките ми с... някого и пише, че му били липсвали?! И не говорим откакто се появи с този си профил. Говорим още от края на същото горе-долу време 2013-та.

ЗАЩО ИЗТРИ КОМЕНТАРИТЕ СИ ТУК, rayofdreams?!

/край на логореята - mar866 може да се отпусне и да диша - ха ха ха/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ето затова човек дори не може да излезе в двугодишна "отпуска" от тук - защото все ще има някой кретен, който да напъва да се прави на него и просто отсъствието ми ще е коз в ръцете на този комплексар!
цитирай
32. getmans1 - Като гледам как подминавате последният ми „неграмотен“ коментар се изпълвам ... с гордост и една особена твърдина, дан не ви дава Господ да я срещате :)))
11.11.2015 14:15
getmans1 написа:
анонимен написа:
getmans1 написа:
Вижте заради какво си стискате ръцете и колко е съществена разликата от профилите, щом ви се струва значителна, стискайте си каквото искате а аз ще се :)))
Име:Свилен Георгиев
Възраст:54
Пол:мъж
Град:Пазарджик
Интереси:осъзнат

...................................
Име:Радослав Симеонов
Пол:мъж
Професия:пенкилер
Интереси:всякакви

..............................
Дори да съм сгрешил за „Рей“ не съм обвинявал някой за „политически враг“ и най-малко за човек от „отбора на Блеки“ затова в заключение ще кажа, че този Брюнет ме обърква повече от Рей точно за неразбирането на текста.

Първо - не отделяш внимание на детайлите, а един съществен е, че "враг" е в кавИчки.
Второ - мислиш си, че цитираните профили зная на кого са и ме интересува.

Но най важното е ей това:
А за какво да си ги стискаме бре, мен?
За какво, ако не за едни точни, на място и мъжкарски думи /първото ми "ръкостискане", отправено към Рустам/.
Или за едни умни, на място и националистически думи /второто ми "ръкостискане", отправено към Апостолоф/.

Второто дори ме провокира да направя клипче, с което да поздравя Апостолоф.
Рустам също.
На това, тяхното, на Рустам и Апостолов /а и моето, защото аз все пак съм реален Приятел с Даскалов/ му се вика правдивост.
А ти симпатизираш на Петър от различни... "интереси".
/мое мнение разбира се - не претендира да е меродавно, а и няма значение/


... или иначе казано, единият на единия „посерко“ а другият, на другият „посерко“ и ако бях прибавил и твоя щяхме да сме трима посерковци, все с еднакви координати. Вий сте биле публични а аз не, сравнявай тогава профили или ташаци, воля твоя!

„Но пък искам да ти стисна ръката за това:
rustam, мъжкарската го рекна на смотаняците въобще, като написа:
... аз съм личност - със свое име, със своя снимка и координати. А ти, посерко си само един идиотски ник.

ЕВАЛА, РУСТАМЕ!
Малко сме тези тук, които имаме ташаците да излезем така.“


цитирай
33. letopisec - Искам да споделя, без да съм чел к...
12.11.2015 12:09
Искам да споделя, без да съм чел коментарите нагоре, че в гр. Ганджя в Азербайджан е роден големия персийски поет от ХІІ-ХІІІ в.в. Низами, когото азерите днес почитат като бог. На този Низами те са направили пантеон, сграда като нашата на Шипка и вътре са положили един ковчег. Това е символно погребение, тъй като няма никакви данни къде е скелета на Низами. Като го видях и си помислих, как в нашата страна нито Левски, нито Ботев, нито.....имат подобно нещо...Понеже паметниците са една форма на поклонение, а гробното място, дори и символно - друго...
цитирай
34. born - Здравей, Рустаме. Пиша коментар, ...
12.11.2015 15:40
Здравей, Рустаме.
Пиша коментар, след като прочетох визирания постинг на Пиер.Разбирам, че си на друго мнение, различно от неговото, но мисля, че не е необходимо да го нападаш по подобен начин. В края на краищата всеки има правото да отстоява позициите си. В качеството си на човек видял на времето нередактирания оригинал на книгата, мога само да кажа, че Хайтов бе дълбоко убеден в своята правота, след огромния документален материал, преминал пред очите му.
Чета тук и други коментари и както обикновено далеч от темата и разбирам, че някой комплексар пак се е опитал да се ебава с Жоро Стоименов. Но ми се струва че не е познал, защото той /както казва/ има яки ташаци и не цепи басма никому, когато знае, че е прав. А в случая аз подкрепям твърдението, че е прав. Най-малкото защото вчера прочетох коментарите му, но тъй като имах ангажименти, не взех отношение. Сега реших да го направя.
А на теб Жоро, искам да ти кажа /като по- възрастен/ да не се вживяваш толкова по тези, които ти завиждат за ред неща и се опитват да те дискредитират. Тези, които те познаваме, знаем що за човек си и никой не може да промени мнението ни, освен самият ти. От това трябва да се пазиш, да не промениш в негативен план себе си, а не от никому неизвестни, криещи се зад никове хорица.
Бъдете здрави и двамата.
цитирай
35. born - Пропуснах да отбележа,че се солидаризирам с позицията, изложена в предходния коментар.
12.11.2015 15:44
letopisec написа:
Искам да споделя, без да съм чел коментарите нагоре, че в гр. Ганджя в Азербайджан е роден големия персийски поет от ХІІ-ХІІІ в.в. Низами, когото азерите днес почитат като бог. На този Низами те са направили пантеон, сграда като нашата на Шипка и вътре са положили един ковчег. Това е символно погребение, тъй като няма никакви данни къде е скелета на Низами. Като го видях и си помислих, как в нашата страна нито Левски, нито Ботев, нито.....имат подобно нещо...Понеже паметниците са една форма на поклонение, а гробното място, дори и символно - друго...

цитирай
36. rustam - letopisec
12.11.2015 21:12
letopisec написа:
Искам да споделя, без да съм чел коментарите нагоре, че в гр. Ганджя в Азербайджан е роден големия персийски поет от ХІІ-ХІІІ в.в. Низами, когото азерите днес почитат като бог. На този Низами те са направили пантеон, сграда като нашата на Шипка и вътре са положили един ковчег. Това е символно погребение, тъй като няма никакви данни къде е скелета на Низами. Като го видях и си помислих, как в нашата страна нито Левски, нито Ботев, нито.....имат подобно нещо...Понеже паметниците са една форма на поклонение, а гробното място, дори и символно - друго...


Съгласен съм с теб, макар това да носи смислите на друга религиозна и културна традиция.
цитирай
37. rustam - born
12.11.2015 21:25


Знаеш ли, предполагам, че съвсем неволно и нетенденциозно си направил една смислова грешка в коментара си. Пишеш, че ПИЕРО отстоявал позициите си. Няма такова нещо, борн, няма. Удобно пркрит зад пълна модерация, твоят приятел не отстоява позиции, а точно като плъхоче доприпка до масата в тъмното(това е метафора на Блога) и снесе своя донос срещу академик Хайтов. Той просто манипулира истини.

Не му стига това, но, както съм написал, върши подлостите си периодинчо и с упование на мазохист.

Ако не бяха тези подлеци, включвайки и П.В.Даскалов, от Археологическия музей да изхвърлят останките от "Св.Петка", сега можехме да имаме шанса да проверим безапелационно тезата на Хайтов.
цитирай
38. born - Както е прието да се казва : времето ...
12.11.2015 22:54
Както е прието да се казва : времето ще покаже. Но все пак, тъй като истината може да се манипулира /и се прави непрекъснато/, се налага да се примирим с факта, че до голяма степен относителна. Още повече историческата истина. Затова изразих подкрепа на становището на letopisec .
ПП. Днес слушах доста становища относно Вартоломей и доста се озадачих, научавайки неща, които не са ми и минавали през ума.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3822771
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив