Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2017 22:21 - Срещи със Съвета на Древни земни цивилизации от Вътрешната Земя – част 2
Автор: zahariada Категория: История
Прочетен: 805 Коментари: 0 Гласове:

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Срещи със Съвета на Древни земни цивилизации от Вътрешната Земя – част 2

14.11.2016 Мая Тодорова Категория, Мистерии

Статия на Кори Гуд от 23.09.2015

Свободен превод със съкращения

Продължение...
Срещата приключи и се върнахме отново в помещението, където се видяхме първоначално. Към нас се приближиха две жени от групата на домакините.

Предложиха ни да ни разведат наоколо. Влязохме в малка стая. Едната жена започна да търка нейния медальон. Внезапно се появи ярка светлина, след което се намерихме в много голямо помещение с висок свод. Излязохме навън и попаднахме в огромна масивна пещера с колони, които изглеждаха естествени. Височината на пещерата беше като на много висок небостъргач. Имаше много хора на всякаква възраст, които се разхождаха наоколо в костюми от една част, плътно прилепнали по тялото. На цвят тези костюми бяха тъмносини, тъмночервени, жълти, зелени.

Жената каза, че отначало иска да ни заведе в градината. Видяхме блестящ кораб, който летеше наоколо из пещерата. Имаше и летящи чинии и по-големи пурообразни кораби. Един от тях излетя направо през стената на пещерата с висока скорост.

imageИмаше високи сгради, които изглеждаха така, сякаш бяха изрязани с лазер от скала като гранит. Имаше също овални и кръгли сгради с купол и излъчващи светлина от всеки квадратен сантиметър на тяхната структура.

Можахме да видим само малка част от този град. Скоро се приближихме до друга врата в стената. Влязохме и попаднахме в друг коридор. Усетих мирис на растителност. Влязохме в друга масивна пещера със сводест купол. Оттам, където бяхме, погледнахме надолу и видяхме масиви с най-различни житни култури и овошки. Растенията бяха много нагъсто, в хидропонна система.

Жената ни обясни, че вода, обогатена с минерали, влиза минавайки през рециклиран компостиращ материал. Тя напоява корените на растенията и после се връща към източника. Тяхната цивилизация не яде месо, а се хранят изцяло с растителна храна и гъби.

Използват натрошена скала, смесена с натрошен кристал като среда за корените на растенията. Това помага за получаване на здравословни култури с висока вибрация, а също и за високи добиви.

После отидохме в парка. Много от животните, които са живели на свобода на повърхността на земята, са били запазени и сега тичат свободно в парка. Видяхме много високи дървета, храсти с красиви цветове и птици летящи наоколо. Чуваха се звуци от различни видове животни. Изкачихме се по една стълба така, че можехме да виждаме върховете на високите дървета. Бяхме удивени да видим синьо небе ... и облаци. В далечината се виждаше гигантски обелиск, насочен към източник на светлина, приличащ на плазмено кълбо и намиращ се високо над облаците. Изглежда, имаше изкуствен климат и екосистема, изградена в това помещение, която беше много напреднала.

Видяхме и някакъв вид елени, които подскачаха наоколо.

Слязохме обратно по стълбите и се разходихме малко сред дърветата. Говорихме си колко много се надяваме да имаме бъдеще на повърхността на земята, когато ще живеем в баланс с природата и няма да има система за измама и контрол на населението.

Попитах едната жена на какъв език говорят, дали е от рода на древната шумерска култура. Тя потвърди, че нейната култура наистина много активно е помагала на шумерската култура. Помогнали са им да развият земеделие и да изградят тяхната цивилизация след един от “по-малките катаклизми”. По време на такива катаклизми нейната цивилизация и други не-хуманоидни подземни цивилизации са помагали на хората от повърхността, като дори са предлагали на някои от тях убежище в безопасни подземни зони близо до повърхността.

Те често взимали и избирали кого да спасят сред смесените раси и кои нежелани генетични линии да оставят да загинат на повърхността. В някои групи имало предразположеност към грубост, садизъм, насилие, докато други области на Земята развили по-доброжелателни общества, така че нейната цивилизация била склонна да защити тези, които са най-духовни.

Междувременно в далечината се чуха звуци като от слонове.

По-късно посетихме библиотеката - в помещение от бял полиран камък, със златен прът, който се спускаше от тавана. На края му имаше златна ръка, в която имаше нещо като кристална топка.

Влязохме в много светло помещение от бял камък, пълно със столове. Там имаше хора, които седяха на столовете, релаксираха, държаха медальони в ръце и гледаха холографски изображения.

imageПосле жената ме отведе в друго помещение на по-долен етаж. Там имаше стелажи с книги, като в наша университетска библиотека. Минахме между стелажите и видях таблици, които явно бяха много древни. Някои от тях бяха глинени, други издълбани в различни видове камък. Имаше и книги с кожена подвързия.

Стигнахме до място, където имаше книги от 18-ти до 21 век. Изглеждаха така, сякаш бяха поръчани и сложени на лавиците преди една седмица. Жената ми каза, че те имат всяка книга, която има на повърхността на земята, но не във физическа форма. Имат някои книги във физическа форма по теми, които са най-интересни за тях. Забелязах, че има книги на различни езици за древни извънземни цивилизации...

Скоро ще публикувам още една част на тази статия... Много съм доволен, като знам, че има доброжелателни сили, които са тук да ни гарантират, че ние ще можем да си върнем нашия суверенитет и свободата...

Превод и редакция: Мая Тодорова

Гласувай:

Спечели и ти от своя блог!