Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.04.2018 16:11 - Вяра
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 10055 Коментари: 18 Гласове:
54


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Обичам те безкрайно, Господи!
Обичам с радост. До небето.
Когато преболях до кости,
разбрах, че истински съм светла. 

Разбрах, че носиш ме в дланта си
като безценна малка перла.
Открих си смисъла в съгласие.
И те приех. Докрай. С доверие.







Гласувай:
54



1. planinitenabulgaria - Прекрасна миниатюра!
11.04.2018 18:30
Малък обем - голямо съдържание. И красота...
Един музикален поздрав от мен с друг тип миниатюра:

https://www.youtube/watch?v=cqBzK5tKFVc
цитирай
2. wonder - Прекрасна миниатюра! Малък ...
11.04.2018 20:53
planinitenabulgaria написа:
Прекрасна миниатюра!
Малък обем - голямо съдържание. И красота...
Един музикален поздрав от мен с друг тип миниатюра:

https://www/watch?v=cqBzK5tKFVc


За твоя Брамс в изпълнение на Рубинщайн, който е ненадминат и при Шопен с лекотата и аристократизма на изпълненията си, връщам жеста с Глен Гулд и Брамс, макар него да го слушам най-вече с пиесите на Бах.
Вторият ред на коментара ти би усмихнал навътре всеки поет. Мой близък приятел и голям поет, казваше, че когато словото изкристализира, можеш с малко думи да създаваш светове. Благодаря!
цитирай
3. apostapostoloff - Аз пък обичам
12.04.2018 09:19
гаджето си. Много, ама много обичам да спя с нея.
цитирай
4. dpenkov - Прекрасно...
12.04.2018 09:49
и безкрайно...като вярата в Бог...
цитирай
5. dum - "Когато преболях до кости, ...
12.04.2018 09:57
"Когато преболях до кости,
разбрах, че истински съм светла."

Светло ми стана и на мен. :)
цитирай
6. wonder - Аз пък обичам гаджето си. Много, ...
12.04.2018 09:59
apostapostoloff написа:
Аз пък обичам
гаджето си. Много, ама много обичам да спя с нея.


Ако и тя те обича и има същите жеания, имате взаимност, което пък е основна черта на любовта. ;)))
цитирай
7. wonder - "Когато преболях до кости, ...
12.04.2018 09:59
dum написа:
"Когато преболях до кости,
разбрах, че истински съм светла."

Светло ми стана и на мен. :)


Ами нека ти е! ;)))
цитирай
8. wonder - Прекрасно. . . и безкрайно. . . като ...
12.04.2018 10:01
dpenkov написа:
Прекрасно...
и безкрайно...като вярата в Бог...


Благодаря! :)))

Гласът на Бог е много води
в сърцето с любов безмерна.
Пътьом се срещат сродни души.
И до гроб си остават верни.

В живота всеки избира брат
и помни света изречен
по пътищата си с благодат
до отредената вечност.
цитирай
9. litatru - Поздравление
12.04.2018 22:38
и бъди щастлива!
Христос воскресе!
Поздрави!
цитирай
10. wonder - Поздравление и бъди щастлив...
13.04.2018 16:00
litatru написа:
Поздравление
и бъди щастлива!
Христос воскресе!
Поздрави!


За много години!
Благословена да си и ти!
Благодаря!
цитирай
11. inel379 - Винаги вдъхновяваща!
13.04.2018 16:49
Вярата е трайната опора на човека,
която мотивира го от памтивека.
Тя по здрави мостове го извежда
и любовта в още любов възпроизвежда.
Запалва светлината на духа смело и решително
и като в тайник чудото се случва...
действа колективно очистително.
Благодаря ти, Wonder!
Поздрави сърдечни!
цитирай
12. wonder - Винаги вдъхновяваща! Вярата е ...
13.04.2018 17:02
inel379 написа:
Винаги вдъхновяваща!
Вярата е трайната опора на човека,
която мотивира го от памтивека.
Тя по здрави мостове го извежда
и любовта в още любов възпроизвежда.
Запалва светлината на духа смело и решително
и като в тайник чудото се случва...
действа колективно очистително.
Благодаря ти, Wonder!
Поздрави сърдечни!


Винаги добротворна и светла си, Инел!
Сърдечно и от мен:

Имам толкова щастие, че светът ми се сбъдна
в пълнокръвни контрасти, в тихогласо покълване.
Прелетявах неистово сто невинни небета.
После светех от истини сред сърцето на цвете.
цитирай
13. to4icata111 - Вълшебно!
14.04.2018 00:00
Много, много ми хареса!
Поздравления, Дела!
Бъди здрава и лети, лети!...
Криси
цитирай
14. batogo - !!!:))) Кратко и могъщо като вулкан, Уондър!
14.04.2018 10:15
Цялата вътрешна сила на вярата се излъчва от това твое творение...
Чест и почитания!
цитирай
15. wonder - Вълшебно! Много, много ми ха...
15.04.2018 08:18
to4icata111 написа:
Вълшебно!
Много, много ми хареса!
Поздравления, Дела!
Бъди здрава и лети, лети!...
Криси


Грацие, Криси!
Мисля, че летенето ми е втора природа и го постигам на принципа на италианците "Долче фар ниенте", но с много чувства. :)))
цитирай
16. wonder - !!!:))) Кратко и могъщо като вул...
15.04.2018 08:20
batogo написа:
!!!:))) Кратко и могъщо като вулкан, Уондър!
Цялата вътрешна сила на вярата се излъчва от това твое творение...
Чест и почитания!


Реверанс и благодарности!
Често мисля, че вярата е въпрос на духовна еволюция съчетана с вътрешното прозрение, че невидимото е най-важната ни реалност.
цитирай
17. lion1234 - С тези два
15.04.2018 13:06
великолепни куплета разкриваш трудния път към вярата: болезнено припознаване - съгласие - смисъл/ същина/ - обич - доверие/ пред-вяра/ - вяра. Всъщност вярата и обичта са неразделни дружки, доколкото са повторение. Разликата е в това, че ако вярата е повторение напред, то обичта е повторение в по-широк смисъл - както към спомена/ назад/, така и към предстоящото/ напред/. В този ред на мисли, ако обичта е ,,горивото'' на вярата, то вярата пък дарява с ценност и значение лишената от какъвто и да е смисъл обич.
цитирай
18. wonder - С тези два великолепни куплета р...
15.04.2018 16:23
lion1234 написа:
С тези два великолепни куплета разкриваш трудния път към вярата: болезнено припознаване - съгласие - смисъл/ същина/ - обич - доверие/ пред-вяра/ - вяра. Всъщност вярата и обичта са неразделни дружки, доколкото са повторение. Разликата е в това, че ако вярата е повторение напред, то обичта е повторение в по-широк смисъл - както към спомена/ назад/, така и към предстоящото/ напред/. В този ред на мисли, ако обичта е ,,горивото'' на вярата, то вярата пък дарява с ценност и значение лишената от какъвто и да е смисъл обич.


Да, Джош... смисълът пер се. :)))
Ще ми се всяка твоя мъдрост да ми е епиграф и си пожелавам да ме четат все хора като теб. Смятам го за дар.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15166263
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194026
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031