Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 16:05 - УТРИННА МОЛИТВА
Автор: rustam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2376 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




    Господи, Ти знаеш по-добре от мен, че остарявам и един ден ще бъда старец. Запази ме от пагубния навик на самовъзвеличаването и стремежът да се изказвам по всяка тема и по всеки случай. Отнеми ми желанието да поправям грешките на всеки по пътя му. Знам, че е жалко светът да не използва запасите на собствената ми мъдрост, но Ти Господи, направи така, че да ми останат поне няколко истински приятели. Освободи разума ми от безкрайното ровене в подробностите и му дай криле да стига до същността на нещата. Дай ми щастливото усещане, че и аз мога да допускам грешки. Запази ме да бъда мил с хората, макар че с някои от тях е непосилно да се живее заедно. Господи, не искам да съм светец, но заядливият старец е едно от върховните постижения на Сатаната! Амин!


Св.Тома Аквински


Тагове:   молитва,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Добави към молитвата:
25.11.2012 16:26
Господи, не позволявай на старини да ставам смешен и много акуантен в нета, не ми пращай Дявола и не искай да го следвам...както правиш с дъртите склерозни потребители нетни, избави ме от тяхното безумие и престъпления спрямо другите, които са вършили цял живот и вършат в старините си ...Дай ми свобода, да бъда себе си, а не свободия да ми се смеят другите...и т.н
Амин!
Доста актуална молитва и хубав постинг. Някои заядливи старци втръснаха в блога и не се усещат, за жалост.
цитирай
2. rustam - До нежната душа"жерав"
25.11.2012 17:08
не се опитвай да "мислиш", това занимание не е за теб. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3820968
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив