Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2015 22:15 - АСОЦИАЦИЯ
Автор: rustam Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3612 Коментари: 17 Гласове:
9



 

АСОЦИАЦИЯ

 

  Последно време като  чета писаниците(постинги и коментари) на блогъра ПИЕР все се присещам за прочутата „Молитва” на св.Тома Аквински

 

Господи, ти знаеш по-добре от мен, че остарявам и един ден ще бъда старец

Предпази ме от пагубния навик да смятам, че имам какво да кажа по всеки повод и  тема.

затвори устата ми за собствените недостатъци и страдания, които с времето стават все по-многобройни, а желанието да ги изброявам с всяка година е все по-сладко.

Не искам да съм светец, но мърморещите и злобни  старци са едно от върховните постижения на Лукаявия.

Някои от нас наистина остаряват като катедрали, други като галоши. Обаче се срещат и такива, които  стареят като  клоуни. И по-точно като  един основен клоунски типаж, аз му викам кахърния, дето все мрънкоти, реве и се жалва. Прототипът му е май ПИЕРО. Да остаряваш като клон обаче е тъжна работа. Тоновете грим, които по принцип са присъщи на клоунския хумор, не те спасяват за ролята. Напротив,  преминаваш в жалка гротеска.



Тагове:   свтома,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamaleone - Тъп селски галош
05.08.2015 22:55
Тъп селски галош
цитирай
2. getmans1 - Тоя от сега вони ...
06.08.2015 00:19
mamaleone написа:
Тъп селски галош


... а като остарее няма да се трае.
цитирай
3. theeconomist - Гледам двама
06.08.2015 06:20
"пи ер" на квадрат са се появили да изкажат мнение....?
цитирай
4. maleleone - Тъп селски галош. . . а като остарее ...
06.08.2015 09:16
getmans1 написа:
mamaleone написа:
Тъп селски галош


... а като остарее няма да се трае.

На мене ми туриха бан за оронване доброто име на други блогъри. Е ся питах дали тоя не заслужава същото заради тоя постинг. Отговор ниц.
цитирай
5. saankii - лирическо и компресирано си го изрекъл ...
06.08.2015 09:55
Поздрав ,русти!
аз съм потресена от толкоз инфантилност и сенилност ..
на достопочтения “клоун Пиеро “...
да пази Бог!
цитирай
6. elinora - Рустаме,
06.08.2015 10:33
ми някои остаряват като клоуни, други като гарги. Еднакво тъжно, мамалеонееее! :)
пп изял си едно У в клоуна на трети ред, отдолу нагоре.моля, поправи го, че даскалската ми душа не трае;))
цитирай
7. maleleone - ми някои остаряват като клоуни, ...
06.08.2015 10:54
elinora написа:
ми някои остаряват като клоуни, други като гарги. Еднакво тъжно, мамалеонееее! :)
пп изял си едно У в клоуна на трети ред, отдолу нагоре.моля, поправи го, че даскалската ми душа не трае;))

Даскалице ям си квот си искам щото мога и имам зъби. Ти немаш с кво.
цитирай
8. onlyfun - Хах, гетманса си регистрирал нов клонинг – леле мале леоне))))))))))))))))
06.08.2015 12:25
Толкова ли си тъп, гетмансе, че не вдяваш? Забележката на Елинора е към Рустам, не към теб.)))))
Но в типичния си стил си изходил поредната простотия.))))))))
Впрочем, грамотнико, "оронване" се пише с "У", не с "О".))))))))))))
цитирай
9. onlyfun - Рустаме,
06.08.2015 12:34
Ясно е, че всички ще остареят един ден. Възрастта не е порок.
Но ако си стар и не осъзнаваш, че си смешен, никой не може да ти помогне.
Признавам, че не чета блогъра Пиер, сега надникнах, провокиран от поста ти. Останах с впечатление за махленска седянка. Седнали са стари акрани и си припомнят младостта.)))))))))))))

"...затвори устата ми за собствените недостатъци и страдания, които с времето стават все по-многобройни, а желанието да ги изброявам с всяка година е все по-сладко..."
Точен и верен цитат. За съжаление нивото на повечето от пишещите тук все повече се приближава до кръчмарски раздумки.)))))))))
цитирай
10. maleleone - Толкова ли си тъп, гетмансе, че не ...
06.08.2015 12:38
onlyfun написа:
Толкова ли си тъп, гетмансе, че не вдяваш? Забележката на Елинора е към Рустам, не към теб.)))))
Но в типичния си стил си изходил поредната простотия.))))))))
Впрочем, грамотнико, "оронване" се пише с "У", не с "О".))))))))))))


Не набеждавай Гетманса бе тапар! Той е деликатен аз съм друга бира за боклуци като вас. Не виждаш ли?
цитирай
11. blackpredator - onlyfun
06.08.2015 13:33
я не обиждай гетю
гетю е интелект! ;p
цитирай
12. maleleone - Инвесторе
06.08.2015 13:58
я и тука да питам - тва изфръкнА на първа а си е обиден постинг за друг блогър. Що тоя не е още с бан и постинга свален?
цитирай
13. maleleleone - Ок
06.08.2015 15:23
че това беше свалено от първа. А тоя има ли бан?
цитирай
14. rustam - Амин!
06.08.2015 17:27
saankii написа:
Поздрав ,русти!
аз съм потресена от толкоз инфантилност и сенилност ..
на достопочтения “клоун Пиеро “...
да пази Бог!

цитирай
15. rustam - Мдааааааааааа, права си , Ели!
06.08.2015 17:30
elinora написа:
ми някои остаряват като клоуни, други като гарги. Еднакво тъжно, мамалеонееее! :)
пп изял си едно У в клоуна на трети ред, отдолу нагоре.моля, поправи го, че даскалската ми душа не трае;))


Май в гарджето гнездо са снесли яйца гетмански кукувици и мамалеонета!
цитирай
16. rustam - onlyfun
06.08.2015 17:31
кръчмарски е направо комплимент! По-скоро хоремашки!
цитирай
17. alibaba1 - Ку ку!
07.08.2015 00:57
ти кукуригаш ли или и тва вече не можеш?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3830304
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив