Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2014 08:30 - БЪРЗА СТРЕЛБА
Автор: rustam Категория: Спорт   
Прочетен: 5982 Коментари: 23 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    10 секунди за 8 изстрела. Три пълнителя. Разстоянието на стрелбата е 25 м с "Макаров" на Казанлък.



          image



                                                               РЕЗУЛТАТЪТ


                         image


Тагове:   бърза стрелба,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. theeconomist - Респект Русти....
23.01.2014 09:04
..от 24 изстрела преброих 26 попадения в мишената...:-))

Аз стрелям с револвер "Щаер" .357 MAG на 15 м.

Не гоня спортни постижения. 25 метра са за спортисти и фронтоваци.

С късо нарезно, важна е скоростта и групирането на попаденията, заради спиращата сила. Ако не си се оправил с първите 3 изстрела, пиши се бегал.

Стрелбата е занимание за мъже! Поздрави....
цитирай
2. pantaleev - Респект и от мен Рустамич
23.01.2014 11:47
Ей това се казва точен мерник :)
цитирай
3. joysii - Какво ви става на всички, бе! И ...
23.01.2014 15:03
Какво ви става на всички, бе!
И дъщеря ми се изпотрепа да ходи на стрелбище и да гърми с пищовите.
Обича да се рее и по ледена пързалка.
Поздрави,Рустам!
цитирай
4. rustam - Здрасти!
23.01.2014 17:55
theeconomist написа:
..от 24 изстрела преброих 26 попадения в мишената...:-))

Аз стрелям с револвер "Щаер" .357 MAG на 15 м.

Не гоня спортни постижения. 25 метра са за спортисти и фронтоваци. Да стреляш с "Щаер" и с "Макаров" е все едно да сравняваш "Волга" с "Кадилак". Но...така е. Аз не съм капиталист, аз съм пролетарий.

С късо нарезно, важна е скоростта и групирането на попаденията, заради спиращата сила. Ако не си се оправил с първите 3 изстрела, пиши се бегал.

Стрелбата е занимание за мъже! Поздрави....


Да, може и да са повече от 26, защото дадох и на малкия ми син да стреля 1 пълнител. Беше му за първи път и исках просто да се запознае с орижието и стрелбата.
цитирай
5. rustam - Здравей, приятелю!
23.01.2014 17:57
pantaleev написа:
Ей това се казва точен мерник :)


Трябва и ти да опиташ. В Бургас наемането на единица оръжие е само 2 лв.! Можеш да си избираш револвери, помпи, има и различни автомати!
цитирай
6. rustam - Поздрави, joysii!
23.01.2014 17:58
Хм....и аз имам приятел, който все се рее по пързалките, но не е за мен.
цитирай
7. elinora - Браво! :)
23.01.2014 19:38
И не е лошо да разкараш снимката на актьора( актьор ли е?) от профила си и да си хакнеш тази с пистолета. Поне ще им вземеш страха на новите блогери, пък и на някои стари, ама наистина стари ( не е метафора) :))
цитирай
8. hoho22hoho22 - :) Рустаме
23.01.2014 19:54
Това нещо на главата ти не трябва ли да покрива ушите, а не слепоочията?
Вземи един револвер пъхни го в кобура и като видиш врага вадиш го и го изпразваш. Ако всичко това стане за 10 сек. тогава му викай бърза стрелба
Да не се засегнеш ей...
цитирай
9. rustam - Ели, мерси
23.01.2014 21:24
rustam написа:
pantaleev написа:
Ей това се казва точен мерник :)


Трябва и ти да опиташ. В Бургас наемането на единица оръжие е само 2 лв.! Можеш да си избираш револвери, помпи, има и различни автомати!


артист е - Лий Марвин(от класиката "Кет Балу").
цитирай
10. rustam - hoho22,
23.01.2014 21:31
прав си. Това нещо - антифоните е за ушите, но аз ги сложиш заради един от дясно, който стреляше с ловен автомат "уинчестър". За пистолета не се налага. Все пак трябва да му се свиква, а и това не е гаубица.

Виждам, че не си запознат с Теоремата на "изваденото оръжие", а тя гласи: извадиш ли пистолета, трябва да стреляш. Ако не го сториш, ти си аут. Така че номерът е да се мисли достатъчно добре и да вземеш решението. Това трябва да стане в изключително важен случай - когато животът ти зависи. А днешният ден е такъв, че предлага ситуации за такива решиния често.
Извадиш ли го - можеш и за 5 секунди за изпразниш пълнителя. Но нали се сещаш, че трябва технически да си готов? да знаеш как да свалиш предпазителя, да заредиш правилно, да вземеш равна мушка, да убереш мекия спусък и да издишаш. За всичо това ти трябва по-малко от секунда, човече.
цитирай
11. theeconomist - За това - револвер! Дабъл екшън!
24.01.2014 07:19
Нямаш предпазител, винаги си с патрон в цевта, не засича а обръща барабана, не оставя гилза и има достатъчно спираша сила...:-))
цитирай
12. mar866 - ...
24.01.2014 13:44
хм, май си се подготвял за вечерята с Гинка?
цитирай
13. rustam - Миче,
24.01.2014 14:55
аз не съм чак такъв извратеняк. Освен това "да се подготвиш за вечеря с Гинка" на първо място означава да си вземеш една от ония плексигласови маски, за да се предпазиш от хвърчащите слюнки!
цитирай
14. joysii - аз не съм чак такъв извратеняк. О...
24.01.2014 15:22
rustam написа:
аз не съм чак такъв извратеняк. Освен това "да се подготвиш за вечеря с Гинка" на първо място означава да си вземеш една от ония плексигласови маски, за да се предпазиш от хвърчащите слюнки!

...................
Не само.Нужно е да се въоръжиш с волско търпение за да изтърпиш всичката й простотия.
цитирай
15. lidislidis - Полезно и приятно хоби...
24.01.2014 20:03
При нас на север има много почитатели на спортна стрелба. Почти всяко семейство има в сейфа си зачислено спортно,или ловно оръжие. Аз имам ловна "Тикка 30-06" , а преди 2 год. се сдобих и с 9мм. фински пистолет "Сакко".
цитирай
16. rustam - Лидис, чмудесно!
24.01.2014 21:14
завиждам ти, защото сигурно да ловуваш сред тази природа е истиско вълнуващо преживяване!
цитирай
17. lidislidis - Моето оръжие е за самозащита , според устава на природните фотографи
24.01.2014 22:10
rustam написа:
завиждам ти, защото сигурно да ловуваш сред тази природа е истиско вълнуващо преживяване!


Използвала съм го няколко пъти,при снимки в дивите гори,където има вълци, диви котки и много змии. Стреляла съм по пепелянки. Задължително оръжието и екипировка с високи гумени ботуши и импегрирани ловни дрехи. Ловците тук са около 1,5 милиона. Интересно е всичко и много точно! Ходят на лов за елени,диви свини,птици,лисици. Напълнили сме се с вълци,но ЕС не разрешава да се обстрелват. Миналото лято разбих главата на една голяма змия на вилата, имаше гнездо на брега до лодката ни. Поздрави ,Рустаме и дано намериш време да ни гостуваш ,за да се насладиш на чиста природа с изобилие на дивеч! :)
цитирай
18. alexs - Отлично представяне но може и още ...
25.01.2014 10:08
Отлично представяне но може и още тренировка му е майката!
цитирай
19. zuzi0550 - защо не си избра по читав пистолет да ...
25.01.2014 13:09
защо не си избра по читав пистолет да стреляш?
цитирай
20. rustam - Здравейте!
25.01.2014 19:00
lidislidis, имам много добри приятели в Петербург. те често пътуват до Финско, така че.....ще приема поканата

alexs, мисля, че не е зле...видя днеска как беше морето? ужас!


zuzi - това просто е МОЯТ личен пистолет. най-добре е да се свиква с него, а освен това, нали знаеш, че който се научи да кара на "Москвич", после няма проблеми да кара и БМВ.
цитирай
21. rustam - Щракалке!
25.01.2014 19:01
Ехаааааааааааааааааааааа!
цитирай
22. zuzi0550 - zuzi - това просто е МОЯТ личен ...
25.01.2014 19:48

zuzi - това просто е МОЯТ личен пистолет. най-добре е да се свиква с него, а освен това, нали знаеш, че който се научи да кара на "Москвич", после няма проблеми да кара и БМВ.
[/quote]


не знам, не съм се качвал в москвич.
цитирай
23. rustam - Това е метафора, не го схващай буквално.
25.01.2014 20:24
zuzi0550 написа:

zuzi - това просто е МОЯТ личен пистолет. най-добре е да се свиква с него, а освен това, нали знаеш, че който се научи да кара на "Москвич", после няма проблеми да кара и БМВ.






не знам, не съм се качвал в москвич.[/quote]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3822682
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив