Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2014 17:17 - Лицемерни ли сме, когато става дума за технологии?
Автор: born2bhappy Категория: Технологии   
Прочетен: 2447 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Поредният рожден ден на роднинско дете. Като добра леля питам родителите преди това какъв подарък би желало да получи малкото съкровище. За четвърти път в рамките на няколко месеца получавам отговора, че е най-добре да дам пари, защото детето си събира пари за таблет. И в четирите случая става въпрос за деца в началното училище.

 

Последният случай - дете на моя братовчедка. Братовчедка ми веднага започва да ми обяснява как почти всички други в класа им имали, детето се чувствало втора ръка, че нямало и то. И по-важното - как таблетът е от първостепенна необходимост за чедото (второкласник) и как благодарение на таблета ще стане компютърно грамотно. Опитвам се да си представя за каква жизнено необходима дейност е нужен таблетът на дете в началното училище, което у дома си има компютър и лаптоп, а в училище има компютърна зала. Вероятно, ако е някъде по трасето между училището и дома си, да може да си провери пощата, ако получи, да речем, някой важен бизнес-имейл. Едва ли ще е, за да може да играе игри на таблета по време на училищните междучасия…

 

Смешно е, по дяволите! И аз едно време имах “Тамагочи”, но не помня родителите ми да са обяснявали гузно колко ми е необходимо. Всички бяхме наясно, че е глезотия.

 

Интересното е, че възрастните се държат като непораснали деца, дори когато става дума за таблети, смартфони или някоя друга технологична джаджа лично за тях. И пак обясняват колко им трябва за бизнеса, нищо, че примерно са охрана или продавачки и влизат основно във фейсбук и разни форуми тип “губи-време” през тях.

 

И аз си чакам следващите дни да ми пристигне таблетът. След дълго избиране, най-накрая си поръчах едно бижу на Lenovo. Тъй като много мразя разни замазани отпечатъци по екрана, си поръчах и калъф с клавиатура.

 

Трябва ли ми всъщност таблет? Ще ми се да кажа, че съм важна бизнес-дама, която трябва да има мобилен интернет с нея навсякъде и по всяко време, защото съм търсена от клиентите си денонощно и седем дни в седмицата.. Но не,  категорично не! Не мога да се пречупя и да кажа, че таблетът ми е жизнено необходима вещ, при условие, че си имам компютър, лаптоп и телефон. Просто искам да мога да си сърфирам в интернет в леглото, когато ме мързи да стана и да седна на лаптопа или компа. Също така, когато пътувам някъде, да има с какво да си убивам времето. И разбира се, мисля да си разнообразявам и престоя в тоалетната с таблета.




Гласувай:
12




1. precoria - ...
28.02.2014 19:59
Чудесно казано! Поздрав!
цитирай
2. vmir - Ето такива разсъждения ме правят щастлив.
28.02.2014 23:25
И се ужасавам от хлапета, готови да утрепят баба си за айфон. Малки чудовища, които скоро ще порастнат с още по-болни и неадекватни желания. После ще мрънкат, че са бедни и прецакани и вместо да се хванат за нещо смислено, ще псуват по цял ден и ще искат да станат депутати, защото другите ги предлагали като много информирани по айфона или таблета.
цитирай
3. born2bhappy - хихихи
04.03.2014 11:06
Честит национален празник, на патерици!

@rumyn, поздравче:

https://www.youtube.com/watch?v=lAd3FrFGbco
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born2bhappy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7743
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930