Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2009 15:50 - ЗАНИМАТЕЛНА ГРАМАТИКА
Автор: rustam Категория: Тя и той   
Прочетен: 16004 Коментари: 112 Гласове:
4



Скоро срещнах този интересен блог. Очарованието на текстчетата в него е това, че наред с трогателния и инфантилен примитивизъм и налудностни фантазми, особено място като изразно средство имат разнообразните правописни , граматически и пунктуационни грешки. Предлагам ви забавление - анализирайте долния пост и съберете общия брой на всички правописни, граматически и пунктуационни грешки. Обещавам на позналия точния брой да пратя несимволична награда - бутилчица скоч на посочен от него адрес в ЛС до мен.

"- Кой си ти?- попита петнистият
 -Блатко, Блатко разкатвача- представи се мазно, мазно противната хиена
 -Какво искаш от мен?
 -Да ми станеш партнюр, заедно ще разкатаваме този и онзи.
  Хиената се замисли за миг. Започна дълъг разговор между двете хиени.
 - Neinq nein- възкликна Блатко на идеята на петнистия да се върнат в гората и да нападнат семейството мечки.
 -Но защо брате?- попита очуден петнистия.
 - Майне лиебе брудер, с теб отиваме при лъвът да го разкатаем. Вълкът също ще разкатаем.
 -Но нали ти казах какво направиха с мен и момчетата?
 -Няма значение, тръгвай.
  Петнистият нямаше избор. От лидер на група глупави хиени, сега той стана подчинен на още по тъпа хиена.
  След дълъг път бяха в местноста на лъвът.
 -Къде са тези тиквочи?- попита Блатко и се огледа насам, натам
 -Казах ти, имам лошо предчуствие, да не ходим при тях
 -Какво?! Аз бих толкова път за да разкатая maine liebe wolf und lov
  Блатко винаги си придаваше смела важност на учена хиена, но всъщност бе просто поредният глупак.
  -Ето ги, ще ги разкатая- каза Блатко и се затича.
  -Кой е този бе?- попита вълкът
   -Поредният самоубиец- отвърна лъвът
  Блатко скочи на вълкът и го захапа, след като го повали скочи на лъвът и него захапа за гушата.
 Лъвът се освободи пое си въздух и докато разбере какво става осети зъби в гърбът си.
  Не беше петнистият!!! Беше Тайгър. Тайгър отново атакуваше лъвът, двете котки отново се сграбчиха в мощен двубой.
 Блатко не е бе доволен. Той се имаше за разкатвач- по неговите думи. Вълкът се зае с Блатко,а в страни видимо уплашен гледаше петнистият.
  Блатко захапа умело вълкът. От всички хиени до сега, той беше най умелия боец, ноо имаше и много пропуски. Вълкът го надви бързо. Захапа Блатко за ухото и той изпищя.
 -Махай се нещастнико,аууууууу- изви ядосаният вълк.
 -Това не е краят maine liebe wolf
  След тези свои думи Блатко побягна в неизвестна посока, зарязвайки петнистият.
  Вълкът се огледа на около. Къде бяха Тайгър и Лъвът. Бързо видя петнистият и го подгони.
  -Милосттттттт вълчоо,милостттт.-изквичя петнистият
 Вълкът го сграби и го събори.
  -Слушай боклук такъв, ако искаш да живееш ми кажи къде са Тайгър и Лъвът.
 -Ще ти кажа,моля те само не ме наранявай!
  -Говори- изрева вълкът
  -Лъвът подгони Тайгър към канюна.
   Вълкът пусна петнистият и той побягна.
    Той се запъти към мястото на канюна където знаеше че е много опасно.
 Както бързаше изведнъж чу нещо като изтрел. Нещо се заби в кожата му и той падна на земята и заспа....
   следва продължение!!!"

P.S.
Ще бъда благодарен на онзи, който ми разтълкува смисловото значение на това изречение специално -"
Блатко скочи на вълкът и го захапа, след като го повали скочи на лъвът и него захапа за гушата."
Имам предвид , че не ми е ясно кой кого всъщност е ухапал.



Гласувай:
4



1. анонимен - Това е моето мнение по въпроса :-P
21.09.2009 15:52
http://zlika.blog.bg/zabavlenie/2009/09/19/wazaaaaaa-p.400667

Ако не го разбереш ще дам жокер :-D

\m/
//
цитирай
2. pilcho - Най-страшното е накрая -
21.09.2009 15:53
"следва продължение!!!"
Направо тръпки ме побиват. Това ще да е граматически трилър с елементи на хорър.
цитирай
3. valsodar - Дължиш ми вредни!
21.09.2009 15:54
За прочита на текста!
Ухапан е авторът на текста.
Сериозно.
По онази част от тялото, която отговаря за логическото мислене.
цитирай
4. анонимен - Лелеееее,
21.09.2009 15:58
ми то почти във всички изречения има грешки.
Ще опитам да ги преброя, но скоч не искам.
Кафе - ти знаеш къде!
цитирай
5. rustam - zlika
21.09.2009 16:00
Видно от текстчето, както и от други публикации на автора, същият обича думичката "тиквочи". Имайки предвид това, както и факта, че и двамата обичате да пускате "ваксаджийски " коментари на Голямата Патка - най-вероятно сте приятели.
цитирай
6. анонимен - Не! :-P
21.09.2009 16:02
Да казвам ли или ще опиташ пак? :-D

\m/
//
цитирай
7. rustam - pilcho
21.09.2009 16:02
Не се коси. Истинският съспенс можеш да усетиш в коментарите на един редовнокоментиращ там блогър...автор на непомалко поучителни интересни приказки
цитирай
8. rustam - Радо
21.09.2009 16:04
Ти като един стар ловджия поне кажи разбра ли кой кого е ухапал и на кое място?
Аз лично пък се смях така, както не съм от поне 10 г.
цитирай
9. rustam - russaliq
21.09.2009 16:05
Разчитам на твоето сериозно отношение!
За тебе кафе - за мене ирландско кафе.
цитирай
10. rustam - zlika
21.09.2009 16:07
Недей да спамиш.
Ще дадеш ли отговор по въпроса?
Поне за смисъла на изречението. Според мене лъвЪТ е захапал вълкА по лявото ухо...но не съм сигурен.
цитирай
11. анонимен - Ужас,
21.09.2009 16:08
попаднах без да искам на "творението", отказвам се, няма да броя, не си струва.

Ааааааа, и за мен ирландско!
цитирай
12. valsodar - Това е пример за българска граматика
21.09.2009 16:09
rustam написа:
Ти като един стар ловджия поне кажи разбра ли кой кого е ухапал и на кое място?
Аз лично пък се смях така, както не съм от поне 10 г.


Обикновенно съставителите на граматики се затрудняват с лошите примери, които трябва да дадат.
Аз бих им препоръчал по-често да влизат в тоя сайт - примери бол.

Обикновено подобни текстове се раждат в състояние близко до делириум тременс. :)
цитирай
13. kentoff - Критиката е хубаво занимание,
21.09.2009 16:10
но като стъпваш на тъшаците на другите,
понякога и на теб се случва същото.
Само огледалните образи се впечатляват един от друг.
цитирай
14. анонимен - ОК, казвам
21.09.2009 16:12
След като се занимаваш с малоумния grobarq, значи нивото ти е такова (като неговото) :-P

\m/
//
цитирай
15. rustam - valsodar
21.09.2009 16:14
Даммммм.....Знаеш ли, ще я взема тази идея....
Ще пусна текстчето като тест за подготвящи се за матура.
цитирай
16. rustam - kentoff
21.09.2009 16:16
Въобще не става въпрос за впечатление, а за развлечение.
цитирай
17. rustam - zlika
21.09.2009 16:18
А какво ще споделиш за нивото на онези ,които редовно пишат ласкави коментари там?
цитирай
18. анонимен - elinor
21.09.2009 16:24
Голямо РАЗКАТАВАНЕ на българския език,голямо нещо...Призовавам учителките от началния курс,имали честта да обучават въпросния ,,разказвач,,да си скъсат вкупом дипломите,или просто да се засрамят...Може и да му СКОЧАТ,каквото и да означава това...
цитирай
19. djgator - рустаме
21.09.2009 16:28
rustam написа:
А какво ще споделиш за нивото на онези които, редовно пишат ласкави коментари там?

Нещо пак си станал със задника нагоре или ти е скучно? :)
цитирай
20. rustam - Ех, elinor
21.09.2009 16:29
Хайде сега пак учителките виновни.
Гледай по-глобално.
А то иначе ще обвиним майка му, дето му е купила компютър.
Тизащо не вземеш да си направиш блог? Ще ти гласувам катаден.Обещавам
цитирай
21. xman - аман от критикари
21.09.2009 16:33
Пич виж кентофф кво ти каза, що се занимаваш с хората? Всеки ден разправии в блога.
цитирай
22. анонимен - Не мога да споделя нищо,
21.09.2009 16:34
аз ласкави коментари не пиша :-P

elinor, Рустамич е намерил разказ на някакакъв кретен и се подиграва с него, което е доста недостойно, а ти искаш да убиеш учителките за това, че не са научили някой си слабоумен да пише правилно...

УДИВИТЕЛНО, ТРОГАТЕЛНО, ДРАМАТИЧНО :-D

\m/
//
цитирай
23. rustam - xman
21.09.2009 16:39
Не се занимавам с хората, а с написаното.
Смятам, че разказчето е весело и смешно.Това е.
Да съм казал, че е глупаво и тъпо?
цитирай
24. rustam - zlika
21.09.2009 16:41
Стига си тролил.
За мене разбрахме, че е недостойно.
А да поощряваш и хвалиш такива глупости, какво е?
Или нямаш мнение за това.
цитирай
25. djgator - rustam
21.09.2009 16:42
Ти и за кафявите постинги твърдеше в коментарите, че не се отнасяли за мен, пък после друго се оказа...
цитирай
26. lubopitstvo - Мисля, че са
21.09.2009 16:43
34.
цитирай
27. анонимен - elinor
21.09.2009 16:44
zlika,съвсем не искам да убия учителките.Искам само да си вършат работата добре.Не смятам ,че е нормално голям човек да пише,като първолаче.Нищо лично.
цитирай
28. valsodar - Рустаме, има и много по-зле! ...
21.09.2009 16:45
Рустаме, има и много по-зле!

Просто съдбата те е пожалила, та не си попаднал още на тях.
Още сънувам кошмари от спомена за прочетното!
Или по-скоро, от опитът ми за прочит?! :)))
цитирай
29. анонимен - А да поощряваш и хвалиш такива глупости, какво е?
21.09.2009 16:45
Нямам идея, нито поощрявам, нито хваля... :-P

Ще троля колкото си искам. Ако не ти харесва, изтрий коментарите ми, като някои други претендиращи за изключителен интелект. Изключително интелигентно е да изтриеш всичките ми коментари, нали :-D

\m/
//
цитирай
30. анонимен - elinor,
21.09.2009 16:47
и аз нищо лично.

Само исках да ти кажа, че е неморално да се подиграваме на хора с умствена изостаналост или да обвиняваме други, че същите тези са зле... ;-)

\m/
//
цитирай
31. rustam - lubopitstvo
21.09.2009 16:47
Най - сетне!
Благодаря ти за коментара по същество.
Засега ще замълча за отговора. До края на деня.
Обещавам ако си точна да изпълня обещанието си.
цитирай
32. lubopitstvo - Моля,
21.09.2009 16:52
принципно обаче съм съгласна със zlika.
Жестоко е, все пак и авторът е човек.
цитирай
33. rustam - zlika
21.09.2009 16:52
Дамммммм
Стига си клинчил.
Не съм казал, че ти хвалиш.Просто не съм го казал, не че не го мисля.
Идеята е, че както коментираш мене, така можеш да кажеш и за тия дето поощряват и хвалят глупостите на златко.....
Хайде де. Не ти стиска нали.
цитирай
34. анонимен - elinor
21.09.2009 16:53
zlika,прав си.Не е морално.Посипвам си главата с пепел.Жалко,че не мога да си изтрия и коментара.
цитирай
35. frina - :)
21.09.2009 16:54
Опа, Ели - душицо, ние де сме тръгнали с нашите братя Карамазови?:)))
Сори за оффтопика.:)
цитирай
36. rustam - elinor
21.09.2009 16:54
Не ми отговори на въпроса.....
цитирай
37. rustam - frina
21.09.2009 16:57
Би ли била така добра, да кажеш поне ти как разбираш изречението....Ухапал ли е лъвът заека или не?
цитирай
38. анонимен - elinor
21.09.2009 17:00
Луууу,като съм тъпа, па да взема да си мълча и аз...Пак добре, че не съм и блондинка вече.Rustam,ще си направя блог,обещавам,но искам първо малко да наблюдавам и да се науча,че виж какви нетактични коментари пиша все още.
цитирай
39. rustam - Ако си направиш блог
21.09.2009 17:05
Трябва да вземеш първо важно решение.
1. При патките в блатото
2. При краставите жаби
3. Или просто ей така
Отскоро е модерно писането на Поучителни Алегорични Приказки.
цитирай
40. beckslover - Рустаме,
21.09.2009 17:07
Не съди природата. След като е сложила кавички на Физическата антропология в случая, то мутацията е неизбежна и при Лингвистичната такава. Даже и да мерим с шублера, то краниумът се явява съд, като в оня лаф за оптимиста и песимиста. Може и да се напълнят:D Природата над всичко!)))

цитирай
41. rustam - beckslover
21.09.2009 17:13
Не ме разбирай така. Не съдя, а наистина се опитвам да схвана забавната страна. И действително откриването на грешките е едно истинско упражнение за ума .Пък и развлечение.
цитирай
42. анонимен - Хайде де. Не ти стиска нали
21.09.2009 17:24
Да ми стиска?
Не следя кай, къде, как, кога, какво. Интригите не са ми в кръвта, но за да се успокоиш (не вярвам това да се случи, но за опит пари не взимам!)

[15/09/09 17:31:33] Peter Kamenov says: Колкото защитавам тях, толкова и теб

А познай на кой съм казал това и къде съм се мазнил, че и на мен ми е интересно :-P

\m/
//
цитирай
43. totoni - Докарах ги до 62, но е доста умори...
21.09.2009 17:27
Докарах ги до 62, но е доста уморително, сигурна съм, че съмпропуснала доста:)))
А иначе, смисълът на това разказче определено ми се губи. Може би не съм на интелектуалното ниво на автора и на тези, които успяват да го схванат (съдейки от коментарите, доста са такива):)))
цитирай
44. frina - :)
21.09.2009 17:29
rustam, нямам идея, честно казано, минах да нагледам любимците си elinor и beckslover, защото винаги има какво да кажат и ме радват коментарите им:))
цитирай
45. beckslover - :)))
21.09.2009 17:29
Не го казах ясно. Всъщност мисълта ми беше, че няма как да се напълнят наполовина празни съдове. Даже и с всеобщите усилия на блога. А два съда не правят дамаджана :)))))))
цитирай
46. lubima - Рустамич. . . трудна работа. . . . кой ...
21.09.2009 17:34
Рустамич...трудна работа....кой кого нахапал)))..но виж сега и чужди думи има))я какво е хубаво))
цитирай
47. rustam - totoni
21.09.2009 17:36
Бл за коментара по същество. Както казах, отговорът след края на деня.
цитирай
48. rustam - lubima
21.09.2009 17:39
Всъщност ти повдигаш интересен въпрос.
Понеже има думи на немски...да смятаме ли грешките свързани с тях...Не се чувствам достатъчно компетентен в този език.
Ще ги игнорираме!
цитирай
49. rustam - beckslover
21.09.2009 17:45
Така е.Съгласен съм.
Както и това, че за Патката те ще са си винаги наполовина пълни.
цитирай
50. totoni - Ааа, да, забравих да уточня, че ч...
21.09.2009 17:46
Ааа, да, забравих да уточня, че чуждите думи не съм ги броила:))
цитирай
51. анонимен - Първо да оточня
21.09.2009 17:53
Нито съм някакъв глупак или нещо такова както ти ме представяш драги.
Благодаря на Злика че се изказва обективно,въпреки че е с много грешно мнение за мен.
Всеки може да дапусне грешки господинчо.
Като не ти изнася това което пиша не ме чети. В моите очи си поредният смешник който има проблем с хората. Ти си един лицемер, в този твой постинг наричаш коментиращите "приятелю", така наричаше и Диджи.
Отговорям за себе си и за това че ценя приятелите си в този портал. Весо ми е добър приятел който схваща смисъла на това което пиша. Не ми трябва да ми коментират сто души и да се правя на известен и да съм на първа. Достатъчни са ми само няколко, ноо да са хора, а не мижитюрки като теб и твоите любовници.
Скапан курварин! Това си ти. И не коментирай хора които не познаваш.
цитирай
52. rustam - grobarq
21.09.2009 17:57
злика се пише с малка буква.
Мисля, че той ще оцени както трябва твоето признание и приятелство.
Разбери, не коментирам хора, а текстове.
цитирай
53. анонимен - Рустамич!
21.09.2009 17:59
Требва да свикваш - блог пространството бъка от подобни творби, непридружени с легенда, за да разбираме за кво иде реч! :)))
Само...некои нещица беха позабравени - що пак даваш зор да се...ъпдейтват?!? Пак Патки, блата...Що бе, човек?!?
И без тех приказката си върви спокойно, с майтап!...

Спри с тва - приятелски съвет! :)
цитирай
54. rustam - P.S.
21.09.2009 18:00
grobarq
И аз да Уточня.
Все пак ЛъвЪТ ухапал ли е Лисан или не?

цитирай
55. totoni - grobarq, аз съжалявам, че неволно ...
21.09.2009 18:01
grobarq , аз съжалявам, че неволно се оказах разговор от типа разговори, в които не само не участвам, но и не чета. Нямам никаква идея какво се случва във взаимоотношенията в този блог. За мен това не е място за такива неща. Но закачката с правописа ме грабна. Тази тема ми е болна. Всички грешим, но положението с този текст, а и съдейки от коментара ти, не е прецедент - е, наистина е отчайващо, съгласи се! Не е просто грешка по невнимание.
Няма да ги броя в коментара ти, само обръщам внимание, че думата е "Уточнявам", а не "Оточнявам". И "мижитЮрки" нещо като "партнЮр" ли е? Хм, странни думички, не са ми познати...
цитирай
56. анонимен - Просто нямаш с какво да се заядеш с мен
21.09.2009 18:04
Само с две неща- правописни грешки и че съм приятел с Весо. Аз ще бъда приятел тук с когото си искам и ще пиша каквото си искам, и ти не си този който да ме коментира. Ясно ли ти е. Може да си по голям от мен но си неморален. А аз неморални типове не понасям, нито лицемери. А ти рустаме си точно такъв.
За хиена ли се имаш, за трол ли, че толкова се засегна от разказите и приятелството ми с Весо?
цитирай
57. rustam - bate
21.09.2009 18:06
Ами аз наистина се забавлявах...Смешно ми беше.
Просто споделих с другиге. Мисля сега че е забавно, не обиждам никого.
цитирай
58. анонимен - rustam
21.09.2009 18:09
Да бе, пич! Нищо лошо - сичко е точно, мисля, че ме разбираш! Не ми се иска да се възобновяват ония неприятни разправии, затова споменах просто...
Иначе няма проблем, не мисли, че се намесвам с лошо! :)
цитирай
59. rustam - grobarq
21.09.2009 18:10
Мисля, че просто го приемаш много лично.Не се чувствам засегнат.
Не искам да те обидя.Аз например не се имам за хиена, нито за трол. Ама и патка не искам да съм.
Харесва ми да съм като Лисан.
Не мога да разбера едно - със злика приятели ли сте, или не?
цитирай
60. анонимен - bateto,
21.09.2009 18:15
искаш ли да изпратим на Рустамич няколко тона цветни картинки да ги подрежда, че да си седне мирно и тихо на Д-то? (не вярвам да има ефект, но аз за опит пари не взимам) :-D

\m/
//
цитирай
61. анонимен - Не мога да разбера едно - със злика приятели ли сте, или не?
21.09.2009 18:15
Рустамич, Рустамич... *-:

\m/
//
цитирай
62. nikita6864 - Рустаме,
21.09.2009 18:18
пак си извадил бурканчето с люти чушлета ;-)
цитирай
63. rustam - Ех Ники, Ех В.В.
21.09.2009 18:22
Какво време настана...Едновремешните тролове станаха " ваксаджии" и сега трябва да се забавляваме със хиени и разни ерзац тролове като Златко.
Мъка.
цитирай
64. анонимен - ВВ!!!
21.09.2009 18:22
nikita6864 написа:
пак си извадил бурканчето с люти чушлета ;-)


:)))))))))))))))))))))))))))

Я по-добре вижте Жани:
http://mikaela19.blog.bg/tq-i-toi/2009/09/21/kupon-v-bloga.401434

Батето ви оставя, щот е нощна! :)))
цитирай
65. nikita6864 - Бате,
21.09.2009 18:29
благодаря за препратката.
Само да Уточня, че всемирното братство и любов е химера.
В днешно време, максимата* е : каквото повикало, такова се обадило.

Лека работа, Бате! :-)
цитирай
66. mikaela19 - Бате
21.09.2009 18:32
То голяма чест,секна ми коментара сега:)
Ти където трябва да напишеш се скатаваш,а където не там драскаш по нещо.Странни принципи имаш в последно време
цитирай
67. rustam - mikaela19
21.09.2009 18:35
Ти какво намекваш?
Къде е това място "където трябва да се пише" ???
Нещо май тука заповеди се раздават...
Внимавай в картинкта!
цитирай
68. djgator - !!
21.09.2009 18:42
Никита, точно ти ли цитираш поговорката,ти си човекът, който се заяжда без да му е даден повод?? :))) Съборът на хиените е в непълен състав, липсва Нетчето, но доколкото се чу неговия рев из блога- пак са го баннннали :)
BATE- той Рустам нищо лошо не казва, ти не си го разбрал :))
zlika - защо сега се изнервяш, постингът е забавен :)
цитирай
69. mikaela19 - Рустамич
21.09.2009 18:46
я не ми се стряскай.Той си знае батето за какво намеквам,ти там не се бъркай!Заповедите си ги раздават Господата в черно(Ша ма извинат ма)
Предават или се Примиряват!
цитирай
70. nikita6864 - пеленГаторе, не ми обяснявай кое е с повод и кое без ...
21.09.2009 18:48
И не прехвърляй навиците на болната ти глава, върху моята здрава.

а за реване недей да говориш, защото всички знаем кой рева и се жалва за бана си пред време. то не бяха сълзи, не бяха сополи ... :-)))
цитирай
71. анонимен - mikaela19
21.09.2009 18:53
Жани!...
Батето никога не се скътава! И нема навици да пише, където не требва! Тон на никого не държа, достатъчно толерантен съм по рождение! Никви заповеди на никого не раздавам - по-горе пише ясно кво съм искал да кажа...

Весело ви!
цитирай
72. djgator - ЗЛАкита
21.09.2009 18:54
100 дни бях баннат, целия блог знае повода. А ти се зъбиш наляво и надясно без никой да те е обиждал- много удобно и достолепно, а? :)) Императрице :)
Казал съм ти - лекувай си истериите и ще си щастлива :)
цитирай
73. rustam - Даммммммм
21.09.2009 18:55
Призовавам за коментари по същество. Досега са само 3.
Измеждувпрочем и аз си спомням как някой доста добре игра "Многострадална Геновева".
цитирай
74. nikita6864 - плямпай си пеленгаторе, не ми пречиш ...
21.09.2009 18:56
цитирай
75. rustam - Както се казва...
21.09.2009 18:58
До вчера бях "Многострадална", сега вече съм Доносчик.
цитирай
76. mikaela19 - ама
21.09.2009 18:58
що мъжете ревете повече от нас жените?
Бате-весело,весело ама:)На чужд гръб сто тояги били много:)
цитирай
77. анонимен - elinor
21.09.2009 19:11
Аз по същество - само 30 грешки намирам,а Любопитството цели 34.Да вземат и мойте учители да си скъсат дипломите предлагам.
цитирай
78. анонимен - Казах ви
21.09.2009 19:17
приповдигнатото настроение на гатора напоследък е в следствие на присадения му анален химен.
цитирай
79. totoni - elinor, над 60 са, повярвай ми! Като ...
21.09.2009 19:19
elinor, над 60 са, повярвай ми! Като броим и пунктуационните, разбира се!
цитирай
80. rustam - bbbb
21.09.2009 19:24
Някои "разкатвачи" твърдят , че си бил прототип на "хиената" от "интересните образователни приказки"?
Вярно ли е?
цитирай
81. анонимен - кви хиени
21.09.2009 19:25
аз съм го измислил тоя сайт. свикнал съм некви мижитурки да ми се въртят из краката.
цитирай
82. анонимен - elinor
21.09.2009 19:27
totoni,вярвам ти...Аз пунктуационните грешки и тези в чуждоезичните думи хич не ги слагам в сметката.
цитирай
83. rustam - кви хиени...
21.09.2009 19:29
ама с такива алюзии за нечия сексуална ориентация, едва ли ще ти вдигнат "ембаргото" скоро.
цитирай
84. rustam - elinor
21.09.2009 19:30
С пунктуационните. Без тези на немски.
Корегирай ако искаш.
цитирай
85. puk - Тоя май е продукт на образовател...
21.09.2009 19:41
Тоя май е продукт на образователната система на "последните години".
цитирай
86. rustam - puk
21.09.2009 19:43
Със сигурност.
Мисля, че с Иво биха си допаднали....
цитирай
87. inel379 - На първо четене са над 60!:)
21.09.2009 19:55
Четох и се смях през цялото време!:)
Извини ме! Нямам време за анализ. Голяма какафония е!
Чудесна порцията хумор си предложил!
Заслужен отдих ти желая!
Много усмивки от мен!:)))
цитирай
88. rustam - inel379
21.09.2009 20:08
И аз се смях...както отдавна не бях го правил с нещо написано.
Приемам отговора ти като....61 ?
цитирай
89. анонимен - rustam,не е лошо да обърнеш внимание на собствения си правопис!
21.09.2009 21:07
Не се пише корегирай,а коригирай...
Забелязах още доста правописни грешки от твоя страна и това тук ми прилича на :присмял се хърбел на щърбел:)
цитирай
90. rustam - ан89
21.09.2009 21:32
Приеми всичко от веселата страна.
"доста правописни грешки" е само 1 твърдение.
Неаргументирано.
Не е лошо да си лягаш, защото утре рано трябва да ставаш.
цитирай
91. анонимен - rustam,лошото възпитание,злобата,неграмотноста и още куп недостатъци вървят ръка за ръка!
21.09.2009 21:51
Забравих да спомена и комплексите за малоценност...
Не ме мисли,ще си легна,но няма да стана рано:)
цитирай
92. rustam - ан 89, 91
21.09.2009 22:13
Блогърът grobarq ме нарече в коментар по-горе "Скапан курварин! Това си ти"
Според тебе дали това е признак на лошо възпитание или на злоба?
цитирай
93. анонимен - Признак е и на двете,но
21.09.2009 22:37
ти не падаш по-долу,макар и по друг начин!
И не се пише тебе,а теб..:)
цитирай
94. talasyma - Не чети разни блогове,
21.09.2009 22:54
където хора нямат елементарни познания по граматика и елементарна зоология.Къде се е видяло лъв и тигър на едно място или вълк и лъв.Хайде Азия е голям контитент та може вълк с тигър или вълк с хиена да се сборят за плячката ама иначе автора колкото е добре с немския е и толкова добър с българския.По-зле и от Изследвания Обект на Puk е.
цитирай
95. djgator - bbbb
21.09.2009 23:22
Нетче, голям смотаняк си да знаеш. Нали ти писах едни коментари, които ти позорно изтри, още преди модераторите да ти нулират помиите. Знам че още те боли сфинктера, но ще ти мине, казаха ти хората за Голямата патка- не им повярва, а сега страдаш :))
Виждам ново приятелство се оформя между теб и автора на постинга, как ли ще му хареса това на верния ти приятел Балета ?? Това ще му е приятната изненада, след дългото пътуване от Австралия :))
И последно, това че живееш в нета, не означава че го притежаваш :))))) хахахахаха
цитирай
96. rustam - talasyma
21.09.2009 23:28
Според мене е доста сроден на ШШ.
Има осезаеми прилики в мисленето и отношението към света.
Приеми го от забавната страна...и си посмей
цитирай
97. rustam - djgator
21.09.2009 23:37
Да разбирам ли коментара ти като алюзия за евентуално твое участие в " нулирането на помиите" на блогъра bbbb?
Според мене макар и малко ексцентричен, той в никакъв случай не е помияр. За разлика от някои твои приятели и пазители на.....себе си.
цитирай
98. djgator - rustam
22.09.2009 00:01
Няма мое участие в това, въпреки че от известно време го намекваш постоянно! Това е толкова абсурдно, че не си направих труда да го коментирам! В блога на смешника bbbb се забавлявах добре, явно е настъпал някого - но не и мен!
За пореден път ти казвам, че този който те обиждаше не ми е приятел отдавна, изтрил съм му телефона и скайпа, стига рови в грешната купа сено!
цитирай
99. анонимен - тоя гатора
22.09.2009 00:27
защо ми говори?

Гаторе, кво си ти? Не си дорасъл още да се обръщаш към мен, пич.
цитирай
100. lado - Здравей, Рустаме! Прозира холи...
22.09.2009 09:33
Здравей, Рустаме! Прозира холивудското клише на диалога - иначе е пълна трагедия! Не знам как се изразява пишещият в реалния живот, но за мене е интересно какъв импулс е получил замърсителят на виртуалното пространство и дано само това го напъва, щото ако му скимне да претворява поведението на немотивираните от нищо негови герои, ще разплаче някоя майка. Този не е за психолог, а за психиатър....
цитирай
101. rustam - lado
22.09.2009 11:29
По признание на автора, същият по цял ден виси вкъщи пред компа и зяпа филми. Така че холивудският диалог е просто следствие явно.
Мисля, че наистина има нужда от помощ и онези блогъри , които поощряват агресията му, лицемерно ласкаят глупостите му и го лъготят относно стойността на написаното просто не са прави.
цитирай
102. lado - Дано да е в пети клас, и съответно ...
22.09.2009 12:49
Дано да е в пети клас, и съответно читателите му също - иначе .....
цитирай
103. анонимен - Оттеглям се!
22.09.2009 13:10
Не сте ми на нивото! :-D

А и лютите чушки на Рустамич са ми много люти :-P

\m/
//
цитирай
104. rustam - Хайде оттегляй се!
22.09.2009 13:13
Твоето ниво е на "охлювчето", щом се занимаваш с него.
Поздрови Мъро и му кажи да слага кавички на думичката тиквоч..
Тиквоч!
цитирай
105. анонимен - Не издържах...
22.09.2009 13:18
Лютите ти чушки са много зли! :-D

Рустамич, мислиш ли, че bbbb си прави дъвка от моето гоуно? И точно защото съм гъзар, не се заяждам с него за това ;-)

Умните точно тук слагат "капиш?" :-D

\m/
//
цитирай
106. rustam - Разгеле
22.09.2009 13:31
И аз да разбера какво правят умните хора.
Мисля, че това - какво прави bbbb няма нищо общо с темата на поста.
цитирай
107. анонимен - риби,
22.09.2009 14:32
кво пак за мен?
цитирай
108. lafillette - Скъпи Рустам,
22.09.2009 15:00
смятам, че изпълнението на задачата е невъзможно.
Дори и Констанца не би могла да преброи безброй грешки.
цитирай
109. rustam - lafillette
22.09.2009 21:14
Коя е "Констанца" ?
Да не е някоя фея от "Блатото"?
Или е партизанското име на ОГЪНИЛЕД?
цитирай
110. анонимен - Рустамич,
22.09.2009 22:57
не знаеш коя е Констанца? Нали схващаш метафори или си заменил тази си дарба с талант да подреждаш цветни картинки, гарнирайки ги с приказни мелодии? :-P

\m/
//
цитирай
111. rustam - zlika
22.09.2009 23:31
май правиш някаква алюзия , свързна с модераторите.
Какво да ти кажа, ти си дето контактува с тях последно време, по твои думи. Затова, преполагам си по-наясно.
Това обаче не е метафора.
Метафора е ей това - Дървена Глава !
цитирай
112. анонимен - Лека нощ
23.09.2009 00:20
Метафората ти е зла колкото ти е люта чушката :-D

\m/
//
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824032
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив