Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2010 12:35 - Ш А Р Л А Н
Автор: rustam Категория: Тя и той   
Прочетен: 6176 Коментари: 31 Гласове:
13

Последна промяна: 27.02.2010 15:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Е турцизъм, значи  олио. Ползват го и като синоним на мазен, напудрен и фалшив човек. Сигурен съм, че на мнозина ви е известен  онзи, наричам го " скайп ми" ефект. В старата версия на Скайп имаше един такъв режим  -  " Скайп ми".  Достатъчно беше някое момиче или жена, говоря за българки, да мине на такъв режим и на секундата да се накачулят поне десетина турчета или араби от всякаква възраст и положение. Обикновено " диалогът" стартира с мазни,  клиширани  комплименти и бързо-бързо преминава по същество,в смисъл  цинични и мръснишки оферти.  Винаги съм асоциирал подобен род " контакти", дори когато някоя го прави за развлчение, с аромата на овча яхния, евтин и силен одеколон . Аз ги разбирам, турчетата. Не е лесно - обикновено жените от техния свят са късокраки, трътлести и космати.
      Не разбирам обаче лекотата и странното  перверзно удоволствие на съвременните " Гергани" да стават  предмет  на долните анадолски  мераци. Едно е сигурно - ориенталският подход към жената няма нищо общо със съвременните ценности на европеейската култура. За ориенталеца жената не може да бъде партньор, а само предмет, макар и одушевен, който да носи сексуално удовлетворение. Особено ако е и християнка - тогава е начин да се чувстваш един вид по-голям и важен, нещо като победител.
       Сетих се за всичко това тия  дни като наминах в един от т.н. сайтове за социални контакги и общуване. На едно място където съм приет за приятел и където мислех че съм такъв, видях курдисани поне десетина профила на разни Хасановци, Ергюли и т.н. , като почнеш от Анадола та стигнеш до Близкия изток. Макар , че в профилите им пише, че друг език освен турски не владеят - и те приятели като мен. Запитах се - какво   общуване може да има с тези  хора?  Могат ли те да предложат нещо по-различно от варианта "скайп ми" ? Ясно е че не могат.  Дали са ги сложили за приятели само ,за да не ги " обидят". 
      Тогава си казах - хубаво, ами аз какво правя там? 
      Трябва да се махам, мирише ми на овча яхния и шарлан.



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. amenda - Браво бе Рустам!
27.02.2010 13:42
Изненадваш ме, че си толкова чувствителен на тема "приятелска листа". Поздрав :-)
цитирай
2. rustam - amenda
27.02.2010 15:37
Поздрав и за тебе!
Ти как си със Скайп ми?
Вали ли в Бургас?
цитирай
3. amenda - Какво да ти кажа, аз тази опция я минах още в яху-то...
27.02.2010 15:55
Та докато стигна до скайпа вече бях имунизирана :-) За Бургас не знам, но около Бургас ръми ... :-)
цитирай
4. rustam - аха
27.02.2010 15:58
Браво на тебе!
Така си и мислех. Че си от имунизираните де.
не съм се подвел
цитирай
5. amenda - За да не се повтарям, ако си я пропуснал...
27.02.2010 16:04
То и "скайп ми" е като вратите за които говоря тука...
http://amenda.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/01/19/razmisli-i-strasti.475767
цитирай
6. rustam - Прочетох го
27.02.2010 16:09
добро е, допадна ми като гледна точка. но това е Твоята гледна точка...уви за мнозина е нещо съвсем друго.
Нещо като историята за Хайд и д-р Джекил. с вариации.
цитирай
7. amenda - Точката е една, ама ъгъла от който гледаш може да е различен.
27.02.2010 16:14
И както казах въпрос на късмет или стаж понякога (макар на някои да не помага дори и това).
цитирай
8. анонимен - Наистина понамирисва...
27.02.2010 17:32
и не само на овча яхния и долнопробен одеклон. Какво им става на нашите жени бе? Имах аналогично преживяване с твоето. След него разбрах, че жената до мен е комплексирано и незадоволено създание. Може би вината за това беше и моя, но обидата беше жестока.
Ама така е все по-често в интернетното царство: Всичко на показ и всичко за продан. Девалвираха и ценностите, и приятелите.
Малко са Герганите...малко.
А ако ги има ту те пишат приятел, ту непораснало дете, ту и те не знаят в коя категория си.
А приятелството е най-невероятното нещо на света. То е необяснимо и необходимо.
Поздрав за теб и всички Гергани, които предстои да впишат в червената книга.
Огнян


цитирай
9. анонимен - Огняне ти какъв си? Комплексиран и ...
27.02.2010 18:00
Огняне ти какъв си? Комплексиран и немощен мъж?
Герганите не са за всеки
цитирай
10. анонимен - Странни са ми ...
27.02.2010 18:03
Странни са ми тези интернет приятелства - някакви аватари, с голяма част от които никога не разменяш и дума. Няма общуване, няма социален контакт - разминава ми се с идеята за приятелство.
Може би някои си осмислят деня с увеличаването на бройката "приятели".

Държа проветриво на подобни места, миризмата на коч не ми понася. :)
цитирай
11. анонимен - animo
27.02.2010 18:06
Браво тук си мирише доста на коч и на други секременти
цитирай
12. анонимен - animo,
27.02.2010 18:20
такава си тъпа овца, че никой истински коч няма да ти скочи. Бъди спокойна, кукувице.
цитирай
13. puk - Така ги учат вече. Чалгата до това ...
27.02.2010 19:00
Така ги учат вече. Чалгата до това води.
цитирай
14. анонимен - Предпочитам да са обрязани
27.02.2010 19:27
защото е по-чистоплътно и повече дянат на секс, което води неминуем оргазъм
А вие тъпите булгар смръдливци сте за ебане в тъпите сфинктери

Калимера
цитирай
15. анонимен - Типичен пример за това как група анонимни осраха нещо добре нарисано!
27.02.2010 21:19
Не знам дали съм комплексар, но и мен ме дразни това, че нормалното общуване се заменя с измислени, псевдочовешки контакти в интернет. Не може умна жена да се радва от вниманието на подобни Османовци и Хасановци. За какво ще си говорят и по ръчно крачната система ли?!
И що за "приятели" може да ти бъдат подобни хора?! Виртуално подклаждане на самочувствие - да, но ако си празноглава, куха лейка. Малко съм краен, но когато се видиш равнопоставен с подобен "мъжага" меко казано ти иде да словоблудстваш.
А по-късно си задаваш и въпроса как си оценен и от кого и що не го пратиш на майната си за тази оценка.
Аз поне така постъпих и не съжалявам! Щом иска да си пилее живота в фантазии.
Моя искам да си го живея с достойни хора и добри приятели.
Пак съм: Огнян
цитирай
16. анонимен - лейди гага
27.02.2010 21:25
анонимен написа:
Не знам дали съм комплексар, но и мен ме дразни това, че нормалното общуване се заменя с измислени, псевдочовешки контакти в интернет. Не може умна жена да се радва от вниманието на подобни Османовци и Хасановци. За какво ще си говорят и по ръчно крачната система ли?!
И що за "приятели" може да ти бъдат подобни хора?! Виртуално подклаждане на самочувствие - да, но ако си празноглава, куха лейка. Малко съм краен, но когато се видиш равнопоставен с подобен "мъжага" меко казано ти иде да словоблудстваш.
А по-късно си задаваш и въпроса как си оценен и от кого и що не го пратиш на майната си за тази оценка.
Аз поне така постъпих и не съжалявам! Щом иска да си пилее живота в фантазии.
Моя искам да си го живея с достойни хора и добри приятели.
Пак съм: Огнян



мухъл!
цитирай
17. zippo - :)
27.02.2010 22:25
Живея достатъчно дълго, за да видя, че различието ражда омразата.
цитирай
18. valsodar - Не можах да те разбера съвсем добре, ...
27.02.2010 22:29
Не можах да те разбера съвсем добре, но на пръв прочит звучи правдиво.
цитирай
19. анонимен - Огнянеееееее или кой си там
28.02.2010 01:05
завъртя го за осман и хасан
твоята била комплексирана и незадоволена
ти що не я задоволи, кат си пич
ми земи си некоя фригидна
големи локуми
цитирай
20. анонимен - Само глупости пишеш...
28.02.2010 05:34
Ако познаваш някоя, която се пердаши в гъзето, казвай коя е. Защо ни занимаваш само с глупости? :D
цитирай
21. анонимен - и не само на овча яхния и долнопробен ...
28.02.2010 10:57
анонимен написа:
и не само на овча яхния и долнопробен одеклон. Какво им става на нашите жени бе? Имах аналогично преживяване с твоето. След него разбрах, че жената до мен е комплексирано и незадоволено създание. Може би вината за това беше и моя, но обидата беше жестока.
Ама така е все по-често в интернетното царство: Всичко на показ и всичко за продан. Девалвираха и ценностите, и приятелите.
Малко са Герганите...малко.
А ако ги има ту те пишат приятел, ту непораснало дете, ту и те не знаят в коя категория си.
А приятелството е най-невероятното нещо на света. То е необяснимо и необходимо.
Поздрав за теб и всички Гергани, които предстои да впишат в червената книга.
Огнян




Жената до теб не може да е комплексирана, ако не е задоволена, защото е заета с искане да се задоволи. Не си успял, затова я наричаш злобно "създание". ;)
Комплексирани са фригидните и импотентните.
Ти също си анонимен, защо се ядосваш на шепа "анонимни".
Защо не си влезе с никчето с модерацийката?
Там сигурно си "голем умник" ;)
цитирай
22. yuliya2006 - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА! Легенда за ...
01.03.2010 06:43
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!

Легенда за мартеницата
Хан Аспарух имал сестра на име Хуба. Тя била пленница в друго царство. Аспарух пратил вест на сестра си, че е намерил земя да се заселят - на юг от река Дунав, днешна България. Като получила тази радостна вест, Хуба успяла да избяга от плен. Яхнала кон и препускала без почивка, докато стигнала до река Дунав. Търсела брод да преминат. Хуба пуснала сокол. На неговия крак вързала края на бял конец, а другия му край държала в ръцете си. Соколът литнал да намери брод през реката, но точно когато намерил пътя, стрела го пронизала и той паднал умъртвен, а конеца се обагрил с червения цвят на кръвта му. Хуба проследила нишката и така намерила път да стигне при брат си и да заживеят свободни и честити в новата земя, България.



Оттогава, бяло-червеният конец е здравата нишка, която свързва българите по света в едно – да сме здрави, силни и щастливи. Да помним, че сме българи, където и по света да се намираме
цитирай
23. ckarlet - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА! ЖЕЛАЯ ОТ С...
01.03.2010 11:21
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА!
ЖЕЛАЯ ОТ СЪРЦЕ ЗДРАВЕ, ЛЮБОВ И КЪСМЕТ!:))
Пролетно и ведро настроение!
http://blog.eun.org/springday2009/upload/martenitsa.jpg
цитирай
24. анонимен - Майната ти!
01.03.2010 18:33
Майната ти,Огняне-Рустаме! НАСЛОВОБЛУДСТВА ЛИ СЕ!
цитирай
25. анонимен - уставете чувека бе
01.03.2010 21:55
нека си гувори
то биз туй другу няма вечи у блога
ко да читем
tit ли
цитирай
26. rustam - Оги
01.03.2010 23:36
благодаря ти за написаното.
хубаво е че почувствах своята "порода" в това което си споделил.
ще ми е приятно ако се обадиш
цитирай
27. rustam - zippo
01.03.2010 23:37
няма омраза, просто има огорчение.
цитирай
28. rustam - На всички
01.03.2010 23:39
анонимни "клепала" - ще се помоля и за вас.
цитирай
29. rustam - джулия , скарлет
01.03.2010 23:40
благодаря ви за сърдечността.
цитирай
30. elinora - Аз закъснях,
02.03.2010 17:59
но нищо не знам по темата, как да коментирам?:)))
цитирай
31. анонимен - Уж си голам отворко,
07.03.2010 19:10
а триеш коментари ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824933
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив