Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2012 21:39 - СПИРКА/ПРЕДИ 6 ГОДИНИ
Автор: rustam Категория: Тя и той   
Прочетен: 1860 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Има едни ситуации в живота, в които оставаш сам в компания на себе си  и вземеш, че се напиеш така, че  подобно напиване ще се повтори след 10 години. Желателно е, разбира се, да не го правиш с коняк. После почва едно средонощно звънене, а ако звукът оттатъка е изключен, писане на странни СМСи, които, по обяд на другия ден,  се чудиш дали наистина ти си ги писал. Даже ти става срамно.

   " ...Днес ще се напия и ще ти позвъня. Ясно ми е, че на сутринта ще съжалявам.
Все едно - ще се напия и ще ти позвъня. Знам, че ще те нагрубя. Впрочем, както и много пъти преди .

       И защо не съм ти нужен, така и не разбрах. Защо не се получи с нас двамата?

       Както и да е, аз няма да остана сам, просто любовта има спирка  и това е . Е, явно, ти  не си  моята спирка, но до последния автобус има време.

       Така че, днес ще се напия, това е."
    


  


Тагове:   спирка,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Напиването не е толкова силно, щом въобще помниш какво си правил! :)))
28.04.2012 22:43
Замислих се за спирките и транспорта, ако любовта се сравнява с тях, явно тя е самото пътуване. А спирката си е спирка - спиране, наистина...
Поздрави, Рустаме!
цитирай
2. elinora - Алкохола не решава проблемите,
29.04.2012 12:27
дори ги задълбочава!
Ама какво ли знам аз, даже не пия :)
цитирай
3. анонимен - Всичко се връща на този свят. Дори и ...
29.04.2012 19:55
Всичко се връща на този свят. Дори и на боклуците.
цитирай
4. nikita6864 - .
30.04.2012 10:07
Да, това е един sms, типичен за пиян мъж.
цитирай
5. urilozev - Правилно си решил
01.05.2012 22:49
rustam.Бързото изтриване има някакъв ефект.Аз пък ти желая хубави дни занапред, защото жени и мъже незаменими няма,особено пък във Варна.
цитирай
6. kosara2008 - ъъъъъъъъъ, не ми харесва есемеса, многу е дъъъълъг,
04.05.2012 10:09
нещо като - липсваш ми може и да свърши работа , а и щом на пияна глава си се сетил за НЕЯ, значи трябва да си признаеш, че ти липсва , какво пък, не е последната спирка, но е било хубаво...

:) утиватидаситъжен;) яка въдица си е това
цитирай
7. анонимен - От време на време те чета. За съжа...
05.05.2012 21:36
От време на време те чета. За съжаление, никакво развитие. Все същите манипулации да те съжаляват жените. Жалък си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3820180
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив