Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2009 00:17 - ПРЕНОСНО ЗНАЧЕНИЕ 2
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5439 Коментари: 33 Гласове:
6



 "ИНТЕРЕСЕНО  НЕЩО"   "ИНТЕРЕСНА РУБРИКА"  - снесените след дълги мъки   интелектуални запъртъци на Голямата Патка.  За да няма недоразумения и объркване сред по-глупавите и за  да има ред в Блатото,  Главната Доносничка сама  предварително уточнява кое е интересно .

 "СКРИТ СМИСЪЛ" -  уточняващ   израз, използван в "поучителните приказки" на Голямата Патка , за да покаже, че големите глупости не са толкова страшни. Това , че  един смисъл не може да бъде "скрит" , след като предварително е заявен като такъв е "тънка работа" и  майсторски художествен похват.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - elinor
16.09.2009 06:30
Хахаха,аз като разказвач на приказки съвсем професионално в Детката градина ще кажа, че този тип приказки в които липсва момента на изненадата и са с предизвестен край не са интересни за децата.Рустам,усмихнат ден ти желая и да четеш други приказки, тези кръвожадните с лъвове и хиени не ти препоръчвам...
цитирай
2. mikaela19 - Добро утро
16.09.2009 09:56
Моята притча е по хубава и приказката също:))))
цитирай
3. djgator - rustam
16.09.2009 10:20
Ти някаква друга работа нямаш ли си? Като някакъв светски хроникьор се подвизаваш :))
цитирай
4. rustam - Елинор -
16.09.2009 10:48
Отскоро те срещам тука в блога, но определено интерпретациите ти са оригинални.Обикномено хиените като се съберат в някое блато - обичат да си разказват глупости за лъвове
Защо не се регистрираш?
цитирай
5. rustam - Добро утро Жани
16.09.2009 10:49
Ти толкова приказки пускаш последно време, че не ми остава възможност само заглавията да прочета
цитирай
6. rustam - djgator
16.09.2009 10:59
Ами нямам. Това ми е професията и работата - езикът като средство за комуникация и изразяване.
Събирам "шедьоври" на графоманска глупост.
цитирай
7. анонимен - След като ти се струва градивно,
16.09.2009 11:48
ACTION! :-D

\m/
//
цитирай
8. rustam - Ехееее zlika -
16.09.2009 12:12
Не е важно да е "градивно", важно е да е интересно .
Измеджувпрочем как е в Блатото? Разбрах, че ти и гробаря сте станали скаути на Голямата Патка.
цитирай
9. анонимен - Искаш да кажеш, че съм в блато?
16.09.2009 12:16
Искаш да кажеш, че съм станал скаут на Голямата Патка? :-/

\m/
//
цитирай
10. rustam - Даммммм
16.09.2009 12:18
Мисля, че това казах.
Е, не толкова добър като гробаря, но има време да го настигнеш.
цитирай
11. анонимен - Рустамич, Рустамич...
16.09.2009 12:24
:-*

\m/
//
цитирай
12. djgator - rustam
16.09.2009 20:59
Странно хоби.. Хората събират марки, титли, сувенири или просто спомени - пък ти...
Злобата вреди на здравето, опитай да я разсейваш.
цитирай
13. rustam - Виж сега В.Д.
16.09.2009 21:47
Ти нещо си се объркал.Тука не ти е Блатото нито пионерската организация да даваш съвети.
Отивай да пишеш парафрази на псувните на големия си приятел Лесния.
цитирай
14. djgator - rustame
16.09.2009 22:19
Това е постинг - значи всеки може да си напише мнението, да не говорим че косвено иронизира мен.
Стига само си спрягал "лесния" отдавна нямам общо с него и въобще- той не ти е казал нищо от месеци- поне аз не съм чул за това! Ще ми говориш така, ако АЗ кажа нещо срещу тебе, ясно ли ти е? До момента не съм употребил обидна дума срещу теб, дръж се възпитано. Няма да отговарям за чужди думи или дела.
цитирай
15. beckslover - :(((
17.09.2009 16:38
Знаеш ли, някои бъркат прайда с отряда. Доброволният ОФ отряд, който помним от недалечното минало. Нали ги знаеш, с червените ленти на манифестации и в храстите с милиционерите. Та милиционерската душа е дребна, а ла хлебарка, за това може да се появи навсякъде в тялото на блога. Но това я прави мобилна. Наднича, души, клевети понякога, най-важното-Докладва! Това я прави голяма, значителна в сродните си души и разбира се аплаузи в коментарите Им! Ваксина за това няма. Нито стопанинът е склонен да ползва инсектициди. Приеми го весело! Все пак хлебарките не са термити!
цитирай
16. rustam - djgatorе
17.09.2009 21:48
Ами точно за това става въпрос.Че ти не коментираш постинга, а си позволяваш да говориш за здравето ми.
На Лесния още стои клипчето в блога където ме заплашва.
Но въпросът е притципен
Не е за мене, а за това, че ти си пишеш на "защитник" .Само че се правиш на такъв ,когато ти отърва. Когато Лестия сипеше гнусни псувни, цинизми и заплахи- къде беше ти "борецо срещу цинизма"? Разправяше и то доскоро че си най голям приятел с него. Спомням си добре 1 коментар
отпреди месец, където обянява ше точно това.
Затова сега ти казвам , че си резоньор.
С думичките " ясно ли ти е" " дръж се възпитано" ще отидеш при " Приятеля си" и при" патките"...От мене имаш едно " Свободноооооо "
цитирай
17. rustam - beckslover
17.09.2009 21:53
Много точно. " Отрядникът" на блога просто не може да диша без да намери необходимия "враг", така е.
Разбира се най - подлото е, че обикновеното " докладване" се развява като байрак на някаква "борба".
цитирай
18. djgator - rustam
18.09.2009 13:54
Ти си първия човек с който си развалям отношенията заради чужди постъпки! Не съм му роднина, не съм му и началник. Тъпите ви драми бяха породени не от лична неприязън, а от ревност във връзка с дилюшън. Нито той е бил против теб- нито ти против него, до момента в който се намеси нейното име. Е, аз в любовни триъгълници и други сложни фигури не се меся!
Ако аз те бях обиждал или злословил по твой адрес, щеше да имаш оправдание да пишеш срещу мен - но до този момент няма такива данни!
" Свободно" е следващата команда след " Мирно", а ти не си упълномощен от никого да даваш тези команди. До съвсем скоро ми се пишеше приятел, заедно сме воювали срещу балета и други( да не ги споменавам) - явно вече не ти трябвам.
ОК, оправяй се сам занапред пич!
цитирай
19. djgator - beckslover
18.09.2009 13:56
Не си пъхай носа навсякъде - ставаш банален вече!
цитирай
20. beckslover - djgator
18.09.2009 14:58
Подобен тон можеш да държиш на близките си. Нямам спомен да сме играли заедно, или да сме търкали една банка. Коментирам там, където ми е приет коментара. А и който не желае винаги може да го изтрие. В случаят ти си пъхаш носа в диалога ни с Рустам. Твое право е да коментираш и аз не го оспорвам, но не си позволявай да ми даваш съвети, как аз да се държа и какво да пиша. Ако с нещо не си съгласен, казвай и ще ти отговоря, но не в блог, където да чакам за Височайшето ти одобрение
цитирай
21. djgator - beckslover
18.09.2009 15:48
Ехаа, тук и звуци ли чуваш вече?? :)) Прекалил си с бирата пич! Отивам в твоя блог, ще си избера някой съдържателен постинг и там ще коментирам- да не спамим при рустам!
..Уупс- ти имаш само 1 постинг, съдържащ почти 1 цяло изречение - хахахахахааха талант!
цитирай
22. nikita6864 - beckslover ,
18.09.2009 17:28
веднага да отидеш да напишеш някоя глупава, гатороподобна приказка!
цитирай
23. анонимен - rustam
19.09.2009 14:42
Така и не мога да разбера за какво се бориш? Предизвикаваш с това твое поведение глупави конфликти. Ще ти кажа само едно. опитваш се да злепоставиш djgator и приятелите му, които сме много- това число и аз. Някой да те обидил тебе случайно? Защо се месиш там където не ти е работата. Държиш се тролски, какво печелиш? Нищо не печелиш- злепоставяш самия себе си. Жалко. И твоето падение е вече факт. Много жалко!
цитирай
24. анонимен - Здравей beckslover :-P
19.09.2009 16:05
Не мислиш ли, че тази свада е между двама, които искат да покажат, че са не чак толкова големи, колкото света ги мисли... :-D

\m/
//
цитирай
25. beckslover - Здравей Злика /извинавай Рустам/ :)
19.09.2009 16:26
Мисля, че свадата е между две гледища за същността на блога, не между две личности. За това и вземам страна. Приказните метафори, почти от първо лице, без конкретен адрес, косвено обиждат всички, който не мислят като „Мен”. Повече от интелигентен си, за да отсееш зърното от плявата, а и като по-стар „гражданин” на блога, сам можеш да си дадеш повече примери, за това, че казвам истината.;):D
цитирай
26. анонимен - Здравей beckslover :-P
19.09.2009 17:33
не казвам, че не казваш истината, а че дребнавото поведение е присъщо на малките хора. Аз се опитах да кажа на Рустамич, че се излага като кифладжия с подобни нападки, но той не пожела да разбере какво искам да му кажа. Имаше си съветник, чиито думи бяха по-меродавни от моите и той прие тях. Негова си работа...

Аз мисля, че не е макък, но той се опитва да убеди света, че е точно такъв ;-)

Весела вечер!

\m/
//
цитирай
27. beckslover - Здравей Злика /извинавай Рустам/ :)
19.09.2009 18:07
Може и да е първосигнално, но почти винаги вземам страната на макаците, в спора им с тераподите. Така съм възпитан:) И аз съм Примат:)

Весела вечер и на теб!:)
цитирай
28. rustam - Ехееее grobarq,
19.09.2009 19:01
Ми за това става въпрос, че никой тука не може да ми казва " каква ми е работата". Понеже не сте ми работодатели.
Няма да ти обяставам повече, че ще те затрудня.
По-добре напиши нещо за язовеца, как захапал вълка за ухото....
цитирай
29. rustam - zlika
19.09.2009 19:09
Понякога , колкото и да си малък, за някого ти можеш да си целия свят!
Това е важното, да има такъв човек до тебе. Другото е илюзия.
P.S. Ти се излагаш с "ваксаджийските" си коментари при Голямата Патка.
цитирай
30. rustam - beckslover
19.09.2009 19:10
Няма място за извинения.
Бих се подписал под всеки от коментарите ти.
цитирай
31. анонимен - xa-xa
19.09.2009 19:26
Единя ми вика, че трябва да подкрепя него, другия, че трябва да подкрепя него... Тиквочи сте и двамата :-P

А ти още не се опитваш да разбереш какво казвам. Все едно... ;-)

\m/
//
цитирай
32. puk - Коя е голямата патка?
19.09.2009 19:40
Коя е голямата патка?
цитирай
33. rustam - puk
19.09.2009 19:53
Голямата Патка е най-талантливият автор на Поучителни Приказки. Нещо като Шарл Перо но 21 век.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3822476
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив