Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2009 20:04 - ШЕГИЧКА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5181 Коментари: 40 Гласове:
3



     Вчера  само с два коментара  накарах един член на Патешката пионерска организация  да си сложи пълна модерация.

   Май трябва да опитам сега с Феята на Познанието.

   Партнер, Привет!






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - Шоуто на Верка Сердючка
13.10.2009 20:22
е много смешно.Той се шегува с всички големи звезди на Русия. Подобно на Азис,но много по-интересно направено. И ти се шегуваш, нали...
цитирай
2. rustam - Ели
13.10.2009 20:27
Верка е просто класа. Друго измерение , не това на Азис.
Въпреки всичко помня, преди години беше обявена за Певица на годината и то в Русия.
Аз...се шегувам донякъде. Ти имаш ли мнение за Феята на Познанието? Ако ти е неудобно да споделиш можеш и на лични.
цитирай
3. elinora - Нямам си на идея дори
13.10.2009 20:30
коя е тази фея...
цитирай
4. rustam - Даммммммм
13.10.2009 20:37
Как да ти кажа, то тези звания ги раздава Организацията на Мъжете в Прашки.
Ще ти дам жокер - често я "препоръчват".
Следи 2-3 дена Корицата и което от препоръчаните ти се стори най-скучно и досадно...най - вероятно е тя.
цитирай
5. elinora - Ще следя,
13.10.2009 20:41
но не ми се вярва да е Фрина,защото нея я обичам. Всъщност тя си заслужава да е фея на познанието, защото е умна и много любознателна.
цитирай
6. rustam - Фрина
13.10.2009 20:49
има чувство за хумор......Това е по-важно.
цитирай
7. анонимен - Разочароваш ме , Рустаме
13.10.2009 20:57
Не мислех , че ще са ти нужни цели два коментара , за да накараш някакъв член на Патешка организация да си сложи модерация .
Стегни се малко .
Е , ако не можеш , то поне съм сигурен , че ще го понесеш достойно . Както обикновено :-))
цитирай
8. rustam - sartorium
13.10.2009 21:06
Аз съм тук за да се развличам, човече....
Както обикновено.
цитирай
9. chris - а коя е причината, господине, да не ...
13.10.2009 21:09
а коя е причината, господине, да не назовавате "нещата" с истинските им имена?
от какво се страхувате?
цялото това нещо е доста путкинско, поне според мен.
цитирай
10. rustam - chris
13.10.2009 21:19
Ама и ти май доста сериозно приемаш нещата?
Да ти кажа, аз също споделям мнетието ти, че да си играе зрял човек на пионерчета, отрядници, гьолове, патешки истории и феи е "путкинско"...
Въпреки всичко, като на интелигентен човек, ще ти споделя, че слухтенето и донасянето е на мода...тия дни.
Сам го усетих преди месец...
цитирай
11. анонимен - Ех , Рустаме ...
13.10.2009 21:23
Самотно развлечение си си избрал . Както обикновено :-))

пп: хайде , ще ти пусна един глас , заради опита , да не вземеш да се отчаеш :-))
цитирай
12. chris - аз по принцип мълча. в изобилие. а ...
13.10.2009 21:30
аз по принцип мълча. в изобилие. а когато имам да казвам нещо на някого, си го казвам, както си е. право-куме-в-очите. дразня се на думам-ти-дъще-сещай-се-снахо.
в момента се дразня на това, че не казвате този-и-този, както са си по потребителско име въпросните екземпляри, а използвате някакви индиански прозвища. т'ва също е путкинско по мое мнение.
цитирай
13. rustam - chris
13.10.2009 21:42
Виж сега, това не са индиански прозвища...а метафори, с които ТЕ самите се наричат! Между себе си !!!
Разбра ли?
И още-Все пак тука не е НК, че нещата да се казват 1 към 1.
Абе ти много лесно се дразниш ?
Май не са те баннвали? Мое мнение е пък е, че да съдиш, без да знаеш за кво става въпрос е наистина путкинско.

цитирай
14. djgator - rustam
13.10.2009 23:21
Ти си като властелина на пръстените :))) Или като Румбурак?..
Представям си с три коментара - какво ли можеш да постигнеш :))))))
цитирай
15. rustam - djgator
13.10.2009 23:38
Нищо не съм "постигнал"...
Споделих факта с искрена тъга, защото сега ще ми липсват съдържателните и весели дискусии с въпросния блогър.
Нооооооо, както обича да казва той - загубата не е май само за мене , но и за Пионерската организация - по всичко личи ,че се е преориентирал идейно към фракцията на др.Азер Меликов.
цитирай
16. анонимен - Куре,
14.10.2009 01:47
станал си трол. Браво, браво :-Р

\m/
//
цитирай
17. mikaela19 - Рустаме
14.10.2009 09:14
Усмихна денят ми:))))
цитирай
18. анонимен - колко е лесно да усмихнеш денят на една гъска:)
14.10.2009 09:37
Рустаме,верно ли си станал трол?
цитирай
19. mikaela19 - Рустаме, верно ли си станал трол...
14.10.2009 09:40
анонимен написа:
Рустаме,верно ли си станал трол?

А колко е смешно да видиш глупава и страхлива Анонимка:))))))))))))))))))))))))
цитирай
20. анонимен - много ти гила това пуловерче, пич
14.10.2009 12:25
отдавна като видя тук тази повлекана микаела19+30 и ми се приисквада и забележа, че е фурнаджийска лопата и нито червените одежди, нито пембените могат да скрият слугинския и манталитет на фараш - за незнаещите фараш е малка кухненска лопатка, за боклук -
цитирай
21. анонимен - извод от един умен мъж, който гласи, че
14.10.2009 13:03
никой мъж не харесва грозните , трътлести, че и нечистоплътни, физически и духовно, жени, а въртитрътката на блогбегето - миката19 е точно с такъв фейс, т.е. такъв фасон, гладам си некой по - нагорея е нарекъл фараш, бравос това си е правдата, тя и тази нааканата Фея и тая е от същия тезгях взета
цитирай
22. mikaela19 - Анонимке
14.10.2009 13:43
ще се пукнеш от злоба:))))
цитирай
23. анонимен - Само искам да вметна , че
14.10.2009 18:26
аз не съм анонимен 18 , 20 и 21 .
Но напълно съм съгласен с 18 и 20 и донякъде с 21 :-))
цитирай
24. rustam - sartorium
14.10.2009 19:51
Не знам с какво точно си съгласен, но анонимните коментари и обиди към Жана са от нивото на най-добнопробната махленска простотия.
Ти може и да не си анонимен незнам кой си - но щом приемаш простотията - определено си същия миризлив задник.
Виж какво ще ти кажа лигоч - въобще не ме вълнува дали " ще пуснеш глас" или не. Ти и отбора на Мъжете в прашки се вълнувате от такива неща.Така че, наври си гласуването някъде.
цитирай
25. анонимен - Рустаме ,
14.10.2009 21:38
Жана е глупава . Жана е фурнаджийска лопата . Това не е простотия . Това са факти .
Ако ти е трудно да приемаш истината сложи си модерация .
Коментарът ти е изказване на страхливец . Но ти си известен в блог.бг със своята "смелост" , заради куража ти да "скачаш" безстрашно на всеки ... пред монитора на компютъра си .
"лигоч" и "задник" можеш да ми ПИШЕШ на воля . Не можеш да ми ги КАЖЕШ . Няма да ти дам толкова време .
цитирай
26. mikaela19 - sartorium
15.10.2009 08:17
Отворкото и ти много смело го раздваш пред монитора.
За какво съм обвинена?За писането на коментари.ха,че теб те има и при Троловете и не си само ти.да ти изредя ли имена.
Или искаш да ти напиша списък с неприятните хора или с нехаресващите.
цитирай
27. анонимен - mikaela19 ти не си обвинена в нищо друго,освен в нелечима глупост
15.10.2009 14:25
Толкова си проста,че даже не рарбираш какво ти се казва
цитирай
28. rustam - sartorium
15.10.2009 16:28
Всеки , който си позволява да обижда една жена с това как изглежда е глупак , простак.
Следователно и ти си глупак и задник.
Аз съм си сложил снимката и името тук, за разлика от тебе лигьо.
цитирай
29. анонимен - i kato izklu4im vida na mikaela
15.10.2009 19:25
kakwo ostawa

цитирай
30. mikaela19 - Анонимке
15.10.2009 19:42
Нали ви споделих,че съм жена на 50 години.Пак ли има проблем?:)))))С никчето мила,ще си прехапеш езика:))))
цитирай
31. mikaela19 - Толкова си проста, че даже не рар...
15.10.2009 19:43
анонимен написа:
Толкова си проста,че даже не рарбираш какво ти се казва

И защо?
Защото вече невярвям в рицари:)
цитирай
32. анонимен - Никога не съм виждал Жана , за да
15.10.2009 19:46
я обиждам как изглежда . Казвам какво мисля за нея като човек (схващаш ли разликата ?)
Ти ,Рустаме , явно си завършен олигофрен , защото си май единственият в блог.бг , който още не е разбрал защо наричат Жана - фурнаджийска лопата и глупачка .
Аз също съм излязъл с името си (и снимки съм качвал) . Що не дойдеш да си споделиш мислите с мен на живо ?
Не ми се прави на рицарят-защитник , защото е толкова фалшиво ,че няма и накъде повече .
По-голяма лига от тебе в блога няма . Ходиш да се мазниш на троловете с надеждата да ти обърнат внимание и да приемат като един от тях .
Само че никой не го ебе за тебе .
Щото ти не можеш да се забавляваш . Твоите обиди са най-гнусните в блог.бг . И за разлика от бъзиците на другите тук ,в твоите думи винаги има злоба .
Ти ,Рустаме , си като прясно говно - просто не можеш да не смърдиш .
Що ли се занимавам изобщо да ти отговарям ...
цитирай
33. rustam - sartorium
15.10.2009 22:37
Слушай дрънкало , пиши ми на лични къде да дойда.
Хайде.
цитирай
34. анонимен - kakvi ricari ma?
15.10.2009 22:53
lele kolko si typa!
цитирай
35. анонимен - pazete se ot rustam :=jj
16.10.2009 00:59
6te doide da vi prebie vsi4ki
цитирай
36. анонимен - ти рицар - побойник ли си , рустаме ?
16.10.2009 03:19
на мен ми приличаш повече на глуповато кюфте .
цитирай
37. анонимен - Искам да присъствам на битката
16.10.2009 04:24
Залагам за Микаела :))))))
цитирай
38. анонимен - Къде ще е битката?
16.10.2009 13:47
И аз залагам на Микаела,няма да се даде на тези двамата:)))))))
цитирай
39. анонимен - rustam
16.10.2009 15:25
ВЕЧЕ ПРЕКАЛИ" ДРАГИ МОЙ"!!! Толкова хора си обидил че ако се съберем на едно място ще съжаляваш не за всеки обиден ред, а за всяка дума и буква. Не ти обръщам внимание на тъпотиите спрямо мен, но да обиждаш мои приятели в блога е прекалено Чичо Мич. Да ти си един Чичо. До преди пазеше поведение и се мазнеше. Мазнесеше на Валсодар, мазнесе ше се и на турбоч. Даже му завиждаше че беше нещо повече от теб. Но явно перверзникът не е бил турбоча както искаха да го представят твоите приятели троловете. Много бързо изтри обидните си думи спрямо Тлнет и жалката му компания.
Разбирам те- имаш се за някакъв шеф в блога, но знай че не е лесно да си шеф на кенеф!!! Едно лайно не може да бъде шеф. Подкрепям напълно sartorium, като и всички обиждани от теб хора. Ти си един позор, падна по ниско от нивото на балетния гей и от това на Иван- тлнет. Искам и друго да ти кажа- Преди те мислех за човек, имахме обща приятелка тук - lidis. Бях съгласен с много неща които говореше, но когато ме нападна, когато взе да нападаш мои приятели уважението ми към теб бе погребано. Много жалко рустаме, можехме да сме приятели с теб. Можеше да се държиш нормално с всеки тук. "Това което човек си направи сам, никой друг не може да му го направи"
цитирай
40. rustam - Охоооо
16.10.2009 18:51
Пионерчетата от Ордена на Рицарите Псувачи са се настанили удобно тука при мене.
Ето какво ще ви кажа лигльовци и хампита - Нещо не ви ли е неудобно така - сами вие сте си си турнали модерацийката ама ви харесва като я няма.
Това е за последно доносници и измекяри.
Оттук вече всяка патка рицар с модерация в блога си ще бъде трита.
Мъро....как е " лявата идея" другарю?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821858
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив