Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 12:31 - ДЕЛА И ДОКУМЕНТИ - ЗЛАТНИ СТРАНИЦИ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 1281 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 06.11.2009 12:49


    Като си ровех днеска  в Блога и попаднах на това. Хареса ми. Днес е моят текст фаворит.



     Пояснение!!!

Искам да поясня нещо,за последен път ще говоря за тази тема. Изкам да е ясно че нямам нищо против потребителите на блог.бг. Не се меся в отношенията им и не целя интриги. Искам просто лицето Петър Каменов да се държи нормално спрямо мен и други блогъри които обижда често.


  Да докаже сериозно че е човек, с който може да се общува в интернет  нормално, а не чрез обиди на личностна основа и злостни шеги.


  Това искам, да бъде по сериозен и наистина тогава ще повярвам че е готин човек. Да излезе с ясна позиция,участвал ли е над престъплението спрямо съпругът на lidis. Да се разграничи най накрая от потребителите - tlnet, balettlnet
pepas  и другите злостни личности в този портал. Тогава ще получи мойте уважения, ще пием бира както ми предлага,та дори може да станем приятели. Аз му протягам ръка и му казвам да спре с обидите!!!


  А за другите блогъри очаствали на тази среща ще кажа че нямам нищо против тях.

 Всеки един от нас блогърите тук е самостоятелна личност с свое мнение. Може и да спорим, но по сериозни въпроси, да спрем междуличностните конфликти!!!
 Благодаря ви!!!   
"

 http://grobarq.blog.bg/




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikita6864 - дай линк, иначе ще те обяват за плагиат ;))
06.11.2009 12:41
цитирай
2. анонимен - Рустаме
06.11.2009 12:42
Хубаво си го извадил този текст, но защо не кажеш кой е авторът му и кога е написан?
цитирай
3. rustam - Мъро
06.11.2009 12:50
Просто ми хареса, другарю
Има и линк ! Вече
цитирай
4. анонимен - Винаги съм щастлив,
06.11.2009 16:24
когато те вдъхновявам :-P
Виждам, че и друг те вдъхновява (червените букви). Няма как, всеки се изчерпва понякога :-D

Това е изтрито. Ти ли го запази или някой много интелигентен твой приятел, с цел да го изкара след време? :-/

За най-сигурно дай източник "Интернет" :-P

\m/
//
цитирай
5. rustam - Не
06.11.2009 16:50
Не е изтрито, ами е в блога на Второто Аз на Автора.
Нооооо, за да е ясен - посочих, така да се каже, първоизточника. За идентифициране.
В крайна сметка това е история. Новите блогъри трябва да знаят, че имаше едив друг злика.
цитирай
6. анонимен - Да,
06.11.2009 20:14
имаше един глупак zlika :-)

Поздрави, твърда тикво :-Р

\m/
//
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824804
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив