Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2009 22:12 - ЗЛАТНИ СТРАНИЦИ 3 - МНОГО ЗАБАВНА И ИНТЕРЕСНА ХУМОРЕСКА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 3449 Коментари: 25 Гласове:
4

Последна промяна: 12.11.2009 22:25





Едно шеметно завръщане....на една легенда!
http://moderator007.blog.bg/


 Не е лесно да си модератор


Искам да ви кажа, че не е лесно да си модератор. Ежедневно трябва да прочиташ по 50-60 лични съобщения от djgator,  в които те моли да изтриваш разни блогове, да банваш разни блогери. Това добре, но част от тях се повтарят, защото явно гаторът забравя, че се е оплакал от тях вече и пак и пак. Понякога ти писва и ти иде да го изтриеш и него, ама как душа да ти даде, като е толкова смотан, че чак ти е съвестно. Иначе понякога е и забавен де. Веднъж ме помоли да го изтрия него и аз пляснах с ръце и извиках YES и тъкмо да го изтрия и опааа, ново лично съобщение - объркал се, искал да изтрия някакъв djgei. То същото, където диджейгатор, там и диджейгей, ама айде, пак го прескочих. За сметка на това той ми се отплати като ми посвети тъпо постинг-награда. Няма що, да ми го беше спестил, по-добре щеше да е. Не стига това, ами ме и поздрави с тъпа песен. Тогава си казах - край, чашата преля. Преля, друг път. Гледам, пак лично съобщение, много ме уважавал, но да изтрия този и този, и този. Заех се с работа, нали съм модератор. Но не е лесно, казвам ви.



Гласувай:
4



1. анонимен - рустаме
12.11.2009 22:22
пак да питам.
ти не наричаше ли тази, чийто гъз лижеш в момента "огненоледена кукувица" и не я ли триеше на поразия?
или фурнаджийството е осъдително само когато се отнася за другите?
цитирай
2. rustam - Анонимен 1
12.11.2009 22:29
Защо е този вулгарен език?
Имали сме разногласия с блогърката, но никога не съм отричал , че има въобръжение и талант за писане. Редовно следях есетата й в профила tlnet123. Добра е !

цитирай
3. анонимен - рустаме
12.11.2009 22:38
езикът с нищо не е по-различен от този, който сам си използвал за "кукувицата", станала отведнъж "сладурана и умница".
Пише се въобрАжение, между другото.
За теб сладур е всеки, който ти съдейства директно или не в конфликтите ти в блога - принципност отсЕкъде му се вика на това.
цитирай
4. анонимен - анонимен
12.11.2009 22:49
признай си , че коментираш анонимно, защото те е страх да не те бамна, опс исках да кажа банна
цитирай
5. rustam - Неееее Анонимен "Данте"
12.11.2009 22:52
Не всеки - бездарните, скучни, без въображение и банални неща ме отвращават!
Всичко друго Да - но тя не е скучна - напротив!
Видя ли пародията дето е направила на последния "мъдър" постинг на В.Д. Ами от един скучен и банален до болка текст - тя е направила нещо наистина смешно...Талант!
цитирай
6. rustam - moderator007
12.11.2009 22:56
Прощавай, че така...без да питам копирах, но мисля че наистина е добро.
Доста по-добро от някои "емблематични постинги".
Класа!
цитирай
7. анонимен - И глупак да си
12.11.2009 22:58
не е лесно :-D

\m/
//
цитирай
8. анонимен - djgator току що ме помоли
12.11.2009 23:04
на лично съобщение да му изтрия блога на този анонимен, но аз му обясних, че за да го направя трябва да пише от него (блога).
цитирай
9. rustam - zlika
12.11.2009 23:07
А как е да си " ваксаджия" ?
цитирай
10. rustam - Неееееееееее
12.11.2009 23:10
Не го трий! Без неговите " интересни" разкази ще е скучно.
И без това вихра спря да пуска "смешни" вицове - ако изтриеш и него - на какво ще се смеем?
цитирай
11. анонимен - рустаме
12.11.2009 23:16
за ваксата си дал нагледен пример - никак не ти сече брадвата на едно място.
Сега явно си решил, че е по-добре да правиш мили очички на бившата "кукувица", да не те изтипоса в някое есе.
цитирай
12. rustam - Ан11 и т.н.
12.11.2009 23:26
Обясних ти - ти пак на твоята - войни, конфликти, брадви дрън-дрън.
Прави добри текстове - забавни , с ирония - няма цинизми и псувни. Талант!
цитирай
13. анонимен - рустаме
12.11.2009 23:36
ти на Марс ли беше досега, че не съзря този "талант", а?
Това, че осмива един некадърен пост, не я прави по-кадърна, а просто по-удобна за мисията ти да се правиш на велик правораздавател.
Пък ние сме тъпи и пасем трева за този изблик на внезапно приятелство.
цитирай
14. анонимен - многу
12.11.2009 23:45
убав постин. всйе идно аз съм гу писала.
цитирай
15. анонимен - Чудно е да съм ваксаджия :-)
12.11.2009 23:48
Сега се чудя как да разменя боята и четките за обувки за пъргаво езиче като твоето :-P

\m/
//
цитирай
16. анонимен - Рустамич,
12.11.2009 23:56
мислиш ли, че ледената е по-интелигентна от емблематичния? :-P

\m/
//
цитирай
17. rustam - зликич,
13.11.2009 10:50
Аха.....мисля, че е по-талантлива със сигурност.
Пак са я цапардосали нощя....:(
цитирай
18. djgator - rustam
13.11.2009 17:25
Каква тъжна новина - на цвети и изтрили 20тия профил, нищо, тя е неуморна - до часове ще блесне с нов :)) Това и е душевен отдушник, не и се сърдя :)))
Ти уж си достатъчно пораснал, а се държиш като пубер.. Това което винаги съм искал е, ако ще играем тази игра в блога, правилата да са еднакви за всички! Но ти така и не го разбра!
цитирай
19. rustam - Браво Веско!
13.11.2009 21:33
Предполагам, ти имаш "достойна" заслуга за изтриването. Много смела и мъжествена постъпка.
Там е работата, че ти просто манипулираш- уж за всички еднакви правила, ама за тебе и твоите хора...малко повече

Иначе не мога да си обясня как мироганков с няколкото си профила, в които просто спрямо него цвети е ангелче, не е изтрит, а тя да.
Нали ти беше най добър приятел, предполагам това е имало значение
цитирай
20. анонимен - Рустамич,
13.11.2009 21:39
а считаш ли ледената за по-ентеуегентна от Височайшата? :-P

\m/
//
цитирай
21. rustam - Нали ти обещах нещо
13.11.2009 21:41
По твое желание.
Ти го поиска.
И аз те помолих нещо.
Дръж на думата си. Това считам аз
цитирай
22. анонимен - Пръдльо,
14.11.2009 02:11
не съм давал никаква дума, а и ти поне си голем хитрец, изтри коментара с молбата ми :-P

\m/
//
цитирай
23. djgator - rustam
14.11.2009 10:00
rustam написа:
Предполагам, ти имаш "достойна" заслуга за изтриването. Много смела и мъжествена постъпка.
Там е работата, че ти просто манипулираш- уж за всички еднакви правила, ама за тебе и твоите хора...малко повече

Иначе не мога да си обясня как мироганков с няколкото си профила, в които просто спрямо него цвети е ангелче, не е изтрит, а тя да.
Нали ти беше най добър приятел, предполагам това е имало значение

Рустаме, за пореден път грешиш, нямам нищо общо с изтриването или с модераторите, не ми го приписвай - стана банално. За Миро ти казах- не сме приятели и не поддържам никакъв контакт с него. Той стана неуправляем след сърдечната атака от твоята позната дил.
цитирай
24. анонимен - Брат,
14.11.2009 19:14
стига си хвърлял обвинения. Отиди в църквата, изповядай се и се успокой :о)
цитирай
25. анонимен - Gator
11.02.2010 23:22
тя на Миро атаката май от теб беше повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3823590
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив