Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2010 21:15 - РОЗАВ ПРЕЗЕРВАТИВ ( водевилна драма)
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 1890 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 18.07.2010 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     

   Седнала е на спалнята, сиво ме гледа. По-големи от нея изглеждат само гърдите й, по-горещи от юлски ден. Държи в ръката си презерватив, розав презерватив. Използван. Устните й (не срамните) леко разтворени, но не от възбуда. Пита ме нещо. Уфффф, май се обърках – не мене, а себе си пита, как да ми зададе въпроса. Сигурно я гледам тъпо ( съвсем сигурно е). При всички случаи стоя като наказан. Сълзите й като мъзга. Не потичат, по ресниците й са. Преброих ги, седем са. Четири на едното око, три на другото. Краката й разтворени (доста широко). Хубави бедра има. Дебели. Като на римски легионер. Нищо, че ми е съпруга, оценявам го, още. Мачка презерватива в десницата си, забива нокти, да бяха плът отдавна да закървят. Пуска го. И държи далеч от себе си, ръката с която го е държала. Най-сетне изрича:

-Кажи ми!

Какво да й кажа, ако започна да говоря за капута, пардон презерватива, значи съм се сетил, че ме пита за него, а тя въпрос не ми е задала, ако мълча виновно още по-лощо, а този път не съм и виновен. Когато не съм, тогава се чувствам най-виновен. Истина е. От дете така. Все ще ме обвинят, че аз съм сложил осополената кърпичка в дневника или пуснал анонимното писмо с накривени печатни букви и много правописни грешки.Да, същото неприлични предложения и други ми ти такива неща в чантата на другарката по физика. Изкълчи ми се мозъка, докато се науча правилно да пиша мръсни послания, а даже не бяха мои, но виновен се чувствах и разбира се, изглеждах. Сега пак така.

-Моля те, кажи ми!

“Нямам нищо за казване, скъпа! Не съм аз!”

-Кажи ми, искам да знам истината!

Презерватив! Розав презерватив в спалнята ни. Не е честно, не съм аз.

-Защо мълчиш!

Като ес-ес-ов-ец е.

-Аз, ами...За какво става въпрос...-пелтеча

-За вагината, където се е напълнил този...ъъъъ – Капут!

-Искаш да кажеш презерватив? А може пък и да не е "вагина"...

- Все едно!!!.( в яростта си май пропуска втората част от отговора ми)

-Друг в къщи трябва да питаме. –( не исках да го казвам, казах го). Не исках даже да го повярвам, ама нямаше какво друго да е.

Жена ми вече се разхленчи и на мен ми се ревеше.

-Наистина ли? – пита ме.

-Освен, ако не е дала ключа за дома ни на своя приятелка.

-Ще ти се. Ще ми се. Ама не е...Не е правдоподобно. ( а бе защо да не е правоподобно, ама..карай да става интересно!)

ТУКА СЕГА СЛЕДВАТ ЕДНИ ОПРАВДАНИЯ И ГЛУПАВИ ДРЪНКАНИЦИ, КОИТО ЩЕ СПЕСТЯ....


Финална Част -

-Още нищо не се знае, все пак трябва да поговорим с дъщеря ни.( реплика на жена ми)

-Ти...Аз...Няма да мога..

-Вече не е малка.

-Да, виждам, виждам, че не е малка. Забравя презервативите на гаджето си в спалнята на мама и тати. Не вярвах, че са стигнали до там. Виждала съм ги да се натискат, но...Толкова невинни изглеждат...Ние бяхме...

-Всъщност си бяхме на тяхната възраст.

-Не е вярно! – не кресна, така изсъска, че куража ми скочи като уплашено коте през отворения прозорец- Не е! Защо мълчиш?

-Мисля, че бяхме на тяхната възраст.

-На нейната възраст не сме не го правили с презерватив. Розав презерватив!

-Слушай, признай си истината. Знаеш, че ще я науча. Спести си от неприятностите, моля те. И от моите. Пести време и нерви! И моите също!

-Нямам какво повече да кажа.

-Помисли.

-Говориш глупости за да избягаш от сериозното. От секса с твоята любовница ли е тоз презерватив?

-Не !!!!

-А защо си толкова сигурен?

После осъзнах какво означава, което съм казал:

..................Защото нямам любовница. Имам Любовник!!!


Тагове:   медиум,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Пише се
18.07.2010 21:18
РОЗОВ , не РОЗАВ ;)
цитирай
2. rustam - Знам....
18.07.2010 21:19
Ама такъв е пунтът.
Оригиналът де. Щото това е римейк.
цитирай
3. анонимен - Ок
18.07.2010 21:22
Просто уточнение , не е заяждане
цитирай
4. rustam - Разбрах
18.07.2010 21:25
че не е.
цитирай
5. анонимен - питам само...
18.07.2010 21:52
Това документалистика ли е, или е измислено?
цитирай
6. rustam - АН 5
18.07.2010 22:03
Да ти кажа право, не съм сигурен.
Всъщност това е просто римейк на един от 5000те разказа на най-четения автор на пошли разказчета в нета...

Твърде възможно в случая, "документалното" да е доста висок процент. Като имам предвид личността на класика...
цитирай
7. анонимен - Давай така
18.07.2010 22:08
той утре пак ще бъде на първа, а ти на последните :))))))
цитирай
8. rustam - 7
18.07.2010 22:13
Добре де, защо спамиш?
Кажи поне - историята докосна ли сърцето ти?
цитирай
9. pumona - Малееей,
19.07.2010 00:51
а защо не предложи друг финал - излизаш на улицата и започваш да викаш на съседа си от горния етаж - съсеедееее, кажи на жена ми, че ти си забрави розавия презерватив у дома!
хахаха
цитирай
10. kentoff - Цитирам по памет:...."Защото нямам любовница. Имам Любовник!!!"
19.07.2010 08:38
Аз не съм расист и приемам равнозначно хората,
дори когато са гейове!

Не ме псувай - сам си го казал. Време ти беше да се легализираш и ти.
То си е човещинка - нищо срамно няма.


Аз си признавам - историята кърти сърца!
цитирай
11. rustam - Глупако
19.07.2010 09:21
кентофф. Това е художествена измислица, тъпчо.
Авторът, за радост не съм аз...друг е. Един дето често коментираш и се мазниш.
цитирай
12. анонимен - :)))
20.07.2010 11:47
Дай линк, да прочетеме Шекспир в оригинал;)
цитирай
13. kentoff - 11. rustam
21.07.2010 08:47
Ми като е друг автора - пише го бе, умника.
Май едиптов комплекс те гони.
Признай си Рустаме, ше ти олекне!

Я, кажи къде коментирам често, да разбера и аз - маргинален умнико.
цитирай
14. rustam - Този
21.07.2010 11:19
текст не е за глупчовци, кентофф.
А за хора, които ще познаят "стила"

Иначе кво казва Уикипедията по въпроса - ще ме светнеш ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808537
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив