Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 19:38 - " ГЛАС В ПУСТИНЯ"
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 2608 Коментари: 13 Гласове:
9

Последна промяна: 08.10.2010 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Не е моя "рубрика" , а на небезизвестния  блогър Джиджи Гейтър. За съжаление на всички любители на комичното, въпросният автор има този любим номер - да обещава "нови и интересни рубрики" без да ги пълни със съдържание.
    Затова си позволих да взаимствам една от последните му хрумки и да "прикача" това материалче.
    Днеска сабалем Буля пуснала нахакано коментарче при популярния напоследък блогър Кантара. Ето го


image

видно от скрийншота Ангелинка заявява себе си като сериозен разбирач на "словото"
Обаче....какво се получава. Предния ден въпросната другарка публикува статийка в блога си, в която приканва всички "млади" д се изкажат, защото й било интересно на нея. Какъв е резултатът обаче - 22 часа след публикуването на актуалната статия - 80 прочита и два коментара от блогери, които трудно  бихме нарекли младежи.


image
Дамммммм.  При положение, че другарката Пискова е от вещите в словото разбирачи, явно слабия интерес от страна на младежта може да бъде обяснен с някаква намеса на Троловете. Само така ще е.



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Няма да се изненадам, ако в близко ...
08.10.2010 20:02
Няма да се изненадам, ако в близко бъдеще ти посветят цяло предаване по "Хоризонт" само и само да спреш да им разчекваш Интелектуалката на кръст!

:)))
цитирай
2. rustam - :)
08.10.2010 20:09
Аз предполагам друго. Придворният "писател" ще бъде помолен да публикува изобличително "разказче" или да пусне отново главата от новия умопомрачителен роман " Социално убийство в мрежата", посветена на Хейтърите!

ПП Ти чете ли алегоричните откъси, посветени на тебе ?
цитирай
3. rustam - Няма значение
08.10.2010 20:30
какво ще признавам аз.
Важното е едно - ТЯ да каже, че съм най-добрият за НЕЯ
цитирай
4. rustam - анонимни тарикати
08.10.2010 21:21
марш в кукувичето гнездо!
цитирай
5. valsodar - Цъ?!
08.10.2010 21:26
rustam написа:

ПП Ти чете ли алегоричните откъси, посветени на тебе ?


Не, даже и до този момент не знаех, че има такива, но... стига ми едната слава да видя две колонки в "Буквите" посветени на борбата с валсодарщината в нета :)))
цитирай
6. rustam - Еми....Валсодаре
08.10.2010 21:42
Ако вземе, че стане така, че Медиума спечели конкурса "Търся си издател" - смятай се за увековичен!
Дет се казва - примерно след 20 години учениците ще могат да имат урок : " : Образът на злодея Валсодар в Романа на Стефан Кръстев"
цитирай
7. rustam - Николайчо (МБ)
08.10.2010 21:50
Поне за малко спри да бъде бъдеш "путьо"
Ще те трия, докато решиш да влезеш с ника си, капиш?
цитирай
8. valsodar - Ами, това може само да ме радва - в ...
08.10.2010 22:00
Ами, това може само да ме радва - в романите винаги образите на злодеите са образи на истински хора, останалото е климактеричен шербет забъркан от мека китка.

Я, кажи - в анимационните филми, кои герои са ти допадали повече, добрите или лошите? :)

Така че, нека да съм Лошият, не ми пречи нито на живота, нито на пътя който ме води през него. :)))
цитирай
9. rustam - МБ
08.10.2010 22:00
-нито "слънчев" , нито "марийкин"
просто путьо.
цитирай
10. анонимен - Ей шпендел, я клякай да ми духаш, ...
09.10.2010 03:47
Ей шпендел, я клякай да ми духаш, педераст долен.
цитирай
11. анонимен - рустаме,
09.10.2010 13:02
изтрий поне и ан10, ве! :))) или този коментар те ласкае, дъртак прост! :))))
цитирай
12. puk - Кажи му журналюга и не го обиждай ...
10.10.2010 14:26
Кажи му журналюга и не го обиждай повече.
цитирай
13. djgator - рустаме
13.10.2010 12:16
Виждам, че си си правил евтин PR използвайки моето име, това ме ласкае :)))
Напоследък нямам време за блога и за това не пиша, а рубриката ми - ще я попълвам в бъдеще.
Прави ми впечатление, че коментарите тук са диалог между теб и Валсодар, който напоследък се изявява като трол - трансформация, която уви съм пропуснал...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821814
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив