Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2011 20:56 - АСОЦИАЦИЯ 2 - " СИМБИОЗА "
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5063 Коментари: 36 Гласове:
53

Последна промяна: 26.01.2011 21:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Знам, първата ви асоциация е тази за рачето пустинник, свряло се удобно в раковината на морско охлювче. За друго става въпрос.
    Всеки ден се убеждавам, че метафората за съдбовност, която се олицетворява от явлението "симбиоза",  има своите ярки и драматични измерения и тук в Блога.
     Можем ли, примерно, да си представим постинг на блогерката kass без абсолютно задължителните и  аналитичните коментари на vmir и малкияпринц? Ми, те не просто допълват текстовете на "феята на поезията" ( както вдъхновено я нарече преди време веско диджея). Техните коментари  обясняват на нас, а често и на самата авторка - какво , аджеба, е искала да каже!
      Или да вземем  някое от 4000те разказчета  на Стефан Кръстев( цефул). Верно е, безспорни шедьоври на съвременната българска проза. Но какво биха представлявали тези перли на словесността без вълшебните коментари на блогерките miaa  и angpiskova? Както се казва, без техните  титанични и безценни интерпретации геният би си останал неразбран за нас - простолюдието.
     
     
      



Тагове:   тирири рам,


Гласувай:
312



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - ПП
26.01.2011 21:33
Забравих още един емблематичен "тандем" в тази посока на асоцииране.
блогерките elinora - blagovestie.
цитирай
2. elinora - Ахахахах,
26.01.2011 21:44
ех, че си заядлив! :)))) За приятелството ми с блогерката благовестие можеш само да ми завиждаш! За симбиозата - също!
цитирай
3. rustam - Права си
26.01.2011 21:55
вашата симбиоза е по-скоро детски "простодушна" и емоционална, а не интелектуална.
Нооооо - не по-малко забавна.
цитирай
4. elinora - най-успешните симбиози са емоционалните!
26.01.2011 21:59
оценявам усилието ти да ме захапеш "интелектуално" обаче :)))
ти кои симбиози предпочиташ?
цитирай
5. rustam - Защо питаш?
26.01.2011 22:04
Отговорът ми е в предния коментар.
Чувствам се достатъчно емоционално и интелектуално еманципиран, за да се забавлявам еднакво добре с всякакви "симбиози".
Признавам си, вашата ( с благовестие) не ми е толкова комична като горните. По - скоро ....забавна, наистина.
цитирай
6. panti4 - Напълно правилно
26.01.2011 22:34
Касс, вмир и Малкиятпринци пърдят в едно гърне от доста време. Да не забравяме и Гатора, но той се е кротнал напоследък и много критики нямам към персоната му.

Иначе ми се струва че Пискова и miaa която се държи като девственица са най големите подръжнички на циклофренията на Стефан Кръстев.
Този човек е болен, а те вместо да му направят добро - влошават състоянието му.
Това е моето мнение
цитирай
7. rustam - Колега Пантич
26.01.2011 22:43
Благодаря, че споделихте!
цитирай
8. tit - :)):)):)
26.01.2011 23:41
Що се таралежиш сега?:))
Знаеш добре, че обръчи има всякакви! Коментирам там, където ми дойде вдъхновението!:))
Понякога неуместно, ама...
За една година човек се ориентира къде да чете. Има изненади, но рядко!
За да си разшириш кръга от блогове трябва доста свободно време, което повечето обикновено нямаме!:)
/чакай да те усетят - веднага ще те обвинят, че ревнуваш!:)))/
Лека!:)
цитирай
9. kass - Рустаме драги,
27.01.2011 11:09
пак не си разбрал, фея на друго бях, ама карай, ще ми купиш една нова риза и ще се оправи работата... Колкото до симбиозата, права е tit, стига си ревнувал... :))))...
цитирай
10. darcy - аз пък
27.01.2011 12:53
намирам вашата симбиоза с Панто за най- комичната.
цитирай
11. rustam - Така ли , Дарси?
27.01.2011 13:12
...това обаче не е "симбиоза", а "партньорство"
цитирай
12. анонимен - Да де.... Партньорство....:-))))))
27.01.2011 13:21
rustam написа:
...това обаче не е "симбиоза", а "партньорство"

И ние така си рекохме, че сте партньори.:-))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
13. skalistmuj - . . . това обаче не е "симбио...
27.01.2011 13:47
rustam написа:
...това обаче не е "симбиоза", а "партньорство"

Пак ли за секс говориш? Засрами се!
цитирай
14. rustam - катана,
27.01.2011 14:22
вземи се в ръце.
Благовестие пуска вече 4 поредно стихче, а ти все още не си отишъл да й обясниш какво е искала да каже! :)
цитирай
15. rustam - skalistmuj ( СКАЛИСТ МУЙ )
27.01.2011 14:24
Като ти гледам новорегнатия профил, си мисля, че е създаден, за да ми пуснеш тука коментарче. Така ли е?
Хайде, чупка! :)

ПП Ма да ти имам само ника....
цитирай
16. addidi - На мен първата ми асоциация не беше ...
27.01.2011 14:41
На мен първата ми асоциация не беше за рачето отшелниче. Но вероятно това е понеже зная какво е симбиоза. Извинете, че иначе не прочетох текста Ви, но съм сигурен, че е съдържателен от симбиозата и умрялото мекотело нататък.
цитирай
17. rustam - addidi
27.01.2011 14:58
или който си там. Понеже виждам, че и ти си новорегнат срамежливец!
Аз пък на прима виста разбрах, че ясната мисъл и точна пунктуация не са ти силните страни.
цитирай
18. darcy - Рустаме
27.01.2011 16:07
хората се жалват из интернетите, че си спрял анонимните коментари в блога си. Би ли коментирал, за да мирясат.
цитирай
19. rustam - кои хора, бе Дарси?
27.01.2011 16:32
...В момента провеждам възпитателна работа с "Роузи" :)
цитирай
20. kikowsky - :) Преди малко четох нещо като оплакване
27.01.2011 17:05
от kass, че не си бил определил добре понятието "симбиоза". Пък аз мисля, че добре си го онагледил.
цитирай
21. rustam - Здравей kikowsky,
27.01.2011 17:10
Постарах се да бъда кратък и нагледен.
Съгласен съм с тебе, мисля, че съм се справил
цитирай
22. nikita6864 - О
27.01.2011 17:10
darcy написа:
намирам вашата симбиоза с Панто за най- комичната.

rustam написа:
...това обаче не е "симбиоза", а "партньорство"


ама Рустаме, вие сериозно ли си ходите с това Панто?! намирам ви за добра двойка!
цитирай
23. nikita6864 - п.п. нещо като Бони и Клайд сте
27.01.2011 17:11
цитирай
24. rustam - Ники,
27.01.2011 17:15
вашите примитивно- сексуални тълкувания на термина "партньорство" само ме убеждават колко пров е бил чичко Фройд.

цитирай
25. tutankhamon661 - rustam
27.01.2011 17:18
Като гледам, споменал си все свестни хора. Типично за теб. Доброто те дразни.
цитирай
26. rustam - камончо
27.01.2011 17:24
къде видя, че съм казал, че не са "свестни?"
Свестен, не значи, че не е досаден, нали?
цитирай
27. nikita6864 - кой говори за секс?!
27.01.2011 17:31
rustam написа:
вашите примитивно- сексуални тълкувания на термина "партньорство" само ме убеждават колко пров е бил чичко Фройд.


цитирай
28. panti4 - nikita6864
27.01.2011 17:31
Грешка. Груба грешка Никита. Не бива да хапеш срещу човек който преди време подаде ръка на твоята любов bbbb и му помогна да троли като хората.
Между впрочем как е цигането Орлинчо от квартал Бенковски, чух че още ходите?
цитирай
29. panti4 - tutankhamon661
27.01.2011 17:33
Камончо нещо си се объркал, тук не говорим за Б.Б нито му лижем задника, ходи другаде се подбъзиквай с вмирчо или некой друг
цитирай
30. nikita6864 - а, ето го нещото наречено Панто.
27.01.2011 17:39
panti4, с тебе няма какво да си говоря. хортувай си с tutankhamon661. той ти е на нивото.
цитирай
31. magicktarot - а не е ли нормално - навсякъде, вкл. и в ежедневния живот,
27.01.2011 19:39
определени хора да се движат, живеят, излизат заедно с други определени, а не с всички? Така и тук. Просто не всеки харесва всеки, нито всеки е привързан към всеки. :)
Наистина, симбиоза не значи това, което си описал - то е все едно да кажем, че има симбиоза между хищник и жертва /или паразит и приемник/, защото ракът-пустинник е изял охлюва...
цитирай
32. rustam - magicktarot
27.01.2011 19:44
Това е парадоксът!
Че в един момент "рачето" изяжда" охлюва"
Пренесено реципрочно - дълбокомислените и пространни коментари "изяждат" статията.
Дори и в буквален смисъл. Ако се загледаш подробно в примерите ми за онагледяване, ще видиш как в буквалния смисъл коментарите на Някой са в пъти по-обемни от самата статия.
Затова става въпрос.
цитирай
33. magicktarot - 32. rustam , разбрах те, аз май пак се проявих като блондинка:))))) не загрях веднага,
27.01.2011 19:52
но и ти си писал че "първата ни асоциация за симбиоза е тази за раче пустинник и охлюв" - може би оттам става объркването. Иначе наистина, прав си, доста често хората четат основно коментарите - в тях е тръпката и клюката, а основната статия не винаги се чете:)))) А нали все пак и за да си на челна позиция е добре да има повече коментари... Поздрави!
цитирай
34. rustam - :)
27.01.2011 19:56
маджик,за съжаление, това е недостатъкът на писаното - не "носи" интонация.
Иронична, примерно.
цитирай
35. miaa - А сега де, като харесвам някой автор, веднага ме обвиняват в ласкателство!
27.01.2011 21:25
Едва ли не непрекъснато си "вися", в нечий блог!Ама нали блоговете са затова, да ги посещаваме, да има изберателност и да си пиша коментарите. Харесвам Стефан Кръстев. Хубавите му разкази ми допадат/ и не само на мен/,близки са до моето светоусещане! Така , че Rustame,няма нищо необичайно:)
Хубава вечер и по- спокойно го карай..
цитирай
36. blagovestie - А ето какво съзрях аз:
28.01.2011 16:37
Рустам - тирири рам, тири рам, тири рам.
Праз голям.

Ценното в този пост са нечии коментари. Останалото - писано, плисвано и мрънкано в блога открай време.

Без значение дали те кефи или не, симбиозата между мен и Елинор остава. И независимо как я определяш, тя притежава едно нещо, което дори ти не можеш (поне не би трябвало) да отречеш, а именно - искреност.
В последно време не съм в блога, но знам кои са ми приятелите тук. И след месеци да се върна - пак ще са същите и ще контактуваме по същия начин.
А ти, Рустаме, знаеш ли кои са твоите?

Хубава вечер на всички! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3827541
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив