Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2011 00:46 - ГАДОСТ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 8450 Коментари: 43 Гласове:
105


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     
                                     image


       Някаква кукувица йотовава е сътворила подла гавра по повод гибелта на Апостола, а изкуфелият пезевенк Чу е курдисал този отвратителен колаж в блога си.
      Подиграката с паметта на Левски е  пошла и долна. Какво общо имат изобразените в картината съзаклятници - революционери  с  Азис?
       Та нали и по времето на Левски пак си е имало такива, които са друсали кючеците и такива, които са се клели за Свободата?
       Йотова - гнус ме е от тебе.

напълно подкрепям написаното от блогерката щракалка 
Тук

      
      
      



Гласувай:
541



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pisankaa - Рустьо, вземи ми оправи точките в ...
19.02.2011 00:56
Рустьо, вземи ми оправи точките в онази игра и не ми се прави на интересен страхливец такъв защото ще разкажа на всеослушание какви далавери въртиш...
а освен това в момента когато ми оправиш бъга ще ти спукам задника
цитирай
2. rustam - и пискова и петген
19.02.2011 00:56
и "авторката" на позорната гнусотия заслужават само едно - презрение.
цитирай
3. rustam - ей писаке
19.02.2011 00:59
разкарай се оттук миндил мазен.
Знаеш ли как ще ти оправя "бъга" - като те подпукам с шамарите :)
Иди да разказваш на микрофона на Хоризонт....
цитирай
4. pisankaa - бай Русти не може да победи една жена ...
19.02.2011 01:17
бай Русти не може да победи една жена хахахахха
добре че държиш ресурсите че има да те млатя като шкембе у дувар
:))))))))
цитирай
5. lidislidis - Oбида за читателя и зрителя е това
19.02.2011 09:05
Една голяма обида е да правиш такива сравнения , както и за Азис, така и да се гавриш с паметта на национален герой, като Левски!!! Този стих и колаж са достойни да стоят по стените на някоя градска тоалетна, затова хората смятат и изобразяват България, като такава.Заради интелектуалните възможности на интелигенцията ни.За мен е голяма обида да чета и гледам това! До там ли стигна таланта и националните на признателност и определеност ? Сравненията са грешни и взаимно изключващи се! Срам ме от такива творци, че съм българка!
Гавра с Васил Левски е малко да се нарече! Да не говорим за Азис ! В една нормална държава това би било повод не за гордост и окачане по училища, а за съдебно преследване на авторите , самозабравили се и показващи същността си на такива. Както стиха , така и колажа са достойни за тоалетна! Един груб и просташки циничен хумор без основание, а по инерция показваща грешното мислене на творците за изкуство и духовното им израждане , непознаване човешките права на различните , гавра с националното ни минало и Васил Левски ! Жалко за интелкекта на авторите и харесалите и гордеещи се с тези "произведения"!
цитирай
6. magicktarot - За Апостола няма да говоря.
19.02.2011 09:32
Но наистина е подигравка и с Азис, откъде-накъде! И той е съвсем нормален човек, с всички права, и е българин. Според мен, покрай него се изхранват много хора, т.е. той е дал хляб и помощ на много сънародници. Абсолютно неуместно нещо! Наистина си е за съд...
цитирай
7. magicktarot - Коментирах и във визирания постинг,
19.02.2011 11:16
последният ми коментар още не е допуснат, това не значи, че няма да бъде одобрен, но използвам случая да го пусна и при тебе:

10:25 - Още нещо. Може би има българи, които са убийци, крадци, предатели -

Азис не е такъв май... Знам, че Музата не пита и че творческият порив е

необясним и неудържим, но от позицията на коментатор и четец просто се

замислям, дали точно Азис е най-подходящ за съпоставка с Апостола...

Коментарът чака одобрение
Постинг: КЮЧЕК НА 19 ФЕВРУАРИ
Автор на постинга: 4udovi6teto
Редактирай | Изтрий
цитирай
8. rustam - Лидис
19.02.2011 11:50
казаното от тебе е справедливо и точно до последната дума!
точно така е - това е гавра откъдето и да погледнеш и наистина във всяка цивилизована държава би било предмед на съдебно преследване!
цитирай
9. ploudinperper - Някой ое будалкаше с теб.
19.02.2011 11:50
Снощи видях блог с твоя ник и нерез за аватар.
Не се бъзикам.

За твърдението си в посгинга си прав.
цитирай
10. rustam - Маджик
19.02.2011 11:52
в тази "поезия" въобще лиричните мотиви и Музата са на заден план.
по-скоро става въпрос за цинично и вулгарно оригиналничене на един изкуфял стихоплетец и обкръжението му
цитирай
11. rustam - ploudinperper
19.02.2011 12:20
Харесва ми, когато анонимни глупаци се опитват да ме "подиграват"
Това ме радва, защото е доказателство, че някъде тук яко съм наритал нечий задник!
цитирай
12. elinora - Наистина е гадост! :(
19.02.2011 12:21
Все си мислех, че Левски е единствената национална икона, която е пощадена от омърсяване... Лъгала съм се! :(
пп А каква чудесна балада прочетох в този ден при Г-н Вълев! :)
цитирай
13. rustam - Вълев
19.02.2011 12:24
е един от малкото достойни и стойностни поети тук.
Едно от истинските качества на таланта е неговата скромност, за разлика от неистовата жажда на изкукали пачаври като йотова да бъдат интересни на всяка цена.
цитирай
14. rustam - Ами
19.02.2011 12:32
предполагам, някоя "нежна лирична" душа е пуснала възмутено доносче за постинга ти посреднощ, за да го изтрият.
Считам, недостойно и поведнието на модераторите, които ни натрапиха цял ден гнусотията на йотова и Чу, че даже я препоръчаха в днес.бг.
цитирай
15. scarlety - Предлагам ви
19.02.2011 12:36
да прочетете едно наистина хубаво стихотворение,посветено на Апостола,което може би няма да види Първа страница!

http://zabavnata.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/02/19/na-apostola.689259
цитирай
16. rustam - scarlety
19.02.2011 12:41
благодаря ти за препратката. Силно послание - но най ми допадна това: "да помълчим за Левски"
И се сетих, че вчера в едно училище, чийто патрон е той, учителите снощи маха шумен банкет в една механа. Банкет по случай обесването на Апостола.
цитирай
17. lidislidis - Талант ли е да очерняш в стиховете си човек, който и да е?
19.02.2011 12:47
Нелепо е без познания за хартата на човешките права , а само водени от клюкарски емементарни подбуди за очернане да се пише и съпоставят различни хора от различни епохи. Не мога да нареча Талант, това което правят нашите творци , боси и без достатъчни знания и интелект в произведенията си да плюят и чернят човек.Това е масово явление , водени от различни партийни подбуди или колегиална злоба, нашите творци се самозабравят и са жалки. Всеки стих почти е някаква груба сатира, която е смешна и жалка за авторите.За какъв талант говорим? За елементарна злоба и тесногърдие, за простотия и незнание нивото на световното изкуство. Няма талант, а отвращение от една пародия!
На пръсти се броят авторите, които не робуват на простотията и злобата си.
За да си автор, трябва да си човек, а не интригант и злобар! Да си зареден с позитивност и знания , а не да осмиваш елементарно и да ставаш за смях.
Показност за това са многото "произведения" на самонареклите се поетеси.
Каква поетеса си, като ти личи простотията и манталитета на клюкарка без знания и познания на поезията и живота? Поезията не е място за обиди и интриги. Или си поет или си клюкар и мръсна душа! Това е!
цитирай
18. grobarq - Гадост наистина
19.02.2011 15:00
Някои хора няма ли да разберат най накрая че blog.bg не е сайт за поезия, и че ние не сме опитни мишки на които да правят опити с поезията си.
Глупави сравнения, неуместни сравнения. Има си други начини да изкажат омразата си срещу Азис.
И това че мразиш Азис и правиш някакви небивали сравнения не те прави културен човек.
Поздрави за позицията Свилене. Може да те одумват някои но за доста си прав, а и за доста излезе прав!
цитирай
19. rustam - Лидис
19.02.2011 15:11
"Поетеси" с манталитет на клюкарки и мръсни души се пънат да окупират този сайт.
Хареса ми това, което си написала - истинската поезия е чужда на омразата!
Благодаря ти за точните думи!
цитирай
20. rustam - Мъро,
19.02.2011 15:15
явно че някои фалирали "поети" няма да разберат лесно, че този сайт не е Литературен кръжок и опитно поле за техните гнусотии.
Трябва да им го напомняме, когато имаме време.
Абсолютно си прав - Азис и Апостола са недъизмерими неща. Просташко и цинично е да се смесват!
А за другото - знаеш колко долни душички интриганти тук си живуркат и се хранят да сеят вражда между другите. Няма да споменавам никове. Важното е че в крайна сметка нещата между точните хора се изчистват!
цитирай
21. grobarq - rustam
19.02.2011 15:19
Разбрах, разбрах. Имам си и информация която бих използвал някога за да видят някои че знам някои неща. Но това е отделен въпрос.

Тук е мястото да се извиня на Лидис. С нея имахме много добри отношения преди време и се надявам и занапред да бъде така.
В крайна сметка човек се поучава от грешките си, и понякога хората които е мислил за приятели са били само използвачи, а тези които са го критикували са му мислили доброто.
Всяка истина излиза на яве някой ден.
Поздрави и ти желая един спокоен следобед и приятна вечер
цитирай
22. tit - Да махнеш тая гадост от постинга!
19.02.2011 16:24
Не се траете - един слижил картинката, друг анализира стихотворението - няма отърване!
Така съдействате, волю или неволю, да се пропагандира една нелепица!

Или си слагайте в началото на постингите предупреждение - "тук ще се коментира Едикойси!" та да знам и да не чета!!!:))

Тъй ми - тия неща са заразни!
цитирай
23. rustam - Ех, Теди
19.02.2011 17:21
Нищо не разбираш - това ще бъде корицата на новия Буквар за нашине първолаци
А половината от стихчетата в него ще бъдат на Великия Поет Чу!
цитирай
24. анонимен - Рустам -
19.02.2011 18:03
човекът написал най-мазните ЛС-та в историята на блог.бг .
Гадост .

пп: Достойните хора почитат на този ден паметта на Апостола . Глупаците - вдигат врява по блоговете .
цитирай
25. rustam - sartorium
19.02.2011 18:10
Точно ти винаги си ми бил неприятен и гнусен и съм ти го казвал право в очите.
Не помня да съм ти писал ЛС, дори и под формата на псувня.

Забележката си относно врявата трябва да отнесеш към големите поети тук, които точно това и направиха с гнусните си стихове - дигнаха врява, за да ги забележат тях.
цитирай
26. анонимен - Тоя тандем е най-просташкото явление в нета.
19.02.2011 19:13
Те не са просто двама колеги и приятели - те са взаимно обожествяващи се. Йотова пише рекламни постове за него и другия паун барона. За Йотова перченето е вътрешно присъщо - и в обожествяването на тия двамата достига до абсурди.

А това, рустам, кво е17. angpiskova - Ще закача в кабинета по литература и ...
12:44
petgen написа:
Ще закача в кабинета по литература и в учителската стая това стихотворение в размер не А4, а в размер А - великански!!! То поставя на точното място ЛИЧНОСТТА НА АПОСТОЛА и срива новите "ценности" на нашия сбъркан нов ден!
Поздравления, Поете!


Само мога да повторя това! Поздрави, Чу!
цитирай
27. анонимен - Толкова е точно това за госпожата.
19.02.2011 19:16
rustam написа:
е един от малкото достойни и стойностни поети тук.
Едно от истинските качества на таланта е неговата скромност, за разлика от неистовата жажда на изкукали пачаври като йотова да бъдат интересни на всяка цена.

цитирай
28. rustam - Полигор
19.02.2011 19:51
какво да ти кажа - мисля, че Великият Чу , цялата тази нелепа агитка около "поета" и тяхната изкревената логика на мислене и асоциииране е позор на "здравия смисъл"
цитирай
29. анонимен - И аз така мисля -
19.02.2011 19:54
но добрата новина е, че повечето хора са възмутени от това - съдейки по твоя пост и поста на фрина, а тия двамата поне днес не замърсяват 1 стр.
цитирай
30. rustam - прочетох
19.02.2011 19:59
един анонимен коментар при Фрина, който ми се струва доста точен за т.н. Чу - изчерпан суетен човек. Не отричам наличието на талант. Обаче май отдавна е погребан под онова, което наричаме Суета. При това безобразна Суета.
цитирай
31. lidislidis - Човешката любов прощава, иначе няма да е любов
19.02.2011 22:04
grobarq написа:
Разбрах, разбрах. Имам си и информация която бих използвал някога за да видят някои че знам някои неща. Но това е отделен въпрос.

Тук е мястото да се извиня на Лидис. С нея имахме много добри отношения преди време и се надявам и занапред да бъде така.
В крайна сметка човек се поучава от грешките си, и понякога хората които е мислил за приятели са били само използвачи, а тези които са го критикували са му мислили доброто.
Всяка истина излиза на яве някой ден.
Поздрави и ти желая един спокоен следобед и приятна вечер


Да, истината винаги излиза на яве ! Бъди Марияне себе си винаги! Ти го можеш и
от мен знай никой приятел не е по- голям от собствената ти интуиция и чувства от твоето лично мнение. Трогна ме с това извинение И още един път ми показа,че си истински млад човек с много богата душевност и знания. Желая ти само добро , както много пъти съм го казвала! ;)
цитирай
32. анонимен - Е па това е върхът.
19.02.2011 22:31
Йотова с 3 поста на първа и Чу с един! Бърже пртивогазите!
цитирай
33. анонимен - Разбрах, разбрах. Имам си и инфо...
19.02.2011 23:04
grobarq написа:
Разбрах, разбрах. Имам си и информация която бих използвал някога за да видят някои че знам някои неща. Но това е отделен въпрос.

Тук е мястото да се извиня на Лидис. С нея имахме много добри отношения преди време и се надявам и занапред да бъде така.
В крайна сметка човек се поучава от грешките си, и понякога хората които е мислил за приятели са били само използвачи, а тези които са го критикували са му мислили доброто.
Всяка истина излиза на яве някой ден.
Поздрави и ти желая един спокоен следобед и приятна вечер


То бива бива да си фурнаджийска лопата, ама такова нещо като теб, момченце Марияне, не бях виждала...писмено! И ти сигурно се мислиш за човек, на който може да се разчита?! Мяташ се като някакъв недовтасал козунак там, където ти е удобно! Голям лизач си ей! Да знаеш, че приемам с усмивка глупендерските ти "истини" за айпитата и за не знам си още какви измишльотини на добрите твои приятелчета, които беше накъдрил. Влязох тук само да ти кажа, че с такова лизаджийско поведение младежо, малко хора ще ти имат доверие или иначе казано, ако някой се излъже да ти гласува доверие трябва да е много заблуден. Пожелавам ти да порастнеш скоро. Късмет, наивно момче. Такъв те открих, такъв те оставям. Наивен.
цитирай
34. rustam - Ехаааа
19.02.2011 23:05
- 400 . Страхотно!
цитирай
35. rustam - Лора
19.02.2011 23:08
Когато Мъро беше използван като удобно прикритие на Сашко, тогава беше наивен.
Той просто порасна и "видя" накои неща, които на тебе не ти отърва да коментираш
цитирай
36. lidislidis - до goodbye
19.02.2011 23:24
Подстрекателството към престъпления, извършването им и умишлено настройване на лица срещу други в нета е престъпление. Не съм забравила нищо, което касае теб и изтритият ми блог, както и постингите, които писа 1 година срещу мен с лъжи и простотии.
Не скндализирай блога с прости интриги и вулгарности.
НИЩО НЕ Е ЗАБРАВЕНО И ПРОСТЕНО НА ТЕБ, КОЯТО ПЕТНИ ИМЕТО И ТОРМОЗИ ЧРЕЗ САЙТА МЕН И СЕМЕЙСТВОТО МИ ДЪЛЪГ ПЕРИОД. ВСИЧКО Е ДОКУМЕНТИРАНО И СЪХРАНЕНО ЗА ДА БЪДЕ ПОКАЗАНО КЪДЕТО ТРЯБВА. ПРЕПОРЪЧВАМ ТИ ДА СПРЕШ С ТЕЗИ ПОХВАТИ ДА ПРЕЧИШ В БЛОГА И ДА СЪЗДАВАШ СКАНДАЛИ.
цитирай
37. анонимен - Подстрекателството към престъ...
19.02.2011 23:51
lidislidis написа:
Подстрекателството към престъпления, извършването им и умишлено настройване на лица срещу други в нета е престъпление. Не съм забравила нищо, което касае теб и изтритият ми блог, както и постингите, които писа 1 година срещу мен с лъжи и простотии.
Не скндализирай блога с прости интриги и вулгарности.
НИЩО НЕ Е ЗАБРАВЕНО И ПРОСТЕНО НА ТЕБ, КОЯТО ПЕТНИ ИМЕТО И ТОРМОЗИ ЧРЕЗ САЙТА МЕН И СЕМЕЙСТВОТО МИ ДЪЛЪГ ПЕРИОД. ВСИЧКО Е ДОКУМЕНТИРАНО И СЪХРАНЕНО ЗА ДА БЪДЕ ПОКАЗАНО КЪДЕТО ТРЯБВА. ПРЕПОРЪЧВАМ ТИ ДА СПРЕШ С ТЕЗИ ПОХВАТИ ДА ПРЕЧИШ В БЛОГА И ДА СЪЗДАВАШ СКАНДАЛИ.


Хайде, Марияне, оставям те да помислиш над този коментар, над това, което цитирам отдолу:
lidislidis написа:
Ти го можеш и от мен знай никой приятел не е по- голям от собствената ти интуиция и чувства от твоето лично мнение.


и да - разчитай на интуицията си.
Дано наяве да ти помага и да те събира с правилните хора, които да те научат на нещо положително, разумно и ползотворно. Както за теб, така и за другите.


Лидис, поздрави на Тауски. Доколкото помня, ти беше свиден любовник, приятел, щеше да се омъжваш за него и да си имате дете. Късмет в живота. Тауски беше финландски певец. Просто си припомням с кого си имах работа. Правдоподобността на тези мои видения, прочити и разсъждения оставам на твоята безгрешна ясна и чиста, психически здрава съвест.

Понеже обещах, че няма да се занимавам с незначителности, желая ти приятна вечер.
цитирай
38. grobarq - goodbye
20.02.2011 13:23
Пак ли конфликти целиш, без тях не можеш ли? Дълго мислих дали да ти отговарям. Аз имах добри отношения с Лидис много преди ти да дойдеш в този сайт. Мисля че съм го казвал, винаги съм бил открит в това какво смятам за Лидис.
Питай ако искаш искаш и Сашо на който изведнъж станах смъртен враг заради един въпрос.
Никога не съм заемал страна в вашият спор, да съм ти писал някога - Гудбай с теб съм против лидис тя е такава и такава?!? Не нали?
Плюс това отностно това за Айпита не бях казвал имена. Вие се разпознахте. Сашо се нацупи едва ли не че съм добри отношения с Рустам.
Не смятам че съм предавал никой, разбирам да сме били да една маса с ядене и пиене, да си направил нещо гадно в живота, това е предателство и тогава ме наричайте враг.
Иначе това тук е виртуал и прекаленото хабене на нерви не води до нищо добро.
Аз по принцип съм такъв човек че не ми е проблем да се разбирам с хора които не могат да мелят брашно заедно, и това не значи че взимам отношение в техните конфликти.
И извинението ми към Лидис е свързано с един обиден коментар който бях писал преди време.
За разлика от някои хора аз знам кога да спра и как да се отнасям с хора с които по една или друга причина сме се нагрубявали.
И срещу теб нямам нищо против, каквото съм имал да казвам съм го казал.
цитирай
39. vishnichka - 26. rustam,
21.02.2011 15:54
rustam написа:
Нищо не разбираш - това ще бъде корицата на новия Буквар за нашине първолаци
А половината от стихчетата в него ще бъдат на Великия Поет Чу!


Пази Боже!!!
цитирай
40. alexs - гадост е
21.02.2011 21:41
гадост е
цитирай
41. rustam - Така е алекс
22.02.2011 12:24
но това няма кой да го изтрие, за разлика от колажите с авторката му.
цитирай
42. lidislidis - Днес съм нападната от техните ТЕРОРИСТИ ИЗНУДВАЧИ
22.02.2011 16:29
selena 1 - ще те скъсаме! 1000 читатели ще ти смъкнат финладските кюлоти...пардон - банкноти!
Поводът беше,че Йотова и поета са доказани изтриватели на блога ми, заради собствена слава . Така сочат проучванията на следствието по повода и постингите на поета. След коментарите ми при теб , не излизам на първа с нови постинги.Пак техно дело, заедно с модерация и ЛОРА!
НАИСТИНА СА ЗА СЪД!
цитирай
43. rustam - Лидис
22.02.2011 19:03
това наистина е безобразие!
Всички тези селени, смайл 666, йотова - всички са просто една шайка, която аплодира този нагъл плагиат!
Че на всичко отгоре заплашват! Безобразие. Пиши до модерацията за наглите заплахи на тази безсрамница!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821383
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив