Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 12:49 - ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 15458 Коментари: 52 Гласове:
47


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


     Наскоро в Блог.бг имахме  щастието да се удостоим с нов   обещаващ блогър.  Хитов повествовател от  популярния напоследък  сайт  "Откровения", или иначе казано - ТКЗС "Парнас" .
      Забележителният   майстор  на съвременния къс разказ - 
veseliak( на англ. Gay)*. Веселяк е близък съидейник и интерпретатор на проникновения лирик Чичко ЧУ  и небезизвестната говорителка от БНР Пискова.
      Едни от най-популярните разкази на веселяк са „ Гей ли съм?” и „Колко е хубаво да си гей”.
       Нека пожелаем на този интересен автор вълнуващи  творчески успехи, както в областта на "Приказките под Чудераст", така и в амплоато му на Канибал.

gay.англ. - "веселяк"

    





Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panti4 - Канибалът
16.03.2011 17:26
е профил на няколко души, но главно е създаден от друг човек и това е Момчил Инджов или по известен като официалният мъж на Пискова.
Цялата сбирщина от кръгът на Пискова са направили този ужасен хибрид който се прави на трол а защитава тъпи поети -Канибалът!
цитирай
2. rustam - Здравей приятелю,
16.03.2011 17:34
Благодаря за точната информация.
Току що изтрих един коментар на досадния блогър "канибалът"
Тук правилото е такова - келеши с пълна модерация не се допускат.
цитирай
3. panti4 - Рустамич
16.03.2011 17:48
Можеш да видиш в моя фейсбук негова снимка - преди малко я качиш, очаквай още по въпроса след време в рубриката ми Люто чушле, нека само да се завърне буля Ангелина от поредното "напускане"
цитирай
4. elinora - Рустаме, великолепна презентация - интелигентна, деликатна! :)
16.03.2011 20:03
Не е като текезесарският хумор на поетичните веселяци!
Представяш ли си какво лицемерие е нужно да си член на сайт с името "Откровения", а в същото време да лъжеш канибалски? :(
цитирай
5. veseliak - Рустаме,
16.03.2011 20:55
Да кажеш, че сестра ми е курва е едно. Да ме принизиш до нивото на други блогъри, публикуващи под няколко различни ника е нещо сериозно. Ти Рустаме си долнопробен лъжец! Използваш мои лични данни без съгласието и разрешението ми и без каквито и да било доказателства по начин, по който увреждаш името и интересите ми, като ми приписваш действия и поведение, които са в разрез с добрите нрави и морала.

Приканвам те да изтриеш клеветническия пост и да се извиниш публично чрез изрична публикация в блог.бг.

Ако въпреки всичко продължаваш да смяташ горните си твърдения за отговарящи на истината, то тогава очаквам да ми изпратиш трите си имена и адрес, за да мога да търся наказателна отговорност за вредите нанесени ми от горната невярна, заблуждаваща и увреждаща доброто ми име недомислица!

Съвсем сериозен съм!

цитирай
6. tit - Тоз да е канибал?
16.03.2011 21:35
На къде върви света?!!!!:))
цитирай
7. frina - Хммм,
16.03.2011 22:24
чувствам, че ми се иска да кажа няколко думи тук, въпреки че Рустам не ми е особено симпатичен - той си го знае.:)

Та, какви данни, какво уронване на достойнство, какви пет лева? На всяка крачка в нета срещам хора, които на години могат да ми бъдат родители, а все още не са осмислили нито собствената си незначителност, нито начинът, по който действа глобалната мрежа. За същите нетът трябва да се превърне в пионерска организация, където трябва да звучат тържествени маршове и поощрения за собственото им съществуване - в случай, че някой не е разбрал колко са готини, талантливи и какво богатство за света представляват...

Къде са данните тук, питам аз - име, адрес, окупация, семейно положение и т.н. не присъстват в постинга. Има една снимка, която е била публикувана в публичен домейн и е била достъпна за всички. Сигурно Рустам трябва да скочи сега и да потърси наказателна отговорност за всеки, който е посмял да го колажира на тоалетната чиния или на ринга? Нали се сещате, че отдавна е ясно кой е Канибала? Или чувството за хумор е удобно само на нечий гръб, зад шубелийска модерация?

Какви "добри имена" в нета, бе? Ми пишете си у вас на лист хартия и рецитирайте на благоверната, тя поне е длъжна да ви търпи...
цитирай
8. veseliak - Фрина,
16.03.2011 22:53
Понеже в нета го има, значи не е проблем ли? Някой ще се гаври с достойнството ти и ти ще викаш: "То си е нормално, щото е обичайно". Ми ако те изнасилят утре, нормално ли ще е, щото не си единствената изнасилена? И не бъркай моля. Нито съм най-талантлив, нито най-достоен. Просто държа на това което съм. За теб може да е малко, но за мен е всичко.
Дали въпросния ще си търси правата не ме интересува. Никак даже. Но бъди сигурна, че ще положа всички усилия максимален кръг хора да разберат, че е клеветник и лъжец.
Пък ти продължавай да си мислиш, че името не е нищо. Пет лева са си пет лева. Лъжата си е лъжа. Въпросния лъжец възпитава нечии деца. И в какво ги възпитава? Н безнаказаност и липсата на отговорност? Поради що? Щото са в нета? И всеки е свободно безнаказан да плещи лъжи и да очерня всеки? Е верно ли мислиш това?

Може и да не ти харесва, но вече говорих с адвокат. Свалил съм и съответния доказателствен материал. Утре ако още стои тая бълвоч тука ще мина и през нотариус да я завери. И после ще пържа нечии лъжлив задник на бавен огън. Пък ти пак ми разправяй, че доброто име не значи нищо. Дано го докажеш и на благоверния си, когато някой те обяви за ... сещаш се!
цитирай
9. tit - Значи - оперен зад гърба на Рустам може,
16.03.2011 23:14
а седнал с камера в ръка - не, м?
цитирай
10. veseliak - Тит,
16.03.2011 23:31
... ?
цитирай
11. blackpredator - Аууууу,
17.03.2011 00:28
"Да ме принизиш до нивото на други блогъри..."
Сериозна работа...
Рустаме и аз мисля, че бъркаш. Тоя не става и за главня на канибалски огън.

Абе папуаси разни...
цитирай
12. tit - http://kanibalut. blog. bg/li...
17.03.2011 00:38
http://kanibalut.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/03/16/veseliashki-kiuchek-v-tri-runda-za-rustam.708935
цитирай
13. анонимен - Рустаме , минавам само да видя дали си добре .
17.03.2011 01:09
Вече по-спокоен ли се чувстваш ?
цитирай
14. анонимен - Рустам,
17.03.2011 01:11
веднага да се извиниш на Веселяк! Ако не го направиш, аз ще изпратя на Веселяк трите ти имена и адрес за да потърси справедливостта :-D

Ама наистина е веселяк :-D

\m/
//
цитирай
15. rustam - Др. Веселяк,
17.03.2011 06:59
Не така, не така, моля.
Какви са тези заплахи и предупреждения?
Настоявам да ми разясните къде точно съм ви накърнил достойнството в моето скромно текстче - презентация. После да ми пратите трите си имена, адреса и Ай Пи то, за да мога евентуално да ви се извиня.
ПП Пръстчета ще размахвате в "Откровения", тука е друго място.
цитирай
16. анонимен - Симбиотът Пантич лъже. Не му е за пръв път
17.03.2011 08:15
Очаквам с нетърпение да покаже, как изброени от него личности са му се "мазнили" на лични съобщения. Както и да докаже, че Канибалът е групов профил.
Рустаме, как може човек, който не знае значението на думите да се кипри като литературен анализатор?
удостоявам, удостояваш, несв. и удостоя, св.; кого.
1. Награждавам за заслуги. Удостоявам със звание.
2. Зачитам, показвам внимание; смятам за достоен. Удостоявам с присъствие. Удостоявам с покана. Удостоявам с внимание. Удостоявам с поглед.
същ. удостояване, ср.
цитирай
17. magicktarot - Напечено е тук!:)
17.03.2011 08:44
Гледам, разменят се "лични данни", адвокати, прокурори, нотариуси и заплахи, въобще - екшън!:)))

Рустаме, не знам как стоят нещата, но ми се струва, че провокацията ти си я бива и май свърши работа... :)))))
цитирай
18. анонимен - Ти пък от кога започна да се възхищаваш на тъпизми.
17.03.2011 09:11
magicktarot написа:
Гледам, разменят се "лични данни", адвокати, прокурори, нотариуси и заплахи, въобще - екшън!:)))

Рустаме, не знам как стоят нещата, но ми се струва, че провокацията ти си я бива и май свърши работа... :)))))

Единия лъже, другия маже и си се възхищават един от друг. Визирам Пантото и Рустамът. За тяхна жалост имаме доста общи познати и знам много и за двамцата. Мога да помоля, да ми препратят техни изцепки и ако ми ги пратят, да ги сложа.
Еко имаш здрави нерви, иди и прочети блога на Пантото. Такъв литературен колос рядко се намира. То е стил, то е чувство за хумор, то е правопис.
цитирай
19. анонимен - Ей, възмутеният!
17.03.2011 09:25
Не те ли е срам точно ти да говориш за морал и почтеност?
Който със специална тема във форума на " Откровения" призова да ме изтрият?
Който и с коментарите си в блога ми продължава да ме обижда?
Който нарича обикновени потребителки в "Откровения" чекиджийки и смучещи нещо си?
Най-добре е да замълчиш завинаги тук. Щото в блога си имам доста постове за теб и ще ги припомня на читателите.
А колкото до това дали си канибалУт - докажи, че не си.
Когато човек е написал това, няма право да говори

veseliak (Румен Митов): 2-10-2010г. 20:34
Е щом има време за реакция до понеделник да се изкажа и аз.

За да си получа наказанието в пълна мяра ще си позволя да обощавам, нещо за което ме дереше Иванова. Помните ли я? Знам че я помните. Аз я помня само с добро.

Та обобщенията. Казах му някъде на въпросния, че избира провокативни теми, чието "разкостване" в текста е дотолкова невзрачно, че буди недоумение защо въобще ги поставя. Но същият, и подобните му ИЗТРИВАЛКИ (да не ме разберете криво, те са си точно такива и го мисля наистина) словоблудстват в коментари по темата, макар всъщност въпросното "изхождоне" да не е засегнало конкретния проблем, поставен в заглавието. С една дума "чекиджийки" отвсякъде. Ясен ли съм?

На всичкото отгоре, въпросните изтривалки даже не им стига акъла да разберат, че са използвани по най-долен начин и продължават да смучат... нещо си. Дорето66... Заслужавам си го.

Въпросната пачавра, която е в съзнанието и битността си Автор плюс (пита се кое е плюса) си позволява да раздава квалификации и нравоучения, при положение, че е затънал до ший в изпражненията на предишните си изтривания оттук-оттам и от тази си "задълбочена" позиция да обяснява, че всичко си е ОК, защото формално не е нарушил правилата. Е браво! Смърди без да е нарушил правилата. Признавам го за талант.

По "изхождането" под което коментираме. Да ме извини поствалият, който ни обяснява, че луната ще се закрие, космоса ще се смали и т.н. понеже говното е тъжно. Ми това не е нашият космос в края на краищата. Нека се стъжват и вмирисват. В нашия (моя) Космос всичко си е наред. И не искам да допускам неговия вмирисан в моя.
цитирай
20. анонимен - Сега ще падне едно ровичкане в нета
17.03.2011 09:38
kanibalut написа:
katana написа:
magicktarot написа:
Гледам, разменят се "лични данни", адвокати, прокурори, нотариуси и заплахи, въобще - екшън!:)))

Рустаме, не знам как стоят нещата, но ми се струва, че провокацията ти си я бива и май свърши работа... :)))))

Единия лъже, другия маже и си се възхищават един от друг. Визирам Пантото и Рустамът. За тяхна жалост имаме доста общи познати и знам много и за двамцата. Мога да помоля, да ми препратят техни изцепки и ако ми ги пратят, да ги сложа.
Еко имаш здрави нерви, иди и прочети блога на Пантото. Такъв литературен колос рядко се намира. То е стил, то е чувство за хумор, то е правопис.

Ко си ваобразяваш ти бе Катане - : - ми те напрао са Хосе, Ортега и Гасет - три в едно! :-)))

Кои са пък тези тримата и защо не публикуват блога?
ВЕСЕЛЯК-jolly fellow, merry rascal;
стар ВЕСЕЛЯК-a cheery old party;
разг a gay bird.
цитирай
21. анонимен - Многоуважаеми мистър Катана,
17.03.2011 09:38
katana написа:
magicktarot написа:
Гледам, разменят се "лични данни", адвокати, прокурори, нотариуси и заплахи, въобще - екшън!:)))

Рустаме, не знам как стоят нещата, но ми се струва, че провокацията ти си я бива и май свърши работа... :)))))

Единия лъже, другия маже и си се възхищават един от друг. Визирам Пантото и Рустамът. За тяхна жалост имаме доста общи познати и знам много и за двамцата. Мога да помоля, да ми препратят техни изцепки и ако ми ги пратят, да ги сложа.
Еко имаш здрави нерви, иди и прочети блога на Пантото. Такъв литературен колос рядко се намира. То е стил, то е чувство за хумор, то е правопис.

ето как вбесеният, че на призива му във форума на " Откровения" да ме изтрият се отзовават само 12, обижда не мен, а всички потребители на сайта в безмерната си наглост:
Профил
Re: Най-бледото мастило е по-добро от най-добрата памет
« Отговор #120 -: 02 Октомври 2010, 20:55:33 »
Мълчание. Свещено. Безучастност - глупава. Надежда за бъдещето - може би. Това е то заемането на позиция. Трудно и отговорно. До невъзможност. Дори когато под носа ти гние. Къде отиде хъса от Пука ми! Къде сте...? Що...? Темата закривам (в качеството инициатор) в понеделник в 9:30. Който гласувал, гласувал. Мамка му...
ПС Мамка ви. Заслужавате си го боклука.

цитирай
22. veseliak - Горски,
17.03.2011 09:49
Съществената разлика между двете неща е, че всичко написано от мен е истина, а всичко написано от Рустам е 100% лъжа! На всичко отгоре си позволява без разрешение да използва лични данни - снимка. И виж как хубаво съм ти го рекъл още тогава: Не искам ничии чужди вмирисани космоси да осмърдяват личното ми пространство.
Ако още не си разбрал, влез в моя блог и се запознай с тематиката. После се върни в своя и виж тематиката там.
Накрая ела обратно тука и сравни миризмата!
На мен лично последните два въобще не ми харесват!
цитирай
23. анонимен - Веселяк майната му на личните данни
17.03.2011 10:16
veseliak написа:
Съществената разлика между двете неща е, че всичко написано от мен е истина, а всичко написано от Рустам е 100% лъжа! На всичко отгоре си позволява без разрешение да използва лични данни - снимка. И виж как хубаво съм ти го рекъл още тогава: Не искам ничии чужди вмирисани космоси да осмърдяват личното ми пространство.
Ако още не си разбрал, влез в моя блог и се запознай с тематиката. После се върни в своя и виж тематиката там.
Накрая ела обратно тука и сравни миризмата!
На мен лично последните два въобще не ми харесват!

Разбирам, да е вложил чувство за хумор, като Канибалът. Да се позабавлява човек. Ама поредният рустамизъм е много тъп, бре. Не че съм очаквал нещо умно, ама все пак. Можеше да се понапъне. Да го покаже на някой, който вдява повече от него. Ама то.... Какъвто автора, такъв и симбиота.
цитирай
24. grobarq - Абе незнам кой лъже и кой маже
17.03.2011 10:18
Но е факт че този канибал се гаври с хора които са излезли със снимката си тук, ще ме прощавате ама е грозно това че го насърчавате да продължава с тъпите изцепки.
Така че никой да не се чуди защо го мислели за канибалът. Еми ще ви мислят докато не се отречете от този цинизъм
цитирай
25. magicktarot - 18. katana, Катана, ще ме вкараш в "грях", ако се налага да вземам отношение или страна ...:))))
17.03.2011 10:24
Пак повтарям - не знам кой кой е, нито дали презентираната личност тук е Канибалът, но дори да не е, настоящата презентация е направена много по-интелигентно, информативно, забавно и грамотно, отколкото са "колажните" презентации на Рустам...
цитирай
26. анонимен - Рустаме,
17.03.2011 10:37
ебеш ли го този господин? Може да го намажеш с шоколад, сметана, ягоди, да го полееш с шампанско и да го работиш.
цитирай
27. анонимен - Канибално пояснение
17.03.2011 10:40
grobarq написа:
Но е факт че този канибал се гаври с хора които са излезли със снимката си тук, ще ме прощавате ама е грозно това че го насърчавате да продължава с тъпите изцепки.
Така че никой да не се чуди защо го мислели за канибалът. Еми ще ви мислят докато не се отречете от този цинизъм

Аз лично бях попитан за колаж и дадох съгласие.
цитирай
28. анонимен - Че къде я видя тази грамотност?
17.03.2011 10:53
magicktarot написа:
Пак повтарям - не знам кой кой е, нито дали презентираната личност тук е Канибалът, но дори да не е, настоящата презентация е направена много по-интелигентно, информативно, забавно и грамотно, отколкото са "колажните" презентации на Рустам...

Няма да анализирам текста. 2 смислови грешки хванах и те са достатъчни за определяне на ниво. Никога не съм смятал нивото на Рустам за високо./Да си призная, чета го само когато по неведоми пътища се озове на първа страница. И то не винаги/. Веселяка си го чета с кеф, Чудовището много рядко /нищо не разбирам от поезия/, Ангелина Пискова си я чета редовно /не винаги съм съгласен с нея/, с Канибалът се забавлавам много. Има много добри попадения. Не чета и Полигорът./по същите причини. Не разбирам от поезия.Но чета полигоризмите и взимам отношение. Това е вкратце.
цитирай
29. grobarq - katana
17.03.2011 11:00
E за теб точно съм сигурен че няма да направи колаж със собствената ти снимка, защото няма от къде да я намери, освен ако нямаш регистрации в други сайтове, или ако въпросният започне да рови в личните данни на хората - нещо което няма да ми е чудно.
Ще ме прощаваш но нищо забавно не виждам в това да се правят грозни колажи с Рустам да речем защото той излиза с собствената си снимка, за другите като полигор, панто както и да е.
Това което направи с Муханинджа също е грозно, аз лично не бих си дал разрешението този да прави колажи с мен, и по нищо не виждам разлика с нетчето или друг трол, разликата е че всички щяха да реват до небето ако канибалът представяше определен кръг от хора негативно. Само ще кажа че това не е начинът да се "забавляваш" с хора имащи различно мнение.
цитирай
30. magicktarot - 29. katana, според мен почти всички блогъри са "на ниво" :))))
17.03.2011 11:06
Не мога да определя ничие ниво, най-малкото защото човек - виртуално и реално - винаги възприема някакви роли, често съвсем несъзнателно, и по тази причина мога да пренебрегна някого, мислейки го за "не на ниво", а да не е така...С няколко думи - не искам да изпусна нищо от нещата, с които ми е дадено да се срещна. Иначе всеки има право да има интереси и да чете който и каквото си пожелае и го влече, не е ли така?

Мисълта ми беше, че Рустам (Рустаме, извинявай, че те обсъждам, но нали не е зад гърба ти:))) според мен е искал да провокира с този постинг Канибала - да се разкрие - и може би го е постигнал? За самия себе си... :)
цитирай
31. анонимен - Гробар, ти си доказал наличие на чувство за кумор
17.03.2011 11:26
grobarq написа:
E за теб точно съм сигурен че няма да направи колаж със собствената ти снимка, защото няма от къде да я намери, освен ако нямаш регистрации в други сайтове, или ако въпросният започне да рови в личните данни на хората - нещо което няма да ми е чудно.
Ще ме прощаваш но нищо забавно не виждам в това да се правят грозни колажи с Рустам да речем защото той излиза с собствената си снимка, за другите като полигор, панто както и да е.
Това което направи с Муханинджа също е грозно, аз лично не бих си дал разрешението този да прави колажи с мен, и по нищо не виждам разлика с нетчето или друг трол, разликата е че всички щяха да реват до небето ако канибалът представяше определен кръг от хора негативно. Само ще кажа че това не е начинът да се "забавляваш" с хора имащи различно мнение.

Една карикатура, колаж или шарж може само да забавлява. Не забравяй следното : де Гол е имал колекция от такива, а Тодор Живков затваряше за това.
цитирай
32. анонимен - Ама той не провокира Канибалът!!!!!
17.03.2011 11:31
magicktarot написа:
Не мога да определя ничие ниво, най-малкото защото човек - виртуално и реално - винаги възприема някакви роли, често съвсем несъзнателно, и по тази причина мога да пренебрегна някого, мислейки го за "не на ниво", а да не е така...С няколко думи - не искам да изпусна нищо от нещата, с които ми е дадено да се срещна. Иначе всеки има право да има интереси и да чете който и каквото си пожелае и го влече, не е ли така?

Мисълта ми беше, че Рустам (Рустаме, извинявай, че те обсъждам, но нали не е зад гърба ти:))) според мен е искал да провокира с този постинг Канибала - да се разкрие - и може би го е постигнал? За самия себе си... :)

Нарича Веселяка, педераст. Виж и Пантовизъм №1 тук. Позволи ми да знам повече по темата и да кажа с ясен и висок глас: Панто лъже. Както излъга, че Вала му се е мазнила на лични съобщения. Както е излъгал за много неща. Той нарича това "тролене", а аз го наричам "лъжене".
цитирай
33. magicktarot - 33. katana, видях какво имаш предвид - за името на съпруга на една цитирана в поста блогърка -
17.03.2011 11:44
това обаче е коментар, не е основният постинг. Хубавото е, че в този блог всеки може да изкаже мнението си - един твърди, че този е онзи, друг, че той лъже. Тук няма съдии, така че май основно се получава гледане на сеир и скандали... :)

В постинга си Рустам, не че го защитавам, никъде не е използвал думата "педераст" - използва известната игра на думи с нормалната английска дума "гей" - весел, но педераст никъде не е споменат и при съответен иск в съда (това за иска го казвам на майтап) обвинението, че Веселяк е наречен педераст, моментално ще падне...
цитирай
34. анонимен - Е това е!
17.03.2011 12:03
katana написа:
magicktarot написа:
Пак повтарям - не знам кой кой е, нито дали презентираната личност тук е Канибалът, но дори да не е, настоящата презентация е направена много по-интелигентно, информативно, забавно и грамотно, отколкото са "колажните" презентации на Рустам...

Няма да анализирам текста. 2 смислови грешки хванах и те са достатъчни за определяне на ниво. Никога не съм смятал нивото на Рустам за високо./Да си призная, чета го само когато по неведоми пътища се озове на първа страница. И то не винаги/. Веселяка си го чета с кеф, Чудовището много рядко /нищо не разбирам от поезия/, Ангелина Пискова си я чета редовно /не винаги съм съгласен с нея/, с Канибалът се забавлавам много. Има много добри попадения. Не чета и Полигорът./по същите причини. Не разбирам от поезия.Но чета полигоризмите и взимам отношение. Това е вкратце.


Значи - не разбираш от поезия, първо. Харесваш Чу, второ. Следователно само неразбиращите поезията харесват Чу. И аз казвам същото - затова и го наричат Бог и го пращат в учебниците.
И аз харесввам колажите и не се дразня. Но е свръхтенденциозно да представяш някои гротескно , а други - гальовно, като красивите и сладките винаги са от агитката на Чу.
цитирай
35. rustam - Др. Кантара,
17.03.2011 12:25
Разбирам, че се чувстваш специален, след като са ти поискали съгласието да си направят колажче с теб. Е, ние с Киро и Полигор, нямахме това предимство.
Макар и специален, обаче, ти трябва да разбереш че си "избран" в ТКЗС "Парнас", за мен си скучен, догматичен и доста замаЕн.
Преди да търсиш моите "смислови" грешки, трябваше да се приведеш в приличен вид, май. "Не винаги" например е една дума " За тяхна жалост имамЕ доста общи" - трябва да е имаМ, защото е само за НАША жалост - не е за твоя, нали? Примерно за теб е радост. Абе, това е само на прима виста, така да се каже.
Сега изчезни оттук като бит веселяк!
цитирай
36. rustam - Мъро,
17.03.2011 12:29
Благодаря за честната и достойна позиция!
цитирай
37. rustam - Полигоре,
17.03.2011 12:32
Ти си намерил на кого да обясняваш какво е тенденциозно. Кантара е "избран" - искали са му специалното съгласие за колажче.
Иначе самият той е досаден и нахален пошляк и злобар. Искаше да линчува по едно време кушел, после се махаше завинаги от този сайт
цитирай
38. rustam - Пепас,
17.03.2011 12:33
Бих ти споделил, но се опасявам, че после ще разкажеш на Блогерката.
А тъй като бедняк като тебе няма под ръка подобни аксесоари, ще трябва да разиграваш етюди с лютеница и ябълки.
цитирай
39. panti4 - Eй Катана
17.03.2011 12:34
Такива с поведение като твоето в моят квартал Слатина ядат доста бой. Опитваш се да замажеш поредните глупости на Чудораста, на Валчето и на Буля Ангелина която се покри и анонимно наднича какви ги върши Канибалът.
Канибалът е именно ваш проект и се сменяте да пишете от този профил, един прави колажа, втори коментира в своя блог, трети в някой друг. Канибалът се появи точно след като Пискова раздуха това че се уплашила от анонимен коментар.
Тогова Момчил Инджов изкоментира анонимно че ще събере всички чорбари и ще ядем по голям бой от полицаиите на последният мач.
Така че не ми отричай че репортерчето от 24 часа което се използваше с протекциите на Тошо Тошев не знае какво е blog.bg и как жена му се занася с видимо мъженствения Стефан Кръстев и ред други Чудорасти
цитирай
40. rustam - Пантич,
17.03.2011 12:36
бих казал - един коментар в най-добрите традиции големите тролове!
Разбра ли, че Балев се е завърнал? Било му домъчняло за "люто чушленце"
цитирай
41. panti4 - Колега Рустамич
17.03.2011 12:48
Да видях, но нямам време за него. След трагичната гибел на сайтът friends.bg доста стари кучета ще се завърнат.
Бале Балев е легенда в този сайт, но в днешна дата просто не би успял, вече са други стожерите в тролският състав.
цитирай
42. анонимен - Не завиждай. Никъде не съм си казвал мнението за поезията
17.03.2011 13:13
poligor написа:
katana написа:
magicktarot написа:
Пак повтарям - не знам кой кой е, нито дали презентираната личност тук е Канибалът, но дори да не е, настоящата презентация е направена много по-интелигентно, информативно, забавно и грамотно, отколкото са "колажните" презентации на Рустам...

Няма да анализирам текста. 2 смислови грешки хванах и те са достатъчни за определяне на ниво. Никога не съм смятал нивото на Рустам за високо./Да си призная, чета го само когато по неведоми пътища се озове на първа страница. И то не винаги/. Веселяка си го чета с кеф, Чудовището много рядко /нищо не разбирам от поезия/, Ангелина Пискова си я чета редовно /не винаги съм съгласен с нея/, с Канибалът се забавлавам много. Има много добри попадения. Не чета и Полигорът./по същите причини. Не разбирам от поезия.Но чета полигоризмите и взимам отношение. Това е вкратце.


Значи - не разбираш от поезия, първо. Харесваш Чу, второ. Следователно само неразбиращите поезията харесват Чу. И аз казвам същото - затова и го наричат Бог и го пращат в учебниците.
И аз харесввам колажите и не се дразня. Но е свръхтенденциозно да представяш някои гротескно , а други - гальовно, като красивите и сладките винаги са от агитката на Чу.

Но ненавиждам простащината. Ами, какво да направя. Харесват си го Чудовището.
цитирай
43. анонимен - Да не би да ме плашиш нещо? С бой? :-)))))))))
17.03.2011 13:19
panti4 написа:
Такива с поведение като твоето в моят квартал Слатина ядат доста бой. Опитваш се да замажеш поредните глупости на Чудораста, на Валчето и на Буля Ангелина която се покри и анонимно наднича какви ги върши Канибалът.
Канибалът е именно ваш проект и се сменяте да пишете от този профил, един прави колажа, втори коментира в своя блог, трети в някой друг. Канибалът се появи точно след като Пискова раздуха това че се уплашила от анонимен коментар.
Тогова Момчил Инджов изкоментира анонимно че ще събере всички чорбари и ще ядем по голям бой от полицаиите на последният мач.
Така че не ми отричай че репортерчето от 24 часа което се използваше с протекциите на Тошо Тошев не знае какво е blog.bg и как жена му се занася с видимо мъженствения Стефан Кръстев и ред други Чудорасти

Не вярвам някой да ти обърне изобщо внимание. Пък и се съмнявам да попаднем в една среда. Но пък и това е възможно. За всеки случай, води си с тебе слатинските бабаити, като ходиш по заведенията в Центъра. Може и да се засечем.
цитирай
44. анонимен - О, виж ти... дискусията ми не беше с тебе /няма как да е/
17.03.2011 13:22
rustam написа:
Разбирам, че се чувстваш специален, след като са ти поискали съгласието да си направят колажче с теб. Е, ние с Киро и Полигор, нямахме това предимство.
Макар и специален, обаче, ти трябва да разбереш че си "избран" в ТКЗС "Парнас", за мен си скучен, догматичен и доста замаЕн.
Преди да търсиш моите "смислови" грешки, трябваше да се приведеш в приличен вид, май. "Не винаги" например е една дума " За тяхна жалост имамЕ доста общи" - трябва да е имаМ, защото е само за НАША жалост - не е за твоя, нали? Примерно за теб е радост. Абе, това е само на прима виста, така да се каже.
Сега изчезни оттук като бит веселяк!

а за твоето писание. Анализирай етимологията на думите "глупаво" и "завистливо". Пак ти повтарям, чета те по случайност. Нямаш съдържание.
цитирай
45. panti4 - katana
17.03.2011 13:24
Хаха щом това приемаш за заплаха, значи си голямо бъзе и явно си напълнил гащите.
Както и да е, да оставим твоите проблеми и да се фокусираме върху това че ходиш по заведения. Какви заведения бе др. Катана - на по пица с леличките и чичковците от blog.bg.
Тези вафли ги ядохме преди, измислете нещо ново, но по ориганално от Канибалски профил и срещи на безалкохолна биричка за лица под 18
цитирай
46. анонимен - Веселяк, сам не си вярваш.
17.03.2011 14:09
veseliak написа:
Понеже в нета го има, значи не е проблем ли? Някой ще се гаври с достойнството ти и ти ще викаш: "То си е нормално, щото е обичайно". Ми ако те изнасилят утре, нормално ли ще е, щото не си единствената изнасилена? И не бъркай моля. Нито съм най-талантлив, нито най-достоен. Просто държа на това което съм. За теб може да е малко, но за мен е всичко.
Дали въпросния ще си търси правата не ме интересува. Никак даже. Но бъди сигурна, че ще положа всички усилия максимален кръг хора да разберат, че е клеветник и лъжец.
Пък ти продължавай да си мислиш, че името не е нищо. Пет лева са си пет лева. Лъжата си е лъжа. Въпросния лъжец възпитава нечии деца. И в какво ги възпитава? Н безнаказаност и липсата на отговорност? Поради що? Щото са в нета? И всеки е свободно безнаказан да плещи лъжи и да очерня всеки? Е верно ли мислиш това?

Може и да не ти харесва, но вече говорих с адвокат. Свалил съм и съответния доказателствен материал. Утре ако още стои тая бълвоч тука ще мина и през нотариус да я завери. И после ще пържа нечии лъжлив задник на бавен огън. Пък ти пак ми разправяй, че доброто име не значи нищо. Дано го докажеш и на благоверния си, когато някой те обяви за ... сещаш се!

Никой съд в света няма да осъди Рустам и дори няма да разгледа жалбата. Сам се убедих. Подадох си жалба по чл.147 и чл.148 от НК за публична обида и клевета и мия върнаха.Няма такъв филм. Не можеш и да осъдиш някой сайт, ако ти изтрие акаунта. Каомпютърни престъпници няма, само един от хиляди случаи е завършил с присъда, и то за съвсем друго - пиратски филми.
цитирай
47. veseliak - rumitov@abv.bg
17.03.2011 14:11
Това е мейлът, където очаквам имената и адреса. За последен път те призовавам да признаеш лъжите, да се извиниш за инсинуациите, както и да изтриеш бълвоча по-горе.
цитирай
48. анонимен - Не позна. Колебая се дали си инфантилен или просто поредния подрастващ
17.03.2011 16:37
panti4 написа:
Хаха щом това приемаш за заплаха, значи си голямо бъзе и явно си напълнил гащите.
Както и да е, да оставим твоите проблеми и да се фокусираме върху това че ходиш по заведения. Какви заведения бе др. Катана - на по пица с леличките и чичковците от blog.bg.
Тези вафли ги ядохме преди, измислете нещо ново, но по ориганално от Канибалски профил и срещи на безалкохолна биричка за лица под 18

С кой ще се фокусираш, че го започна и в множествено число? Добре, ще ти поясня нещо. Освен пицарии има и други заведения. Там където ходя бозата е непознато питие. Озърни се в твоята Слатина и си намери едно такова.Ако те пуснат, помоли ги да ти покажат как изглежда ракията, виното, водката. И не наричай сервитьорката "какичка", а сервитьорът "батко". Ще те изгонят. Разбирам много добре тревогата ти, че леличките и чичковците от блога няма да те забележат. Почти всички си имаме свои деца и ще се отнесем с разбиране и добродушие към тебе. Ще ти контролираме бозата, че да не пипнеш махмурлук. Няма да плачкаш, нали? Рустамчо ще те гали и успокоява.
цитирай
49. elinora - Щраки,
17.03.2011 20:21
мен пък канибалЧУ, ме праща на околовръсното в Пазарджик да слушам вятъра :))))
цитирай
50. rustam - щракалке
17.03.2011 20:27
остави изкуфелия ЧУ спокойно да се радва на ласките на Баба Яга и самодивите.
цитирай
51. rustam - Ели
17.03.2011 20:34
ами представяш ли си всеки ден да ти се навъртат иличе, бизкочо и смайли наоколо - нормално е околовръстното да му се стори желано място на изкуфеляка
цитирай
52. valsodar - Мда, с нетърпение чакам Рустам да си ...
17.03.2011 23:17
Мда, с нетърпение чакам Рустам да си даде и ЕГН-то, а Веселякът банковата сметка по която всички, които са го настъпали по мазола да му превеждат компенсации за причинени щети.

Няма друг сайт, в който лудите да са такъв голям % сред посещаващите го. Започвам да се съмнявам сериозно, че тук се провежда експеримент целящ да определи до колко е луднала нацията ни, в следствие на провежданата от 20 години политика за пълната й дебилизация.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821094
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив