Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2011 12:14 - ВМЕСТО ВИЦ(ПРОНИКНОВЕНИЯТА НА Г-ЖА Анг.)
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5284 Коментари: 27 Гласове:
27

Последна промяна: 08.06.2011 13:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Снощи  си ровех из Блога и търсех нещо свежо и смешно. Бях прочел вече вицовете на фурийка, постинга на хамстера, а тутанкамон не беше пуснал нова статия.
      Предчувствието ми ме отведе в блога на т.н. радиоточка и не останах излъган. Ето на какъв комичен текст попаднах, който истински ме разсмя и развесели:
       Малко увод. Г-жа Анг. е написала патетичен постинг във връзка с отдалата й се възможност да посети съседна Гърция. Провежда се емоционален диалог между нея и блогера Х по повод изключителното събитие.
                       Тя :"Теодоракис е велик!"-аналитично и силно изказване!
         Х  : "Но пък Азис и Слави Трифонов са нищожества!"- без коментар!
           Тя: "Теодоракис е класика! Такава има всяка страна,впрочем. Ние също"- мамка му, дали всяка страна наистина има? Примерно Мавритания?
          Х  : "Но пошлостта у нас се разраства и тържествува!"- достойна гражданска  позиция!
          Тя  : "Защото и позволяваме!"

        Това ме довършва.  Каква дълбочина, достойна за Платон! В крайна сметка всичко опира до нейната  воля. Г-жа Анг. се е трансформирала в своеобразен демиург. Има чалга, защото тя позволява! Явно моментът, в който й писне и спре да позволява всичко ще си дойде на мястото.



Гласувай:
29



1. boristodorov56 - Не задявай Ангелинчето,
08.06.2011 13:08
щото ще вземе да се махне наистина и няма да има кой да ми посочва правописните грешки.

Лично тя си е жива класика на нагаждачеството, но ако ме покани на интервю в радиото - ще я коментирам само позитивно.
цитирай
2. rustam - Щракалке
08.06.2011 13:47
така е. Коментарът на другия титан на мисълта Тутанчо е достоен за принципала на този шеговит блог.

Блогерът Донев е успял да слее в едно класика Теодоракис и циганския кючек на Азис!
цитирай
3. rustam - Борка,
08.06.2011 13:49
няма да се махне, уви.
Знам, че ти е позната тази "порода". Тя жената живее със скърбите и грижата по авторитета на Сайта, какво ти махане?
Абсолютна номенклатура и нагаждачка си е, това спор няма )
цитирай
4. pantaleev - Верно ли че и хамстера се е изложил?
08.06.2011 14:19
Май съм грешал за него! Много е зелен ощe явно!
Тя Пискова решава кога да бъде ден, кога да бъде нощ. Тя решава че Станков е по велик от Вазов, че Стефан Кръстев е велик писател.
Кои сме ние простосмъртните да съдим такава висша сила като лелчето :D
цитирай
5. pantaleev - п.п
08.06.2011 14:24
Комично и жалко е тези да ми говорят за Гърция и гръцка музика при положение че съм ходил повече от тях в Гърция, имам приятели и не се вълнувам че съм открил Америка.
Щраки това е харасктерно за блоговия неудочник и глупак Тутанкамон. Той сега чак е открил Зорба и прави заключия и анализи характерни за момче на 11 години а не на 35 годишен пораснал мъж.
То хубаво човек да излезе от детската градина, но явно при Донев детската градина не излиза от него!
цитирай
6. blackpredator - Щраки, тоя коментар, още повече дрънка.:)))))
08.06.2011 14:25
tutankhamon661 написа:
Приятели и приятелчета! Може и така да се каже.
Аз поддържам перфектни отношения с всички жени, които са ми подарили любов. С мъжете на част от тях дори пием ракия или бира понякога. Естествено, те нямат представа за ...... това-онова. Някои от тях в никакъв случай не трябва да разбират, защото се е случило в, да го наречем, неподходящо време, т.е. след обвързването им.
На тази група жени не мога да гледам като на "просто приятелки" - винаги ще бъдат специални за мен, макар че живeят с други. И не само защото като останем сами поради някаква причина, задължително си припомняме "онова време". Включително физически - може да е една открадната целувка, но рядко пропускаме. А скритите погледи са нещо обичайно и не зависят от присъстващите. Не мога да го опиша - то е усещане, което "гори' включително в най-обикновени ситуации като например седене на пейката пред блока по съседски.
Тези мигове имат страхотно въздействие, с което съм свикнал, и не искам да се лишавам от него.
Знам, че не е много честно да целувам чужда жена, докато нейният мъж е в съседното помещение, но човек трудно се отказва от най-приятните неща.
Всъщност ти не говориш точно за такива ситуации. Споменах ги, защото и те са част от връзката "приятели-приятелчета".

Направо е северно сияние в мрака на блога.
Кич, та пич...
цитирай
7. rustam - Приятелю Панич,
08.06.2011 14:28
разбирам др.Пискова, че си е надвила на масрафа и е заделила някой лев да посети южната съседка.
Това обаче не е повод за ощоблогово празненство, да му се не види.
цитирай
8. rustam - blackpredator
08.06.2011 14:31
не знам откъде е този "разтърсващ" коментар на блогера Донев, но определено трябва да се отнесе към жанра "фантастика"
цитирай
9. blackpredator - щях да забравя Пискова
08.06.2011 14:39
Не си много прав. И тя като други блогъри, разказва преживяното.
Виждали сме къде-къде, по-лоши пътеписи.

А за Камончо, пуфффф....
цитирай
10. rustam - е, за "пътеписа" не знам, но
08.06.2011 14:43
мен ме очарова специалният постинг, посветен на "всички, които се отбиха вчера при мен" и последвалите "задълбочени" разсъждения за Теодоракис, класиката и некои др. работи.
цитирай
11. lidislidis - Когато бе пуснат този постинг на пискова в блога
08.06.2011 16:36
Същата нощ снимах сияния и не спах, а редактирах в блога .Пред очите ми за 2 мин. този пост на анг.пискова беше напомпан с изкуствени прочита, КАКТО ВИНАГИ!
за миг само изгони и отне правото на коментари, на такива като мен в най-коментирани и се настани фалшиво и блаженно с изкуствените си гласове и прочита! Стана ми отвратително смешна и жалка с това НАДМОЩИЕ С КРИМИНАЛЕ И С ИЗКУСТВЕНИ ПРОЧИТА В БЛОГА!!! Плюх за пореден път на тази демократична нейна изява и заминах на работа...а тя се виси 2 денонощия на първа!
цитирай
12. apostapostoloff - В сравнение с България
08.06.2011 16:58
Гърция е една доста грозна страна. Изсушен, направо плешив ландшафт, трябва да си извратен или сериозно увреден, за да ти хареса това...

А разсъжденията за Теодоракис, музиката и чалгата са повече от инфантилни...

Изобщо, Пишкова е куха лейка и не си струва да се занимаваме с нея.
цитирай
13. pantaleev - Абе чалгата си е хубава музика
08.06.2011 17:13
Говоря за оригиналите - сръбски, гръцки, турски, румънски. Просто понякога чалга поведението е под всякаква критика.
На каква се прави Пискова, не ми се вярва като се напие да си слуша своите интервюта с Чу и други глупаци и да "купонясва"
цитирай
14. pantaleev - blackpredator
08.06.2011 17:15
Чакай, чакай аз прочетох други съждения и анализи на Донев преди време, жалко че не си го копнах. Беше писал някъде че всички които не го харесват в блога не разбирали от жени или нещо подобно нещо.
Донев е еманацията на псевдо пича и сваляча. Хем голяма работа ни се представа, хем се крие как изглежда.
Вижте фактът че Донев намира за печен Гарго говори какъв е умественият му капицатет и "успех сред жените".
цитирай
15. rustam - Лидис,
08.06.2011 17:32
така е, права си. Забелядъл съм, че тази групичка около "другарката" ползва разни методи да "помпа" изкуствено посещения в постингите си.
Жалък и смешен стил на изчерпани блогъри
цитирай
16. rustam - Г-н Апостолов,
08.06.2011 17:34
неслучайно съм пуснал материалчето в раздел "забавление"
Жалко е, когато такива инфантилни лелки ни ги пробутват за "журналисти", но така е на обществената ясла в държавната медия. Удобно, топличко, сигурно за всяка партийна мижитурка.
цитирай
17. анонимен - Гърция е една доста грозна страна. ...
08.06.2011 17:42
apostapostoloff написа:
Гърция е една доста грозна страна. Изсушен, направо плешив ландшафт, трябва да си извратен или сериозно увреден, за да ти хареса това...

А разсъжденията за Теодоракис, музиката и чалгата са повече от инфантилни...

Изобщо, Пишкова е куха лейка и не си струва да се занимаваме с нея.



Апостоле, продаде ли я най-накрая тази китара?
цитирай
18. анонимен - Рустаме, как може да разговаряш с ...
08.06.2011 17:42
Рустаме, как може да разговаряш с този аграр 56?!
цитирай
19. pantaleev - cekupata
08.06.2011 17:47
Не си прав, Борката 56 от една страна е пич - стига да не говорим за политика, но щом и той не харесва Бойко Борисов ще се разберем.

П.П - разбра ли че Гаргата щял да бяга от блога? :D
цитирай
20. анонимен - Абе, Борката и аз го харесвам, ама ...
08.06.2011 17:56
Абе, Борката и аз го харесвам, ама малко аграрен тип ми идва.
цитирай
21. lidislidis - Смешен и жалък фалш!
08.06.2011 18:00
rustam написа:
така е, права си. Забелядъл съм, че тази групичка около "другарката" ползва разни методи да "помпа" изкуствено посещения в постингите си.
Жалък и смешен стил на изчерпани блогъри

Тръгнала с трици и връзки с фалш маймуни да лови из блога!Ясно колко е способна и каква е и в живота! Фалш до дупка! Като демокрацията й!
цитирай
22. nestinar - разбирам др. Пискова, че си е над...
08.06.2011 23:45
rustam написа:
разбирам др.Пискова, че си е надвила на масрафа и е заделила някой лев да посети южната съседка.
Това обаче не е повод за оБщоблогово празненство, да му се не види.

rustam или т.н. ПРОСТ РОМ- теб какво те бърка,кой какво бил написал?
Що не си гледаш по твоите празненства като ти насипят,дали са те уважили?
Писнало е на всички да четат тролове като теб,Joysii и т. н.!!!
цитирай
23. apostapostoloff - rustam, вие сте напълно прав-
09.06.2011 05:09
работата в националното радио е напрегната, неблагодарна, зле платена. Говоря като бивш водещ от същото това радио, в което сега се подвизава Пишкова.

Затова зарязах радиото и поех голям наш обект в Либия. Там правех сериозни пари и пестях 20 000 лв. годишно, а толкова беше по онова време джакпотът. Толкова струваше и един тристаен апартамент в София.

Дааа, Кадафи ми неправи много богат човек още по времето на комунизма! Ама аз мога и знам, а Пишкова е куха лейка, която може само да плещи глупости пред микрофона.
цитирай
24. hamstera - Май съм грешал за него! Много е зелен ...
09.06.2011 09:15
pantaleev написа:
Май съм грешал за него! Много е зелен ощe явно!
Тя Пискова решава кога да бъде ден, кога да бъде нощ. Тя решава че Станков е по велик от Вазов, че Стефан Кръстев е велик писател.
Кои сме ние простосмъртните да съдим такава висша сила като лелчето :D

Я ПАК? Кой? Не ми приписвайте нещо, което не съм казал!
цитирай
25. hamstera - Рустаме, дай линк ако обичаш!
09.06.2011 09:18
Молбата ми е да престанете да плюете по хората - вижде си в свойта кочина какво е! Никой не защитавам, но прави кфоти впечатление! През ден, някой пуска постинги, насочени към някого. Какъвто ще да е човека, какво ви влиза в работата да говорите! САЛЯНДУЩИНАТА Е В ПЪЛНА СИЛА! Б*СИ СЕДЯНКАТА! Правете го на мегдана на село, не и тук!
цитирай
26. pantaleev - hamstera
09.06.2011 11:17
Нещо не ти преписваме, дори не те коментираме с лошо или обиждаме. Просто си говорим и правим анализи.
И наистина малко странно е млади хора като теб и Мишето - тя на 28 години - теб не те знам, но и ти там си някъде да говорите само за политика и социални проблеми.
Това е по присъщо на хора към 40- 50, радвайте се на живота.
цитирай
27. hamstera - Нещо не ти преписваме, дори не те ...
09.06.2011 12:36
pantaleev написа:
Нещо не ти преписваме, дори не те коментираме с лошо или обиждаме. Просто си говорим и правим анализи.
И наистина малко странно е млади хора като теб и Мишето - тя на 28 години - теб не те знам, но и ти там си някъде да говорите само за политика и социални проблеми.
Това е по присъщо на хора към 40- 50, радвайте се на живота.

Виж сега приятел, за да се радваш на живота не е достатъчно само да си млад... Поне у нас не е така. Има едно нещо, на което се казва минимален жизнен стандарт, при който човек може да живее що годе нормално. Освен него, има и друго - спокойствието. Кажи ми как един млад човек може да живее нормално, при сегашните условия:
- работа, която всяка минута можеш да изгубиш, или изобщо нямаш;
- пари, с които не можеш да покриеш само сметките си, камо ли да ядеш;
- несигурност, в момента, в който излезеш на улицата, че и в къщи, защото има всякакви изроди и като за капак ... Една огромна купчина нещастници с много кинти и власт, които ежедневно те лъжат и крадат от мизерните парички, които си изкарал...
А кажи ми как да живееш нормално, камо ли да си гледаш кефа и живота, че и да му се радваш? Да се радваш, само защото си жив ли? Не, това не е радостта и щастието, от живота... Една обикновена пеперуда - еднодневка има много повече радност и щастие, защото тя получава всичко, от което има нужда и Майката природа не й взима нищо насила!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821462
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив