Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2011 19:28 - СИРОМАШКА РАДОСТ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 2218 Коментари: 16 Гласове:
10

Последна промяна: 27.06.2011 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Два  емблематични  разказа на Елин Пелин, залегнали трайно в учебните програми по БЕЛ, са  "Ангелинка" и "Сиромашка радост." Колко преразкази, колко преразкази с разсъждения и есета са написани по тях!
   Днес неволно асоциирах тези две творби на майстора на словото , докато четях този интересен и съдържателен
постинг(това е линк).



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kralartur - как може да четеш нещо, написано от ...
27.06.2011 20:10
как може да четеш нещо, написано от човек, на когото диктуват какво да пише и говори...
в бнт и бнр, корупцията е в огромни размери, всички журналисти там, пишат по поръчка на някой ( и не само там ) или поне 99% от журналистите в тези две медий, са водени на каишка и когато не слушат, отнасят по един здрав шут в задника. не, че това е тайна за някой, но аз никога, ама никога не гледам канал1 и не слушам бнр.
мисля, че само комунистите и пенсионерите слушат и гледат бнт и бнр
цитирай
2. kralartur - как може да четеш нещо, написано от ...
27.06.2011 20:13
kralartur написа:
как може да четеш нещо, написано от човек, на когото диктуват какво да пише и говори...
в бнт и бнр, корупцията е в огромни размери, всички журналисти там, пишат по поръчка на някой ( и не само там ) или поне 99% от журналистите в тези две медий, са водени на каишка и когато не слушат, отнасят по един здрав шут в задника. не, че това е тайна за някой, но аз никога, ама никога не гледам канал1 и не слушам бнр.
мисля, че само комунистите и пенсионерите слушат и гледат бнт и бнр


пп. извън темата е коментара ми по горе, но ми е чудно, че все още има хора, които четат постовете на дадената "журналистка"
цитирай
3. rustam - Мисля, че грешиш
27.06.2011 20:17
в БНР има доста стойностни и интересни журналисти. За тях "Хоризонт" е само една възможност, при това не най-важната. Те публикуват в национални печатни медии, в електронни издания, имат професионални блогове(не като цитираното недоразумение) Пример - П.Волгин.
цитирай
4. kralartur - в БНР има доста стойностни и инте...
27.06.2011 20:22
rustam написа:
в БНР има доста стойностни и интересни журналисти. За тях "Хоризонт" е само една възможност, при това не най-важната. Те публикуват в национални печатни медии, в електронни издания, иман професионални блогова( не като цитираното недоразумение) Пример - П.Волгин.


както казах 99%....1% са читавите, но мисля, че няма свободни медий и журналисти и не само в България е така, ще ти дам един пример, братовчедка ми е журналистка в германия и то в много гледана телевизия, това е сериозно, та мисълта ми беше, че и там им налагат цензура, казвала ми е, че доста често се случва да им казват, какво и как да говорят....щом там стават такива неща, замисли се тук за какво става дума.
цитирай
5. kralartur - а най свободната журналистика е в ...
27.06.2011 20:25
а най свободната журналистика е в мексико, това го знам, защото съм бил там и съм говорил с журналист, но пък там проблема е друг, картелите.
ако напишеш нещо което не трябва за тях, моментално започваш да меришеш теменужките, откъм корените.
цитирай
6. kralartur - друг път, ще ти разкажа повече, за ...
27.06.2011 20:26
друг път, ще ти разкажа повече, за журналистиката...
лека вечер.
цитирай
7. kralartur - последно да добавя, истинската ...
27.06.2011 20:31
последно да добавя, истинската демокрация е в Мексико, на всякъде другаде е полицейщина, за америка да не говоря...
много хора си мислят, че там е анархия, в Мексико имам предвид, но са в грешка, там наистина човек се чувства свободен, свободата се усеща във въздуха....не говоря за слободия, а за истинска свобода.
трябва да отиде човек, иначе няма как да разбере.
цитирай
8. pantaleev - Волгин наистина е стойностен жулрналист
27.06.2011 21:58
Както каза Рустам. Издигна ми се силно в очите като отказа да работи в дудушката телевизия ТВ7 на Ники Дудука който му предлагаше по голяма заплата.
Волгин е независим и интересен журналист.
Пискова е радиоточка, звучи точно като радиоточка в училищата преди време в стил " Внимавие, внимание, всички ученици на двора, време е за физарядка"
цитирай
9. pantaleev - Не съм видял,
27.06.2011 23:40
Рядко посещавам места с нулева хигиена и морал!
цитирай
10. lisichka - Какво ли иска да каже този автор, че ...
28.06.2011 17:17
Какво ли иска да каже този автор, че са го показали на първа?!
цитирай
11. kralartur - Какво ли иска да каже този автор, че ...
28.06.2011 18:15
lisichka написа:
Какво ли иска да каже този автор, че са го показали на първа?!


какво като е на първа? толкова ли е важна първа? тук като гледам почти всички се борите за първа, да не кажа всички и какво като рустам е на първа пак те питам, а също така да те питам, защо ти никога не си на първа, а? както и да е..

единственото което ме учудва е, че нито един мой пост не е на първа или в последни, бива ли такова нещо, мисля вече да пиша до администраторите на сайта, да ги питам аз, защо ме няма в последни и нито един мой пост до сега, не е видял първа, та да усетя и аз, какво значи, да си на първа:))
цитирай
12. kralartur - Какво ли иска да каже този автор, че ...
28.06.2011 18:20
kralartur написа:
lisichka написа:
Какво ли иска да каже този автор, че са го показали на първа?!


какво като е на първа? толкова ли е важна първа? тук като гледам почти всички се борите за първа, да не кажа всички и какво като рустам е на първа пак те питам, а също така да те питам, защо ти никога не си на първа, а? както и да е..

единственото което ме учудва е, че нито един мой пост не е на първа или в последни, бива ли такова нещо, мисля вече да пиша до администраторите на сайта, да ги питам аз, защо ме няма в последни и нито един мой пост до сега, не е видял първа, та да усетя и аз, какво значи, да си на първа:))


пп. моля всички блогери, да ме подкрепят в протеста ми срещу модераторите и толерираните от тях блогери, не може едни да са все на първа, а други като мен в девета глуха...:)))
цитирай
13. kralartur - Какво ли иска да каже този автор, че ...
28.06.2011 18:21
kralartur написа:
kralartur написа:
lisichka написа:
Какво ли иска да каже този автор, че са го показали на първа?!


какво като е на първа? толкова ли е важна първа? тук като гледам почти всички се борите за първа, да не кажа всички и какво като рустам е на първа пак те питам, а също така да те питам, защо ти никога не си на първа, а? както и да е..

единственото което ме учудва е, че нито един мой пост не е на първа или в последни, бива ли такова нещо, мисля вече да пиша до администраторите на сайта, да ги питам аз, защо ме няма в последни и нито един мой пост до сега, не е видял първа, та да усетя и аз, какво значи, да си на първа:))


пп. моля всички блогери, да ме подкрепят в протеста ми срещу модераторите и толерираните от тях блогери, не може едни да са все на първа, а други като мен в девета глуха...:)))


пп2. мерси предварително за подкрепата....:)))
цитирай
14. puk - Не мога да се съглася за Волгин. Т...
28.06.2011 18:26
Не мога да се съглася за Волгин. Такъв мухльо като него е чест за всяка казионна медия. Крайно безгръбначен, удобен и мазен.
цитирай
15. kralartur - Не мога да се съглася за Волгин. Т...
28.06.2011 18:42
puk написа:
Не мога да се съглася за Волгин. Такъв мухльо като него е чест за всяка казионна медия. Крайно безгръбначен, удобен и мазен.


Всички са такива, не само Волгин, тук няма един свестен журналист, имам предвид, не корумпиран по някакъв начин, всеки е зависим, по един или друг начин. За това и България е на едно от последните места, по този показател, имам предвид, свобода на медийте. Най лошото е, че няма светлина в тунела, скоро няма да се оправи този проблем... Трябва да ги изметат всички, като се започне от най високите и се стигне до Пискова и Бреков.)
цитирай
16. darcy - kralartur,
28.06.2011 18:51
струваш ми се голям глупак.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3809410
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив