Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2011 18:42 - НЕДОУМЯВАМ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 8006 Коментари: 41 Гласове:
11

Последна промяна: 16.07.2011 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Онзи ден поредният самозабравил се резоньор  се запънал и той да е*е народа си.
     Предвид прочетените простотии при него, НЕДОУМЯВАМ:

1. Как е възможно  един глуповат тип, чиито писаници в блога  на 90% са копи-пейст, или просто "откраднати" чужди текстове, и единственото лично "творчество" са каруцарските псувни и ругатни,

2. Палячо, който се сеща, че има пишка, единствено кагато му се припикае

     Та как е възможно точно този същият, да има претенции да е*е собствения си народ?
 
     Ами  за мен, да си призная, това си е поредното доказателство, че здравната система не работи!!!
     Иначе това "недоразумение" нямаше да драска гнусотии в публичен сайт, а щеше да се лекува в съответната регионална институция 


Тагове:   бай хуй,


Гласувай:
18



1. анонимен - Не му придиряй, момче!
16.07.2011 19:14
Ако знаеш каква мъка карам с него!
Вманиачил се е по теб и още трима мъжове.
Знаеш ли кво прави нощес?
Седи на компютъра и дебне кога ще се появи Полигор или Панто, та да почне да лае по тях
Искам развод.
Не е за тоя сайт, за хоспитализиране е.
цитирай
2. анонимен - Той моят Камо си мисли, че е най-честният и мъдър човек в Интернет.
16.07.2011 19:17
Седи си пред огледалото и си говори
Аз съм катана Сенсей, вашта мама!
Само мен ще слушате!
Аз и Валя сме хубавите, вие сте кръгла нула.
цитирай
3. mikaela19 - Аз пък теб бих те излекувала с цел...
16.07.2011 19:17
Аз пък теб бих те излекувала с целувки:)
цитирай
4. анонимен - Отдавна наблюдавам тоя блогер.
16.07.2011 19:30
При него самообожествяването е толкова уродливо, представата, че той е най-умният и най-великият - толкова нелепа, че е просто един пример за злокачествен нарцисизъм. Според неговата изкривена логика единственото мерило за нещата е самият той.
цитирай
5. анонимен - С едно обикновено инженерно образование
16.07.2011 19:37
Катана живее с представата, че разбира от всичко - политика, история, антропология, религия, литература.
Постингите му са подчертано репродуктивни, не влагащи нищо свое, а пренасящи намерено тук там из нета.
В редките случаи на собствена гледна точка той свежда всичко до представата, че неговото мнение е единствено правилното и меродавното.
цитирай
6. анонимен - Катана е пословично лицемерен и фалшив в поведението си.
16.07.2011 19:41
Крещи гръмогласно, че няколко души са злобни и подли, а прави точно като тях - пуска оплювателски постинги срещу няколко потребителя в индустриални количества.
Ако някой може да изчисли броя на постовете му против Кушел,, Рустам, Панто и Полигор, ще прекарам за награда нощта с него, а аз съм страшно красива, както виждате от снимката ми.
цитирай
7. анонимен - За последната седмица
16.07.2011 19:43
обладаният от демони Катана избълва около десет постинга срещу неколцина, превърнали се в негова фикс идея. Историята на блога не познава такова маниакално втренчване в набелязани врагове, които преследва с плашеща настървеност.
цитирай
8. анонимен - Аогеят на катанщината и в момента е на първа страница.
16.07.2011 19:45
00:38 - Ужас! к`во ви стана, бе!?!?!?

от: kamosutrov
И Рустам прописа рими! Поети и поетеси! Пазете се! Това си е направо нов творчески кръг! Полигор, Пантелеев,Кушел и Рустам. ПоПаКуРу да го наречем . Да един са ЧУдовищно божествени.

Ето до какви шедьоври на абсурдизма, нелепостта и откровената глупост може да деградира човек.
Тези няколко изречение са въплъщение на глупост, злоба, примитивност и елементарност.
Т.е. Катана в действие.
цитирай
9. darcy - защо имам чувството, че блогерката ananela е обсебена
16.07.2011 19:48
цитирай
10. анонимен - Защо имам чувството, че блогерката Дарси не желае да
16.07.2011 19:53
се запита кой всъщност е обсебеният, пуснал и днес постинг срещу враговете си?
Аз нямам постинг срещу никого, както се вижда.
цитирай
11. анонимен - Рустаме, за да недоумяваш, първо трябва да умяваш.
16.07.2011 19:59
Знам, че ти е трудно и когато са опре до мислене, тръгваш да си търсиш пищова. Простено ти е. Вие, бившите милиционери сте такива.
И да поясна, чувствам се неудобно, че сме от един народ с тебе.
цитирай
12. анонимен - Дарси, блогърката Ананела е добре обръснат и гримиран Полигор
16.07.2011 20:01
10. darcy - защо имам чувството, че блогерката ananela е обсебена
darcy написа:

Да не те учудва. Що мислиш, че са се събрали един до друг великите мислители и поети? :-)))))))))))))))))
цитирай
13. анонимен - Катана, имам си ник и ето как днес го използвах в постинга на Фрина.
16.07.2011 20:18
13:01 - Катана, вече ти обясних какъв си.
От литература не разбираш нищо, за да ми даваш акъл. Не се изживявай като Увалиев, понеже си само левият му чорап.
Без причина взе да лаеш по мен, и го правиш постоянно - преброй си постингите за мен.
Аз заявявам тук и сега, че няма да те спомена в постинг или коментар, ти ще направиш ли същото?
Отдавна спрях да воювам - ти и Йотова джавкате по мен.
Вече втръсна и на последния трол в сайта.
Няма да спомена името ти, не ме споменавай и ти.
А з за пароноидната ти обремененост от мен е излишно да пиша пак.
Край на тъпите игри на стражари и апаши.

Като ти е кеф да мислиш, че съм Ананела, ОК
3 съвсем прости въпросчета.

Нормално ли е да пускаш постинги срещу няколко души в нарушение на Правилата на сайта и на добрия тон непрекъснато?

Нормално ли е да се биеш демонстративно в гърдите, че си нещо повече от другите?

Нормално ли е за занимаваш цял сайт със собственото си его?

Повтарям, че за последен път споменавам ника ти.
Ако продължиш да лаеш по мен, просто ще докажеш, че нищо у теб не е нормално.
цитирай
14. darcy - Аз просто отбелязах,
16.07.2011 20:28
че ananela е пуснала 5 поредни коментара за Катана. Стана ми странно защо не е написала всичко, което мисли в един коментар, затова реших, че има по-специално отношение към него. Иначе съвсем не ме вълнува кой крив, кой прав.
цитирай
15. анонимен - Че ти какво очакваш от едни психически нездрав човек?
16.07.2011 20:37
darcy написа:
че ananela е пуснала 5 поредни коментара за Катана. Стана ми странно защо не е написала всичко, което мисли в един коментар, затова реших, че има по-специално отношение към него. Иначе съвсем не ме вълнува кой крив, кой прав.

цитирай
16. анонимен - Полигоре, от както IP-то стана елемент от личните данни, не мога да го покажа.
16.07.2011 20:39
poligor написа:
13:01 - Катана, вече ти обясних какъв си.
От литература не разбираш нищо, за да ми даваш акъл. Не се изживявай като Увалиев, понеже си само левият му чорап.
Без причина взе да лаеш по мен, и го правиш постоянно - преброй си постингите за мен.
Аз заявявам тук и сега, че няма да те спомена в постинг или коментар, ти ще направиш ли същото?
Отдавна спрях да воювам - ти и Йотова джавкате по мен.
Вече втръсна и на последния трол в сайта.
Няма да спомена името ти, не ме споменавай и ти.
А з за пароноидната ти обремененост от мен е излишно да пиша пак.
Край на тъпите игри на стражари и апаши.

Като ти е кеф да мислиш, че съм Ананела, ОК
3 съвсем прости въпросчета.

Нормално ли е да пускаш постинги срещу няколко души в нарушение на Правилата на сайта и на добрия тон непрекъснато?

Нормално ли е да се биеш демонстративно в гърдите, че си нещо повече от другите?

Нормално ли е за занимаваш цял сайт със собственото си его?

Повтарям, че за последен път споменавам ника ти.
Ако продължиш да лаеш по мен, просто ще докажеш, че нищо у теб не е нормално.

Иначе е много забавно да се види, как извират регистрации от едно IP. Хайде, със здраве и приятна регистрация на още твои акаунти.
Тук не ми се влиза повече.
цитирай
17. анонимен - Вижда се как Катана се пени от гняв.
16.07.2011 21:35
И точно мерзавецът, който и в коментарите си обижда хората, който е пример за пълна деградация, е пуснал постинг, в който само Йотова се осмелява да пише нещо.
Не в тоя блог, изобщо в сайта не трябва да влиза - вони от него.
цитирай
18. анонимен - Психически нездрав си ти, Катана. Обяснено е защо в постинга.
16.07.2011 21:40
katana написа:
darcy написа:
че ananela е пуснала 5 поредни коментара за Катана. Стана ми странно защо не е написала всичко, което мисли в един коментар, затова реших, че има по-специално отношение към него. Иначе съвсем не ме вълнува кой крив, кой прав.



Къде са верните ти другарчета бе, нещастнико?
Някой една дума каза ли в твоя подкрепа - тук или в твоя постинг?
Всички видяха каква гнида си.
Асо имаш мъничко достойнство, ще се завреш в дупката си и няма да си подаваш носа тук.
Следи АйПитата на блогерите и не замърсявай с присъствието си.
С низостта си си вреден за сайта.
цитирай
19. анонимен - Камо,
17.07.2011 00:23
това лелче Ананела е права, гълъбче.
Остави го тоя сайт. тук са все лоши хора - виж как някои не вярват, че си гений.
Как да не си гений бе, на теб геният ти се стича по крачолите и напоява земята.
Камо, аз те обичкам, напусни тоя шибан сайт, ще те водя на вилата, там ще сме само двамката.
цитирай
20. valsodar - Явно недоуменията се дължат на ж...
17.07.2011 00:34
Явно недоуменията се дължат на жегата отчетена днес, народа масово е слънчясъл и му се привиждат миражи.
Както на най-четеният му се е привидяло, че някой пак иска да му чете старите "бисери" та специално в негова чест ги е пуснал отново в блога си. :)))

Не стойте продължително на силно слънце, приемайте повече течности и ако някой започне да ви се кълне колко сте умен, талантлив и велик - това е просто мираж, който с лека ръка може да подминете.
цитирай
21. анонимен - Не така, момче!
17.07.2011 00:41
Камоу е най-умният, най-великият и пишката му е най-голяма.
цитирай
22. анонимен - Катана, с цялостното си поведение в сайта,
17.07.2011 01:19
с последния си постинг и с просташките си обиди достигна краха си като блогер.
Зададох ти 3 въпроса, на които не отговори, което значи, че потвърждаваш правотата ми.
Наистина е срамно за сайта присъствието ти.
цитирай
23. balgarski7vinarki - Kakvo e kopi-peist?
17.07.2011 07:23
Copps Paste ?
цитирай
24. puk - Абе, тук много ги галите с перце р...
17.07.2011 07:36
Абе, тук много ги галите с перце разни кенефници.
цитирай
25. анонимен - Като костилка на задник е.
17.07.2011 08:19
http://kushel.blog.bg/drugi/2011/07/17/kato-kostilka-na-dupe-ot-stihisbirkata-quot-da-bi-mirno-sedi.784223
Нова хапче.
цитирай
26. анонимен - Не е така безобиден като костилка на задник.
17.07.2011 08:30
Не е просто някакъв смешник, а извънредно вредно и паразитно явление.
Защото с тези оплювателски постинги всява интриги, раздори и замърсява атмосферата в сайта.
Вижда се - най-културно му предложих да спрем с взаимните обиди, отвърна ми с познатите си злобни псувни, израз на безсилие.
Впрочем става ясно и че Катана е обикновен хакер, щом знае АйПитата на потребителите.
Лошата новина е фактът на присъствието му тук но има и добра.
Вече всички проумяха що за блогер е Катана -камосутров и
най-верните му другарчетта, които го възхваляват, мълчат като паметници, осъзнали дребнавата му зловредна същност.
А господинът сега обмисля поредния си постинг, в който ще ме обсипе с хули, мен и другите трима.
Катана е вреден. Ужасно вреден.
Който мисли обратното - да се обоснове.
Примерно -тези от приятелския му кръг.
цитирай
27. pantaleev - Хора, приятели
17.07.2011 11:17
Казвал съм го много пъти. Катана е с болен мозък. По нищо не се различава от така наречените хейтъри. Омразата която го изяжде за исторически събития ще го погуби.
Кой нормален човек ще тръгне да реве и да псува историята че е трябвало фашизмът да ни завладява.
Тръгнал да такова държава, баси този нещастник явно не знае какво е онанизъм, за секс да не говорим.
Бас държа че се възбужда единствено от снимки на Хитлер или розовите разкази на Кръстев.
Този човек е изключително нагъл и опасен за самият себе си понеже се заканва че ако срещне някой блогър който му противоречи ще налита на бой.
Казвам опасен за самият себе си, защото знаете какво би направил 34 годишен мъж с 55 годишен чичка.
За съжаление блоговата общност мълчи, мълчи и по въпроса за "завръщането" на недоразумението с 100 регистрации Тутанкамон, който всъщност не е напускал сайта.
Крайно време е мърлявата котка да спре да вижда в локвата лъв.
цитирай
28. rustam - nalik
17.07.2011 12:09
Ситуацията с въпросния постинг прилича на метафората с кацата мед и лъжицата катран.

Нещо да съм преиначил в тълкуването си? Един кръчмарски резоньор, твърде приличащ на Ботевите герои от "Механата", се напънал да ни ебе. Това е.
цитирай
29. rustam - Приятелю Пантич,
17.07.2011 12:10
на книжния тигър гл.серж. Донев просто не се струва да ме се обръща внимание.
Жалко човече
цитирай
30. rustam - Валсодаре,
17.07.2011 12:12
странни неща се случват с най-посещавания,
хем наляво и надясно пише, че не четял критикарите, а пък отдруга страна пише постинг" Само с това ще се съглася с тях"
Как се получава това - хем не ни чете, хем ни коментира???
цитирай
31. milamam - И аз недоумявам. . . ама защо, друга ...
17.07.2011 14:12
И аз недоумявам...ама защо, друга тема!
цитирай
32. анонимен - Ако някой е хранел съмнения, че Катана трябва да се лекува,
17.07.2011 14:17
то те се разсейват окончателно.

Пуснал постинг, в който достига дъното на падението си -
че съм имал 20 ника.
Първо, това не е нарушение на Правилата, следователно и да имам, не върша нищо нередно.
Второ, там е работата обаче, че не са мои и без доказателства това е долна клевета.
Трето,както сам посочва, законът за защита на личните данни забранява изнасяне на Айпи на потребители, тъй че е невъзможно да докаже клеветите си.

С този пореден постинг за мен камосутров нарушава Споразумението за ползване, отправяйки обиди и клевети.

С това показва, че наистина е вреден и с болен мозък.
цитирай
33. анонимен - Много е грозно това, соето става в сайта.
17.07.2011 15:15
Прекалено груб и рязък е тонът на постинга, може да се изрази възмущение и по културен начин.
В отговор на коментарите на полигор пък се е появил един наистина отвратилен постинг, пример за морална деградация.
Хвърляш обвинения, че сдаден потребител има сто акаунта, но изобщо не го доказваш - звачи си долен плазмодий, който кленети по на-низък начин.

И този постинг, и другият са в раките на недопустимото съдржание,,и ако този поне се базира на някаква основа, другият на камосутров е най-долното нещо, което съм чела.
Днес в сайта е много нечистоплътно.
цитирай
34. анонимен - Много точно написано - кенефник.
17.07.2011 15:43
puk написа:
Абе, тук много ги галите с перце разни кенефници.


Точно и ясно описание на тоя резоньор.
цитирай
35. анонимен - Eто го истинският Катана, в чист вид.
17.07.2011 16:34
Анонмчото, който се упражнявав писане на ругатни. Чети сега, за тебе е следното: Кана те най учтиво да ми оближеш гъза в съпровод на стиховете на Полигорчо.”
„Да ти го накатани кака ти Тана. Без вазелин.”
„За мен ти си куха манерка, която не може да върже 2 изречения без да го заболи глава.”
„Да припомня вица за Рустамите в банята. Дето единия Рустам поискал 2 билета за 2 лица. Другият Рустам рекъл, че иска да си измие и гъза. Та първи Рустам пояснил, че и гъза влиза в лицето.”


Ето го нищожеството, което в омразата и в простотията си затъва все повече в тинята.
А днешният му постинг е окончателния му край като блогер.
Ковментират единствено две лелки - Йотова,известна с това, че вижда във всеки ник Пупи поради хронична незадоволеност от всякакъв род, и Лидис, чиято циклофрения е позната на всички и особено на тук изказалите се полигор и валсодар.
Нормални коментатори днес при него няма.
цитирай
36. анонимен - Рeдно е да се обоснова в тезата си,
17.07.2011 18:52
че Катана е злокачествено увреден в манията си за величие.
Ето как в пристъп на умопомрачение продължава да твърди това-
Аз съм умен, мъдър, велик, другите са низши.
Той, тоя неук и неграмотен цървул, да се изживява като мерило -
това вече е пълна лудница.

Против агресивната и крещяща простотия и простащина съм. Отворете който е да е от Полигор-профилите ище видите от какво е обсебен. Чудовището, Барона,Валя, Смайли, Бизкочо и последно време, аз. Е, аз му давам повод. Но преждеизброените имат една ужасяващо лоша черта. По-добри и по талантливи поети са от него. За Кушела, какво... или добро или нищо. Поне се пъне лъжливата му пропаганда да е шарена. Изживява се като еднозначната истина и демонстрира блогов аристократизъм. За Лъжливото Чушкарче Пантелеев? Лъже, маже, неграмотник и ограничен човечец. Рустамът? Е, разбрах да него, че е бивш милиционер и настоящ даскал или възпитател. Това вече е страшно. От един бегъл преглед на постовете му, са вижда нивото на българския учител./Ако е такъв, разбира се/. Ако Рустам е даскал във твоето училище, ща си дадете ли децата в него? Апропо, и Полигорът е бил учител. Така разбрах.
Тия хора са представителна и гласовита извадка на средната маса жители на българската територия и ако н вдигаха гюрултия, щяха да бъдат незабележими

цитирай
37. lidislidis - Opravdava6 imeto si- GOL GUZ i prosta6ko povedenie v neta.
17.07.2011 20:59
nagolgyz4iftepi6tovi написа:
Анонмчото, който се упражнявав писане на ругатни. Чети сега, за тебе е следното: Кана те най учтиво да ми оближеш гъза в съпровод на стиховете на Полигорчо.”
„Да ти го накатани кака ти Тана. Без вазелин.”
„За мен ти си куха манерка, която не може да върже 2 изречения без да го заболи глава.”
„Да припомня вица за Рустамите в банята. Дето единия Рустам поискал 2 билета за 2 лица. Другият Рустам рекъл, че иска да си измие и гъза. Та първи Рустам пояснил, че и гъза влиза в лицето.”


Ето го нищожеството, което в омразата и в простотията си затъва все повече в тинята.
А днешният му постинг е окончателния му край като блогер.
Ковментират единствено две лелки - Йотова,известна с това, че вижда във всеки ник Пупи поради хронична незадоволеност от всякакъв род, и Лидис, чиято циклофрения е позната на всички и особено на тук изказалите се полигор и валсодар.
Нормални коментатори днес при него няма.


Li4i si diagnozata ti , gspot ! NE Q PRIPISVAI NA DRUGI S GOLIQT SI GUZ!
Ot 2 godini se poburka da pi6e6 za men gluposti , koito pokazvat intelekta i tvoe li4no zabolqvane, koeto pripisva6 na drugi.

Ne vi znaq otno6eniata i ne me interesuvat. SEDNI SI NA GOLIQT GUZ I NE ZAMESVAI IMETO MI V SKANDALI. DOSTA DALE4E SI OT MEN S TOZI GPL GUZ I NE GO POKAZVAJ, DA TI SE SMEQT HORATA!
цитирай
38. lidislidis - Tozi blog na Rustam stana tribuna na rugatnite na poligor S NIKOVETE SI i valsodar za men!
17.07.2011 22:44
V nekolko postinga se zabelqzva tazi tendencia na obidi ... Glavnia iniciator e mnogonikoviat poligor. Ne mi e na nivoto da obsujdam dori obiite im. Taktika za da prikriqt iztrivaneto na staria mi blog. Ili ''Kakvoto i da kaje Lidis, ne e istina,ne sme iztrili bloga, luda e" Tova e taktikata na prostaci, koito nqmat komp. kultura i poznaniq, za da razberat, 4e e dokazano koi e iztril bloga. Nikoi ot teh ne sum nari4ala lud, SME6NI SA s tezi prosti spletni i intrigi v bloga. Ne mi e priatno, 4e PODLECITE pi6at pod 4ujdi postinga grubi obidi za men, no tova e pak kulturata im na ni6tojni hora, koito nemat o4i da pi6at v sobstvenite si blogove ili da mi pi6at na l.s. Kulturata na klukari, luzci i intriganti...
Rustam,kato priatel im dava teren...da besuvat s umi6leni naro4ni obidi za da prikrivat delata si v bloga.....
Mnogo puti sum kazvala,4e avtora na postinga nosi moralnata otgovornost da ne dopuska skandali ot komentarite mu. Tova e nepisan zakon na blogerskata etika...
Jalko,4e stari blogeri sa v KOMBINA s tezi koito triqt blogove i OBIjDAT SUBLOGERI , ZARADI SOBSTVENI INTERESI!
цитирай
39. анонимен - Откачена финландска лелче,
18.07.2011 10:46
пиши на български
цитирай
40. lidislidis - Eto go dokazatelstvoto
18.07.2011 16:03
nagolgyz4iftepi6tovi написа:
пиши на български


za poligorova obida za men v bloga na rustam.
Tova e sistema...
цитирай
41. анонимен - Бе даскале,
18.07.2011 18:48
иди се топни у морето да се разхладиш, че мнооого си слънчасал и ти личи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824938
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив