Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2011 20:34 - СЕЛСКА КОКОШКА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 3100 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 04.10.2011 20:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Псува и ругае като улична проститутка в блога си  ТУК! При това сипе лъжа след лъжа от рода на това, че имала кола за 200 000 лв. Не мога да повярвам, че някаква женица, облечена в китайска тениска за 3 кинта, може да кара  кола за повече от 300 евро.

  Все пак, като се има предвид завидния й опит в пласирането на тлъсти псувни и ругатни,общия изглед, а  и факта, че пребивава в Италия, може пък и да е... логично.

  Един Господ знае, какви ги е вършила в Италия и откъде е тази рутина в попържането...(това е алюзия)

  Освен това, нищо чудно, че внучето й го е хванало разстройство. Нима е чудно,След като прабаба му го мъкне по долни капани, тъпче го с развалена храна и полусурови изпечени патладжани...Горкото дете!

ПП Разбира се, тя може да ругае на воля, да псува обикновените блогъри колкото си иска. Въпросът е, защо за такива разпищолени були няма БАН? Защо, питам?

                                                                        image


Тагове:   тирири рам,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ха, това сега го видях!
04.10.2011 22:53
Ще трябва да признаеш, че при мен реколтата е по-изобилна. :)))
цитирай
2. rustam - Признавам си...:)
04.10.2011 22:59
но все пак аз съм с БАН.
цитирай
3. lidislidis - И аз съм с БАН - без обяснение от модерацията
05.10.2011 13:48
За кефа на тази и компанията й...
Имаш право, че е лъжкиня.Величае себе си с обиди над други!
В целенасоченият си постинг 99% с обиди нарочно иска да изпъкне на слепите в очите...а те подкрепят с коментари нейната аругантност и цинизъм. Свикнала да ругае в блога и да е закриляна ,нарушава не само блог пространството и блог споразумението за етика в поведението на блогващите, но и нанася лични обиди- около 30 вулгарни думи към теб и мен, върти интриги и разкрива същността си не само на долен блогер, но и на долен човек...
И в същото време аз и ти с БАН, а агресивната потребителка -без!?
Нещата около случая сами говорят за това как тук се мери с 2 аршина и се тормозят потребителите системно със знанието на модерация и под защитата й от такива бетер потребители, като миледи46.
И име си измислила !?
Аз съм тук със собствено и лично име, както и ти и много от сериозните блогери и държа да се отстрани от блога тази фалшива и груба жена, която нищи само клюки и бълва обиди към потребителите с цинизъм . Мястото и не е в блога да й четат простащината хиляди.
Един БАН за 24 часа не ги оправя такива. ВЪН от блога! Тук не е клюкарница, нито лудница!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3820841
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив