Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2011 10:50 - МИТКО ПОТНИКА КОМЕНТИРА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 3220 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 05.10.2011 11:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   След като пообщува за кратко с Господ в Западните Родопи, небезизвестният блогър Митко Потника от Кипър, се отдаде на любимото си занимание: да пуска забавни коментари в блога на приятеля си катана.
  


image



    Както се вижда от шотчето, в коментар от 8 реда Митака е успял да изсипе цял куп гнусни псувни и ругатни спрямо  блъгърката Джойси.

- самовлюбена ялова путка - овца
- отврат
- женски еквивалент на гьотверена рустамчо
- пача скапана
- нереализирана
- гювендия
- псориазис
- лаеща кучка
- твар
- тъпа путка

и т.н.

    А после Митака разправя, че бил добре с нервите. Явно общуването с природата в Родопите не му се е отразило  добре.
    Митак, объркал си посоката. Трябвало е да отидеш не в Западните, а в Източните Родопи. Има един специализиран курорт - "Наречен". разправят, че помагал много.

 


Тагове:   Митака,   Наречен,   потник,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. themoon - Да напише това за една жена може само пълен идиот.
05.10.2011 12:38
Той по същия начин псува и по други жени, като бабаеленица, защото тя доказа, че е нагъл плагият, най-вече.
А катана е идеалният му приятел - по-миризлив и от него.
цитирай
2. rustam - themoon
05.10.2011 12:46
Кака Тана също е доста изявен плагиат. Краде наготово текстчета от разни форуми, от уикито и ги пуска като свои.

А Митко Потника е не само плагиат, но и простак.
цитирай
3. frina - Аз до днес
05.10.2011 13:23
не бях влизала в блога на тоя изтръпнал и сприхав чичар, но забелязах, че преди дни ме е нарекъл "боклук", без изобщо да съм го забелязвала някога и без да съм обменяла каквито и да било коментари с него. Очевидно е толкова галантен, колкото е умен и красив. Все пак се изисква особен интелект да допуснеш ДВЕ грешки в ника си, да изтипосаш селяндурските си телеса в оранжев потник и да включваш ксерокса нон-стоп, защото няма какво да кажеш, а можеш само да натискаш копи и пейст...
цитирай
4. lidislidis - Смятам,че доказаният цинизъм и агресия на потребител
05.10.2011 13:59
Като този и всеки, независимо кой е трябва да се наказва, а не да се дава воля от екипа на модерация на самозабравили се хора да унижават потребителите с обиди и агресия . Но тук е обратно. Жертвите на такива типове са с бан, а те безнаказано продължават....Жалко е за медия с такива потребители,които са в разрез със споразумението за етика в отношенията на потребител към друг.
цитирай
5. rustam - frina
05.10.2011 14:13
както казва моят блогов приятел балебалев, положението в БГ е такова, защото никой не се занимава с това, което му е работата.
Ето ти в случая пример как един шуменски бакшиш изживява мечтата си да бъде интелектуален колос.
цитирай
6. rustam - Лидис,
05.10.2011 14:17
за съжаление, интелигентни и интересни блъгъри, като ние с теб, са преследвани и наказвани за щяло и не щяло.
А отявлени циници и простаци са толерирани като богопомазани.
цитирай
7. joysii - А! Досега дори не съм го забеля...
05.10.2011 14:36
А!
Досега дори не съм го забелязвала.
Мижитурка някаква си.
Да го духа.Не ме интересува.

цитирай
8. joysii - БЛАГОДАРЯ ЗА КАВАЛЕРСКОТО ОТНО...
05.10.2011 14:45
БЛАГОДАРЯ ЗА КАВАЛЕРСКОТО ОТНОШЕНИЕ КЪМ МЕН, ПРОЯВЕНО ОТ АВТОРА НА ТОЗИ ПОСТИНГ.
Митко-Питко /дето ги е издрънкал по мой адрес/...него съдбата достатъчно го е наказала, като го е лишила от акъл.
Хич няма какво да го мисля.
цитирай
9. lidislidis - Той и вторият потник коментира по тракийски при тракийката миледи46
05.10.2011 15:36
47. sparotok - хубава си
04.10 22:20
Хубава си, изобщо не се връзвай на дивотиите на определени болни същества. Нека си фъфлят, нека си съскат, Рустам само това може...

Родения в калта никога няма да разбере какво е чистота и красота...

Поздрави приятелко!

Стана ми смешно, че видният тракиец подкрепя обидния постинг и дори дава коментар със самочувствието на тракийски вожд, който просташки ни нарича болни и родили се в калта... Иска ми се да го попитам , той от тракийска могила ли се е появил на белия свят , за да безчинства в блога и обижда потребителите. Расизъмът е на лице, според произход и външни белези и всява разцепление отдавна в блога.
Ами в нормален блог , самата модерация ,без агресивните му коментари в случая, би го отстранила отдавна, заради пропагандата и неадекватните му самоизводи за тракийството, които афешира тук наляво и дясно.
В някои блогове се наказва не само с БАН потребител нанесъл директни обиди с постинг, но и коментиращите го с обиди към потребители. В случая спароток.
Постингът с обидно съдържание още стои в блог.бг, за да се възползват такива "светила", като него да нанасят допълнителни обиди заедно с автора .
цитирай
10. elinora - И този словесен водопад от "комплименти"
05.10.2011 18:10
от какво е предизвикан?
Все си мислех, че мъжете са по-сдържани от жените...

пп Лу, цун! :)
цитирай
11. puk - Рустаме, като виден изследовател ...
05.10.2011 20:08
Рустаме, като виден изследовател на психическите отклонения в блог.бг, мисля че за Нареченски бани е вече късно. Вероятно трябва електрошокова терапия или фронтална лоботомия.
цитирай
12. joysii - Даааа, Митко, тоя смотаняк, ком...
06.10.2011 14:38
Даааа,Митко- тоя смотаняк, коментира свободно при Катана.
Пише тия красоти за мен ,а когато аз му отговорих, набързичко Катана ме скастри и призова да се държа културно.
На такъв коментар, как да отговоря културно!?
Е, какво да се прави - при Катана се толерират обиди за мен.
Явно той симпатизира повече на тая мърша Митко, и си го кътка и защитава, пък аз не съм му особено симпатична.
Абе аз като казвам,че в сайта истинските мъже са малко, вие не ми вярвате.
Непрекъснато се сблъсквам с курвенско поведение на мъже.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824640
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив