Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2012 17:15 - БЛОГОВОТО "КЪЦИ" (АСОЦИАЦИЯ)
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 9104 Коментари: 31 Гласове:
27

Последна промяна: 31.10.2012 17:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     В началото пропуснах, но последно време често следя епизодите на нашенския "Вип Брадър."  Упорито ми се затвърждава представата, както и на повечето зрители, че има един персонаж, който неистово и против законите на здравата логика се стреми да "спечели" омерзението на аудиторията.

    Чужд ми е типажът на "мутреещият" оперен певец Константинов, но оценките му за кукления актьор Кръстьо Вапцаров(Къци) не мога да опровергая.

     Като гледах обаче станалото нарицателно "Къци" така и не можах да се освободя от асоциацията за едно местно "блогово" явление каквото е
Кака Тана. На пръв поглед Кака Тана е един вид обърнат, "карикатурен" образ на "природосъобразното" "Къци." Вапцаров е чистофайник, вманиачен по здравословното хранене, пиене и пр. "Спортува" като изоглавен. Слагам го в кавички, защото повече "маркира." "Нашият" човек обратно: с издънените на коленете камуфлажи ластични гащи и издутия като бременна в 9 месец лехуса тумбак сякаш е на другия полюс. Но само на пръв поглед!

     На практика са духовни близнаци. И двамата разбират от "всичко", но по "малко." И двамата, както Златето рече, са на "всяка манджа мерудия" дасадни като конски мухи и в същото време некомпетенти. Единият свири на 5 инструмента, но  уменията му стигат да изкара "До мажор", другият е "капацитет" по всички теми, ама с основен източник "Уикипедията." Винаги ме е умилявал трогателният примитивизъм на Кака Тана, с който, след като е прочел поредното си "откритие" в Уикито тържествено се разпорежда към публиката: "Беж в Уикипедията!"

     Този глупак съм го хващал поне десет пъти  най-безцеремонно да "гепа" чужди текстове и да ги представя нагло за свои. Беше копирал и пуснал книжката на проф.Д.Свиленов за "еволюцията" като серия от "статии." Последният път, когато го набарах да копира от един форум, ми изтри коментара мизерникът.

    Това, което истински сближава тези двама духовни и интелектуални клошари, е самовлюбеното високомерие и злобата. "Къцито" в в шоуто крои "стратегии", слага маски и кове интриги, блоговата карикатура събира "досиета" и "информация." неслучайно съм го кръстил "блоговата мастия." За враговете се проучва всичко: къде работят, къде са работили, семейно положение, адреси и т.н. Стана ми интересно наскоро беше изтърсил на едно място в коментар, че една двойка блогъри му били казали за Бале, че бил много интелигентен.
    Как ти казаха бе, мършо? Дойдоха при теб и ти рекоха:" Како Тано искаме да ти кажем нещо за Бале". Казали са ти, защото пак си разпитвал и нюхал.

     Както и да е. Слава богу, че поне от известно време  не може открито да досажда с малоумните си  постинги и ни остана дървеното му философстване в неграмотни коментари.

     Каквото ще остане и на истинското "Къци" да прави, след като го изхвърлят другата седмица


     ПП Присетих се, че онзи ден нашенското "Къци" "компетенто" обясняваше на блогърката Джойси как З.Фройд не бил психиатър, а бил психолог. Психиатър е, глупако. Психиатър. д-р Фройд започва кариерата  си като психиатър и идеята за "психоанализата" идва при него след съвместните опити по хипносугестия  с парижкия професор и психиатър ШаркО.


Тагове:   Къци,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Како Тано,
31.10.2012 18:49
предполагам си наясно, че не мога да си позволя лукса да допускам твои коментари тук, при положение, че нагло си позволяваш да триеш моите? Освен това, команди можеш да раздаваш на "набора" си, дето виси със страшна сила в положение "6 и половина"
цитирай
2. анонимен - Сега ще разлютиш добрия човек.
31.10.2012 19:17
Сега ще разлютиш добрия човек.
цитирай
3. rustam - А,
31.10.2012 19:25
опита се да раздава команди преди малко, но отново забрави, че не е 1942, а 2012 и той не е групенфюрер в Дахау, а просто една фашистка отрепка.
цитирай
4. lidislidis - Не го познавам Къци, но за този стар кадър на ДС, които нарушава правата на блогърите това е вярно
31.10.2012 19:54
''събира "досиета" и "информация." неслучайно съм го кръстил "блоговата мастия." За враговете се проучва всичко: къде работят, къде са работили, семейно положение, адреси и т.н.''
Вярно е , показно е и е ПОДСЪДИМО!
зз тези около него също...създалите блогове, като гина и злокуче да се гаврят с лъжи и интриги с хората в блога , че даже и с децата и семействата им...но не могат да го проумеят...тъй като са затънали до уши от мърсотия и античовешки отношения в нета и цял живот са тъпкали и са се гаврили с хората глупашки и гнусно , според манталитета си и умствения си багаж... .
цитирай
5. rustam - Лидис,
31.10.2012 19:58
Гина и онзи инцест д-р Томов(злокуче) са само жалките чираци на гнусния манипулатор и подлец Павлов. Затънали в мръсотия е най-точното определение!
цитирай
6. lidislidis - Това го вижда и знае цял блог и се гнуси от тях...
31.10.2012 20:28
rustam написа:
Гина и онзи инцест д-р Томов(злокуче) са само жалките чираци на гнусния манипулатор и подлец Павлов. Затънали в мръсотия е най-точното определение!

Какъв доктор е този, дето виси денонощно в нета и се е побъркал от злоба срещу потребителите? Кой нормален доктор с лъжи и тормоз се подвизава в блог.бг денонощно да тормози потребители, а майка му щастлива, че показва коко и на какво го е възпитала? Виж и се увери в думите ми, как клечи в блога ми денонощно, пише минуси и собствен блог създал с лъжи и обиди срещу мен да избива комплекси. Доктор ли е това , или е при докторите?!
11. lidislidis - NON KOMENTS
28.10 17:48
16:54 - zlokuche
01:19 - zlokuche
27.10 23:48 - zlokuche
27.10 22:19 - zlokuche
27.10 20:40 - esen
27.10 20:38 - zlokuche
27.10 13:50 - zlokuche
27.10 13:08 - zlokuche
27.10 12:22 - zlokuche
27.10 11:35 - zlokuche

По смахната история не съм видяла в блога 6 години...
Хем просто, хем недобре! И ония същите . Цял блог ги разбра с тези прости оплювания и просташки обиди , които нанасят на потребителите.
цитирай
7. rustam - Добре казано:
31.10.2012 20:41
"доктор за докторите" Не знам как могат да му поверяват пациенти в ръцете. Предполагам, ако в немската клиника в Гелзенкирхен разберат какви ги върши и пише тук, ще му набият шортите!
цитирай
8. lidislidis - Aз съм доста търпелива, но блог създал за мен да ме тормози с лъжи и оплювания 1 год!!!
31.10.2012 21:18
Това не е нормално, каму ли докторско! Благодаря за координатите, имам доста вулгарни негови лс, коментари, над 10 постинга в неговия блог, които да светнат работодателите и местната полиция за диагнозата на този лекар блогер и да го озаптят да не нанася вреда на хората в нета, поради собствената си диагноза... Още утре ще задействам въпроса и то с пълно право. Той се самопобърка да тормози блогърите. Гледам и за теб е писал и за Апостолов гнусни, неадекватни постинги без да ви познава лично , а с цел психически тормоз.
цитирай
9. lidislidis - Пропуснал си другите никове на злото куче
31.10.2012 22:48
Веднага след коментарите ми тук и при летописеца, злокуче се озъби с още 15 ника в блга ми със заплахи...Влез в блога ми и познай този доктор превъплатил се в тракиец с ужасно възпитание бълващ обичайните си минуси и заплахи към мен...Зле е човека, трябва наистина да му се помогне...

23:05 - kamosutrov
22:17 - laik
22:06 - lucrecia
22:05 - d3bep
22:01 - d3bep
21:59 - d3bep
21:49 - d3bep
21:44 - d3bep
21:43 - chitatel7
21:40 - d3bep
21:37 - chitatel7
21:36 - chitatel7
21:35 - d3bep
21:31 - d3bep
21:19 - d3bep
21:06 - d3bep
20:59 - nbrakalova
20:54 - d3bep

и фотографа милеунски със софийските прозорци добави, имам лс и ругатни и от него без причина , който е пак в стил на злокуче.
цитирай
10. miuenski - гледам добре си приказвате двамата
01.11.2012 08:29
lidis, държа на ПУБЛИЧНО ИЗВИНЕНИЕ за тази клевета или да докажеш думите си
цитирай
11. анонимен - Хаха... добре си го обидил!
01.11.2012 09:22
Аз съм "за".
цитирай
12. rustam - Ами, Бале,
01.11.2012 09:56
Нещастник, който праща админите да "мерят трафика на сайта", след като той уж спрял да пише тук, мислиш ли, че можеш да го обидиш?

Мини тук към 17ч, защото съм подготвил един лиричен шедьовър, но сега работя по колажчето.
цитирай
13. rustam - miuenski
01.11.2012 10:03
С лидис се познаваме в този сайт вече пета година и е нормално да си говорим добре. Съдейки по интензивността на твоите посещения, разбирам, че статийката е заинтригувала и теб.

09:18 - miuenski
09:10 - miuenski
09:03 - miuenski
08:43 - miuenski
08:23 - miuenski
08:10 - miuenski
цитирай
14. miuenski - rustam,
01.11.2012 10:14
rustam написа:
С лидис се познаваме в този сайт вече пета година и е нормално да си говорим добре. Съдейки по интензивността на твоите посещения, разбирам, че статийката е заинтригувала и теб.

09:18 - miuenski
09:10 - miuenski
09:03 - miuenski
08:43 - miuenski
08:23 - miuenski
08:10 - miuenski


заинтригуван съм защо тук виреят клевети и лъжи по мой адрес
цитирай
15. анонимен - Рустамич, тук е пълно с "бл...
01.11.2012 10:27
Рустамич,тук е пълно с "блогови мастии",но "блоговата мастия"е нещо конкретно и като квалификация за този смешко си е попадение в десятката.Приятелю,моите поздравления!
цитирай
16. анонимен - Нещастник, който праща админите да ...
01.11.2012 10:37
rustam написа:
Нещастник, който праща админите да "мерят трафика на сайта", след като той уж спрял да пише тук, мислиш ли, че можеш да го обидиш?

Мини тук към 17ч, защото съм подготвил един лиричен шедьовър, но сега работя по колажчето.


Вчера препих и не ми се работи, така че цял ден ще кеся в Интернет.
цитирай
17. briagnews - Тук е забавно !
01.11.2012 10:48
Харсевам г-н Юлиан Константинов .
Такива са истинските мъже преживяли казарма от 24 месеца и нагоре...
цитирай
18. lidislidis - Ето нагледно докторския блог и интриганта катана с коментари , че снимките ми не са мой, клюкарствата и НАРУШАВАНЕ НА ПРАВАТА МИ НА БЛОГЕР И ЧОВЕК УМИШЛЕНО ОТ Т
01.11.2012 11:09
Преглед на чернова



14.10.2012 10:10 - до ИНВЕСТОР.БГ

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/21/evoliuciiata-na-edna-kradla.957035

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/21/avtoportret-na-

kradis.956865http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/16/pak-kradeni-snimki.954503

http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2012/05/11/lainata-ne-smyrdiat-na-temenujki.952480

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/06/protest-chrez-nasirane.950103

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/02/ludis-veselba.948761

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/05/01/kak-ludis-si-niama-poniatie-ot-fotografiia.948314

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/08/15/brakonierstvo-v-rezervata-na-talasymite.988667

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/09/21/prikazka-za-kiflata.1001830

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/09/23/za-luksoznite-finlandski-kenefi.1002433

http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/09/24/chii-e-nai-dylyg.1002901

http://alllyalllyallly.blog.bg/novini/2012/10/08/kazah-niama-me.1007245

4. alllyalllyallly - Марче, ако се правиш на някой друг ...
08.10 12:48
Марче, ако се правиш на някой друг задължително е да си с друга снимка! Но когато си ЛИДИЯ от Финландия, а се представяш за млада 30 годишна жена със снимки на Даниела, вече е меко казано психария:)
Все едно аз да кажа, че снимките на дъщеря ми са мои:))
Ако си фейк, бъди фейк, ако си реалне, покажи себе си...но никога не съм използвала снимки на красавици които да внушават на някой, че това съм аз!
Моля те мисли като разсъждаваш!
Друг , който ползва чужди снимки а е себе си е полигор! Истинската му визия е просто неописуема!:)
Човек трябва да има смелостта да застава с лицето си зад всеки безумен коментар и да отговаря със самоличността си зад всяка обида.
Мога да кажа всяка написана тук дума като те гледам в очите:) Заставам зад всяка написана дума и отговарям за написаното..
Но да пишеш, че ми пращаш роднини да ме закопаят под земята и да пишеш че дъщерите ми са проститутки, както и аз самата...ае да си дойдем на думата! БАбичка с вид на втасало тесто няма как да ме засегне...! Освен това и тотален идиот! Чакам да прочета още нещо цветущо за мен и децата ми и да си извадим всичко на показ:))) Аз нямам проблем да покажа сама всичко...а лудка дали ще иска да разберем още истини за нея....:)? Ще и покажа какво са мутренски похвати и какво е да те извадят на показ, защото си го просиш от години!!!

цитирай

alllyalllyallly- Лудка знае коя е:)
08.10 12:11

mar866 написа:
коя е Даниела?


Най-тъпото нещо е да се предтавяш със снимка на роднините си! Колко му е да и драсна 2 реда на Даниела? Дали знае Лудка какви ги върши в мрежата? Далие наследствена лудостта им?
цитирай

alllyalllyallly- Даже цяло финландско село:))
24.09 19:45

krotalka написа:
Сега, когато е почнала работа(интересно, кога ли ходи на работа, като по цял ден виси в блога и дебне, кой какво е писал?!?!), ще си построи замък.

цитирай



5. kamosutrov - А според мен
25.09 11:11

и тези снимки са крадени.
цитирай
цитирай
19. lidislidis - Гнусна система стана това НАРУШАВАНЕ НА ПРАВАТА на блогърите от катана и групата около него!
01.11.2012 11:14
Интриги, лъжи, обиди, изнасяне на лични данни, обиди дори и на роднините ни, в случая на децата ни, дори на мъртвите ни родители. Вчера при Джоойси писаха коментар мъртвата ми майка да яде конски лайна!:( ДОКОГА ЩЕ СЕ ТЪРПИ ТОВА НЕАДЕКВАТНО ДЕЙСТВИЕ НА КАТАНА И ГРУПАТА МУ В БЛОГ.БГ???
цитирай
20. miuenski - lidislidis,
01.11.2012 12:00
все още чакам ПУБЛИЧНО ИЗВИНЕНИЕ от теб за клевета и лъжа по мой адрес, отправени тук!

ето какво казва НК:

"Чл. 147. (1) (Изм. - ДВ, бр. 28 от 1982 г., бр. 10 от 1993 г., бр. 21 от 2000 г.) Който разгласи позорно обстоятелство за другиго или му припише престъпление, се наказва за клевета с глоба от три хиляди до седем хиляди лева и с обществено порицание.

(2) Деецът не се наказва, ако се докаже истинността на разгласените обстоятелства или на приписаните престъпления."

Доказвай или се извинявай

пп: съжалявам за спама, но lidislidis не пуска коментарите ми в нейния блог
цитирай
21. rustam - miuenski
01.11.2012 13:09
ако си разгледал и допълните разпоредби на НК, навярно си отбелязал, че производството по чл.147, който си цитирал, върви на основание иск на ищеца директно до съда и не се разследва от полицията и прокуратурата. Тромава, главоболна и скъпоструваща процедура.

Не виждам какви "позорни обстоятелства" е разгласила за теб лидис, но да ти кажа, за подобни неща, ако в блогбг се съдехме, щеше да е нещо като 3 кръг на Ада.

цитирай
22. rustam - Игодоре,
01.11.2012 13:11
itsasin69 написа:
Рустамич,тук е пълно с "блогови мастии",но "блоговата мастия"е нещо конкретно и като квалификация за този смешко си е попадение в десятката.Приятелю,моите поздравления!

благодаря за приятелския поздрав!
Както би казала леля Гина, "катана сенсей" на български е "блогова мастия"
цитирай
23. rustam - briagnews
01.11.2012 13:12
не само забавно, но и уникално, защото е едно от малките места, където можеш да се докоснеш до "блогови легенди", при това от калибъра на Бале Балев.
цитирай
24. alenab - Лидис,
01.11.2012 13:40
В състояние си да окъкаш всеки постинг.
В началото те отъждествявах със Секирата.
Но Секирата е пич, не си разнася съдържимото по много постинги в блога.
Спести ми селските си откровения с отговор на коментара.
Огледай картофената си душа и присади й протеини.
Ако можеш.

Катана и Рустам. Брадата не прави човека философ. По плода познават дървото.

Що се отнася до легендата, в деня на народните будители, малко си спомнят края на "Под игото".
Там най-накрая Мунчо даде фира.
Всяко общество, включетелно и блога, си има своите идиоти...:)
цитирай
25. miuenski - rustam,
01.11.2012 13:46
въпросната особа ми приписва престъпление, а НК посочих, за да е наясно, че това е наказуемо, поне в България. Не съм тръгнал да съдя никого - просто искам да изчистя името си. Ако за някои хора е нормално непрекъснатото използване на обиди, псувни, клетви, инсинуации за смърт и т.н., за мен не е.
цитирай
26. lidis - Уважаеми, миуенски...име се чисти, като не се цапа името на друг
01.11.2012 14:34
Същото важи и за да получиш име в обществото, не трябва да опетниш някой друг...Още пазя лс ти. Бих ти казала да си гледаш блогването и името, без да го правиш това с петнене на моето име...или имай достойнство, но виждай и достойнството на другите. Нито ти влизам в блога , нито си ми интерес, за да избиваш комплекси и правиш име с опл'ванията ми.
цитирай
27. lidis - Това твоя блог ли, че правиш глупава забележка, или така си свикнала,
01.11.2012 14:36
alenab написа:
В състояние си да окъкаш всеки постинг.
В началото те отъждествявах със Секирата.
Но Секирата е пич, не си разнася съдържимото по много постинги в блога.
Спести ми селските си откровения с отговор на коментара.
Огледай картофената си душа и присади й протеини.
Ако можеш.

Катана и Рустам. Брадата не прави човека философ. По плода познават дървото.

Що се отнася до легендата, в деня на народните будители, малко си спомнят края на "Под игото".
Там най-накрая Мунчо даде фира.
Всяко общество, включетелно и блога, си има своите идиоти...:)


Свикнала си да коментираш мен където ми видиш ника без повод...
Доста елементарно ...не обсъждаш поста, а коментиралите поста...Доста просташки метод на коментар.
цитирай
28. rustam - българинут57
01.11.2012 14:55
съжалявам, но лигочи с пълна модерация в моя блог се трият по принцип.
цитирай
29. miuenski - lidislidis,
01.11.2012 15:14
1.ти си човека, който петни името ми - доказателството е тук
2.цял ден чакам да видим това лс - ЛЪЖЕШ!
3.никъде не съм опетнил името ти - а и няма смисъл - това, което ти правиш, за да се излагаш е достатъчно
4.в теб и снимките ти аз достойнство не съм видял, няма и да видя
5.като не те интересувам защо ме споменаваш и то с лъжа и интрига?

6.купувайки си канон, не ставаш фотограф, ставаш притежател на канон
7.научи български ако ще пишеш в български блог
8.опитай да пребориш параноята и шизофренията


оплачи се на Кими Райконен : )))
цитирай
30. lidis - Коментарът ти доста красноречиво потвърждава думите ми, миуенски
01.11.2012 15:31
че си в блога, за да изпъкваш с оплюване недостижимите за теб блогари...Сам показа това с горния си коментар. Добре, че много от блогърите не са на възпитанието ти и нивото ти на начинаещ фотограф с оплюване на професионален фотограф. Не зная някой връзва ли се на напъните ти да изпъкнеш по този начин. Аз не ги приемам за нормални отношения в живота и нета такива прости напъни без покритие, а заредени със злобна показост и неадекватност.
цитирай
31. miuenski - lidislidis, ще ме умориш от смях! : )))
01.11.2012 16:07
недостижимите за теб блогари !!!
нивото ти на начинаещ фотограф с оплюване на професионален фотограф !!! неееее - убиваш ме! : )))

вече съм сигурен - ти не си човек - ти си боооооооот! : )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3809380
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив