Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2014 12:54 - VERY OLD VINTAGE
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 4841 Коментари: 16 Гласове:
11

Последна промяна: 21.01.2014 13:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Когато говорим за винтидж, трябва да кажем, че не е важен моделът, а техниката на фотографа и костюмите...Отпреди(това е една дума) 50, 60 и дето се вика отпреди 100 години. Абе, квото намерите в гардероба. Когато, обаче, става дума за Баба Яга, няма проблем. Дето се вика, тя може и да извади плитки дънки отпреди 1000 години и кожен колан от мишин на 2000 години. Обаче, ето как една калпава техника може да оплеска всичко. Преди време писах статия, че абсолютна грешка ще бъде да снимаш в профил модел, при положение, че същият има огромен нос тип "Баба Яга". Трябва да се снима "анфас", а моделът да си навежда главата напред под ъгъл 30 градуса.
  
            Какво се получава, когато изневерим на тези правила?  Прилагам снимков материал, но понеже пикселчетата са малко, за по-добро онагледяване съм спуснал допълнително  червени векторчета по изображението. Огромният нос е най-малкият проблем в случая. На очи се набива и т.н. "обратна захапка", която обяснява фъфленето  и плюнченето при артикулация.


                     image



ПП Наистина е огромен!  


Тагове:   винтидж,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mar866 - ...
21.01.2014 16:42
хахаах дефекти, ама може да е фотографско виждане, искал е да ги подчертае.
от къде (една дума ли е, че откакто си кореспондирам с икономиста, взех да се замислям) гепса тази снимка? от винтидж сесията ли е?
цитирай
2. rustam - аха,
21.01.2014 17:06
от винтидж сесията е. само че, от онази част на сесията дето не е 18+...
Разбира се, че е една дума. Сигурен съм, че си наясно със сложните наречия, не се оизлагай!
цитирай
3. bleckram - И брадавицата се вижда отлично. Ако ...
21.01.2014 18:54
И брадавицата се вижда отлично. Ако беше професионалист, щеше да даде ляв профил.
цитирай
4. rustam - Гнусни, цинични
21.01.2014 19:02
коментари от лелки педофилки ще бъдат трити безусловно!
цитирай
5. rustam - bleckram
21.01.2014 19:04
отлично се вижда, така е. Аз си мисля, че може и да е профи, но да си прави просто гаргара с възрастната жена.
цитирай
6. rustam - щракалке
21.01.2014 19:43
не ги одобрява, защото това е едно объркано и влудeно същество. Сприятелява се с момчецна на 13 години, за да ги "вербува" да ме следят в работата ми. Това е ппсихиатрична диагноза. За съжаление, пешкира ще опере едно глупаво момче, което ще получи суров урок в живота си, а Баба Яга пак ще се изсули като свински черва.
цитирай
7. saadi - Не знам що за суров урок сте приготвили за 13-годишното момче , ама
22.01.2014 11:37
гледайте да не ви набара с Гинка , баща му , че аз ако съм на него такъв урок ще ви отпердаша , че после ще пускате 3 месеца само снимки на ортопедията в Бургас , в блоговете си .
цитирай
8. mar866 - ...
22.01.2014 13:06
хахахха нещо е станало, ама аз пак не съм в час:)))
Джинджи ли си трил?
а коментарът на Саадито, каквото и да означава, много ми хареса. представям си Джинджи и Русти, креват до креват в ортопедията:))))) (признак за разрив между тях, а имаш време, когато ги гледахме в един креват):)))))))
цитирай
9. mar866 - ...
22.01.2014 13:37
хахахаха партизан за бой се стяга;))))
може ли да си сложа коментара тук, че точно този, едва ли ще види бял свят?
=====================


13:32 - ...
хахахахахах, Джинджи, ама ти член на някакъв суинг клуб ли си?
знаеш ли какво значи това?

красива си, наистина, но и Русти е прав, носът ти е голям, а брадавицата (или бенка) е факт. недостатъците ти добре са се съчетали с порция фотогеничност.

може да си задържиш коментара ми и да си го препрочиташ тайно!:))))

Коментарът чака одобрение
Постинг: ДО Всички....РАЗПОДСКАЧАХ СЕ :D
Автор на постинга: axlaxl
Редактирай | Изтрий
цитирай
10. rustam - Йеп!
22.01.2014 13:50
saadi пак се изказваш неподготвен, човечеееее! кой ти е казал, че аз или някой друг е "подготвил" урок на момчето? Я, се стегни. Написал съм, че ще получи суров урок. това е широко понятие и широк смисъл. Примерно, ще научи, че не може да се доверява на първата срещната лелка и прочие, и прочие. Ти много се впрягаш човече и много насериозно се вземаш. Това е, защото при теб, колега, нещата не се движат адекватно спрямо жизнения цикъл. на твоите години аз вече имах семейство, станал бях баща на две чудесни момчета, купих второто поредно семейно жилище, втората кола и т.н. и т.н.


Миче, коментарът на саадито намирам за глуповат и заядлив, както и неговите фантазии за ортопедии и т.н. Освен това, когато говориш за Джинджифила, винаги имай едно наум! Не е хубаво да се споменават демони и страшилища!
цитирай
11. rustam - Re: 10
22.01.2014 13:57
Може, разбира се! А какво ще кажеш за обратната захапка? Тя е факт и това е най-ревниво пазената тайна, според мен. Това е и причина, Моделът да се снима винаги "анфас"
цитирай
12. saadi - А извинявай , Рустамич , не ти схванах широкия смисъл . Моя грешка .
22.01.2014 17:04
Интересно ми е , кое е оставило в теб впечатлението , че съм бездомен , бездетен , бера портокали и притежанието на автомобил , за мен е само недостижима мечта ?
Ако бях Гинка , щях да кажа , че фантазиите ти за мен ме отегчават и после щях да пусна 50 постинга по тая тема , хахаха ...
цитирай
13. hloris - мисля,че е глупаво възрастни хора да се занимават
22.01.2014 18:15
с подобни детинщини,още повече,че никой не избира с какъв цвят на очите,косата, и т.н. да се роди...няма съвършени хора на света.
Все едно се се намирам в детската градина,четейки ви и двамата...
Всъщност сетих се за един израз,който просто чудесно май паства тук:
"Най-голямата омраза е плод на най-голямата любов."
Чудя ви се и на двамата на акъла ,ако трябва да бъда искрена!

Май и двамата с аxlaxl сте еднакви в това отношение,имате се за съвършени творения от своя създател,или просто...прекалено голямо его,знам ли?!
цитирай
14. lidislidis - Ужасна "снимка" !!
23.01.2014 00:16
Както и изобразеното на нея...УЖАС!!
цитирай
15. rustam - Знаеш ли, hloris,
23.01.2014 01:02
на пръв поглед изглежда, че си права. Но само на пръв поглед. От едната страна в противопоставянето имаш завършен психопат, който смесва виртуалното и реалното. Преследва своите "врагове" в блога всячески. Проучва ги къде работят, вербува агенти, които да ги снимат, да събират данни за тях и семействата им, прави им досиета и т.н. Според него всички тук, които пишат за него, са се регистрирали единствено и само, затова да им вредят. Примерно аз съм тук от 2008 г. и според психаря съм се регистрирал три години преди той да га направи, точно да го чакам и да се заяждам с него. Нали усещаш налудността в логеката на тези мисли?

От дрлуга страна съм аз - ако искаш, моля, нека да са детински заяждания. но аз не прескачам условната виртуална рамка. заяждам се само и единствено с глупостите, които лицето Х публикува ТУК, обсъждам снимките, които самата Гинка е публикувала в Блога. Ще кажеш защо се занимавам? Маето мнение е, че простащината, наглостта и злото не трябва да се подминват в името личното спокойствие. Доброто и почтените блогъри трябва да бъдат защитавани.
цитирай
16. rustam - Лидис!
23.01.2014 01:04
Както самата Гина обича да казва - когато си млад не можеш да избираш външността си, но след 50 г. характерът ти е изписан на лицето! като портрет на Дориан Грей. А от тази картинка гледа нещо средно между трол, гном и Баба Яга!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808457
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив