Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2016 14:09 - ОБСЕБЕН
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 4206 Коментари: 15 Гласове:
13

Последна промяна: 05.03.2016 14:44


     В последния си постинг, представляващ невнятна компилация от копирани от нета текстове, блогерът Гейтманс e  тропосал на цялата глупост отгоре и някакъв  и шизофреничен коментар, адресиран към мен.

   Интересното в случая е това, че въпросният несретник адресира и коментира очевидно нещо, което съществува единствено в неговото болно съзнание и спори задочно с мен, все едно аз съм му писал нещо!

       Този неграмотен и елементарен човечец явно е обсебебен от мен.

         Явно става дума за един пример на статистиката, сочеща, че всеки пети българин страда от душевно разстройство.



image



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pantaleev - Рустамич
05.03.2016 15:14
Този е долно същество. Същият се опита да създаде интрига между мен, теб и икономиста по отношение за Славун и Чу но не му се получи и няма да му се получи. Много ниско и долно човече е Радко пиратко!
цитирай
2. rustam - Съгласен съм приятелю!
05.03.2016 15:20
pantaleev написа:
Този е долно същество. Същият се опита да създаде интрига между мен, теб и икономиста по отношение за Славун и Чу но не му се получи и няма да му се получи. Много ниско и долно човече е Радко пиратко!


чалгарчето гейтманс не може да разбере, че ние сме интелигентни и широко скроени хора, които не се влияят от личните си пристрастия, а от принципи!
цитирай
3. apostapostoloff - Грешка! Статистиката сочи, че
05.03.2016 16:13
47% от българите имат психически отклонения. Казано другояче, всеки ВТОРИ българин има да дава на Михаля.
цитирай
4. blackpredator - ами обсебен е
05.03.2016 16:33
от зрението ти за забелязваш лилипутът сред Гъливерите
един от последните му бисери:
"години съм почивал в Тетевенския балкан и не е било да не се качим до там и село Шипка"
качил някой опълченец баба му, а Гетю от Тетевен най-много вторият етаж на комунистическата станция
тоя посредствен човечец единствено съществува в блога, заради кратунковското си клакьорство
иначе цитира сичко за империалистическата Раша
аз пък се чудя защо Русия въобще ни даде Свобода?!
неблагодарното племе от Гетюфци, никъфци, Слевунчовци, Сестри, Батоговци, Йоскофци и т.н., не заслужава костите не само на баронеса Вревская, но и ботуша на половин солдат...
цитирай
5. rustam - Струва ми се пресилено...
05.03.2016 17:34
apostapostoloff написа:
47% от българите имат психически отклонения. Казано другояче, всеки ВТОРИ българин има да дава на Михаля.

цитирай
6. rustam - БП
05.03.2016 17:36
blackpredator написа:
от зрението ти за забелязваш лилипутът сред Гъливерите
един от последните му бисери:
"години съм почивал в Тетевенския балкан и не е било да не се качим до там и село Шипка"
качил някой опълченец баба му, а Гетю от Тетевен най-много вторият етаж на комунистическата станция
тоя посредствен човечец единствено съществува в блога, заради кратунковското си клакьорство
иначе цитира сичко за империалистическата Раша
аз пък се чудя защо Русия въобще ни даде Свобода?!
неблагодарното племе от Гетюфци, никъфци, Слевунчовци, Сестри, Батоговци, Йоскофци и т.н., не заслужава костите не само на баронеса Вревская, но и ботуша на половин солдат...


Гетю е една жива съвременна еманация на Кириякстефчовщината!
цитирай
7. blackpredator - и не само
05.03.2016 17:44
rustam написа:
Гетю е една жива съвременна еманация на Кириякстефчовщината!

еманация на наглата посредственост
маршрута му Гръбчево/Радевци/-Плачковци-Трявна-Габрово има нещо общо с Тетевенския балкан, колкото и манастира Шаолин и Намче Базар
цитирай
8. theeconomist - Бе, аз не съм го видял да ходи по блогове на жени, освен
05.03.2016 17:50
в този на сестра му....????
Виж по нашите блогове се тътри като клисар.
Човек който е написал, че на "6 ти септември и 22 ри септември съдбините на татковината ни се решавали от истински Българи, а не от руснаци. И за това сме били"...и т.н. и прочее...

Дали е ходил в час по история, дали е чувал за Фердинанд Сакскобурготски и Батенберг или само неговото Бате му е в главата? Смех!
цитирай
9. rustam - Съгласен!
05.03.2016 17:53
blackpredator написа:
rustam написа:
Гетю е една жива съвременна еманация на Кириякстефчовщината!

еманация на наглата посредственост
маршрута му Гръбчево/Радевци/-Плачковци-Трявна-Габрово има нещо общо с Тетевенския балкан, колкото и манастира Шаолин и Намче Базар

цитирай
10. rustam - Този тип е толкова неграмотен, че
05.03.2016 17:55
theeconomist написа:
в този на сестра му....????
Виж по нашите блогове се тътри като клисар.
Човек който е написал, че на "6 ти септември и 22 ри септември съдбините на татковината ни се решавали от истински Българи, а не от руснаци. И за това сме били"...и т.н. и прочее...

Дали е ходил в час по история, дали е чувал за Фердинанд Сакскобурготски и Батенберг или само неговото Бате му е в главата? Смех!


се питам не за часовете по история, а дали въобще има основно образование. То и рабфак да беше завършил нямаше да пляска глупости като " да ли" и "на ли".

Направо не глава, а кокоши полог му е на раменете. Само дето и кокошките снасят там едни сал запъртъци.
цитирай
11. 5ef - Здравей,Рустамич!
05.03.2016 19:45
Тоя много ми прилича на..
абе като чуя гетю,се сещам за козата от филма "Граница":)
цитирай
12. born - Идиоти и комплексари дал господ !
05.03.2016 20:35
Не им се хващай. Това са болни нещастни хорица, които трябва да се съжаляват и кътат, защото тук е единствената им реализация. Лично мен ме развличат и ми се явяват предмет за психически изследвания. Разбирай - психически отклонения.
цитирай
13. rustam - Привет!
05.03.2016 21:13
5ef написа:
Тоя много ми прилича на..
абе като чуя гетю,се сещам за козата от филма "Граница":)


Много добра асоциация! Съмнявам се, че гетю е гледал филма и ще разбере алюзията!
цитирай
14. rustam - Борн, привет!
05.03.2016 21:14
born написа:
Не им се хващай. Това са болни нещастни хорица, които трябва да се съжаляват и кътат, защото тук е единствената им реализация. Лично мен ме развличат и ми се явяват предмет за психически изследвания. Разбирай - психически отклонения.


не се връзвам, но и не трябва да ги оставяме "незабелязани"!
цитирай
15. mar866 - ...
16.03.2016 14:22
При тази реклама дето му хвърляте на ГетЮ, ще взема да се насиля да му прочета нещо от писанията;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3820897
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив