Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2016 20:08 - МАЛКО "СРЕДЕН РУСКИ" И НЯКОЛКО ГОЛЕМИ ОТКРИТИЯ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5795 Коментари: 18 Гласове:
12

Последна промяна: 04.07.2016 20:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  Сегаааааа, значи в Блогбг винаги е имало достатъчно представители от породата "не съм сам", общуващи с "кораба майка", "вселенския разум", "извънземните от Сириус" и "рицарите на светлината". Прави ми впечатление, че последно време представителите на блогърите от въпросната квота рязко са свалили равнището на своята интелигентност. Както се казва:"абе и едно време имаше шапшали, ама все пак "някак си" по-интелигентно стояха."

Ето един пример. Небезизвестният блогър  
leonleonovpom2, популярен и като "Великият алхимик", понеже членува в Европейската асоциация по полимерите.... напоследък се е впуснал в шеметни и неспирни ръзсъждения относно българската народопсихология. В процеса на своето дървено философстване е родил няколко истински "бисера" на глупостта.

Лично за мене десертът на ивансимеоновите глупости е ето този шедьовър, сътворен на "среден руски".



image



Ако минем малко в сферата на парафразата, можем да кажем така: "По вкус и по цвет, Иван Симеонов върти хубав...омлет!"

Сега, със средния руски дотук(това е една дума). Понеже последно време следя отблизо "творчеството" на Великия алхимик, почнах да си записвам някои негови епохални "открития", които представям на прима виста, нехронологично:

- съвместно с ямболския пророк, блогера  "безистена" , използвайки яките аргументи от вида: "това е ясно и не трябва да се доказва", "това е очевидно" и пр. доказа, че римският император Тит "Веспасиан" е помориец от Стария град, като самият Велик алхимик се явявя негов прапра пра внук!

- достигна до епохалното разкритие, че в отделните арийски езици гласните не са водещи, а основно значение имат съгласните.  Примерно- думичката ХиМиК спокойно може да се приравни към аХМаК, а понеже В и Б било едно и също, иВаН всъщност може да значи една нецензурна думичка.

- днешното разкритие обаче на великия алхимик е напът да сложи в джоба си цялата традиционна лингвистика. Разгорещен и вдъхновен от одобрителните кометари нашият учен стига до теорията, че думичката "жарко" всъщност идва от "чорап", понеже на македонски диалект "чорап" била "жорап"....жорап-жора-жара-жарко! демек, жарко е нещо, което е причинено от дебели чорапи!


Тагове:   глупости,   алхимик,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Чак сега разбирам!!!
05.07.2016 17:08
Винаги съм се чудел от какъв зор от "Георги", повечето приятелЕ ми казват "Жоро".
Благодаря ти, че сложи край на тези ми терзания!
Излиза, че някоя македонка, на която й се е понравило как съм й свалил ЖОрапите (или жартиерите) и колко жарък съм бил, ми го е лепнала, баси.
жорап - жарък - Жоро

Благодаря ти още веднъж!
цитирай
2. rustam - Чудесно допълнение!
05.07.2016 18:08
starforlife написа:
Винаги съм се чудел от какъв зор от "Георги", повечето приятелЕ ми казват "Жоро".
Благодаря ти, че сложи край на тези ми терзания!
Излиза, че някоя македонка, на която й се е понравило как съм й свалил ЖОрапите (или жартиерите) и колко жарък съм бил, ми го е лепнала, баси.
жорап - жарък - Жоро

Благодаря ти още веднъж!


Жоро-жарък-жорап!
цитирай
3. seasonofthewitch - В този ред на мисли се запитах, а &...
05.07.2016 18:08
В този ред на мисли се запитах,а "жожоба"? Жарък-жорап-жожоба....Жорап с жожоба?!жОбок-жморцел-зажмуцан,което е производно от жожоба?Правилна ли е лаишката ми логика?
цитирай
4. rustam - seasonofthewitch
05.07.2016 18:20
seasonofthewitch написа:
В този ред на мисли се запитах,а "жожоба"? Жарък-жорап-жожоба....Жорап с жожоба?!жОбок-жморцел-зажмуцан,което е производно от жожоба?Правилна ли е лаишката ми логика?


Сега, как да ти кажа...проявяваш интересна асоциативна мисъл, но малко се отдалечаваш от строго научния подход. По-скоро "жожоба" идва от "жорал + жоб(джоб на македонски)". Хем чорап, хем джоб, значи нещо като "жорап с жартиери". То и "жартиер" идва от "жарко", защото на мъжете им става жарко, докато ги разкопчават, а пък и дамите се спасяват от жаркото на жорапогащите през лятото, носейки жорапи с жартиери.
цитирай
5. blackpredator - цъ, цъ,
05.07.2016 18:29
много жораф постинг! ;)
цитирай
6. theeconomist - Щом ще си говорим за "среден руски", да внеса и своята скромна лепта с
05.07.2016 18:33
брилянтния ме руски език....

Тези коментари ме наведоха на мисълта що е то "жопа" на руски език?

Ми просто задник! :-))))
Поздрав с една песен за "красивые жопы"!

https://www.youtube/watch?v=Sty7-mr6m7Q
цитирай
7. rustam - Отдавна
05.07.2016 18:35
blackpredator написа:
много жораф постинг! ;)


не бях попадал на нещо, което да конкурира класическата фраза на "среден руски" -
"Яйца на глазами". Мисля, че "па вкус и па цвет" е доста добро попадение.
цитирай
8. rustam - Благодаря за поздрава,
05.07.2016 18:36
theeconomist написа:
брилянтния ме руски език....

Тези коментари ме наведоха на мисълта що е то "жопа" на руски език?

Ми просто задник! :-))))
Поздрав с една песен за "красивые жопы"!

https://www/watch?v=Sty7-mr6m7Q


но с оглед на последните езикови изследвания на ХМК, "жопа" не е просто задник, а "жарък задник", сиреч, задник, който гледаш и ти става жарко!
цитирай
9. apostapostoloff - Споменатите експерти не могат да се мерят с мен, защото
05.07.2016 19:36
през 2013 г. бях отвлечен от извънземни и те ме заредиха с божествения разум.
цитирай
10. rustam - Имал си късмет, така да се каже
05.07.2016 19:39
apostapostoloff написа:
през 2013 г. бях отвлечен от извънземни и те ме заредиха с божествения разум.

щото някои не ги зареждат, а ги осеменяват, а на други им имплантират чипове с гласове, които денонощно ги командват.
цитирай
11. indiram - Здравей, Рустам!
05.07.2016 20:43
Моят глас е 10-ия!
Гласувам, защото увлече хората в размисли ---
Иначе, вероятно, си видял, че коментирам при Леонлеон...
Виж на клавиатурата - О е до А, съседни са клавишите за буквите - случват се подобни грешки...
Обаче, виж - харесах и коментари -
Георги - Жоро (иди намери го)
а и онези следващите...
Предполагам, че ще дойдат и още, което ще е хубаво!

Поздрави!
цитирай
12. rustam - Здравей, indiram
05.07.2016 21:21
знам, знам, че буквите са съседни. Въпросът е, че на руски фразата е така:"На вкус и на цвет, товарищей нет". Сама можеш да направиш сравнение.

Ти самата обичаш ли да носиш жорапи с жартиери?
цитирай
13. indiram - ... :-)))
05.07.2016 23:43
И аз, знам, знам... Ама, понякога... съкращавам...
За журапете - защото в Родопа се казват с У, а не с О - на клавиатурата е като ход на коня (от играта на ШАХ) - на Г-ход... Виж клавиатурата...
А, да ти отговоря на въпроса - По времето и журапете и жупете...
А за жартиери - помня нещо, ама беше (!) преходно... Мода... сега е друга мода...
Ще ти бъда благодарна, ако ми посочиш кусур/недостатък/и подобни в моите излъчвания (нали приблизително половината ми име е Светлина) и, особено, ако прегледаш моето "С питане и до Цариград се ходи" от 26 юни...
Обичам да казвам - Gratia gratiam parit! / Обичта обич поражда!

Поздрави!
цитирай
14. rustam - няма такова нещо!
06.07.2016 13:28
indiram написа:
И аз, знам, знам... Ама, понякога... съкращавам...
За журапете - защото в Родопа се казват с У, а не с О - на клавиатурата е като ход на коня (от играта на ШАХ) - на Г-ход... Виж клавиатурата...
А, да ти отговоря на въпроса - По времето и журапете и жупете...
А за жартиери - помня нещо, ама беше (!) преходно... Мода... сега е друга мода...
Ще ти бъда благодарна, ако ми посочиш кусур/недостатък/и подобни в моите излъчвания (нали приблизително половината ми име е Светлина) и, особено, ако прегледаш моето "С питане и до Цариград се ходи" от 26 юни...
Обичам да казвам - Gratia gratiam parit! / Обичта обич поражда!

Поздрави!


чорапите с жартиери не са "мода", а непреходна ценност - те са начин на изразяване и на отношение. Към мъжа и към себе си.
цитирай
15. elinora - дам, крайно време е да си купя жартиери.:)
06.07.2016 15:12
моят руски е перфектен и много се дразня на хората със "среден".
цитирай
16. rustam - В сайтовете за бельо
06.07.2016 19:28
elinora написа:
моят руски е перфектен и много се дразня на хората със "среден".

чифт чорапки с колан с жартиери вървят поне 30% по тънко.
Как караш ваканцията?
цитирай
17. mar866 - ...
12.07.2016 13:00
е да, ама със среден руски се стига чак до столицата на Европа, капиш?!:)))
цитирай
18. rustam - Каква полза да стигнеш столицата на Европа,
13.07.2016 12:20
при положение, че се мъкнеш по джапанки с басмяна рокличка до земята?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3822583
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив