Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2016 19:15 - ОЛИМПИЙСКИ КОНФУЗ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 3206 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 04.08.2016 19:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Треската, обхванала света на спорта, покрай откриването на Олимпийските игри в Рио, понякога разкрива и своите комични страни.

От добре информиран наш източник стана изестна една, колкото смешна, толкова и жалка случка:

Преди около две седмици в Олимпийското село се е появил и небеизвестният блогър Великия Алхимик. Последният с твърда крачка се насочил към офиса на Федерацията по спортна стрелба и решително заявил желанието си да бъде включен в квалификацииите по "ловна стрелба". За голямо съжаление на нашия участник домакините били принудени безапелационно да му откажат, понеже нашият човек настоявал да се презентира в дисциплините "Стрелба по "бягащ елен" от 10м" и "Стрелба по "бягащ слон" от 20м".

image

Въпреки вежливите обяснения на организаторите, че такива дисциплини в ловната стрелба няма, а има "бягащ глиган" от 50 м., Великия Алхимик продължил да нахалства и да досажда с аргументите, че той е пряк наследник на великия помориец, императора Тит Веспасиан. Строгите домакини не се стреснали дори от факта, че Великия Алхимик има хиляди читатели и всеки негов втори постинг предизвиква фурор. В края на краищата, впечатлени от настойчивостта и упоритостта на нашия герой, му разрешили да събира гилзите на олимпийското стрелбище.

Сега, в крайна сметка България ще има свой представител и в ловната стрелба.


Тагове:   бягащ елен,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Ясно,
04.08.2016 21:03
jennys12 написа:
Аз съм Джени Уолтърс от София, аз никога не вярвам, че HIV ПОМОЩ излекуване е реално върху докато аз имам в контакт с д-р Akula, моя HIV започна преди шест години, аз бях още чака смърт, защото всичките ми пари излезе за наркотици един ден видях в интернет, че HIV лечение е от тогава аз приятел д-р Akula, и той получава от билките за мен, което взех, след това като той ми каза да отида до болницата, която аз направих, може да смятате, че аз бях потвърждават HIV отрицателен след теста и аз отидох в друга болница и тя също е отрицателно, тъй като едни и същи. ако имате този вид проблем и искате да бъдете свободни от него, моля свържете се с този лекар с този имейл адрес sangohealingtemple@gmail


а удрял ли си Бягащ елен с три изстрела. една десетка и две деветки?
цитирай
2. planinitenabulgaria - ПублИкувайтЕ постингИ, които правят смИсъл.
04.08.2016 22:40
Ако такива нямате, просто не публикувайте нищо.
цитирай
3. rustam - Значи според теб
05.08.2016 08:52
planinitenabulgaria написа:
Ако такива нямате, просто не публикувайте нищо.


гнусотиите, които непрекъснато публикуваш в постингите си за "16-годишни разлизгани циганки", имат смисъл?
цитирай
4. mar866 - ...
25.08.2016 13:47
па то вече минА;))
цитирай
5. rustam - Е, айде сега!
25.08.2016 18:30
mar866 написа:
па то вече минА;))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3809436
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив