Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2017 21:39 - КАШКАВАЛЕНА ИСТОРИЯ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5444 Коментари: 16 Гласове:
7

Последна промяна: 15.06.2017 06:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Великия Алхимик(Ванката Симеонов)  превърна въпроса за произхода на кашкавала и етимологията на съответната дума в крайъгълен камък въобще на всички въпроси в българската история, затова и неговото направление в науката - "логическа история" можем да наречем "кашкавалена история". Понеже също като локум топлият кашкавал, наречен "кебек", се разтяга....както масалите на Ванката.

От година време инж. Симеонов с неговите епохални разкрития е мой любим персонаж. То не бяха мишени "бягащи елени" с деветки и десетки, белуги в Бургаския залив и прочие. 

Един от последните "хитове" на Великия Ал е преповтарянето на една опашата лъжа, генерирана от неговия наставник в "науката", обиграния мистификатор и шмекер Спароток.
image
    Накратко, според инж. Симеонов ромеите не са гърци, а римляни или поне източни римляни, а гърците си присвояват историята им. Някои в Блога слагали равенство на тези понятия и, разбира се, това са безродни нихилисти. Великия Ал не за първи път тиражира тези глупости. Въобще, откакто се е тропосал в Блога, Ванката Симеонов обича да преповтаря, потретва и т.н. своите фантасмагории. Обикновено основната теза е колко той  е бил велик от детската градина, та до наши дни.

Но да видим какво мисли по въпросния казус последният български цар от Първото царство, Иван Владислав:

"...син на Арон, който е брат на Самуил, царя самодържавен, и които двамата разбиха в Щипон гръцката войска на цар Василий, където бе взето злато..."

Бедният български цар, откъде да знае, че 1000 годин по-късно, Великият Алхимик ще го обяви за нихилист, и "някой от Блога".



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - ама..гооолямоо хил..от мен, русти ..
14.06.2017 22:01
;))))))
цитирай
2. rustam - Охххх,
14.06.2017 22:06
katara написа:
;))))))

и аз се хилих бая днеска.
цитирай
3. rustam - ПП
14.06.2017 22:12
Така става, когато Ванка - "писателъ, не читатель".
Иначе инж.Симеонов иска критиците си да ги "оторизира" лично.
Аман от луди хора!
цитирай
4. milady - знаеш ли, от скоро съм у дома..
14.06.2017 22:40
време бол, мерак и лудост не ми липсват..
влизам чат пат в секс канал, ей така от скука..
ами, да ти призная, едни свежи , креативни мераклии..
кеффф да му стане на човек ,че е Българин..
влизам тук/по навик/ и ко гледаам..Кукушеля пръв,
после разни шугави старлетки с претенции за Сара Бернар ..
и най отдолу, познай...
наштУ Веси, ВесиТу Тръноффско, което прееба мерака
на нормалния хетеросексуален мачо с буйни Бг гени,
поне малко да изплакне окото насред тежкото Битие...
Ти си мЪж ,кажи го смело, русти..
юлия ..
цитирай
5. rustam - Защо не, ще го кажа
14.06.2017 22:51
тези непрестанни селфита: край гьола, в пчелина, край доматито, с котките, кучето и прочие събуждат следното съждение: не му е лесно на фотографа, дето трябва да документира ежедневно тези моменти.

А иначе... торбички под очите и подпухналост...задължително алармират за промяна в начина на живот!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Знаеш ми, има по-велик от мен! Фа...
14.06.2017 22:55
Знаеш ми, има по-велик от мен! Фактите го показват
И това си....-.. ти!
Защото долнопробно да критикуваш обявен от тебе за велик, ти трябва да се смяташ за по- велик от него !
Ясно ли ти е това?
При такава отчайваща , до тъпотия упоритост, едва ли!
И с това всичките ти идиотщини по мой адрес, които са ти и основно занимание/ нямаш друго/, отиват....на кино
А "гръцката "войска на Василий за твое смедение е водена от...арменец?!
Роден в Тракия, от македонската династия ! Да обяснявам ли на милиционера допълнително нещата?
С Анонимус, който е наистина качествен историк, можем да се разберем!
Но не и с тебе Ти си само едно ченге! Търсещо си занимание!
Според квалификацията



!
цитирай
7. rustam - Ванка,
14.06.2017 23:04
leonleonovpom2 написа:
Знаеш ми, има по-велик от мен! Фактите го показват
И това си....-.. ти!
Защото долнопробно да критикуваш обявен от тебе за велик, ти трябва да се смяташ за по- велик от него !
Ясно ли ти е това?
При такава отчайваща , до тъпотия упоритост, едва ли!
И с това всичките ти идиотщини по мой адрес, които са ти и основно занимание/ нямаш друго/, отиват....на кино
А "гръцката "войска на Василий за твое смедение е водена от...арменец?!
Роден в Тракия, от македонската династия ! Да обяснявам ли на милиционера допълнително нещата?
С Анонимус, който е наистина качествен историк, можем да се разберем!
Но не и с тебе Ти си само едно ченге! Търсещо си занимание!
Според квалификацията

!


Не на мен. Както обясняваш на нас, така и на Царя обясни, че войската е римска, ромейска , но не и гръцка.
Пак опитваш да изместиш темата, дърт шмекер.

ПП Допускам те по изключение. Защото коментарът ти е истински "бисер" на глупостта.
цитирай
8. rosiela - От прости чистачки по немско
15.06.2017 06:11
milady написа:
време бол, мерак и лудост не ми липсват..
влизам чат пат в секс канал, ей така от скука..
ами, да ти призная, едни свежи , креативни мераклии..
кеффф да му стане на човек ,че е Българин..
влизам тук/по навик/ и ко гледаам..Кукушеля пръв,
после разни шугави старлетки с претенции за Сара Бернар ..
и най отдолу, познай...
наштУ Веси, ВесиТу Тръноффско, което прееба мерака
на нормалния хетеросексуален мачо с буйни Бг гени,
поне малко да изплакне окото насред тежкото Битие...
Ти си мЪж ,кажи го смело, русти..
юлия ..



не можем изобщо да се обидим.
цитирай
9. saankii - Тема № 1 ..
15.06.2017 08:10
защо този сайт ..
14.06 22:13
се провали..
как можа една опърпана нахална никаквица,
да успее , да прогони..
всички нормални от тук, с тези безконечни откровения....
за нейната селска къща, домочадие, и ..всякакъв
разнороден добитък ,където бил Рая...и Тя !!
безспорно Тема № 1 в България !!
в сайта мама .ком , или в секс канал е по-интересно, уверявам ви..
цитирай
10. planinitenabulgaria - Редовно чета блога Ви. Постингите Ви носят живот, ритъм.
15.06.2017 11:29
Пооздравявам Ви с един танц от известен квартал на Пазарджик с пожелание тези умение да придобиете и Вие:
https://www.youtube/watch?v=NuoIzpEFc4s&list=PLoLR0mPZ2XQRCCb9QhEAtsTWZ4F9RNkkH
цитирай
11. apostapostoloff - Има и още едно научно доказателство:
15.06.2017 14:45
установено е, че ромеите не налитат на мусака като гърците, затова войните не са ромеи, а гърци. Това ще го потвърди дори и Спароток.

Освен това ромеите нагъват много кашкавал (днес му викат, кой знае защо, пармезан), а гърците не ебават много- много кашкавала.

Сигурен съм, че и проф. Мермерски, и проф. Вучков ще потвърдят това. Обадете им се по време на живите им предавания и ги поразпитайте за мусаката и кашкавала.

Те са експерти, те знаят всичко и ще ви разяснят нещата.
цитирай
12. merlin68 - Рустаме, става ти запазена марка - ...
15.06.2017 21:08
Рустаме, става ти запазена марка - да показваш с удивително постоянство, че си по-глупав от тези които наричаш глупаци. Това е едно много странно поведение... освен ако чувството ти за безпогрешност не се е безнадеждно забило в ненормалността...

Да, има български хронисти от онова време които използват "гърци" като синоним на "ромеи", и те не са един или двама. Въпросът ми към теб Рустаме, като представител на "НЕлогическата история" е:
Има ли ромейски хронисти от онова време, които да слагат знак на равенство между гръцка и ромейска държава? Например някой ромейски летописец да е писал "нашата велика гръцка конница", или "нашия славен гръцки император", "гръцката ни армия победи варварите"... или нещо такова?
А, задавал ли си си въпроса, защо няма такива ромейски хронисти, но пък има български такива?
цитирай
13. rustam - Човече,
15.06.2017 21:30
merlin68 написа:
Рустаме, става ти запазена марка - да показваш с удивително постоянство, че си по-глупав от тези които наричаш глупаци. Това е едно много странно поведение... освен ако чувството ти за безпогрешност не се е безнадеждно забило в ненормалността...

Да, има български хронисти от онова време които използват "гърци" като синоним на "ромеи", и те не са един или двама. Въпросът ми към теб Рустаме, като представител на "НЕлогическата история" е:
Има ли ромейски хронисти от онова време, които да слагат знак на равенство между гръцка и ромейска държава? Например някой ромейски летописец да е писал "нашата велика гръцка конница", или "нашия славен гръцки император", "гръцката ни армия победи варварите"... или нещо такова?
А, задавал ли си си въпроса, защо няма такива ромейски хронисти, но пък има български такива?


въобще не става въпрос за "хронисти", а за "царски надпис", написан от 1л. мн.ч. Т.н. "битолски надпис". Сега не аз, а ти кажи...повече ли знаеш за времето от българския цар?

На тебе пък ти става запазена марка да преиначаваш казаното от другите. Значи така..повтарям цитата на Великия Ал: "някои от Блога слагат знак за равенство между ромеи и гърци".
Хващаш ли? Някои от Блога?
Ами самият български цар слага знак за равенство, аланкоолу! Къде са тук някои от Блога, Ванката от Бургас, мерлин не знам кой си?
За това става въпрос, не за византийските хронисти.
цитирай
14. merlin68 - Човече, ще ти повторя още веднъж - ...
15.06.2017 21:51
Човече, ще ти повторя още веднъж - ако не разбираш какво четеш, по-добре не чети!
Аз не случайно те питам - има ли ромейски летописци които да поставят знак на равенство между гърци и ромеи? А защо няма такива?
Когато си отговориш на тези въпроси ще разбереш, че българският цар не слага такъв знак на равенство... или пък няма да разбереш... или учтиво ще помолиш да ти обясня.
цитирай
15. rustam - Значи така...
15.06.2017 22:02
merlin68 написа:
Човече, ще ти повторя още веднъж - ако не разбираш какво четеш, по-добре не чети!
Аз не случайно те питам - има ли ромейски летописци които да поставят знак на равенство между гърци и ромеи? А защо няма такива?
Когато си отговориш на тези въпроси ще разбереш, че българският цар не слага такъв знак на равенство... или пък няма да разбереш... или учтиво ще помолиш да ти обясня.


това, за което пишеш, не е тема на този постинг. Ванката Симеонов твърди, че "някои от Блога слагат знак за равенство между ромеи и гърци". не византийски хронисти, а въобще ...някои! Демек до този момент, никой не си е позволявал да го направи! В същото време 1000 години по-рано, самият български цар слага знак за равенство. Искам да се съсредоточиш по темата на постинга

Потретвам: темата на постинга, а и на писаното от др.Симеонов е тази, че някои от Блога са си позволили кощунството за нарекат ромеите гърци. Темата не е как самите ромеи са се наричали. А всъщност тези "някои" не са направили нищо по-различно от това да повторят определението на последния български цар.

То и небеизвестният Спароток твърдеше, че "Византия" е понятия, създадено през 16 век. В същото време, има писмени български паметници от13 век, където се пише за "византийска страна".
цитирай
16. merlin68 - Някои от Блога слагат знак за рав...
15.06.2017 22:49
Някои от Блога слагат знак за равенство между ромеи и гърци. Присъединявам се към "глупака" Симеонов, напълно съм съгласен с него. А сега специално уточнявам за теб (защото се правиш, че не разбираш... а може и да не се правиш) - някои и не само в блога под подобно равенство имат предвид, че ИРИ е гръцка империя, също както и Македонската империя е гръцка, демек гърците (като етнос) са имали в историята си две империи - Македонската и ИРИ.
Само дето, българският цар, както и много български летописци, когато наричат ромеите - гърци, нямат предвид етнос. "Гърци" се използва като обидно название в смисъл - езичници, нехристияни. Затова и ромеите не се наричат гърци. Но пък съвремените гърци си примират да се отъждествят с македонците и ромеите... които техните деди са недолюбвали и наричали варвари.

Също така съм съгласен с Павел (Спароток), че "Византия" е понятие от съвремената историография появило се след като ИРИ престава да съществува в следствие османското нашествие. Не ми е известно да има "български паметници от13 век, където се пише за "византийска страна"." Може би ще ме запознаеш с тях?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808833
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив