Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2017 21:19 - КАСТИНГ. СНИМКА НА ДЕНЯ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 2253 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
От наш папарашки източник изтече снимчица от кастинга за новата версия на "Семейство Адамс". В кадъра е една от кандидатките за ролята на Мортиша Адамс. доста добър типаж.

  
                                            image


Тагове:   Мортиша Адамс,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - рустии...Гина слухти..
28.09.2017 21:34
имаш смъртоносно забит минус, в тила.....
цитирай
2. rustam - Гина е бита карта, Юлка.
28.09.2017 21:38
milady написа:
имаш смъртоносно забит минус, в тила.....

ти ми кажи, какви са впечатленията ти от най-новата версия на танца на "Баба Меца" край тихия бял Дунав?
цитирай
3. katara - аз предлагам с теб, да започнем един Декамерон Блог бг..имам чернови, знаеш..
28.09.2017 21:44
rustam написа:
milady написа:
имаш смъртоносно забит минус, в тила.....

ти ми кажи, какви са впечатленията ти от най-новата версия на танца на "Баба Меца" край тихия бял Дунав?


имам и изненада, селфи с Гризли/веске,не е немска думата..
утре ще я постна, за Фен Клуба на Въскъ..
цитирай
4. rustam - Защо не!
28.09.2017 21:47
katara написа:
rustam написа:
milady написа:
имаш смъртоносно забит минус, в тила.....

ти ми кажи, какви са впечатленията ти от най-новата версия на танца на "Баба Меца" край тихия бял Дунав?


имам и изненада, селфи с Гризли/веске,не е немска думата..
утре ще я постна, за Фен Клуба на Въскъ..

Приемам идеята ти!
цитирай
5. katara - О, музо, овладей моя...смяхх блогофф..веселката не е тръгнала все оше натам, откъдето..баба Джулия се връща..усмихната..
29.09.2017 00:15
rustam написа:
milady написа:
имаш смъртоносно забит минус, в тила.....

ти ми кажи, какви са впечатленията ти от най-новата версия на танца на "Баба Меца" край тихия бял Дунав?


айде да помислим по тази идея, русти, аз имам мн.време,
и щурави идеи..винаги..
Времето работи за мен, и Кармата ми е изплатена:)))
пиши на лс..
цитирай
6. nalia - Голям танц ще е, Русти, цигуларят със синджир и халка на носа, а Баба Меца - с цигулката!
29.09.2017 08:29
Или Весето свиреше на акордеон?
цитирай
7. theeconomist - Малиии страх!
30.09.2017 08:37
От къде извади тази Сикстинска мЪдона?
цитирай
8. rustam - Наталия,
30.09.2017 20:17
nalia написа:
Или Весето свиреше на акордеон?

не го мисля цигуларя, по-скоро ми е жал за фотографа. Разказва му се играта да документира вс действие на Весето!
цитирай
9. rustam - Доста добър типаж, Панчо!
30.09.2017 20:18
theeconomist написа:
От къде извади тази Сикстинска мЪдона?

цитирай
10. mar866 - ...
15.10.2017 15:51
хахахахаха стрина нещо много се сдрусАла?:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821449
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив