Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2018 18:22 - КРАТКА ПРОГРАМА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 3549 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 24.02.2018 09:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  Неотложни и важни задачи ангажираха времето ми последните две седмици, но вече се връщам на "тепиха". Ето какво предвижда Програмата ми в близките дни:

- Никаква толерантност към блоговите глупчовци и активно разобличаване на блоговите терористи и тролове, персонифицирани(Пискова, запомни най-накрая, че се пише персонифициране, а не олицетворяване) на първо място от Великия Алхимик и Чичо Пепи "Мазния".

- Възобновяване на рубриката "Дайджест на блоговата глупост" и позабравената "Люто чушле" на моя приятел Пантич.


Въобще, блогови терористи и тъпчовци, очаквайте яко намазване на дупарите с люта чушка!



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Тури им го целия,
23.02.2018 18:51
барабар с макарите!
цитирай
2. saankii - :))))
23.02.2018 19:12
къде се губиш,Френд!
тъпо е без теб..
мятай ги..
тук съм,Джули
цитирай
3. missana - Поздравление за хрумването с лютата чушка -
23.02.2018 20:13
ще е особено ефикасно. Ще излитат като реактивни самолети и дай боже после да кацнат на неблогова писта!
цитирай
4. rustam - Само стой и гледай как се прави.
23.02.2018 20:29
apostapostoloff написа:
барабар с макарите!

цитирай
5. rustam - Джули!
23.02.2018 20:30
saankii написа:
къде се губиш,Френд!
тъпо е без теб..
мятай ги..
тук съм,Джули

благодаря за добрата дума!
цитирай
6. rustam - missana, благодаря,
23.02.2018 20:32
missana написа:
ще е особено ефикасно. Ще излитат като реактивни самолети и дай боже после да кацнат на неблогова писта!


ти си истински ценител на ефектния майтап и сарказъм.
цитирай
7. apostapostoloff - Да се разберем обаче!
24.02.2018 05:44
Без неокомунизъм и русофилистични проповеди. Курсът е ясен и окончателен:

ВИНАГИ С ЕВРОПА, НИКОГА ПОВЕЧЕ С РУСИЯ!
цитирай
8. kuschel - Шарли, що не ми го лапнеш, м?
24.02.2018 08:04
Шарли, що не ми го лапнеш, м?
цитирай
9. apostapostoloff - Русофилистикът е тежко болен човек и
24.02.2018 08:36
в конкретния случай това веднага стана ясно на всички.

Казано е: за лудото не питай, то само се обажда. Точно така стоят нещата с нашия Кухель- той веднага изрева, като съзря моето предупреждение. Предупреждение на човек с прогресивно мислене.

Вие, безнадеждно изостаналите реакционери и русофилистици трябва да се лекувате. С ежедневни клизми и студени компреси.

Оставихме ви на доизживяване, но трябва да се лекувате, за да не пречите на всеобщия възход и прогрес.
цитирай
10. leonleonovpomm2 - Рустаме, ти си кретен.
24.02.2018 08:54
Рустаме, ти си кретен.
цитирай
11. troina - doppelganger leone :))
24.02.2018 10:54

и аз мисля, че ти си нетърпимо досаден инфантил/опс казах го
но,ти пак се скри удобно под полата на Булката,и педерацията..
защо не коментираш при мен..
нали си мн.образован, всепризнат, Ерудит в блоговата Йерархия
така и баба ми знае...
моля, имам нарочен Постинг по твоите сложни премъдрости..
аз,Юлия
цитирай
12. planinitenabulgaria - Изразявам критика към тези, които не разбирата Рустама -
24.02.2018 12:25
причната е, че той е толкова над тях, че те не могат да го обхванат. Да му дадат приз от Центъра като най-велиск блогър от основаването на Благ. бг до сега оценка за величавата му нетова дейност.
Дерзайте, Рустам, я тоже с Вами!
Профессор костЯ
http://planinitenabulgaria.blog/zabavlenie/2018/02/15/prisydena-be-nai-prestijnata-nagrada-na-centyra.1593777
цитирай
13. panti4 - Привет Рустамич!
26.02.2018 11:49
Много рядко влизам в блога и за близо две години крещящо отсъствие от моя страна съм загубил представа за настоящите герои. Куш с когото си общуваме на едно друго място настоява да се завърна но както казват братушките поживьом увидим. Апостолов и Гетманс успешно продължават ролята си на клоуни. Сетих се блога покрай нашумялата Гинка от Пазарджик която предизвика у мен алюзия с нашата стара познайница Гинка ама от Ловеч :D
Относно leonleonovpomm съм силно и неприятно изненадан. Въпросният гравитираше около мен и оказваше подкрепа в епичните ни битки със стари герои като Тутю, Савата, Пискова и т.н. Тогава го помислих за пич, на явно съм се заблудил. Виждам, че е влязъл в главната блогова роля на ГЛУПАК или поне така се държи.

П.П Радвам се за идеята ти да възродиш моята рубрика "Люто чушле". Дръж фронта и дерзай! Пак ще наминавам чат пат. :)
цитирай
14. mar866 - ...
02.03.2018 18:55
и да не забравиш Гинките, иначе няма да влизам:))
цитирай
15. zryncho - Паляк
17.03.2018 14:33
Чичка, започни със себеси, ти си най големия глупендер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3805330
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив