Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2018 20:37 - МОМА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 672 Коментари: 2 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Една неотменна  древна традиция повелява мъжете да искат ръката на своите избранници. Обикновено се следва този ред-първо съгласието на самата девойка, а после на баща й. Е, понякога второто не е задължително.

Обачеееееееееее, Великия Ал и тук смело руши традиции. Не той избирал, а него са го искали. За мъж става въпрос. При това и от чужбина! Също.



image


Печалната и нерадостна съдба на мъжете, дето ги "избират" е обобщена в един чудесен български фразеологизъм..."заврян зет".

Ванка, Ванкаааааа...мъжете не ги искат, бе. Искат ги момите.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Не разбираш ли, че си използван? С ...
23.03.2018 20:56
Не разбираш ли, че си използван?
С жена ми имаме дълъг брак, баща и отдавна го няма! Имаме и две прекрасни деца!
Това е стар обичай, да се иска ръката на мома от бащата! Не ти ли е известно? И той я пита, дали е съгласна, тогава дава съгласие Искането става в нейно присъствие!
Дядо ми също е искал ръката на баба ми от баща и! Първа хубавица на града, отпратила много кандидати Тя!
Но попитал баща й бъдещата ми баба ,иска ли го-дядо ми и при съгласието й, дал и неговото
Така ,че искането на ръка е стар, формален обичай от патриархата!
При твоята жена как стоят нещата? Има ли такива проблеми? Или някакви други След като толкова дълбоко си навлязал в тематиката и аз ставам любопитен относно тебе Всичко наред ли е , че слухтиш?
Знаеш ли, имаш извинение пред мен! За поведението си
Ако държиш , ще ти обясня в какво се състои
И ме разочароваш!
Ти не може да си литератор?! Лъжеш, както и за други неща!
Нямаш качества на такъв! Правописът се учи в началните класове ,за да се фукаш с него като литератор?Ако е така, на нивото на началните класове си!
Французите ,правят толкова грешки при писането, че по твоята логика трябва до един да са неграмотни
Я се стегни!
цитирай
2. rustam - Симеонов,
23.03.2018 21:37
leonleonovpom2 написа:
Не разбираш ли, че си използван?
С жена ми имаме дълъг брак, баща и отдавна го няма! Имаме и две прекрасни деца!
Това е стар обичай, да се иска ръката на мома от бащата! Не ти ли е известно? И той я пита, дали е съгласна, тогава дава съгласие Искането става в нейно присъствие!
Дядо ми също е искал ръката на баба ми от баща и! Първа хубавица на града, отпратила много кандидати Тя!
Но попитал баща й бъдещата ми баба ,иска ли го-дядо ми и при съгласието й, дал и неговото
Така ,че искането на ръка е стар, формален обичай от патриархата!
При твоята жена как стоят нещата? Има ли такива проблеми? Или някакви други След като толкова дълбоко си навлязал в тематиката и аз ставам любопитен относно тебе Всичко наред ли е , че слухтиш?
Знаеш ли, имаш извинение пред мен! За поведението си
Ако държиш , ще ти обясня в какво се състои
И ме разочароваш!
Ти не може да си литератор?! Лъжеш, както и за други неща!
Нямаш качества на такъв! Правописът се учи в началните класове ,за да се фукаш с него като литератор?Ако е така, на нивото на началните класове си!
Французите ,правят толкова грешки при писането, че по твоята логика трябва до един да са неграмотни
Я се стегни!


не ми се обяснявай като пред тъщата си. Стягай сe, защото съм ти подготвил изненада за гнусотиите, които си писал, че съм разследван за педофилия. Ще ти скъсам задника, ако трябва на трета инстанция, но ще си платиш, така че свят ще ти се завие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808582
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив