Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2018 12:53 - СНИМКА НА ДЕНЯ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 3837 Коментари: 12 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
             




                             

                       image


                   Запазен спартански щит от  5 в. пр. Христа. Тежи около 14 кг.


Тагове:   Леонид,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - Хубав е. :)
22.12.2018 13:34
Хубав е. :)
цитирай
2. rustam - Да. И тежък.
22.12.2018 14:09
valdor1355 написа:
Хубав е. :)

не е за цефули.
цитирай
3. apostapostoloff - Ако Цефулят вдигне този щит,
22.12.2018 15:38
май веднага ще напълни гащите.

И другият драскач- Чукчата, е гърчав като него, ама все още на жени налита. И по този начин става за смях.
цитирай
4. getmans1 - Рустамич, на теб ще ти оди дори и за ...
22.12.2018 17:16
Рустамич, на теб ще ти оди дори и за копаня ... да си лочиш от него сладко и шумно както сам си можеш ...
цитирай
5. planinitenabulgaria - Да знаете, ако Ви критикува некой, това е щото Радостина е навита на Вас,
23.12.2018 04:56
а не тех! Дадох Ви срок 28 дни да се оправите с нея, а в работното Ви досие няма нищо вписано от наблюдаващия Ви оперативен работник. Под мониторинг сте /двамата!/ вече шести ден, фатален е осмият.
цитирай
6. radostinalassa - Изтривай ги тия джендъри...
23.12.2018 09:21
защото могат да ти налетят. Ако не реално, то във фантазиите си. Много простотия има на тоя свят са казали дедите им селендури.
цитирай
7. radostinalassa - Ако ме обрисуваш в постинг, ще го преживея
23.12.2018 09:40
Аз съм калена от много неща в живота. Фарисеите ме наричат ме злобна, но аз само си връщам на злобата им. Така е написано в Библията, и в Тората. Значи е правилно. За да оцелее човек в някои професии трябва да стане груб, или да се пропие, което не е физиологично.
цитирай
8. rustam - Изтрих 1 джендър
23.12.2018 11:59
radostinalassa написа:
Аз съм калена от много неща в живота. Фарисеите ме наричат ме злобна, но аз само си връщам на злобата им. Така е написано в Библията, и в Тората. Значи е правилно. За да оцелее човек в някои професии трябва да стане груб, или да се пропие, което не е физиологично.

но! Тора и Библия са понятия, които се засичат
цитирай
9. milady - рустаме, я подай една Риъл фотка на батката , напр. от Кенефа на БИЛЛА...
23.12.2018 12:28


Аз на сутринта паля... която кола се падне на чоп (ха ха ха) и до 2-ри заминаваме на прекрасни места със страхотна компания.
Е... От смартфона или единия от показаните в предходния постинг МАС... Който струва над 9 хил. лева - ха ха ха - и винаги е с мен, защото все се налага нещо служебно да барна...
Ще се обаждам от време на време.

Дори си мисля дали да не направя нов постинг, който никога като идея не е правен в многострадалното блог.бг - ха ха ха - но, не, тази идея я оставям за догодина. За Амстердам.

Докукане, изродиииии!
цитирай
10. radostinalassa - Дано ти се счупи смартфона
23.12.2018 12:49
За 9 хиляди щеше да си купиш двуетажна къща в село с по - малко цигани.
цитирай
11. radostinalassa - но! Тора и Библия са понятия, които се засичат
23.12.2018 18:01
Равин Финкел призна , че евреите са заимствали много неща от шумерите. А при шумерите са открити надписи с наши букви. Евреите са преписали много неща от древните народи, взели са историята им и сега ги карат при причастие да пият кръвта на Христос и да ядат плътта му. Това какво е ?
цитирай
12. mar866 - ...
25.12.2018 14:32
Умря Божидар Димитров и започнахте да си копате къде ви падне;)))
това къде го намери?! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821862
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив