Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2019 21:00 - Ванката и Ботев
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 5179 Коментари: 29 Гласове:
5

Последна промяна: 04.06.2019 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ванката Симеонов обича да пише за Ботев. Дори казва, че го "обожествява", макар че това е лексикално безумие. Навярно е искал да каже "обожава".

Всяка година Ванката пуска надъхан постинг за Ботев. Гледа да е 2 дена преди 2 юни, че да е пръв. Макар че неговите постинги са не толкова за Ботев, колкото повод да пише за прядядо си, за дядо си и за родата.

Често постингите на инж.Симеонов са напудрени и нагласени с патриотарски лъжи. Никому ненужни. Като тази за стиховете на Ботев в Сорбоната.


image

Ами, Ванка, няма стихове на Ботев в Сорбоната, няма.

Но защо Ванката толкова се прехласва по личността на поета? И като изоглавен дърдори, че му бил пример в живота. Ами, защото това просто не е вярно. Даже наопаки. Ванката е всичко това, което Ботев не е били не може да бъде 

Ето един цитат:: "...и тогава тъщата със строг глас ми нареди да се прибирам вкъщи. Аз веднага се подчиних, за да не стават скандали". Това е Ванката С. Хайде сега  само за момент да си представим Ботев в същата роля.На него да му нарежда тъщата....ми то просто е кощунство дори да си го помисли човек!

Или пък прословутия случай с тервелския гей, който нападнал Ванката край миризливия селски кенеф да го обарва и целува в устата...., а инж. Симеонов, спокойно и хладнокръвно, се докопва до масата на гея, за да си допива и дояжда. Ни лук ял, ни лук мирисал. Вярно, Ванката са го търсили за зет даже от чужбина, но все пак....Ами, първо с Ботев никой не би си позволил и намек, второ Ботев би му отпрал гьона на мръсника, най-малко,  а не като Симеонов да му клечи като квачка на софрата.

Ванката и Ботев си е една гротеска.




Тагове:   лакърдии,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. level6661 - :-)))) ванката пак ме изпреварил..амии, Отличник!
04.06.2019 21:43
и,мноогоо любим блогов Герой..
а, ти си Хейтър, русти ))
с такива...зомбита, е протипоказно, да си...добър и лепкав
като ти се закачат ,и отърване, немааа...
сещащ се...
аз им раздадох наскоро Епикризите, с най човешки/ а не хейтърски/ хумор
повредата не е в ТВ ,или бЛок бе ке то, а в главите ви, писарушки мои любими
огледайте се...анонимни се..драпате с редовните Ботове..
ее, що е това, бай лексе ? и умен отговор, не очаквам..нейсе..
поздрави..
цитирай
2. rustam - Изтрих
04.06.2019 21:56
един неадекватен и брутален коментар на В.С.
Нищо лично, просто принцип на реципрочност.
цитирай
3. rustam - Е,
04.06.2019 21:58
level6661 написа:
и,мноогоо любим блогов Герой..
а, ти си Хейтър, русти ))
с такива...зомбита, е протипоказно, да си...добър и лепкав
като ти се закачат ,и отърване, немааа...
сещащ се...
аз им раздадох наскоро Епикризите, с най човешки/ а не хейтърски/ хумор
повредата не е в ТВ ,или бЛок бе ке то, а в главите ви, писарушки мои любими
огледайте се...анонимни се..драпате с редовните Ботове..
ее, що е това, бай лексе ? и умен отговор, не очаквам..нейсе..
поздрави..


проблемът на голяма част от "епикризите" е в изключително завишената самооценка. Синдромът "Дон Кихот", само че във вариант жалка гротеска.
цитирай
4. planinitenabulgaria - Очаквам тежката артилерия - Черпонпъцко и Цветанка - да Ви помогнат в писмовния
04.06.2019 22:01
Ви сблъсък с Ванката. Чудя се, защо се спотайват още в никовете си...Време е да изригнат.
Гласувам за постинга Ви, но отбелязвам, че той отново не прави смисъл.
цитирай
5. rustam - товарищ Костя,
04.06.2019 22:09
planinitenabulgaria написа:
Ви сблъсък с Ванката. Чудя се, защо се спотайват още в никовете си...Време е да изригнат.
Гласувам за постинга Ви, но отбелязвам, че той отново не прави смисъл.



кой ти е казал, че задължително написаното тук трябва "да прави смисъл"? Приеми го просто като един каприз.

Рот фронт!
цитирай
6. level6661 - ще позволиш ли, да ги..постна тук..АЗ те поддържам ,защото си рязък и точен Русти, а не защото..Хейт да става
04.06.2019 22:13
ще дам..няколко примера..за реверсия и компенсаторно поведение,
проявени като психични разстройства и девиации в Непозната среда.ок?

ти, Ред си плаха, ненамерила себе си- тук си..смела, разГърдена Вакханка..
Миссти- е умряла от домакинска скука- тук е..фатална дама....
Лексъ- е самотен аутсайдер- тук е хиперконтактен...кавалер...и набеден бард..
вескатъ е изолирана и непризната свръх Амбиция - в Нета, е "доволна" от..всичко..
Гошо има дълбоки комплекси /кой ли няма - тук е ..Супер Гого...
Мерлинко е в тежка Криза на възрастта- тук го играе Големият Чичко и Лолита..
Босса е депресирана стара мома, с фрустрации /нереализиран Женски аспект..
тук е..."могъща" духовна творкиня.../къде ли да сложа ..кавичките )))
наПиссана е Всемогъщ Рицар, нахакан Гуру- един влюбен в Огледалото си..
изтървал и послед. влак пенсионер..
баби Во е Прованс старлетка над 70- тук е Тракийска Огнена...Жрица..със Жезъл))
дядо дабъл Леон - Ерудит ,Първенец в блога = който, 50г е мъж под чехъл,
и така... нататък...

аз съм самотна и капризна хейтърка - тук съм безгрижна,забавна и надменна..
истината- една неспасяема Близначка и вманячена тъпачка )))
цитирай
7. level6661 - :-)))) добре, че е Хумора..
04.06.2019 22:15
за да си кажем..и некои верни неща, освен редовната блоКова боза
приятна вечер, и чудесно лято..на всички..
цитирай
8. rustam - Разбира се, че ще позволя,
04.06.2019 22:20
level6661 написа:
ще дам..няколко примера..за реверсия и компенсаторно поведение,
проявени като психични разстройства и девиации в Непозната среда.ок?

ти, Ред си плаха, ненамерила себе си- тук си..смела, разГърдена Вакханка..
Миссти- е умряла от домакинска скука- тук е..фатална дама....
Лексъ- е самотен аутсайдер- тук е хиперконтактен...кавалер...и набеден бард..
вескатъ е изолирана и непризната свръх Амбиция - в Нета, е "доволна" от..всичко..
Гошо има дълбоки комплекси /кой ли няма - тук е ..Супер Гого...
Мерлинко е в тежка Криза на възрастта- тук го играе Големият Чичко и Лолита..
Босса е депресирана стара мома, с фрустрации /нереализиран Женски аспект..
тук е..."могъща" духовна творкиня.../къде ли да сложа ..кавичките )))
наПиссана е Всемогъщ Рицар, нахакан Гуру- един влюбен в Огледалото си..
изтървал и послед. влак пенсионер..
баби Во е Прованс старлетка над 70- тук е Тракийска Огнена...Жрица..със Жезъл))
дядо дабъл Леон - Ерудит ,Първенец в блога = който, 50г е мъж под чехъл,
и така... нататък...

аз съм самотна и капризна хейтърка - тук съм безгрижна,забавна и надменна..
истината- една неспасяема Близначка и вманячена тъпачка )))


макар че личната ми оценка за споменатите блогъри да не се съвпада с твоята на 100%. Но за Лекса и Веселата Мецанка съм единодушен с теб!
цитирай
9. radostinalassa - Кой мисли, че компа не е измислен от българин?
04.06.2019 22:28
Лайфчо ? Това е доста тъпо. След Атанасов и русите измислят комп с големина на няколко стаи. Да не би Цветанка да е дъртата мумия от снимката на Кокито 38? Да, тя все още мърда и е на ментално ниво наравно с Кокито 38. Под това се подписвам. Плагиатът си е плагиат, нищо ново не може да му роди главата. Стои и дебне, за да повтори чужда тема наоборот. И то на русский язык. Хората станаха много порочни. Намалява умствения им капацитет. Гъбите Ликогала им изяждат мозъка. Те имат хитин, който не можем да унищожим без някои средства.
цитирай
10. rustam - Аз мисля.
04.06.2019 22:38
radostinalassa написа:
Лайфчо ? Това е доста тъпо. След Атанасов и русите измислят комп с големина на няколко стаи. Да не би Цветанка да е дъртата мумия от снимката на Кокито 38? Да, тя все още мърда и е на ментално ниво наравно с Кокито 38. Под това се подписвам. Плагиатът си е плагиат, нищо ново не може да му роди главата. Стои и дебне, за да повтори чужда тема наоборот. И то на русский язык. Хората станаха много порочни. Намалява умствения им капацитет. Гъбите Ликогала им изяждат мозъка. Те имат хитин, който не можем да унищожим без някои средства.


Първо: Джон Атанасов не е българин. Българин е дядо му, който емигрира в Америка. Второ: следвайки логиката, която изкарва Атанасов българин, то в САЩ няма да останат американци. Това е млада нация и всички имат корени някъде. По същата логика президентът Кенеди е ирландец, Тесла е хърватин и т.н. Глупости
цитирай
11. goro6 - И Сатаната мисли логично
05.06.2019 09:36
Джон Атанасов е българин, защото баща му е българин, а баща му е българин по простата причина, че неговия баща е българин. Тук няма място за логика. В действие е закона на традицията, родовия закон. При евреите този закон е в обратен ред - каквато е майка ти, такъв си и ти. Едни тарикати са внушили на света догмата, че "всеки е такъв, какъвто мисли, че е". Това е закона на лудите. Логичното е най несигурното нещо на този свят, защото колкото хора, толкова и логики и затова всеки се мисли за прав. Факта, че създателя на компютъра е Българин, не е пречка да го възприемаме и като "американец". Едното е произход, другото гражданство.

цитирай
12. haterka - Невероятно забавни са две неща. ...
05.06.2019 10:57
Невероятно забавни са две неща.Винаги когато срещу Ванката излезе такъв постинг, провокиращо- подигравателен, той светкавично реагира.Не схваща, че го базикат, а пощръклява.И почва да фърга къчове.Вместо да реагира като мъж, с гордо и презрително мълчание, той истеризира.
А още по забавен е инфантилният начин, по който го прави.Изфърга постинг,в който се изкарва жертва , и чака клакьорите да дойдат да го утешават.Дали пише верни неща или глупости в постовете си, не ме вълнува, смешно ми е как се държи точно като седемгодишния Иванчо ,който реве, че са му взели камиончето.
И чака да дойдат приятелите, с които редовно си гласуват по блоговете.
цитирай
13. haterka - Фрау Юлия, психопортретът ви на ...
05.06.2019 11:01
Фрау Юлия, психопортретът ви на някои блогове звезди еизумително точен, но защо го изтрихте от един ваш постинг?
цитирай
14. apostapostoloff - Нека да се намеся и аз-
05.06.2019 11:22
като потърпевш. За Ботев въпросът е изчерпан- никой никъде по света не е чувал за него и това е лично проверено от мен- пътешественик и литератор, обиколил целия свят. За българската митомания искам да кажа нещичко...

На Жан- Жак Русо принадлежат думите:“Народ, който няма велики личности, си ги измисля.“ Та така и с нас, българите...

И така, Джон Атанасов НЕ Е изобретил компютъра. Той е бил среден техник с ограничени възможности. С още един неодучен АМЕРИКАНЕЦ са успели да направят СМЕТАЧНА МАШИНА с големината на гардероб. И толкоз. Партенката, че е изобретил компа, принадлежи на Сендов, поощряван и насърчаван от комунистическата камарила.

Авторстовото на компа се преписва на много други хора, но между тях българи няма. В цивилизования свят е прието да се смята, че изобретател на компа е проф. Килбърн от Манчестерския университет. Той ПРЪВ е ПАТЕНТОВАЛ една своя “рожба“, наречена от него БЕЙБИ. Това бил истински компютър С ПАМЕТ и точно това го отличава от всички други изобретения, създадни дотогава.

Крайно време да спрете да се излагате с тия идиотски лакърдии, защото целият свят вече разбра, че българите са простаците на Вселената.
цитирай
15. rustam - Значи, така:
05.06.2019 11:36
goro6 написа:
Джон Атанасов е българин, защото баща му е българин, а баща му е българин по простата причина, че неговия баща е българин. Тук няма място за логика. В действие е закона на традицията, родовия закон. При евреите този закон е в обратен ред - каквато е майка ти, такъв си и ти. Едни тарикати са внушили на света догмата, че "всеки е такъв, какъвто мисли, че е". Това е закона на лудите. Логичното е най несигурното нещо на този свят, защото колкото хора, толкова и логики и затова всеки се мисли за прав. Факта, че създателя на компютъра е Българин, не е пречка да го възприемаме и като "американец". Едното е произход, другото гражданство.


разбирам от написаното, че ти лично определяш "къде има място за логика и къде не". Логиката присъства във Вселената като част от Божия закон. Прав си, че всеки луд се стреми да наложи собствена "логика". За пример можем да вземем твоите съждения, които, ако следваме, ще ни отведат до корените на някой тракиец и тогава ,по силата на тази логика, ще обявим всички за тракийци.

Иди и отиди в някое помашко село и ,ако щеш, по цял ден им обяснявай, че са българи по произход. Като не те разберат, кажи им, че мислят по закона на лудите. И ще получиш ....просветление.
цитирай
16. rustam - Така е.
05.06.2019 11:40
анонимен написа:
Невероятно забавни са две неща.Винаги когато срещу Ванката излезе такъв постинг, провокиращо- подигравателен, той светкавично реагира.Не схваща, че го базикат, а пощръклява.И почва да фърга къчове.Вместо да реагира като мъж, с гордо и презрително мълчание, той истеризира.
А още по забавен е инфантилният начин, по който го прави.Изфърга постинг,в който се изкарва жертва , и чака клакьорите да дойдат да го утешават.Дали пише верни неща или глупости в постовете си, не ме вълнува, смешно ми е как се държи точно като седемгодишния Иванчо ,който реве, че са му взели камиончето.
И чака да дойдат приятелите, с които редовно си гласуват по блоговете.


освен това, най-извратената ирония е във факта, че в стремежа си да се прави на интересен, сам разправя унизителни простотии за себе си. като историята с тервелския гей, за когото писал оплакване на директора си в Бургас. Може да си представим началото на въпросното оплакване така: "Др.Директор по време на командировката ми бях възпрепятстван от един местен п.....ст, който искаше насила да ме....."
цитирай
17. radostinalassa - 10. rustam
05.06.2019 14:02
Предполагам, че Джон е изобретил компа с мозъка си. А този мозък ест. не е на негър, латинос, индианец и пр метиси. Или с какво го е изобретил? С парите на янките ? Това никак не е достатъчно, както виждаме в последно време на практика. Ти сам пишеш , че Тесла е хърватин. Тази тема за изобретенията е доста сложна.
цитирай
18. pantaleev - Привет Рустамич
05.06.2019 14:42
Губиш се нещо и шундьовци като Ванката си мислят, че им се е разминало. Лично аз не се занимавам с този понеже на умрял пес нож да се вади е тъпо. Пък и не се защитава сам като мъж, а търси помощ от този и онзи.
Много хора се самозабравиха обаче и трябва да бъдат поставени на място.
цитирай
19. pompadurkreten - Има или няма стихове на Ботев в Сорбоната – вярно, че има такъв мит, но без доказателства
05.06.2019 14:50
"Въпросните велики стихове на Ботев са гравирани на третата или четвъртата колона в редицата на “Великите поети на Европа” .
Намира се във фоайето на Сорбоната вляво от “Раковината” – голямото стълбище към аулата.
Надписът е върху черен гранит със златни букви и не е преведен.
За да може да се чете от французите е на латиница
Това твърдение не може да се докаже, защото към момента надписът е изчезнал и няма снимка!
цитирай
20. rustam - Привет, приятелю!
05.06.2019 15:25
pantaleev написа:
Губиш се нещо и шундьовци като Ванката си мислят, че им се е разминало. Лично аз не се занимавам с този понеже на умрял пес нож да се вади е тъпо. Пък и не се защитава сам като мъж, а търси помощ от този и онзи.
Много хора се самозабравиха обаче и трябва да бъдат поставени на място.
както винаги точен коментар! В десетката!
цитирай
21. rustam - Надписът не е "изчезнал",
05.06.2019 15:26
pompadurkreten написа:
"Въпросните велики стихове на Ботев са гравирани на третата или четвъртата колона в редицата на “Великите поети на Европа” .
Намира се във фоайето на Сорбоната вляво от “Раковината” – голямото стълбище към аулата.
Надписът е върху черен гранит със златни букви и не е преведен.
За да може да се чете от французите е на латиница
Това твърдение не може да се докаже, защото към момента надписът е изчезнал и няма снимка!

защото никога не е бил. Това е фейк. Първият, който в началото на 50-те се запознава и превежда стиховете на Ботев е Пол Елюар. Не се е получило нещо впечатляващо.
цитирай
22. rustam - Не пиша, че Тесла е хърватин,
05.06.2019 15:27
radostinalassa написа:
Предполагам, че Джон е изобретил компа с мозъка си. А този мозък ест. не е на негър, латинос, индианец и пр метиси. Или с какво го е изобретил? С парите на янките ? Това никак не е достатъчно, както виждаме в последно време на практика. Ти сам пишеш , че Тесла е хърватин. Тази тема за изобретенията е доста сложна.

а задавам риторичен въпрос. Смисълът му е в това, че ако приемем Атанасов за българин, по същата логика няма да остане нито един американец.
цитирай
23. radostinalassa - А как е у нас
05.06.2019 15:40
Има етнически българи, помаците са етнически българи, а циганите имат българско гражданство. В США има много не етноси, а придошли от разни етноси. Те са специален случай. Аз говоря за българския мозък и езикът, на който мисли той. Езикът пречи на белите умни янки да творят.
цитирай
24. pompadurkreten - и аз това казвам, че е мит. има превод на Ботев от Елюар.
05.06.2019 16:01
Завинаги за Европа и Света остава
паметникът на българо-френското културно
общуване – славната реалност на книгата с
адаптация-превод на стихове на Ботев от най-
признатия поет на Франция за XX-ти век, Пол
Елюар:

Voici que le soir tombe et qu’apparait la lune,
Le ciel va se remplir d’étoiles, goutte à goutte.
La forêt bruit, le vent imperceptible souffle.
Tout le Balkan chante le chant des haïdouks.
цитирай
25. tera - Г-н Симеонов е изключително докачлива личност
05.06.2019 16:30
В един коментар в неговия блог бях отбелязала, че Екатерина Велика няма как да не говори перфектно немски, понеже е германка и той изригна в гняв! Посвети ми оплювателски пост, куп обидни епитети и прочее инфантилизми. Съчинението му за Ботев е на ниво квартална прогимназия, не виждам защо изобщо се вдига шум около него.

цитирай
26. rustam - Много добре помня тази случка,
05.06.2019 17:14
tera написа:
В един коментар в неговия блог бях отбелязала, че Екатерина Велика няма как да не говори перфектно немски, понеже е германка и той изригна в гняв! Посвети ми оплювателски пост, куп обидни епитети и прочее инфантилизми. Съчинението му за Ботев е на ниво квартална прогимназия, не виждам защо изобщо се вдига шум около него.



защото и аз взех отношение към реакцията му спрямо теб. Оттогава инж.Симеонов се превърна в един вид интересен персонаж за мен и започнах да следя проявите на неговия аналитичен и светъл ум.
цитирай
27. radostinalassa - Не сте прави май
05.06.2019 19:29
Преди много много време и аз се учудих на негов коментар. Но после той оповести, че някой е направил дубъл на блога му и коментира от негово име. При мен е същото. Някакъв хаховец пуска мой ник без една буква С и обижда напр. Юлия. Мене тя не може да ме ядоса, защото не пия кафе и кола.
цитирай
28. elcho - Лайфчо ? Това е доста тъпо. След А...
11.06.2019 13:08
rustam написа:
radostinalassa написа:
Лайфчо ? Това е доста тъпо. След Атанасов и русите измислят комп с големина на няколко стаи. Да не би Цветанка да е дъртата мумия от снимката на Кокито 38? Да, тя все още мърда и е на ментално ниво наравно с Кокито 38. Под това се подписвам. Плагиатът си е плагиат, нищо ново не може да му роди главата. Стои и дебне, за да повтори чужда тема наоборот. И то на русский язык. Хората станаха много порочни. Намалява умствения им капацитет. Гъбите Ликогала им изяждат мозъка. Те имат хитин, който не можем да унищожим без някои средства.


Първо: Джон Атанасов не е българин. Българин е дядо му, който емигрира в Америка. Второ: следвайки логиката, която изкарва Атанасов българин, то в САЩ няма да останат американци. Това е млада нация и всички имат корени някъде. По същата логика президентът Кенеди е ирландец, Тесла е хърватин и т.н. Глупости

Не са глупости. Спермата е важна. Кръвта !!! И ако един Българин наебе една Виетнамка и тя роди, то тя ще роди Българин. Както е казал Народът : кръвта вода не става....
цитирай
29. elcho - Ето това се намира в Сорбоната:
11.06.2019 13:14
Настане вечер – месец изгрее,
звезди обсипят сводът небесен;
гора зашуми, вятър повее, –
Балканът пее хайдушка песен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808819
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив