Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 00:59 - ПОЗОРНО
Автор: rustam Категория: История   
Прочетен: 33569 Коментари: 75 Гласове:
-73

Последна промяна: 10.03.2011 01:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Днеска гледах по новините как комунистът Андрей Пантев, който между другото се титулова и професор по история, от трибуната на Народното събрание се изцепи, че нямало турски геноцид спрямо българите. Че твърденията за него  били политическа игра.
  На този безродник, какво друго да му се каже, освен това - В Университета преди тебе,подлого е имало и други, които наистина са били достойни за длъжността български професор. Като проф. Милетич -авторът на документалното изследване "Разорението на тракийските българи" - потресаваща книга за геноцида и гаврата с българите от Одринско и Странджанско.
  Оттам е тази снимка, лично направена от професора, на останките на две пеленачета посечени от турските башибозуци.
image               А тук поставям и един клип с документални кадри от пленени башибозуци от тракийското опълчение след победата при Люлебургас. В пояса на тоя изрод са намерени 2 отрязани женски уши със златни обици. Гледайте.
                   

                    

                                           
                                  






Тагове:   геноцид,


Гласувай:
406



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magicktarot - Имало е и продължава да има кланета и
10.03.2011 09:05
ужасии. Човешката природа си е такава... И аз не разбирам защо е необходимо да се играе на тука има-тука нема, когато става дума за клане и геноцид! Почват да вадят от девет кладенци вода що значело геноцид и дъра-бъра! Ми тогава да го нарекат масово клане - пак е достатъчно. Това е един от абсурдите на политиката и управленското лицемерие.
цитирай
2. danielatodorova - Проэ. Пантев не е казал, че не е имало ...
10.03.2011 10:03
Проэ. Пантев не е казал, че не е имало геноцид. Просто зададе един много смислен и важен въпрос - защото никой от доказаните и признати държавници на България за над 130 г. не е поискал подобно нещо от парламента... На всички ни е ясно, каква е била политиката на Османската империя спрямо българския народ. С лека ръка и прекалено емоционално се интерпретират фактите от вчерашните дебати. Осмен да се гледа и чува, трябва да се вижда, слуша и мисли, струва ми се.
цитирай
3. panti4 - Не съм го слушал
10.03.2011 10:26
Но какво искаш от комуняги. Отричат всичко и се правят на най-велики. Доста дална паплач са и явните и скритите комунисти.
цитирай
4. demonwind - Каквото и да каже Пантев
10.03.2011 11:12
(преди него беше и Петър Стоянов с "османското присъствие"), истината е тъжна и горчива и лъсна като гербова марка в седалището на целия ЕС - а именно ТУРСКИЯ КЕНЕФ. Художникът Давид Черни явно е бил доста навътре с нещата, знаейки с чий мандат и под чий диктат се управлява България по това време, но пък баш европейците явно бяха по в час от него, защото след протеста ни срещу кенефа направо ни покриха с погребален покров. Когато го видях, нещо в мен сякаш каза, че България вече е просто географско понятие. И тия там, дето си чешат езиците с абсурдни и срамни тези, да осъзнаят най-накрая, че на циганите (които ще останат на това географско място като пълни владетели съвсем скоро) хич не им и дреме имало ли е или е нямало това-онова в историята. А пред циганския геноцид турския си е като детска игра...
цитирай
5. alexs - Позорно
10.03.2011 11:34
за Андерей Пантев! И за други историци Фактите са Факти
цитирай
6. tit - Звярът имал човешко лице?
10.03.2011 11:50
Звярът винаги се вселява в хората, Рустам!:))
Когато паднат задръжките, когато няма страх от възмездие, когато печели по-силния и по-хитрия!

Когато няма вяра...
цитирай
7. blagovestie - Аз вече от това място
10.03.2011 12:39
(трибуната на Народното събрание) предимно нагли лъжи бих слушала, ако изобщо ги слушах, де.

Потресаващо и още как!
цитирай
8. panazea - Няма ли да се свършат тези безродници и отцеругатели .
10.03.2011 12:47
И мен ме подразни тази КРЕАТУРА . Егати професора . Сега знам , защо не учих история . Каква история щеше да ми преподава подобен тепаймайковец ?
А бе , нямам думи !
Долу. Да свалим такива плазмодии и мижитурки. Вън от Народното събрание !
цитирай
9. анонимен - Пантев?
10.03.2011 13:24
От еден дол дренки с Райчев, който миналата година нарече Апостола "младеж с девиантно поведение" (по памет) и заради историята с откраднатия от вуйчо му кон го сравни със съвременните автокрадци. Позор....абсолютен позор!
цитирай
10. lidislidis - Повече от позорно е! А отстрани е жалко за гаврата с исторически факти
10.03.2011 13:30
Гаврата и с народната памет и със сегашните българи, които са образец на това управление и негов продукт.Защо сам се турчееш българино? Май съвсем естествено може да прозвучи от трибуната на Народното събрание след време, че не е имало изобщо България, а все си е било турско! Срам и позор не само за този професор, ами и за така наречените българи, негови избиратели! Не познавам професора и тези, които го подкрепят, не ми трябва и да го познавам, но от няколко години като следя тук , там българското поведение по форуми и тук в блога дори, ми се струва, че сами си се потурчвате! Това е жалко и абсурдно за други страни! Криворазбраната Демокрация и разбойниците от управлението на страната ни ще потурчат и унищожат България.Това изопачаване на историята по комунистически вече 60 години няма ли да спре? Този не е никакъв професор, щом отрича световните докоментирани отзиви за жестокостите на периода , когато България е под турско РОБСТВО! Да не забравяме това и да не се правим заради изгоди от власт да отричаме и изопачаваме световно известни факти!!!
Не прави чест да се турчеете българи!
Поздрави за постинга!
цитирай
11. gita969 - И аз бях възмутена вчера като чух
10.03.2011 13:33
вчера тези изказвания.Това е още един пример,че историята слуьи на политиците, а не на обективното минало. Интересно какво ще направи Герб с новините на турски език. Срока поставен от Атака вече изтича. Сигурно те ще викнат някой европейски професор по съвременна интеграция.
цитирай
12. penchoan - Пантев не е първият, нито послед...
10.03.2011 13:33
Пантев не е първият, нито последният "историк" - феодален старец.
Преди няколко години писателката Вера Мутафчиева и директорът на военния исторически музей Йотов искаха да се построи паметник на Сюлейман паша на вр. Шипка.
И какво стана после? И двамата отиоха да дават отчет на Всевишния!
цитирай
13. liliyanaandreeva - Е - и!!!!...Ако признаят геноцида...тогава какво?
10.03.2011 14:20
Ще искате пари? - За парите ли ви е?
ПО-ГОЛЕМИ ПРЕДАТЕЛИ ОТ ТЕЗИ,ДЕТО ИСКАТ ПАРИ ЗА ИЗОСТАВЕНИТЕ ЗЕМИ СЛЕД ГЕНОЦИДА - НЯМА!
Аз съм потомка на изселени от изпепеления град Кукуш през 1912 година! И не искам на Кафандарис парите - ИСКАМ СИ ЗЕМИТЕ!
Това значи ГЕНОЦИД - да ти върнат земите и то с лихвата!
цитирай
14. анонимен - Пантич, това няма нищо общо с комунистите!!!
10.03.2011 14:58
И аз съм комунист, но такива глупости абсолютно не приемам. Има турколюбци от всички цветове, а най-много са в западните страни. Така че, не смесвай нещата. Някои хора просто си умират да се изкарат много оригинални.
цитирай
15. demonwind - 13. liliyanaandreeva
10.03.2011 15:10
За земите вече е късно - там сами сме се нахендрили от умни политически глави. Парите не са решение, наистина, но поне ще допринесат (при правилното им разходване) за оправяне на сегашните ни зами, които сме на път да предадем в ръцете на българите трето качество...
Иначе хич не е лоша идеята да си върнем земите с лихвата - това значи да излезем отново на три морета. Само дето трябва да викаме "братята" китайци да помагат, че съвсем малко останахме ;)))
цитирай
16. demonwind - 14. kushel
10.03.2011 15:16
Не бъркай западните мързеливци с туркофилите - западняците от много акъл сами си натресоха резания отзад (хеле пък франсетата и ингилизите), а сега е късно да го извадят - призракът на Ефрейтора тегне като Дамоклиев мач над кухите им глави. Иначе всички на младини бяхме комунисти, докато не разбрахме, че комунизмът не е тогава, когато на Вуте S-класата застане до S-класата на другаря Станишев (говоря примерно), а тогава, когато другаря Станишев събуе скъсаните си вмирисани цървули и ги сложи до тези на Вуте...
цитирай
17. elinora - И аз като Кушел мисля,
10.03.2011 15:27
че в случая става дума за някакво нескопосано оригиналничене от страна на Професор Пантев! :(
Недопустимо е и е обидно да се говори така...
пп иначе безумно харесвам г-н Пантев
цитирай
18. apostapostoloff - Никога не е късно за лустрация!
10.03.2011 15:56
Тази измет няма място нито в Университета, нито в Народното събрание! Нужна е лустрация. Пропуснахме да го сторим и ето ви резултатите!

Но за целта "Атака" трябва да вземе властта. Редно е винаги да се ориентираме по Фрнация, която през вековете е била ориентир за свободолюбивите и родолюбиви хора. А там нещата вече са повече от ясни. Свърши се с либералното хълцукане и "хуманното" отношение към разни навлеци, натрапници и придошли от цял свят нехранимайковци!
цитирай
19. savetheday - х
10.03.2011 16:06
Господине , Вие официално спадате към групата "българин - родолюбец".
Както всеки българин Вие само и единствено вярвате в това , което Ви изнася , а господин Пантев си точно проф. по История , а Вашата публикация ме накара да се замисля , дали Вашето поводение не позорното в цялата ситуация ?
цитирай
20. solinvictus - пантеф е слетовник на световния ...
10.03.2011 16:23
пантеф е слетовник на световния пролетариат, който води борбата на народите за справедливост и социално равенство.Те са ничий ,нямат Родина,нямат род-безродници са!
цитирай
21. mafani - Оставете ни нас...
10.03.2011 16:28
Какво ще знаят и как ще четат историята децата ни след 50 години?
цитирай
22. vmir - Не ми е никак приятен Пантев и съм писал постинг за тарикатските му ораторски похвати, но в случая е прав.
10.03.2011 16:41
Геноцидът е организирано изтребление, а башибозукът е изрод, който граби за своя сметка. Не можеш да решиш проблем, без да си прецизен в смисъла на използваните понятия. Наслушал съм се на хора, които крещят, че срещу личността им се извършва геноцид. Не може така да спорим, без да знаем смисъла на понятията.

цитирай
23. анонимен - Виктус,
10.03.2011 16:48
а какви са демократите и глобалистите. Пълни идиоти. Комунистите поне осигураваха на хо
рата работа и жизнен минимум а демократите ще ни довършат.
Ето затова най ги мразя седесарите. За гьонсуратлъка им. Когато Бай Тошо беше награбил гаджалите и почти ги измете за Турция, синките реваха като вдовици за хуй. Кой е автора на ефимизма "османско присъствие", М? Така че, братя седесари, сядайте си на гузните, лицемерни задници и хич да не ви чувам!

П.с. Ще допълня само, че благодарение на вашата пазарна икономика, скоро ще ми ядете дядовия. Да живее КОМУНИЗМА- ЕДИНСТВЕНОТО СПАСНИЕ ЗА СВЕТА !!! :)
цитирай
24. lidislidis - Интересно ми е
10.03.2011 16:54
solinvictus написа:
пантеф е слетовник на световния пролетариат, който води борбата на народите за справедливост и социално равенство.Те са ничий ,нямат Родина,нямат род-безродници са!


Да чуя и видя тези където се изхврлят за "родници" с Родина България и живеещи в нея, с какво са по-различни и защо се вземат на сериозно и се смятат за родолюбци, след като не са направили нищо и не правят за да подкрепят това свое самозвание? Цинично е , някой да се бие в гърдите,че е родолюбец и да живее в тази ситуация , без да му дреме. Да, има Родолюбци, но не и в България,
а във всички страни, които се оправиха и не се оставиха дълбоко под дъното с непокиса си и с водената и сега политика на геноцид, който ще се разглежда след години от нашите наследници, ако ги има. Я, родолюбецо да те питам, горд ли си от условията за живота си, от политиката си, от всичко, което е в контраст със Света?Па тогава се бий в гърдите,че си родолюбец, ще се радвам!
цитирай
25. solinvictus - а какви са демократите и глобали...
10.03.2011 17:16
kushel написа:
а какви са демократите и глобалистите. Пълни идиоти. Комунистите поне осигураваха на хо
рата работа и жизнен минимум а демократите ще ни довършат.
Ето затова най ги мразя седесарите. За гьонсуратлъка им. Когато Бай Тошо беше награбил гаджалите и почти ги измете за Турция, синките реваха като вдовици за хуй. Кой е автора на ефимизма "османско присъствие", М? Така че, братя седесари, сядайте си на гузните, лицемерни задници и хич да не ви чувам!

П.с. Ще допълня само, че благодарение на вашата пазарна икономика, скоро ще ми ядете дядовия. Да живее КОМУНИЗМА- ЕДИНСТВЕНОТО СПАСНИЕ ЗА СВЕТА !!! :)

Кушлел ,единственото Ви спасение е да се товарите на совалките и заминавате на към Марс с еднопосочен билет,"червената"планета там се спасявайте.Яжте си дедовия и ...може и да не ядете хаха
СДС ето си бяха камунисти отсекъде и е нормално да ги мразиш!Те са предатели с партийна книжка!
цитирай
26. solinvictus - пантеф е слетовник на световния ...
10.03.2011 17:20
lidislidis написа:
solinvictus написа:
пантеф е слетовник на световния пролетариат, който води борбата на народите за справедливост и социално равенство.Те са ничий ,нямат Родина,нямат род-безродници са!


Да чуя и видя тези където се изхврлят за "родници" с Родина България и живеещи в нея, с какво са по-различни и защо се вземат на сериозно и се смятат за родолюбци, след като не са направили нищо и не правят за да подкрепят това свое самозвание? Цинично е , някой да се бие в гърдите,че е родолюбец и да живее в тази ситуация , без да му дреме. Да, има Родолюбци, но не и в България,
а във всички страни, които се оправиха и не се оставиха дълбоко под дъното с непокиса си и с водената и сега политика на геноцид, който ще се разглежда след години от нашите наследници, ако ги има. Я, родолюбецо да те питам, горд ли си от условията за живота си, от политиката си, от всичко, което е в контраст със Света?Па тогава се бий в гърдите,че си родолюбец, ще се радвам!


Това само-звание родо-любец съм го придобил от дядо ми.Той не беше камунист.
Никой не бие в гърдите или по задника ,възмущаваме се от низшите духом и родо-отстъпници,служещи на чужди национални доктрини и предатели на българския род!
За тях Левски казва просто :смърт!
цитирай
27. анонимен - Виктус,
10.03.2011 17:41
това не е честно "СДС ето си бяха камунисти отсекъде и е нормално да ги мразиш!Те са предатели с партийна книжка!".
Че ти какъв си бил тогава, м? Страничен наблюдател ли? Я си спомни как викаше "Кой не скача е червен". Помниш ли?
цитирай
28. ejkobeshko - Простете, че се включвам
10.03.2011 17:47
но сигурно ли е че отрязаните уши са били български?
цитирай
29. ejkobeshko - А и да си призная
10.03.2011 17:51
аз уши не видях, видях само една измъчена физиономия на един стар човек, който вероятно за първи път е сниман с камера
цитирай
30. djgator - Браво
10.03.2011 19:14
Напълно съм съгласен с теб, аз също гледах репортажа от парламента и подивях!!! Няколко минути съм псувал като хамалин от нерви!
Мръсен червен боклук, турска подлога.
цитирай
31. анонимен - Гаторе, по-леко, плийз!
10.03.2011 19:48
Да не забравяме, че Бисеров и Данчо-ментата бяха зам. председатели на СДС по времето на Костов. Айде да не сме толкова късопаменти. Ако не беше дошъл толкова не навреме 10-ти ноември, сега в България нямаше да има нито турци нито цигани. Анадънму???
цитирай
32. rustam - Благодаря на всички,
10.03.2011 19:55
които изказаха открито мнението си по темата.
За мен е вън от всяко съмнение автентичността на реалния геноцид, който Турската империя упражняваше спрямо народа ни. Казвам "турска", защото това е родовото понятие в случая."Османска" е само декорация.
Наричам позицията на Пантев позорна, защото неговия случай класифицирам точно така, както хъшът Мравката от "Немили- недраги" се беше произнесъл за един отстъпник: "Продаде рода си за паница влашка мамалига" В неговия случай - продаде съвестта си срещу гарантираната изкусителна депутатска заплата. Съвсем наскоро самият той, по една от националните телевизии, си го призна - в смисъл, че въпросната заплата е атрактивен бонус в пенсионерската му "кошница"
Гордея се, че съм жител на Бургас, където Общинският съвет гласува това: 24 април да бъде Ден за преклонение пред турския геноцид спрямо арменския нарид. Въпреки, че валията на Одрин заяви, че прлекъсва отношенията си с българската страна.
цитирай
33. rustam - куш
10.03.2011 19:57
и аз съм левичар по убеждения. Но "болшевишкият интернационализъм" ми идва свръх. А и партията на Пантев и Станишев отдавна няма нищо общо с левите идеи!
цитирай
34. анонимен - И на мен са ми твърде десни. Аз съм ...
10.03.2011 20:03
И на мен са ми твърде десни. Аз съм по-голям идеалист.
цитирай
35. neprosvet - Сигурно се изморихте от коментари, ...
10.03.2011 20:09
Сигурно се изморихте от коментари, но нали искаме да сме добри, да сме позитивни...Не можах да видя точно спора в парламента...
Само си мисля, че нито ние сме ония българи били под османско робство, нито сегашните турци са онези - османци...Какво печелим, ако постоянно се пънем срещу съседа си?
Сегашният ни проблем за разрешаване е тук, сега и е при нас...Ние седим и разсъждаваме умно, не правим нищо, бягаме от ОЧЕВАДНИТЕ проблеми и отиваме в някаква много противоположна посока...и си чешем езиците и се упражняваме в риторика... Де го чукаш де се пука?
цитирай
36. rustam - neprosvet
10.03.2011 20:17
иска ми се да можех да се съглася с теб, но не мога.Точно днешните турски управляващи провъзглясяват възстановяването на бившата империя като своя свещена цел. Факт. Казваш - не си гледала спора в Парламента.
А става дума за изпълнение на договорености - простичко казано за пари, които турция дължи поне като някакво материално възмездие за нещастията и страданията на тракийските българи. Повтарям - за дговорености, които не се изпълняват.
цитирай
37. pisankaa - Знам че не можеш да понесеш достойно да ти напраскам фасона :))))))))
10.03.2011 20:28
Русти, дай го малко по-достойно молим ти се :))))))))))) какви са тез цигански номера дет ги прайш с трафика?
цитирай
38. dolsineq - Разбира се, че е имало български ...
10.03.2011 20:31
Разбира се, че е имало български геноцид. Не стигат ли 30 000 българи - жени , деца и старци преди всичко, изклани след потушавана на Априлското въстание?
цитирай
39. rustam - писанке
10.03.2011 20:37
не подхожда на мазен вчерашен фейк като тебе да прави забележки на стар блогър като мен.
Щом има номер на китайката, ще има и ответни мерки. ЧУ ли?
цитирай
40. rustam - dolsineq
10.03.2011 20:38
За въпросния "професор" явно не е достатъчно.
цитирай
41. solinvictus - И на мен са ми твърде десни. Аз съм ...
10.03.2011 20:59
kushel написа:
И на мен са ми твърде десни. Аз съм по-голям идеалист.


Кушлел ,значи утопист...
Много от тези идеалисти са минали през Белене,за да си оправят идеала!хаха
цитирай
42. rustam - solinvictus
10.03.2011 21:03
много преди Белене, стотици минаха през бесилките в Кавалерийския полк през 1925.
цитирай
43. ejkobeshko - Простете, че се намесвам
10.03.2011 21:18
но аз продължавам да не виждам уши а само една измъчена физиономия на един стар човек. Някой друг вижда ли нещо друго?
цитирай
44. injir - Aз понякога не вярвам на историята. ...
10.03.2011 21:22
Aз понякога не вярвам на историята. Вярвам на литературното произведение и на народната песен, която най-добре е изразила мъката на хората.
цитирай
45. divak - Потомък съм на два изселнически ...
10.03.2011 21:28
Потомък съм на два изселнически рода. Единия от Ново село Одринско, другия от Карачкьой Гюмюрджинско. Истинските българи не са забравили къде са тези места. Дядо ми 4 пъти е градил дом за децата си - 2 пъти там и два пъти тук. Той е единия от огромната верига бежанци, побегнали от нивата, за да избегне, липсващия според някой геноцид.
На него е посветен и стиха ми "Гюмюрджина"
http://divak.blog.bg/izkustvo/2011/02/20/giumiurdina.690379
цитирай
46. rustam - Ежкобежко
10.03.2011 21:29
Мислиш ли, че ако филмът беше пропаганден трик, авторът му нямаше да се досети да курдиса някой млад и озъбен амуджа в кадъра?
Ясно се виждат, че около пленените башибозуци са българи от тракийското опълчение. Обикновени селяни и занаятчии. Според тебе биха ли се хабили тези хора ей така за развлечение да държат в плен някакъв невинен грохнал старец?
цитирай
47. rustam - injir
10.03.2011 21:30
Точно си го казала. В песента не може да има лъжа.
цитирай
48. ejkobeshko - Тогава да разбирам,
10.03.2011 21:32
че не само аз не виждам рязани уши, но и вие, рустам, не виждате такива, а просто стигате до заключението, че рязани уши е имало, иначе е нямало да има толкова много опълченци наоколо, така ли?
цитирай
49. rustam - divak
10.03.2011 21:34
прочетох стихотворението. Споменът за тези страдания ще живее дълго в паметта на нас наследниците на тези прокудени българи.
цитирай
50. rustam - ежкобежко
10.03.2011 21:36
моето заключение е само аргумент в полза ясната и еднозначна информация в самия филм.
цитирай
51. pisankaa - рУСТИ АЗ ПО КИТАЙКИ НЕ СИ ПАДАМ :)...
10.03.2011 21:46
рУСТИ АЗ ПО КИТАЙКИ НЕ СИ ПАДАМ :)))00 А ЗА ПАРАНОИЧЕН МОЗЪК КАТО ТВОЯ СИГУРНО ТИ СЕ ПРИВИЖДАМ С ДРЪПНАТИ ОЧИ
цитирай
52. rustam - номерът на китайката
10.03.2011 21:49
е просто метафора, бяла птицо.
А ти си толкова глуповата и трогателна в примитивизма си, че ми е все едно с какви очи и прочие си.
цитирай
53. pisankaa - АКО И ТИ ВЗЕМЕШ ДА МЕ ХАРЕСВАШ ЩЕ СИ ПОМИСЛЯ ЧЕ СЪМ ИЗПАДНАЛА ОТ АРФГ-ТО
10.03.2011 22:06
rustam написа:
е просто метафора, бяла птицо.
А ти си толкова глуповата и трогателна в примитивизма си, че ми е все едно с какви очи и прочие си.

цитирай
54. rustam - Един фейк
10.03.2011 22:08
без лице никога на може да бъде част от АРФГто
И ти никога не си била в него, че да изпадаш
цитирай
55. pisankaa - ДЯДО РУСТИ ПАРИТЕ НЕ ПРАВЯТ ЧОВЕКА ВЕ
10.03.2011 22:11
rustam написа:
без лице никога на може да бъде част от АРФГто
И ти никога не си била в него, че да изпадаш

ТИ САМО ЗНАЕШ ДА ДЪРЖИШ ЧАШАТА НА КОКТЕЙЛ И ТАКА СИ МИСЛИШ ЧЕ СИ В АРФГ-ТО
цитирай
56. tryn - Аз вярвам!
10.03.2011 22:30
Историята лъже!
Личностите лъжат!
Народът е казал истината в свите безсмъртни песни.
Те не са създадени за пари и слава, а са родени от мъката.
Аз вярвам на народа!

Благодаря ти, Рустам, за песента на безсмъртния Борис Машалов!
Да е светла паметта му!
цитирай
57. lucky5x - Гьонсурата Пантев пак обясни къде зимуват раците!
10.03.2011 23:00
Гьонсурата Пантев пак обясни къде зимуват раците! Или за това що е то Османско присъствие. Този човек отдавна е загърбил всичко друго освен собственото си оцеляване и в името на това е способен да говори е жонглира с понятията както му изнася. Дано Господ му прости това.
цитирай
58. rustam - tryn
10.03.2011 23:11
Аргументите на тези тъжни пазители на народната памет никой учен мозък не би могъл да оспори
цитирай
59. solinvictus - много преди Белене, стотици минаха ...
10.03.2011 23:13
rustam написа:
много преди Белене, стотици минаха през бесилките в Кавалерийския полк през 1925.

Предстаям си какви щяха да бъдат(бесилките) ако бяха победили през 1923 ..."Народния съд " щеше да е като забавачница....
цитирай
60. yuliya2006 - СЛАВА СЕВРЮКОВА - ПРОЗРЕНИЯ ...
10.03.2011 23:13
СЛАВА СЕВРЮКОВА - ПРОЗРЕНИЯ

Национална катастрофа в началото на 21-ви век?!

С Христо Нанев се срещаме в пловдивско кафене. Когато идва време да поговорим за едно от най-страшните предсказания на „леля Слава”, чашата на писателя се обръща и топлото кафе залива покривката на масата: „Явно трябва много да внимавам какво казвам. Слава Севрюкова не обичаше някой да преиначава думите й. Тя знаеше, че че е опасно да се говори за бъдещето, но същевременно беше убедена, че ако българите се осъзнаят, имат шанс да променят предначертаните събития”, казва Христо Нанев, докато вдига полупразната чаша с кафе. Достигаме до най-мъчителната част от разговора ни за пророчествата на Слава Севрюкова – анексирането на български територии от държава, с която граничим на юго-изток. „Едно от най-страшните пророчества на Слава Севрюкова е изречено пред ограничен кръг хора през 80-те години .... то гласи, че ще се направи опит части от Североизточна България и Югоизточна България да бъдат откъснати по мирен път в началото на 21-ви век. „Леля Слава” беше категорична, че тези в Североизточна България няма да успеят, но за онова, което ще се случи в Югоизточна България, казваше буквално следното:„Виждам как без пушка да пукне, по мирен път, ще се отцепят към съседната нам югоизточна съседка”. Слава Севрюкова дори не казваше Турция, то е ясно.”, споделя пред „168 часа” изследователят Христо Нанев. По думите му, пророчицата не е дала точен времеви отрязък, когато тези катастрофални събития ще станат факт, но била категорична, че това ще се случи, когато България е вече пълноправен член на Европейския съюз: „Тука е много интересно това нейно предсказание, че тя казва „когато ние влезем в Европа”, тогава ще стане това отцепване, и Европа ще гледа с почуда, и няма да знае как да реагира. Толкова мирно и кротко ще стане всичко това. И тогава, казва, сърбите ще ни протегнат първи ръка. Значи, има логика, защото сърбите изживяха някакви подобни процеси.”, коментира Христо Нанев. Той уточнява, че предсказанията са направени преди 30 години, когато преспективата пред европейското членство на България е изглеждала немислима. Пловдивският изследовател допълва: „Тя не казваше кога, но беше категорична ,че упадъкът на държавата ни ще продължава до това злощастно събитие. Казваше, че след 1990 година мнозина ще се изредят да ни управляват, много гръмки обещания ще дават, но в крайна сметка нищо няма да успеят да направят. И едва,, когато се отцепи част от страната ни, казваше леля Слава - „виждам как българският народ ще се вдигне като един”, тоест ще се мобилизира. И едва тогава ще бъдат осъдени тези властници, които години наред пилееха силите на народа, на държавата...”, припомня си за страшното предсказание Христо Нанев. Вероятно, без да си даваме ясно сметка, този пъклен план за обезбългаряването на югоизточната част на страната е задействан още през 90-те години. Скандалите с братя Юзеирови и тяхната мюсюлманска партия сякаш допълват апокалиптичната картина на близкото бъдеще.

Слава Севрюкова обаче е категорична за едно: ще има възмездие за продажните политици, и то ще е страшно. Затворите ще бъдат препълнени с народоотсъпниците и предателите, които доскоро са ни управлявали, а българите като един ще се вдигнат да бранят страната си. Едва тогава ще настъпи истинското „събуждане” и оттласкване от дъното.

Възходът на българската държава през третото хилядолетие

Апокалиптичното пророчество на „леля Слава” е допълнено от предсказанието, че „след като се сменят 14 правителства от началото на промяната”, начело на страната ще застане велик държавник, който ще я поведе към възход. Този бъдещ политик е вече роден и живее сред нас. В началото на 80-те години е бил 7-годишно дете. За него Слава Севрюкова казва, че е „духът на превъплътения Давид”. След 2017-18 година в държавното управление ще влезе жена. Която ще „измие срама на мъжете, които не са постъпвали мъжки”. Христо Нанев допълва: „И тогава също ще има подем в страната. Тази жена ще мобилизира силите и ресурсите на цялата нация. Когато леля Слава е питана кога това ще се случи, тя е казвала: „...някъде след 2017-18 година”..”

Пророчицата съветва всички българи в чужбина да се приберат в страната до 2028-2034 година. Тогава планетата ще бъде подложена на невиждани катаклизми. Много държави ще изчезнат, но България ще остане. Слава Севрюкова „вижда” промени в земната кора и природни бедствия. Успокояващото е, че страната ни ще бъде сравнително слабо засегната от тях. Ясновидката обаче е категорична: „Кажете на близките си, които са в чужбина, да се приберат до 2028 година. След това, и да искат, ще е много трудно да се върнат, а и ние няма да сме в състояние да ги приемем...”

През 21-ви век България ще достигне невиждан духовен разцвет. Страната ни ще бъде прославена от блестящи умове и учени, които ще дадат на човечеството гениални прозрения. Със спокойствието и красотата си, държавата ни много ще наподобява Швейцария, но никога няма да се превърне в „икономически тигър”.

цитирай
61. diso - От еден дол дренки с Райчев, който ...
10.03.2011 23:16
thegreatcollection написа:
От еден дол дренки с Райчев, който миналата година нарече Апостола "младеж с девиантно поведение" (по памет) и заради историята с откраднатия от вуйчо му кон го сравни със съвременните автокрадци. Позор....абсолютен позор!

Същият този Райчев заяви, по повод раждането на 11-годишното цигане, че това било особеност на тяхната култура и ние трябва да се съобразяваме с това...
Не съм фен на проф. Пантев и ми се струва, че изобщо няма място в парламента, но нека да погледнем нещата от друг ъгъл: формалната причина да не се гласува "срещу геноцида" е, че формално е нямало геноцид, според общоприетото понятие. Защо обаче не приеха няколко проекторезолюции, осъждащи доказания геноцид срещу арменците?
От друга страна, в използването на "неточно понятие" от страна на Атака, подозирам скрито желание резолюцията да не мине о скандалът да им "вдигне самолета(рейтинга)".
цитирай
62. rustam - solinvictus
10.03.2011 23:19
Ти като човек, изкушен от историята, струва ми се, достатъчно си наясно, че Историята работи с факти, не с хипотези от типа "Ако".
А фактът е такъв - Ант. Страшимиров го е казал " Клаха народа си, както и турчин не беше го клал"
цитирай
63. rustam - Джул
10.03.2011 23:23
не съм запознат с феномена на Севрюкова, признавам си.
Не зная, има ли някакви свидетелства реални, които да подкрепят ясновидските й пророчества
цитирай
64. rustam - diso
10.03.2011 23:29
геноцидът е правно понятие и е дефинирано.
Всеки един анализ на историческите факти у нас би го подкрепил. Не мисля, че Атака целяха просто привличане на внимание.
Това може би най-добре би се отнесло към превръщането на събарянето на барбекюто на Доган в основна новина за централните медии.
цитирай
65. solinvictus - да, прав си за 25г. но тя е следствие ...
11.03.2011 01:05
да,прав си за 25г.но тя е следствие на 23г. ,но факт е и "народния съд" повече от 30 000 са избити да кажем 20 % от тях виновни ,другите?
у наше село няма ппартизани има един набеден ,но доста има избити поради други причини (семейно битови вражди) има двама драни живи...само на колове не са ги забивали.тъй,че тоя пантоф си е ментор отсякъде жалко че учи децата ни на глупости...
цитирай
66. vmir - Има е още един аспект, чрез който се злоупотребява със справедливостта в случаи на пострадали групи хора.
11.03.2011 09:04
Преди малко чух аргументацията за отказаз на обезщетение на син на безследно изчезнал във войната – наследниците нe били пострадали, гласяла официалната резолюция. Мой прадядо от Одрин също е изчезнал след войните, а прабаба ми се е спасила с петте си деца в България, бягайки от Одрин. Следват обаче не по-малки изпитания и тук. За да изучи децата си, прабаба ми е хранила децата си с втора употреба олио, защото тогава не се е знаело, че е канцерогенно. Помня как тези деца – мои чичовци и лели починаха от рак на стомаха, а баба ми е починала на 42 години от същата болест преди да се родя. Безсилното соц здравеопазване не е могло да й помогне, дядо ми разпродал всичко останало след грабежа на “народната власт”, която ликвидирала проспериращият му бизнес, но и лекарствата от чужбина са се оказали недостатъчни, за да помогнат. И това също не е всичко, защото последва рак на стомаха и смърт на сестрата на баща ми и първите й братовчеди, което е третото поколение след баба ми от Одрин. Аз съм четвъртото поколение, и все още с братовчедите по бащина линия имаме проблеми със стомаха, с всички настоящи проблеми на здравеопазването ни.

Ако сега Турция даде милиардите, които искаме, ще се намерят поне 10 причини рода ми да няма право на обезщетение, и се питам кому са нужни всички тези псевдопатриотични акции, които служат единствено да се приказва и да се прави всичко възможно за потъпкване на справедливостта и истината, за да се заявят някои като фенове на “безплатното” соц здравеопазване и “прекрасния” социализъм с “прекрасната” ликвидация на частната икономическа инициатива, “прекрасното” разоряване на замогналите се с икономическа инициатива хора, “прекрасната” смърт на болните им роднини пред самодоволния поглед на соц здравеопазването, “прекрасната” атмосфера на “гражданска бдителност”, която в името на справедливостта, си затваря очите там, където й се подхвърли кокалче за приспиване, нищо, че е за сметка на потърпевшите (нали е далаверка). И може ли някой да ми обясни защо трябва да се дърля срещу Турция, след като у нас всяка приказка за справедливост отдавна е превърната в инструмент за потъпкване на справедливостта и гавра с потърпевшите не от политиците, а от повечето хора наоколо? Погледнете само приятеля ми Кушел, за да се уверите в безнадеждността на всяка добра кауза у нас. За мой срам той е инженер като мен, човек с висше образование, заради което, ако бях малко по-чувствителен, досега трябваше да се гръмна от отчаяние, че с глупостите си излага и образование и професия...
цитирай
67. danielatodorova - Като че ли не само публикацията, но и ...
11.03.2011 09:16
Като че ли не само публикацията, но и моят коментар е провокирал доста емоционален дебат. Което само показва, че наистина за нас съмнение относно политиката на частично изтребване на народа ни и заселване на османски турци по земите на целия Балкански полуостров НЯМА. Някой тука говореше за обезщетенията на изселниците ни - ами наследниците на тези, избягали от Гърция и оставили всичко там, предложете на правителството и парламента, като не искате пари, да вземат някой и друг остров, Гърция и без това продава част от островите си, може да се организирате и да го предложите, народът ще ви подкрепи, сигурна съм! Фалитът на Гърция не е случайно нещо и доста бързо беше обявен по безпрецедентен начин, което кара доста хора да се замислят... Стигането в дебатите до партизанските времена и лагерите на комунизма не е най-удачната пътека да се дискутира по темата, но щом приемате натам да се отплесва дебата... Зверствата на осменлиите са известни от цял свят, задачата на всяко следващо поколение от народите, търпяли тези зверства и оцелели, е да не се забравят. Защото именно в Турция учат децата от десетилетия, че такива кланета не е имало. Познавам човек на моите години, образован, който е убеден и се опита да спори с мен по този въпрос. Изумлението му беше истинско, когато прие поканата ми и тръгна с мен по музеи и библиотеки - а повярвайте ми, те не ходат по такива места!!! Беше видимо объркан, притеснен и даже поуплашен, при друго идване в България ми каза, че ходил и в Плевенската панорама, говорили сме си доста, човекът търгува с наши фирми от няколко години, коректен, образован и точен е,... та той ми разказа някои неща за образованието по история в Турция и ме увери, че такива неща не се и споменават... Това беше показано и в новините на Трети март по БТВ, където питаха турски ученици - VІ-ти клас, за отношението на османската империя през тези векове и те казаха, че са били толерантни... Не проф. Пантев е виновен, нещата са много комплексни...А Турция така ги учи.
цитирай
68. vmir - 68. danielatodorova,
11.03.2011 09:36
danielatodorova написа:
… за нас съмнение относно политиката на … изтребване на народа ни … НЯМА.
….
А Турция така ги учи.


Горе писах за прабаба ми, предците на която са живели вероятно векове наред в Одрин, но се е наложило да се спасява с петте си деца в България. И питам къде е геноцида, след като в Одрин е можела да има 5 деца, а в България са умрели преждевременно от болести и неуредици не само децата й, но и внуците й, и т .н. Не обичам силните определения като "геноцид" защото, ако ги погледнем честно, нерядко истината не е на наша страна, а повечето българи сме такива гьонсурати и тапири пред истината, че няма да се сетят, че да измират преждевременно поколение след поколение, пак няма да забележат, че това ни отвежда към понятието "геноцид", камо ли да признаят, че сами предизвикват геноцидът с празнословие, глупави претенции и арогантна алчност да ограбят или поне обезсмислят усилията на околните...
цитирай
69. анонимен - . . . Символите на един коментарса ...
11.03.2011 09:38
... Символите на един коментарса ограницени... Та, Турция така учи младите си поколения, а нашата задача е не да надъхваме само омраза, а да запазим историческата памет такава, каквато е стигнала до нас. Защо, мислите, са тия отвратителни статии, като тази, дето се появи оня ден, от поредния британски журналист, именно британски, че сме циганска държава и какво ли не...Ами че т.нар. Велика Британия е била убедена, че България няма да я има на картата, току що създадена. Омразата им и презрението им към нас е пословична през годините, ама и ние що войска тяхна сме избили и пленили през войните... А че половин Лондон е с дървени основи на постройките и е пълен с плъхове, че те имат доста съмнителна представа за личната си хигиена, щото водата е скъпа и ред други неща... Ама какво да ги правиш, нали живеят на остров, мислят си, че светът е на друго място... Ние да си пазим нашето, да успеем да наложим спокойствие в държавата си, и да си опазим миналото, пък какво е правила Турция целият свят знае, ама не ходи да приема декларации за геноцид /освен за арменците, но там нещата са по-различни/. За всяко нещо си има време,по-важно е да си оправим образованието, а не - като гледах снощи в "Шоуто на Слави" - нито един ученик не знаеше нито КОЙ Е, нито КАКЪВ Е човекът, чието име носи училището, в което учи. Е, това е трагично!
цитирай
70. анонимен - … за нас съмнение относно полити...
11.03.2011 09:43
vmir написа:
danielatodorova написа:
… за нас съмнение относно политиката на … изтребване на народа ни … НЯМА.
….
А Турция така ги учи.


Горе писах за прабаба ми, предците на която са живели вероятно векове наред в Одрин, но се е наложило да се спасява с петте си деца в България. И питам къде е геноцида, след като в Одрин е можела да има 5 деца, а в България са умрели преждевременно от болести и неуредици не само децата й, но и внуците й, и т .н. Не обичам силните определения като "геноцид" защото, ако ги погледнем честно, нерядко истината не е на наша страна, а повечето българи сме такива гьонсурати и тапири пред истината, че няма да се сетят, че да измират преждевременно поколение след поколение, пак няма да забележат, че това ни отвежда към понятието "геноцид", камо ли да признаят, че сами предизвикват геноцидът с празнословие, глупави претенции и арогантна алчност да ограбят или поне обезсмислят усилията на околните...

Защо вторият ми коментар 70.анонимен, излезе като анонимен, всеки път ли трябва да си пиша името, не разбирам, в другите форуми не е така...И това го има, съгласна съм, от надъхване на омраза няма полза, но да съ държим очите творени не пречи...
цитирай
71. alexs - към 69 diso и 9 thegreatcollection А как този Райчев
11.03.2011 11:52
diso написа:
thegreatcollection написа:
От еден дол дренки с Райчев, който миналата година нарече Апостола "младеж с девиантно поведение" (по памет) и заради историята с откраднатия от вуйчо му кон го сравни със съвременните автокрадци. Позор....абсолютен позор!

Същият този Райчев заяви, по повод раждането на 11-годишното цигане, че това било особеност на тяхната култура и ние трябва да се съобразяваме с това...
А как така този Райчев се оказа между стоте най-богати българи със скромната заплата на социолог ли ...... който първи каза че прехода е свършил в България някои "Пичелят" другите да го духат
Не съм фен на проф. Пантев и ми се струва, че изобщо няма място в парламента, но нека да погледнем нещата от друг ъгъл: формалната причина да не се гласува "срещу геноцида" е, че формално е нямало геноцид, според общоприетото понятие. Защо обаче не приеха няколко проекторезолюции, осъждащи доказания геноцид срещу арменците?
От друга страна, в използването на "неточно понятие" от страна на Атака, подозирам скрито желание резолюцията да не мине о скандалът да им "вдигне самолета(рейтинга)".

Как така този Райчев се оказа между стоте най-богати българи със скромната заплата на социолог ли ...... който първи каза че прехода в България е свършил някои "Пичелят", а другите да го духаТ
цитирай
72. vmir - Райчев е отвратителен, но нека не забравяме, че отвратителните просперират,
11.03.2011 12:44
когато са полезни някому. Защо комуто са полезни е заинтересован да говорят по техния начин за Левски и културата, която нарушава законите ни, но трябвало да я търпим, е истински важния въпрос.

Пантев също е крайно неприятен, но също полезен за определен тип мислене, което разчита на смесването на лъжите с истините, и не се ли абстрахираме от чувствата, които предизвикват, тия типове и заинтересованите от изявите им, ще продължават да си ни правят на маймуни...
цитирай
73. rustam - vmir
11.03.2011 20:36
Писах по-горе, че Пантев е типичен пример за "хранен човек", както са им казвали в средните векове. Купиха съвестта и интелекта му с абонамента за Народно събрание. Човекът сам си го призна наскоро по медиите. каза, че заплатата на депутат е доста примамлива за него. Освен това, най вероятно има и други бонуси.
А за това, че от 20 години едни и същи "социолози" като Райчев и Янова ни зомбират по медии и прочие - истината е една. Просто това са лаладжии, които умеят и имат ищах да се прададат на поръчителя. Оттам и недоверието и презрението на обществото към "прогнозите" и тълкуванията им
цитирай
74. nefelin - потомък на изселници
12.03.2011 16:25
Потомък съм на изселници от Одринска и Беломорска Тракия , от Александрополис(Дедеагач) и от Алтънкьой, и Булгаркьой, села до малко Търново - Одринско , от бабите и дядовците си знам , как турците са извикали мъжете под предтекст , че имат да им кажат нещо важно. Разстреляни са на мегдана, след суматохата всички хукват да се спасяват. Мълвата се разняся бързо и цели села оставят покъщнината си и побягват за да се спасят.... Много мъка и страдание има в минлото ни , а в учебниците по история нищо не пише за това. Земята ни е малка и е платена с кръвта на бащите и дядовците ни, моите деца ще знаят истината.
ПРИЗОВАВАМ ВСИЧКИ РОДОЛЮБИВИ БЪЛГАРИ ДА ПОЕМАТ ЛИЧНО ОГРАМОТЯВАНЕТО НА ДЕЦАТА СИ ПО ВЪПРОСИТЕ НА БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ , ЗАЩТО , ИМА ЗАГОВОР ЗА ПОРЕДНОТО ИЗОПЪЧВАНЕ НА ИСТИНАТА ОТНОСТНО
ТОВА КАВИ СА БЪЛГАРИТЕ , КАКВИ ЕТНОСНИ ГРУПИ СПАДАТ КЪМ ТЯХ И КАКВИ СА ИЗКОННИТЕ БЪЛГАРСКИ ТЕРИТОРИЙ
цитирай
75. dasskal - Рустам,
15.03.2011 17:24
Вие сте велик човек. Трябва да има повече родолюбци като Вас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821468
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив