Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2017 13:53 - СТРАННОСТИ
Автор: rustam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8642 Коментари: 17 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   По принцип не гледам телевизии. Ако понякога включа телевизор, то е да гледам футбол или някакво много значимо събитие, каквото беше инагурацията на президента Тръмп.  А да, на работа пускам служебния, но само на Сити ТВ или някоя друга музикална програма.

В края на миналата седмица изневерих на навиците си и взех, че пуснах телевизора да прехвърля българските канали. Заля ме някаква вълна от забравени противни муцуни. То не щеш ли семейство Паси, Кушлуков, д-р Антония Първанова и прочие. По една от националните ТВ едновременно мазно и сърдито Пламен Панайотов разказваше за епопеята по изгонването на Герджика от 39 НС. Как след като гласували против него, всички депутати му станали на крака и му ръкопляскали. Това умилително разказче винаги ми навява асоциация с някаква к*рва, дето няколко часа вечерта ти е била в леглото и накрая си й извикал такси, като си му дал 10 кинта да я закара до тях, за да не ти досажда до сутринта.

Човек направо може да се побърка. Какви избори все пак минаха ноември месец? Все едно не са били за президент,а парламентарни и НДСВ-то да са ги спечелили. Ненормална работа.

Преди 3-4 години последната председателка на НДСВ-то Хр.Христова се беше изтропала по медиите, че "движението" се било изчистило и освободило от кариеристи и службогонци като бившия министър на образованието Даниел Вълчев. Всъщност освобождаването май е с обратен знак, ама нейсе. До онзи ден си мислех, че това движение са го закрили въобще, но явно съм сгрешил.

Както и да е. Това беше последната ми среща с родните ТВ.



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - защо ти е ТВ..
29.01.2017 14:22
загуба на времеви ресурс, и безценни емоции..
подмолна промивка на мозъка..
тук поне сме провокирани да
мислим критично..
поздрав, свилен!
цитирай
2. rustam - Ами, всъщност
29.01.2017 14:37
milady написа:
загуба на времеви ресурс, и безценни емоции..
подмолна промивка на мозъка..
тук поне сме провокирани да
мислим критично..
поздрав, свилен!


не гледам ТВ, особено новинии и т.н. "публицистика". Ама покрай инагурацията, взех, че се изкуших.
Поздрав, Юлия.
цитирай
3. blackpredator - странности
29.01.2017 16:48
и аз като тебе Русти, имам същото чувство към блог.бг
две трети от деня ми е под знака на уиндос
допреди година имах always прозорче в блога
сега по-рядко, често пъти никак
миналата седмица в интервала 16-18 часа, в един от дните имаше три (!!!) постина
преди години в прамтайма между 15-19, публикациите бяха не триста а два пъти по толкова
сЕ качество!
сега тук там някой гегю - тъп анекдот у сайта пейстнал fuckfaktor, ботспам и манифактурна конфеция, цъфнала с хиляди прочите на билборда
и нямам предвид многогодишната драма с липсата на пипестерон между граф Гогос и Недоебана Геновева
имам предвид останалите, докарали сайта от времето на Гео, до времето на Гетьо...
тъпа тъпота вече у сайта
незнам кО мислят админите на сайта, но не съм убеден, че тая уродлива първа им носи рекламодатели и блогъри
докато не се земат жълтите батерии на първа от вибраторите на Чучулина, летописеца-архивар, валбен, марин, захариада, безистена, ларгото и още десетина морални съборетини, блог.бг се ще е повече странност....
цитирай
4. milady - батко блеки...аре недей рива..https://youtu.be/9wUDW8n3NIk
29.01.2017 17:19
айде на опера Аида - Арина ди Верона/ на 14,02;)))
на мен не ми е тъпо, нито многострадално,камо ли ебливо..
даже си договорих Хай Най Учител във Варна ..
представи си...тогава..веселба...
тра ла ла лаа.....

цитирай
5. rustam - Има една малка разлика
29.01.2017 19:44
blackpredator написа:
и аз като тебе Русти, имам същото чувство към блог.бг
две трети от деня ми е под знака на уиндос
допреди година имах always прозорче в блога
сега по-рядко, често пъти никак
миналата седмица в интервала 16-18 часа, в един от дните имаше три (!!!) постина
преди години в прамтайма между 15-19, публикациите бяха не триста а два пъти по толкова
сЕ качество!
сега тук там някой гегю - тъп анекдот у сайта пейстнал fuckfaktor, ботспам и манифактурна конфеция, цъфнала с хиляди прочите на билборда
и нямам предвид многогодишната драма с липсата на пипестерон между граф Гогос и Недоебана Геновева
имам предвид останалите, докарали сайта от времето на Гео, до времето на Гетьо...
тъпа тъпота вече у сайта
незнам кО мислят админите на сайта, но не съм убеден, че тая уродлива първа им носи рекламодатели и блогъри
докато не се земат жълтите батерии на първа от вибраторите на Чучулина, летописеца-архивар, валбен, марин, захариада, безистена, ларгото и още десетина морални съборетини, блог.бг се ще е повече странност....


между твоите и моите усещания за "странност". Пространството на телевизиите е независимо от моята воля и действия, докато ти, без да се обиждаш, колкото и да е парадоксално, имаш участие и роля в гетювизацията на Блога.

Веднага се аргументирам. Гетю щеше да е едно нищо и никакво човече, драскащо там някъде в килера на сайта, ако не беше ти и неколцина, иначе умни и интелигентни хора, да му обръщате внимание. Ясно е, че този примитив гетю не търпи развитие, но също така е ясно, че, макар да сте наясно с това, с вашето внимание и коментари вие го превръщате в реалност. Този маргинал не заслужава това. Даже може да се каже, че основният двигател за явлението "гетю" нее нито сестрата, нито глуповатият йоан15. С обръщането на внимание, влизането в диалог и приемането на този примитив като достоен за нормална дискусия, вие го създавате и му давате блогов живот.
цитирай
6. milady - ех русти,,,сладка е помпата, нали
29.01.2017 21:32
повече и от грях
многоо нежно си го..барнал БП...
който е най редовен, екзалтиран манипулатор..
лека..от мен
цитирай
7. born - Не си прав , Русти за Гетю !
29.01.2017 21:56
Към селските идиоти трябва да се отнасяме с полагаемото съжаление и разбиране за вродения и/или придобития им дебилизъм. В края на краищата все пак ни трябва някой да ни развлича и весели, а кой друг, ако не гетковците. Иначе за какво друго сме тук, освен за това да си правим кефа за сметка на "великите личности", които в анонимността си се чувстват вместо инвалиди- атлети, вместо страхливци /каквито са/ - бабаити, вместо грозотии /в реалността/ - неземни красавици и т.н. Хора комплексирани заради собствения си неудачен, мизерен и непостигнат живот. Да бъдем състрадателни, колеги ! Пък като се вземат насериозно - ще им набием чемберите. Поздрави.
цитирай
8. getmans1 - Извънредно включване. Ега си „у...
29.01.2017 22:10
Извънредно включване.
Ега си „умните и интелигентните“ от телевизора та право на Гетьова!

А бе, нещастни копеленца особено ти Рустаме много добре знаеш, че при мен си IGNORE а това говори много но за умните хора.
За сега ми е проблем другият нещастник, голяма е лепка но мисля, че съм на път и от него да се отърва.

Да ви е, и умнягите, че и интелигентите на това отгоре, аз съм ви пречил, дето не искам и да ви чувам дори!
цитирай
9. getmans1 - За днес имаш поздрави от мен, че поздрави достойно едни от най-известните помпадури :)))
29.01.2017 22:12
milady написа:
повече и от грях
многоо нежно си го..барнал БП...
който е най редовен, екзалтиран манипулатор..
лека..от мен

цитирай
10. blackpredator - прав си бе Русти
30.01.2017 00:15
ама при тая закърнялост в блога, требе и малко фитнес
експандер, нищо че ластиката малко мека
поне не се напъваш много...

Юлке, и ти изгети
ти как го виждаш БП да цъка денонощно с мишката
и да окепазява Ясен Ведрин с шест илядо прочита??!
аз да не съм Чучулина
климакс работа...
цитирай
11. freeoldmen - 5. rustam
30.01.2017 01:29
Абсолютно съм съгласен!
" С обръщането на внимание, влизането в диалог и приемането на този примитив като достоен за нормална дискусия, вие го създавате и му давате блогов живот."

Дискутираният субект няма едничка своя мисъл, издигна се от блоговата тиня като
достоен единствен сол-ташак на две-три бивши величия тук.

Ама и Блекпретадора е донякъде прав- тва ни е матрияла.

Я си представи и тая крива креатура да я немаше.
Нема с кой гаргара да си напраиш.

А и как върват нещата, скоро само дебили като него ще защитават загубените каузи на бившите си мастъри, щото акъла не им стига да разберат, че требва да връткат палачинката.
Да го запишем в червената книга, да си го пазим и къткаме...
цитирай
12. krumbelosvet - Не ги е срам царистите.
30.01.2017 05:00
Отврат. Генерал спечели изборите, трябваше полковници да назначи. Или поне комунисти. А сега, хората на тоя алчен реститут и дървосекач, дето обиди Буш и Чейни, че е против войната в Ирак. И измисли АЕЦ Белене, рублажия долен. И обиди и сините, щото един комунист не напсува. Гнус. Що не го обесиха като Саддам!
цитирай
13. theeconomist - Добро утро, приятели......
30.01.2017 06:55
Блог. бг е вече място само да наминеш да видиш някой приятел или да поменеш някого.
Минаха годините, когато тук спорехме, майтапехме се и се влизаше с удоволствие и очакване за нещо интересно.
За това вече и аз влизам и пиша от дъжд на вятър.
Що се отнася за блогов/онн/ото недоразумение "гетю" и прилежащата му компания съм на 100% съгласен с Русти.
На боклука мястото му е сметен в ъгъла и да гледаш смачканите му хартишки, прах, сополи,вълма от селташки премъдрости, и нескопосан копи - пейст е непродуктивно.
Този ежесутрешен селкор, си е внушил че по подобие на известната журналистка от национална медия, дето бил пръкнал и той милият е намерил трибуна и няколко глупави клакьора, които го слагат по високо от хороза на плета му.
Посредствеността следва да се отминава.Той е толкова бездарно семпъл, трогателно постен и смешен , че даже спора с неговите кратки и пълни с клишета тези е обида за клавиатурата.

А ти, дето се обръщаш към другите на "копеленца", сигурен ли си, че твоите не са " копеленца" и техните също? :-))

Поздрави и хубав ден...
цитирай
14. getmans1 - Брей, тия дето не си гледат телев...
30.01.2017 08:45
Брей, тия дето не си гледат телевизора а ми чепкат вълната са се увеличили бре, бре!

Туй ме кара да се съглася с автора, че телевизорите са тъпи а аз съм ПИЧ и все ще има кой да ми чепка степаната вълна и да съм винаги О.К.!
:)))
цитирай
15. rustam - Ай, чиба от тука бе, помияр
30.01.2017 09:20
getmans1 написа:
Брей, тия дето не си гледат телевизора а ми чепкат вълната са се увеличили бре, бре!

Туй ме кара да се съглася с автора, че телевизорите са тъпи а аз съм ПИЧ и все ще има кой да ми чепка степаната вълна и да съм винаги О.К.!
:)))


изчерпа си лимита на спам. Бягай да не те заритам.
цитирай
16. rustam - Отзад-напред
30.01.2017 09:28
theeconomist - съгласен съм напълно с написаното от теб! Иначе на Гетю това му е болна тема, защото отдавна е ясно, че децата му приличат повече на комшията

freeoldmen навярно си прав. Всеки си има своята блогова "буля Гинка" като моята.

blackpredator - Хахаха, хареса ми метафората за мекия ластик, ама този Мунчо е тъп като боксова круша. Колкото и да го блъскаш, не може да вдене, че го бият.

цитирай
17. rustam - krumbelosvet
30.01.2017 09:31
оценката за царистите не давам аз, даде я българският народ като изхвърли тези далавераджии и измамници на политическото бунище. Даже проваленият Костов успя да запази някакъв мижав политстатус.

И да, ако имаха малко срам нямаше да се дуят като пуяци само защото някой е решил да ги реанимира.
цитирай
18. krumbelosvet - Г-н Рустам,
30.01.2017 12:51
Не ми се вярва да не знаете, че от античността до днес народът гласува, както му обяснят. В античността - ораторите, сега - масмедиите, между тях СВЕТОВНИТЕ на първо място. Сигурно сте видяли американското филмче, как техни експерти печелят изборите за Елцин в Русия. У нас властта се дава на "комунистите" само за да операт пешкира, позорно изгонени, и да са виновни за по-нататъшното унищожение на държава и народ.
цитирай
19. rustam - Г-н Крумбелосвет,
31.01.2017 11:58
krumbelosvet написа:
Не ми се вярва да не знаете, че от античността до днес народът гласува, както му обяснят. В античността - ораторите, сега - масмедиите, между тях СВЕТОВНИТЕ на първо място. Сигурно сте видяли американското филмче, как техни експерти печелят изборите за Елцин в Русия. У нас властта се дава на "комунистите" само за да операт пешкира, позорно изгонени, и да са виновни за по-нататъшното унищожение на държава и народ.


в интерес на истината си наложих да подходя сериозно към коментара Ви, но всичко беше до третия ред, в който ми препоръчвате да си "сверявам часовника" по това какво се разказвало в някакво холивудско филмче.
Ми това беше.
Всичко добро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821644
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив