Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2020 18:53 - БЛОГОВ ДАЙДЖЕСТ
Автор: rustam Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3637 Коментари: 30 Гласове:
9

Последна промяна: 29.07.2020 20:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всеизвестно е, че рубриките "поезия" и "история" в Блога са най-посещаваните и пренаселените. Все пак, ако в раздел "поезия" може да се спори относно "палмата на първенството"(особено след като Валери Станков се деактивира), то в раздел"история" безспорен лидер и активист е инж.Иван Симеонов. Неговите занимания с определен кръг исторически теми последните години наложиха все по-ярко т.н. "логически подход". Всмисъл игнориране на факти и извори за сметка на принципа "това е така, защото не може да бъде друго яче".

Предмет и тема на днешния дайджет са някои нови разкрития  от последните постинги на въпросния блогър.

Започваме със съчинението "За буквите", което инж.Симеонов последните месеци постави в центъра на доста свои изследвания. Какво е новото? Оказва се, че в постингите на инж Симеонов въпросното съчинение се е трасформирало в книга. При това книга със запазени десетки екземпляра! Всъщност "За буквите" е кратко полемично слово и въобще не е книга, още повече да има екземпляри, защото по това време няма книгопечатане. Има различни преписи.Като интересна добавка инж.Симеонов вмъква твърдението, че "За буквите" е написано в Х век, въпреки че в него ясно се говори за събития от IХ век. Например българският владетел е назован "княз", а не цар.

Опирайки се на принципите на "логическия исторически  подход", инж.Симеонов продължава смело своите открития. Наред в неговите ръзсъждения  е думата "словени".  Нашият автор категорично заявява, че това не е етносно определение, а термин, който обозначава хора, ползващи словото като писменост. Един вид това са българите, които знаят да четат и пишат. Въпросната дума словени по-късно е трансформирана в славяни.Фактите обаче са упорити нещо и сочат друго. Понятието "славянско племе" съществува в съчинение, което е доста по-ранно от "За буквите" и почти сигурно е с автор св.Константин-Кирил. Това е "Проглас към Евангелието". Както е известно св.Константин върши мисията си на територията на Моравия, а не на България и едва ли е писал стихотворението за образованите българи. Освен това думата "славяни" е само една от формите на понятието. В различните славянски езици тя си  битува в различни форми. На полски "словяние", на чешки "словане", на сръбски "славени" и т.н.

За славяни се говори много преди покръстването на България. Например в изсечените на камък договори на Омуртаг с Византия, където даже се уточняват различните славянски племена, върху които България и Византия разделят своята власт: драговичи, смолени и прочие.

Друго важно откритие на инж Симеонов е, че всъщност днес всички славянски народи говорят и пишат на език, който всъщност е вариант на българския език. Интересно схващане, което обаче не може да се приложи към такива народи като поляци, лужицки сърби и русини. тези народи по никакъв начин не са имали досег с делото на Кирил и Методий и въобще в развитието на националните им езици няма никакво влияние на България.

 Прекрачвайки смело границите на континентите, изследователят на древната история инж.Симеонов подхваща една своя любима тема за българите и Афганистан. По негови данни на териториите, населявани от пущуните, и днес съществуват..."български анклави"! Би било интересно той да ни посочи поне приблизително координатите на въпросните анклави. Освен това пущуните обожествявали българите. Забележете, не боготворили, а обожествявали. Едва ли авторът би бил способен да посочи поне едно място на въпросния култ, но трябва да се отбележи категоричното и нетърпящно възражения твърдение на инж.Симеонов, че на езика пущу "българин" означава "бог". В днешния век на ИТ бързо може да се провери, че на пущу българин се изписва така بلغاریه ایی  , а бог така  خدایه и звучи приблизително "дядх". Все пак е добре, че Симеонов този път е изоставил една дебела лъжа, втълпена му от Ст.Пейков, че през 80-те години в Афганистан действал цял български полк, който самите пущуни не смеели да пипнат, поради горните причини за обожествяване, и въпросният полк воювал, така да се каже, безнаказано. Да бяха се сетили руснаците да го пуснат този полк да овършее половината Афганистан, щяха лесно да спечелят войната.

Не на последно място в дайджеста ще отделя внимание на някои методически прозрения на блогъра инж.Симеонов. Това е неговият извод, че историята непрекъснато се пренаписва и сочи примера със Сталин, който бил наричан "баща на народите", а после "сатрап и диктатор". Мистификацията е, че авторът слага знак за равенство между История и нейната интерпретация. Историята е преди всичко факти. Факт е, че в царска Русия  Сталин е осъден и лежи като криминален престъпник за извършени грабежи и убийства. Факт е, че германците губят сражението при Прохоровка, нищо че унищожават три пъти повече руски танкове. Факт е също, че съществува мащабно генетично изследване на БАН, което соче, че днешните българи и траките нямат генетични връзки. Останалото е "логичски подход".




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. puk - В раздел "Поезия" бе...
29.07.2020 19:10
В раздел "Поезия" безспорен лидер по най-некадърна е Лексито. Там има и други графомани, но само той се изживява като дар Божи и единствена мяра. Историята я отбягвам, щото там не се чувствам компетентен, а и тя е доста подвластна на политиката.
цитирай
2. apostapostoloff - От години съм обявил конкурса
29.07.2020 19:11
"Топ идиот на блогбегето".

За тази година още отсега съм набелязал две дърти идотчета за тази титла- въпросния инж. и гадостина.

В раздел "Поезия" и аз съм се спрял на Лекспарси. Това, не ще и дума, е най- бездарният, най- смахнатият драскач за всички времена.

До края на годината има време и ще видим кой ще спечели големия приз...
цитирай
3. petgrig - Имам чувството,
29.07.2020 19:15
че си обратен и тайно влюбен в Иван. Я виж колко постинга си му посветил:)
Само че човекът не ми изглежда такъв....
цитирай
4. rustam - Съгласен
29.07.2020 19:16
puk написа:
В раздел "Поезия" безспорен лидер по най-некадърна е Лексито. Там има и други графомани, но само той се изживява като дар Божи и единствена мяра. Историята я отбягвам, щото там не се чувствам компетентен, а и тя е доста подвластна на политиката.

но съм забелязал една обща характеристика на лексито и инж.Симеонов. неслучайно двамата са блогови дружки. Под привидната благост се крие едни отвратителен терпит да кълнат като дърта циганка своите "врагове"
цитирай
5. rustam - Лексипарси
29.07.2020 19:17
apostapostoloff написа:
"Топ идиот на блогбегето".

За тази година още отсега съм набелязал две дърти идотчета за тази титла- въпросния инж. и гадостина.

В раздел "Поезия" и аз съм се спрял на Лекспарси. Това, не ще и дума, е най- бездарният, най- смахнатият драскач за всички времена.

До края на годината има време и ще видим кой ще спечели големия приз...

е едно удивително съчетание на некадърност, самовлюбеност и злобеене.
цитирай
6. kaliban - "Топ идиот на блогбегето&...
29.07.2020 19:39
apostapostoloff написа:
"Топ идиот на блогбегето".

За тази година още отсега съм набелязал две дърти идотчета за тази титла- въпросния инж. и гадостина.

В раздел "Поезия" и аз съм се спрял на Лекспарси. Това, не ще и дума, е най- бездарният, най- смахнатият драскач за всички времена.

До края на годината има време и ще видим кой ще спечели големия приз...


Няма сила, която да може да изпревари лексито за половин година за призовото място.
цитирай
7. kaliban - Относно инженерите - за съжаление ...
29.07.2020 19:42
Относно инженерите - за съжаление при една част от тях, като наближат пенсионна възраст, се появява една тенденция или да се борят с Айнщайн, или да откриват нови закони във физиката, или пък да се занимават с "тяхна" си история.
цитирай
8. rustam - Много точно наблюдение
29.07.2020 19:46
kaliban написа:
Относно инженерите - за съжаление при една част от тях, като наближат пенсионна възраст, се появява една тенденция или да се борят с Айнщайн, или да откриват нови закони във физиката, или пък да се занимават с "тяхна" си история.

цитирай
9. radostinalassa - Не съм съгласна ,...
29.07.2020 20:22
че днешните българи и траките нямат генетични връзки. Точно обратното е . Генетиката още доказа, че ние не сме тюрки.
цитирай
10. rustam - Твоето несъгласие в случая не е релевантно. Фактите говорят обратното.
29.07.2020 20:25
radostinalassa написа:
че днешните българи и траките нямат генетични връзки. Точно обратното е . Генетиката още доказа, че ние не сме тюрки.

Направи си труда, провери в мрежата, защото изследването на БАН е публикувано на много места.
цитирай
11. radostinalassa - Отдавна съм проверила
29.07.2020 20:41
Траките са древните българи. А и какви други могат да бъдат?
цитирай
12. blackpredator - малийй
29.07.2020 20:44
то и твоят постинг сайънс дайджест
половината хабилитиран цървул от
катедра "поезия" на хисарската
научна академия се изтропала у постинга
цитирай
13. kaliban - то и твоят постинг сайънс дайдже...
29.07.2020 20:58
blackpredator написа:
то и твоят постинг сайънс дайджест
половината хабилитиран цървул от
катедра "поезия" на хисарската
научна академия се изтропала у постинга


E, не пропусна да се разпише и русенският интелектуален елит.
цитирай
14. rustam - Какво си проверила?
29.07.2020 20:59
radostinalassa написа:
Траките са древните българи. А и какви други могат да бъдат?

Нищо. "Траките са българи, защото друго не може да бъде". Несериозно, елементарно. Напротив, може. Българите са арийски народ, но не са траки. Личното местоимение за 1л. ед.ч. е +аз", а не като славянското "я". Думата за свещеното животно е "куче", също както и на фърси. на фърси е "куче".Утре ще публикувам кратко за изследването на БАН. няма общи генни връзки между българи и траки.
цитирай
15. graffitideplovdiv - Абе, хуйо!
29.07.2020 20:59
Спомняш ли си, че преди 7 години ми обеща, тогава твърдеше, че живееш в Малко Търново, да провериш дали там наистина живее дъщерята на ЮЛ БРАУН, защото исках да се свържа с нея? Иван Вълков, Юл Браун. Един български изобретател, ценен в чужбина, не и у нас. Защо ме излъга и не направи нищо? Защо ме излъга бе, боклук!? 7 години те чакам!!!! И не си само ти... Всички блогъри са ме лъгали за нещо, писна ми на кура от вас, малоумници самовлюбени!!! Да пукнете всички лъжци анонимни!!!
цитирай
16. rustam - Така сме ние от СУ
29.07.2020 20:59
blackpredator написа:
то и твоят постинг сайънс дайджест
половината хабилитиран цървул от
катедра "поезия" на хисарската
научна академия се изтропала у постинга


Разбира се, от времето, когато там приемаха, а не записваха студенти.
цитирай
17. graffitideplovdiv - Абе, хуйо!
29.07.2020 21:00
Спомняш ли си, че преди 7 години ми обеща, тогава твърдеше, че живееш в Малко Търново, да провериш дали там наистина живее дъщерята на ЮЛ БРАУН, защото исках да се свържа с нея? Иван Вълков, Юл Браун. Един български изобретател, ценен в чужбина, не и у нас. Защо ме излъга и не направи нищо? Защо ме излъга бе, боклук!? 7 години те чакам!!!! И не си само ти... Всички блогъри са ме лъгали за нещо, писна ми на кура от вас, малоумници самовлюбени!!! Да пукнете всички лъжци анонимни!!!
цитирай
18. rustam - Така сме ние от СУ
29.07.2020 21:00
blackpredator написа:
то и твоят постинг сайънс дайджест
половината хабилитиран цървул от
катедра "поезия" на хисарската
научна академия се изтропала у постинга


Разбира се, от времето, когато там приемаха, а не записваха студенти.
цитирай
19. radostinalassa - Само да отбележа„„„
29.07.2020 21:00
по твой маниер, че се пише тертип. Това е турцизъм. Нашата дума е обичай.
цитирай
20. rustam - Здравко,
29.07.2020 21:03
graffitideplovdiv написа:
Спомняш ли си, че преди 7 години ми обеща, тогава твърдеше, че живееш в Малко Търново, да провериш дали там наистина живее дъщерята на ЮЛ БРАУН, защото исках да се свържа с нея? Иван Вълков, Юл Браун. Един български изобретател, ценен в чужбина, не и у нас. Защо ме излъга и не направи нищо? Защо ме излъга бе, боклук!? 7 години те чакам!!!! И не си само ти... Всички блогъри са ме лъгали за нещо, писна ми на кура от вас, малоумници самовлюбени!!! Да пукнете всички лъжци анонимни!!!


този път ще пропусна неучтивото ти обръщение. Аз наистина ти съчувствам, но истината е, че нищо не съм ти обещавал, а и нищо не съм ти длъжен.
цитирай
21. rustam - ПП
29.07.2020 21:07
graffitideplovdiv написа:
Спомняш ли си, че преди 7 години ми обеща, тогава твърдеше, че живееш в Малко Търново, да провериш дали там наистина живее дъщерята на ЮЛ БРАУН, защото исках да се свържа с нея? Иван Вълков, Юл Браун. Един български изобретател, ценен в чужбина, не и у нас. Защо ме излъга и не направи нищо? Защо ме излъга бе, боклук!? 7 години те чакам!!!! И не си само ти... Всички блогъри са ме лъгали за нещо, писна ми на кура от вас, малоумници самовлюбени!!! Да пукнете всички лъжци анонимни!!!

повярвай ми, не е хубаво да се кълне. така се покланяш на Оня. Клетвата е като бумеранг, с Божия мир ти желая.
цитирай
22. apostapostoloff - Гадостина, като типичен топ идиот,
29.07.2020 21:26
веднага довтаса и се изпърдя тук. И Гадостина, и Ванката са прости като гъбено семе. Те не знаят езици и не могат да ползват достоверни източници.

Според западноевропейската историография, българите са вестготи- хитро германско племе, което, за да избегне сблъсък с хуните, връхлитащи от изток, е прекосило Дунава и се е заселило по нашите земи.

Изглежда че това дава основание на най- големия расист- Адолф Хитлер- да ни провъзгласи за най- чистите арийци.
цитирай
23. radostinalassa - Простолъ е циникът на блрога
29.07.2020 21:44
Яд го е , че е прост и го трия с гумма редовно. Екзофталм.
Не е хигиенично да се пускат бълвочите му. Да живее ББ и Герб, хунтата.
цитирай
24. apostapostoloff - И точно топ идиотът
29.07.2020 21:52
Гадостина е тази, която може и трябва да ме оценява!

Ей, измет! Мнението на идотите никого не интересува! С такава като теб културните и образовани хора не биха си избърсали и гъза.
цитирай
25. radostinalassa - Културният човек, когато го трияг като парцал...
29.07.2020 22:00
не се навира отново и отново като влечуго. Екзофталм.
цитирай
26. elizabethborislavova - Каруцарска работа
29.07.2020 22:32
Какви коментари, какво чудо. Българския етнос се състои от славяни и дошлите тук българи. Не е ли ясно. Какви траки, какви 5 лева.
цитирай
27. morskipesni - Само така- фишек монети в юмрука
30.07.2020 09:14
и с точен прав в свинската мутра! Ще разбере.
цитирай
28. apostapostoloff - Ванката, както можеше да се очаква от
30.07.2020 09:17
провинциален простак и топ идиот, ме засипа на лични с обиди.

Което означава, че постигнахме крайната цел- да разобличим и дезавуираме един топ идиот, който се представя за духовен наставник на нацията.
цитирай
29. milady - !!! така, мисля и аз....
30.07.2020 13:48
apostapostoloff написа:
веднага довтаса и се изпърдя тук. И Гадостина, и Ванката са прости като гъбено семе. Те не знаят езици и не могат да ползват достоверни източници.

Според западноевропейската историография, българите са вестготи- хитро германско племе, което, за да избегне сблъсък с хуните, връхлитащи от изток, е прекосило Дунава и се е заселило по нашите земи.

Изглежда че това дава основание на най- големия расист- Адолф Хитлер- да ни провъзгласи за най- чистите арийци.

цитирай
30. radostinalassa - Какво племе, какви простотии
30.07.2020 14:07
Траките, т.е. българите са най - многобройният народ на света след индусите. Всеки да си гледа в копанята.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821724
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив