Постинг
07.07.2011 22:32 -
КУЛТУРЕН ШОК( МОЯТА ИСТОРИЯ В БЛОГ.БГ) 1
Автор: rustam
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 41495 Коментари: 125 Гласове:
Последна промяна: 07.07.2011 23:26
Прочетен: 41495 Коментари: 125 Гласове:
42
Последна промяна: 07.07.2011 23:26
Преди четири години, през 2007, се случи така, че след като преживях тежки премеждия, трябваше да прекарам почти цялата година вкъщи, възстановявайки се.
Тогава една близка жена ме посъветва да запълвам времето си с писане. Едно от местата, където прекарвах часове, беше Днес.бг. По-точно кометирането на статиите.
Ползвах няколко ника. Единият беше Крали Марко. Впусках се във всякакви теми: политика, спорт и пр.
Един ден случайно попаднах на линк към другия сайт на Инвестор - Блог.бг. Стана ми интересно. Направих си регистрацията и започнах да изучавам Блога. Разбира се, преди всичко Първа страница. "Корицата" тогава не беше това, което е. Рубриките бяха по-малко и категориите бяха изграждани на съвсем различни принципи. Например, "Препоръчани" беше категория, която се поддържаше от личния избор и вкус на дежурния модератор. Там бяха слагани постинги, които съвсем субективно, бяха селекционирани от самите модератори. Което, със сигурност, беше доста по-добра постановка от сегашните "Най-популярни." Защото, с евтини трикове днес всяка глупост или кичозна мешавица може да се курдиса начело.
Та някъде още в началото се сблъсках с нещо непонятно и объркващо. Освен умните и интересни неща, в двете основни рубрики - "Препоръчани" и "Най-коментирани", досадно редовно се мъдреха блогърите "цефулестевен" и "лемънпай."
Днес блогърката лемънпай спорадично се вясва в титулярния си блог. Предполагам, има нещо друго, където е по-активна...даже един "модерен" понастоящем профил доста ми прилича на стила й. Както и да е, да я оставим настрана нея. Въпросът ми е приди всичко за "цефулестевен" или както е популярно в блоговите среди да се казвае"цефула."
Аз бях неизкушен и доверчив в това прастранство. Тънките блогови игри не бяха ми ясни. Затова няколкото първи седмици преживях силен културен шок. Не можех да се освободя от мисълта, че нещо се е случило с мен. Писаниците на Стефан Кръстев "цефул" бяха досадни, неинтересни, често пошли и дидактично назидателни с обратен знак. Всмисъл , че внушаваха изкривени послания. Дори от чисто формална точка нямаха композиционна цялост, образите бяха плоски и безхарактерни като в идиотските новели на Волтер.
Мислех си: "Мама му стара, този всеки ден е курдисан като най-четен и препоръчан. Хората явно виждат нещо, което аз не мога да видя в тази бездарна тъпотия." Понеже, все пак, литературата ми е професия, изпаднах в своеобразен културен шок. Смятах, че мога да отгранича житото от плявата, смятах, че имам художествена образованост, че съм нормален човек, най-сетне. Но явно, нещата така са се променили във вкусовете и харесването на хората, че аз не мога да видя и разбера нещо, което те могат.
Така махнах с ръка и заебах Блог.бг за почти година, когато през 2008, заради същата тази близка жена се върнах...
И тогава вече имах очите да разбера следното:
1. Стефан Кръстев не е "най-четеният" в сайта. Той е "най-посещаваният". Ето защо: Към 2008г блогът му отчиташе 2 милиона и 600 хиляди посещения. Средно аритметично това правеше около 3000 прочита на постинг. Само че...прочитите често биваха между 150 и 200. Нямаше дори един пост с 3000 прочита. Сиреч, касаеше се за "влизания" в блога му, без този, дето влиза да си прави труда да чете. Нещата бяха такива, че още тогава "цефулчо" се беше изхитрил да "трупа" посещения чрез пускане на десетки линкове във всевъзможни други сайтове, където има акаунт. Кеф ти "откровения", кеф ти "стихове" и прочие
Нагледен пример за това имате от около 6 месеца тук, в блог.бг. Нашият хитрец маркира като линк целите текстове на постингите си. А, си кликнал, а си влязъл в "откровения" и си гласувал за издаването на новия му "роман.
2. Колко голям е "геният" на този тарикат личи от личните му откровения. Преди около 3 месеца, след потъването на гемиите около гласуването за нови романи в "Откровения", самият той пророни тягостно:" Колко много ме четат и коментират тук, а в Откровения не се намериха и 85 гласа да ме подкрепят за романа." Признавам си, че тогава се изненадах, като разбрах, че май той самият не е наясно, че всъщност го четат миаа и още няколко фифета. Не включвам Пискова, защото мисля, че макар и да го хвали, самата тя не го чете.
3. Разбрах, че никое сериозно издателство не се наема да издаде "шедьоврите" на самозванеца. Факт красноречив. Истинско удовлетворение е, да разбереш, че пошлите и бездарни писаници, все пак, излизат единствено под формата на Самиздат. А, още по-красноречиво е това, че самиздатската продукция от 2007 продължава да се предлага непродадена, па макар и с автограф.
4. Тая зима ми стана тъжно за малко за бездарния писач. Някъде януари обяви, че отива да пише роман и ни "оставя за малко." Изтълкувах го като зов за съжаление и съчувствия. Не го получи. дори имаше пожелания за ползотворна и успешна работа. Но когато април месец разбрах, че нашият човек тържествено обяви, че е написал не един, а цели три романа за три мееца, оставих съжалението.
Графоманствато е наистина вид мания, но за мене беше повод и за една удовлетворяваща проверка. Здравият вкус е жив. В този сайт има интересни и долри разказвачи и когато имам време им се радвам.
Тогава една близка жена ме посъветва да запълвам времето си с писане. Едно от местата, където прекарвах часове, беше Днес.бг. По-точно кометирането на статиите.
Ползвах няколко ника. Единият беше Крали Марко. Впусках се във всякакви теми: политика, спорт и пр.
Един ден случайно попаднах на линк към другия сайт на Инвестор - Блог.бг. Стана ми интересно. Направих си регистрацията и започнах да изучавам Блога. Разбира се, преди всичко Първа страница. "Корицата" тогава не беше това, което е. Рубриките бяха по-малко и категориите бяха изграждани на съвсем различни принципи. Например, "Препоръчани" беше категория, която се поддържаше от личния избор и вкус на дежурния модератор. Там бяха слагани постинги, които съвсем субективно, бяха селекционирани от самите модератори. Което, със сигурност, беше доста по-добра постановка от сегашните "Най-популярни." Защото, с евтини трикове днес всяка глупост или кичозна мешавица може да се курдиса начело.
Та някъде още в началото се сблъсках с нещо непонятно и объркващо. Освен умните и интересни неща, в двете основни рубрики - "Препоръчани" и "Най-коментирани", досадно редовно се мъдреха блогърите "цефулестевен" и "лемънпай."
Днес блогърката лемънпай спорадично се вясва в титулярния си блог. Предполагам, има нещо друго, където е по-активна...даже един "модерен" понастоящем профил доста ми прилича на стила й. Както и да е, да я оставим настрана нея. Въпросът ми е приди всичко за "цефулестевен" или както е популярно в блоговите среди да се казвае"цефула."
Аз бях неизкушен и доверчив в това прастранство. Тънките блогови игри не бяха ми ясни. Затова няколкото първи седмици преживях силен културен шок. Не можех да се освободя от мисълта, че нещо се е случило с мен. Писаниците на Стефан Кръстев "цефул" бяха досадни, неинтересни, често пошли и дидактично назидателни с обратен знак. Всмисъл , че внушаваха изкривени послания. Дори от чисто формална точка нямаха композиционна цялост, образите бяха плоски и безхарактерни като в идиотските новели на Волтер.
Мислех си: "Мама му стара, този всеки ден е курдисан като най-четен и препоръчан. Хората явно виждат нещо, което аз не мога да видя в тази бездарна тъпотия." Понеже, все пак, литературата ми е професия, изпаднах в своеобразен културен шок. Смятах, че мога да отгранича житото от плявата, смятах, че имам художествена образованост, че съм нормален човек, най-сетне. Но явно, нещата така са се променили във вкусовете и харесването на хората, че аз не мога да видя и разбера нещо, което те могат.
Така махнах с ръка и заебах Блог.бг за почти година, когато през 2008, заради същата тази близка жена се върнах...
И тогава вече имах очите да разбера следното:
1. Стефан Кръстев не е "най-четеният" в сайта. Той е "най-посещаваният". Ето защо: Към 2008г блогът му отчиташе 2 милиона и 600 хиляди посещения. Средно аритметично това правеше около 3000 прочита на постинг. Само че...прочитите често биваха между 150 и 200. Нямаше дори един пост с 3000 прочита. Сиреч, касаеше се за "влизания" в блога му, без този, дето влиза да си прави труда да чете. Нещата бяха такива, че още тогава "цефулчо" се беше изхитрил да "трупа" посещения чрез пускане на десетки линкове във всевъзможни други сайтове, където има акаунт. Кеф ти "откровения", кеф ти "стихове" и прочие
Нагледен пример за това имате от около 6 месеца тук, в блог.бг. Нашият хитрец маркира като линк целите текстове на постингите си. А, си кликнал, а си влязъл в "откровения" и си гласувал за издаването на новия му "роман.
2. Колко голям е "геният" на този тарикат личи от личните му откровения. Преди около 3 месеца, след потъването на гемиите около гласуването за нови романи в "Откровения", самият той пророни тягостно:" Колко много ме четат и коментират тук, а в Откровения не се намериха и 85 гласа да ме подкрепят за романа." Признавам си, че тогава се изненадах, като разбрах, че май той самият не е наясно, че всъщност го четат миаа и още няколко фифета. Не включвам Пискова, защото мисля, че макар и да го хвали, самата тя не го чете.
3. Разбрах, че никое сериозно издателство не се наема да издаде "шедьоврите" на самозванеца. Факт красноречив. Истинско удовлетворение е, да разбереш, че пошлите и бездарни писаници, все пак, излизат единствено под формата на Самиздат. А, още по-красноречиво е това, че самиздатската продукция от 2007 продължава да се предлага непродадена, па макар и с автограф.
4. Тая зима ми стана тъжно за малко за бездарния писач. Някъде януари обяви, че отива да пише роман и ни "оставя за малко." Изтълкувах го като зов за съжаление и съчувствия. Не го получи. дори имаше пожелания за ползотворна и успешна работа. Но когато април месец разбрах, че нашият човек тържествено обяви, че е написал не един, а цели три романа за три мееца, оставих съжалението.
Графоманствато е наистина вид мания, но за мене беше повод и за една удовлетворяваща проверка. Здравият вкус е жив. В този сайт има интересни и долри разказвачи и когато имам време им се радвам.
как Сашьето, ДУКИхолидей, се прави на Бале.
цървул да имитира гуменка, хее...
и тоя е от пожаро-помпиерите, самопрочетен,
и самоначетен...
цитирайцървул да имитира гуменка, хее...
и тоя е от пожаро-помпиерите, самопрочетен,
и самоначетен...
Защо говориш само за Цефула? Аз го чета. Много ми харесва.
цитирайдокхолидей е новата "хрътка" на блоговия Интерпол.
Той е като Супермен - готов 24 часа да реагира на вражеско нападение!
Май, само самият Донев не може да се усети, че всички го усещат като миризмата на скункс с неговите филмирания....
цитирайТой е като Супермен - готов 24 часа да реагира на вражеско нападение!
Май, само самият Донев не може да се усети, че всички го усещат като миризмата на скункс с неговите филмирания....
това е Първа част. ще има и за други.
освен това, става дума и за една "близка жена"
Това, че го четеш не ме учудва. ни най-малко :)
цитирайосвен това, става дума и за една "близка жена"
Това, че го четеш не ме учудва. ни най-малко :)
Смело даваш определения, за един от най- четените съблогери!
Грешиш. Тук съм близо 3 години, но досега не съм прочела в блог бг,Cefulesteven,да каже нещо лошо за някой от останалите..Въпрос на възпитание.
Дано ме разбереш правилно, той няма нужда от адвокат!
И защо ли си мисля, че твоето субективно отношение към Cefulesteven,цели да го провокира и обижда.Ами който не го разбира, да не го чете!
В блога, всеки от нас има своя избор!Щях да забравя..Чета го, защото ми харесват неговите идеи, послания и стил:)!
цитирайГрешиш. Тук съм близо 3 години, но досега не съм прочела в блог бг,Cefulesteven,да каже нещо лошо за някой от останалите..Въпрос на възпитание.
Дано ме разбереш правилно, той няма нужда от адвокат!
И защо ли си мисля, че твоето субективно отношение към Cefulesteven,цели да го провокира и обижда.Ами който не го разбира, да не го чете!
В блога, всеки от нас има своя избор!Щях да забравя..Чета го, защото ми харесват неговите идеи, послания и стил:)!
възнегодувал при дукито, че бил космат терлик, не гуменка
цитираймисля, че не съм каза нищо "лошо" за въпросния блогър. Не съм го обидил, нито съм се изказал за личността му.
Изказал съм се за "писаниците" му.
При това с примери и аргументи!!!
Ако настояваш, бих ти дал един класически пример за пошлостта и грозотата на неговите послания. За литературна дарба няма да говорим.
Освен това, логиката от типа: " като не харесваш - не чети" е безумна. Бих могъл да я обърна и към теб самата. Като не ти харесва моето мнение за Кръстев - не го чети!
цитирайИзказал съм се за "писаниците" му.
При това с примери и аргументи!!!
Ако настояваш, бих ти дал един класически пример за пошлостта и грозотата на неговите послания. За литературна дарба няма да говорим.
Освен това, логиката от типа: " като не харесваш - не чети" е безумна. Бих могъл да я обърна и към теб самата. Като не ти харесва моето мнение за Кръстев - не го чети!
аз така и не мога да разбера защо броячите са толкова често предъвквана тема? Според мен обаче нещата стоят така - ако хипотетично приемем, че има хора, които слагат линкове и прилагат трикове, за да "помпат" мускули, то вървящите СЛЕД тях и броящи цифрите им по дати не са ли също толкова обсебени от СЪЩИТЕ тези броячи?!
Сега влязох да погледна при Cefulesteven, за да проверя това, което казваш. Броячът му още не е заковал 3 млн., което значи, че за три години (тук пише 2008) по твоите думи той е навъртял само 300 000 прочита. Ако е така, би бил в десета глуха, а не на челната страница. Аз съм дошла тук през 2009 и слонската памет ми позволява да си спомня, че по някое време през 2010 той пусна нещо за двумилионния си прочит. Бъркаш, което налага да се поправиш, за да продължа да дискутирам темата...:)
цитирайСега влязох да погледна при Cefulesteven, за да проверя това, което казваш. Броячът му още не е заковал 3 млн., което значи, че за три години (тук пише 2008) по твоите думи той е навъртял само 300 000 прочита. Ако е така, би бил в десета глуха, а не на челната страница. Аз съм дошла тук през 2009 и слонската памет ми позволява да си спомня, че по някое време през 2010 той пусна нещо за двумилионния си прочит. Бъркаш, което налага да се поправиш, за да продължа да дискутирам темата...:)
Спокойно този шок не си го изживял само ти, още изтръпвам при спомена за прочита на "Изсмуквам хилядите ти зърна с език"! :)
След един негово постинг и месец пост и молитви не помагат. :))
Та и затова не чета подобни жалки недоразумения претендиращи да са писатели, а просто си залагам на любимите си автори, които без да претендират че са велики са издавани на повечето световни езици в многохиляден тираж.
Следя един от тях в страницата му във фейсбук (Бари Айслър) изключително скромен човек е, независимо от успехът му като писател.
Големите не изпитват потребност да се хвалят, това е присъщо на малките в сянката им :)))
цитирайСлед един негово постинг и месец пост и молитви не помагат. :))
Та и затова не чета подобни жалки недоразумения претендиращи да са писатели, а просто си залагам на любимите си автори, които без да претендират че са велики са издавани на повечето световни езици в многохиляден тираж.
Следя един от тях в страницата му във фейсбук (Бари Айслър) изключително скромен човек е, независимо от успехът му като писател.
Големите не изпитват потребност да се хвалят, това е присъщо на малките в сянката им :)))
Все пак аз говоря за една първоначална представа и впечатление от сайта.
Колкото и да е относително, за литературата, а Кръстев беше пласиран като литератор, определящ е тиражът, прочитите. Не е ли така?
Трябваше да извървя и аз своя път, за да разбера, че това място не е "литературен сайт."
Няма да споря за милионите...два или три.
По-важното е, че от тези милиони, които "стоят зад гърба ми"( това е цитат) така и не се намериха 90 човечета, мама му стара, да гласуват за " Безумие в мрежата"
:)
цитирайКолкото и да е относително, за литературата, а Кръстев беше пласиран като литератор, определящ е тиражът, прочитите. Не е ли така?
Трябваше да извървя и аз своя път, за да разбера, че това място не е "литературен сайт."
Няма да споря за милионите...два или три.
По-важното е, че от тези милиони, които "стоят зад гърба ми"( това е цитат) така и не се намериха 90 човечета, мама му стара, да гласуват за " Безумие в мрежата"
:)
второто ми идване в Блог.бг пък беше свързано с 3 неща.
едното от тях е свързано с твоя блог. за това, обаче, утре.
СКромността е по дефиниция белег на таланта.
Претенциозността пък на бездарието
цитирайедното от тях е свързано с твоя блог. за това, обаче, утре.
СКромността е по дефиниция белег на таланта.
Претенциозността пък на бездарието
Голяма болка си му беше това, но не само на него.
Не знам дали си влизал във фейспрофила на "Буквите" по него време, там какъв цирк настана не е истина направо! Излагация до небесата.
То, не че тук бе по-малък де - почти всички де се вързаха да чакат издаване оттам тука ореваха орталъка за подкрепа. Реват кански да ги издадат, а хич и не искат да се поставят на мястото на горките читатели, де ще ги четат.
Едно нещо не мога да разбера и то е следното - Как може да искаш да те издават, след като две смислени изречения на кръст не можеш да построиш?
Драсканици без постройка, изречения без край, смешни опити да се блесне с фрази кухи издаващи единствено беден речник и още по-беден житейски опит - на какво се надяваха изобщо тези хора, кандидатствали в тоя нелеп конкурс?
Събраха роднините, някои цели училища закараха под строй да им гласуват за бълнуванията и то за какво? За да бъдат изсечени още няколко дървета, за да се укроти за малко егото на едно по-голямо дърво от тях? :))
цитирайНе знам дали си влизал във фейспрофила на "Буквите" по него време, там какъв цирк настана не е истина направо! Излагация до небесата.
То, не че тук бе по-малък де - почти всички де се вързаха да чакат издаване оттам тука ореваха орталъка за подкрепа. Реват кански да ги издадат, а хич и не искат да се поставят на мястото на горките читатели, де ще ги четат.
Едно нещо не мога да разбера и то е следното - Как може да искаш да те издават, след като две смислени изречения на кръст не можеш да построиш?
Драсканици без постройка, изречения без край, смешни опити да се блесне с фрази кухи издаващи единствено беден речник и още по-беден житейски опит - на какво се надяваха изобщо тези хора, кандидатствали в тоя нелеп конкурс?
Събраха роднините, някои цели училища закараха под строй да им гласуват за бълнуванията и то за какво? За да бъдат изсечени още няколко дървета, за да се укроти за малко егото на едно по-голямо дърво от тях? :))
но Валсодар е прав. Това не е хигиенен продукт, та да го рекламираш.
Истинската творба, трябва да я изживееш...
цитирайИстинската творба, трябва да я изживееш...
навлизането на пазарния принцип в литературата, наред с нагаждането към масовия вкус, остойности и истинската литература. Истински модерните български писатели са обект на ухажване от големите издателства.
В този смисъл, конкурси като този на "Откровения" са малко като индулгенция към средните таланти.
А за бездарниците, които не могат да се вместят никъде, като Кръстев, остава Самиздата.
цитирайВ този смисъл, конкурси като този на "Откровения" са малко като индулгенция към средните таланти.
А за бездарниците, които не могат да се вместят никъде, като Кръстев, остава Самиздата.
не знам какво не ти харесва в постинга, но това са си лично моите преживявания при сблъсъка ми със сайта преди 4 години.
цитирай
16.
nikita6864 -
по-скучни от постинга са само
07.07.2011 23:54
07.07.2011 23:54
коментарите на валсодар :))
цитирайНикитка, защо бре моме? Та ти си една от активно подпиращите го! :)))
Я напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
цитирайЯ напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
18.
nikita6864 -
П.П.
07.07.2011 23:57
07.07.2011 23:57
единствено ми хареса това : "Аз бях неизкушен и доверчив в това прастранство". можеше да го кажеш по-кратко така : "аз бях девствен" :)))
цитирайнапиши нещо за Тутанчо. Защо не си тръгва?
цитирай
20.
nikita6864 -
Радо,
07.07.2011 23:59
07.07.2011 23:59
valsodar написа:
Я напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
Я напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
само да не се превъзбудиш от идеята да го напиша!
друга история.....
цитирайПонякога нещата не трябва просто така да се "казват", а да се "показват" и "разказват".
По-интересно е, някак си.
Едно е да кажеш: " Искаш ли да се нае*м" и съвсем друго е " Искам да те нарисувам с устни и после да те качя на седмото небе"
цитирайПо-интересно е, някак си.
Едно е да кажеш: " Искаш ли да се нае*м" и съвсем друго е " Искам да те нарисувам с устни и после да те качя на седмото небе"
това е историята.
цитирайв моя блог трия обидите към моите приятели.
това е положението.
цитирайтова е положението.
nikita6864 написа:
коментарите на валсодар :))
Ай стига с тия благотворителности!
Постигът е точно на място! Никой не го чете, освен изброените от автора. Комай и цефул не помни какво пише.
Поздрав за позицията!
Тук са се случвали далеч по-бурни неща, имам си нужната закалка - ще го преживея и твоето откровение, не се кахъри за мен :)))
Да чакам ли или ще се отметнеш?
цитирайДа чакам ли или ще се отметнеш?
nikita6864 написа:
само да не се превъзбудиш от идеята да го напиша!
valsodar написа:
Я напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
Я напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
само да не се превъзбудиш от идеята да го напиша!
27.
nikita6864 -
разбира се, че няма да се отметна, Радо!
08.07.2011 00:23
08.07.2011 00:23
просто не знам от къде да започна. не ме притискай, ако обичаш ...
цитирайrustam написа:
в моя блог трия обидите към моите приятели.
това е положението.
това е положението.
но за нея - не.
цитирайНе би си простила някой да си помисли , че не е остроумна путка .
цитирай
31.
nikita6864 -
saadi, така е.
08.07.2011 09:26
08.07.2011 09:26
но това да не те притеснява - от двама ни, ти си по-остроумната пу*ка
цитирай
32.
анонимен -
Два много сериозни проблема се поставят тук -
08.07.2011 10:07
08.07.2011 10:07
за фалшификацията на посещенията и четенията и за втръсналите на всеки нормален човек всекидневно стоящи на първа страница.
Всеки има право да харесва или не даден блогер, лично аз намирам, че Цефул пише общо взето прилично. Неприятно обаче е това, че всеки ден публикува по 3-4 неща, а това е прекалено и писва. В Политика,Нновини и други раздели е нормално, но в изкуствата е просто отблъскващо.
И ако неговото все пак е литература, то аз не проумявам защо с всекидневните си 5-6 снимки Йотова досажда толкова, превръщайки сайта в една фотографска страница. Бога ми, ужасно е всеки ден да стърчи на първа, лицемерно декларирайки, че не искала класации - ами да пуска по 1 постинг на ден тогава? Но не, кой ще я хвали в такъв случай?
Между Цефул и Йотова категорично Цефул е по-добър и по-нужен.
цитирайВсеки има право да харесва или не даден блогер, лично аз намирам, че Цефул пише общо взето прилично. Неприятно обаче е това, че всеки ден публикува по 3-4 неща, а това е прекалено и писва. В Политика,Нновини и други раздели е нормално, но в изкуствата е просто отблъскващо.
И ако неговото все пак е литература, то аз не проумявам защо с всекидневните си 5-6 снимки Йотова досажда толкова, превръщайки сайта в една фотографска страница. Бога ми, ужасно е всеки ден да стърчи на първа, лицемерно декларирайки, че не искала класации - ами да пуска по 1 постинг на ден тогава? Но не, кой ще я хвали в такъв случай?
Между Цефул и Йотова категорично Цефул е по-добър и по-нужен.
Преди време никът ми беше lubopitstvo. Не мога да те разбера какво ти пречи толкова много Стефан и какво чак пък толкова те дразни. Обясняваш тук - не ти допада стила му, бездарен бил, прочитите му били фалшиви... Чувстваш, че ставаш трибун на истината ли?
Добре, а къде са твоите много по-стойностни разкази? Ти опита ли да напишеш по-талантлив разказ от него? Опита ли въобще да напишеш разказ? Ето, аз преди опитах - не се получава и понеже на него му се получават - идва му някак отвътре, си викам - той може, аз - не. Ами браво на него! Той може разкази, аз други работи - така е в живота. Не може всеки във всичко да е добър. Но това не ме кара той да ме дразни.
В сайта има място за всички. И колкото и да не ти допада мисълта на миаа - наистина, не виждам защо четеш неща, които не ти допадат. Не е задължително.
цитирайДобре, а къде са твоите много по-стойностни разкази? Ти опита ли да напишеш по-талантлив разказ от него? Опита ли въобще да напишеш разказ? Ето, аз преди опитах - не се получава и понеже на него му се получават - идва му някак отвътре, си викам - той може, аз - не. Ами браво на него! Той може разкази, аз други работи - така е в живота. Не може всеки във всичко да е добър. Но това не ме кара той да ме дразни.
В сайта има място за всички. И колкото и да не ти допада мисълта на миаа - наистина, не виждам защо четеш неща, които не ти допадат. Не е задължително.
Когато попаднах в този сайт, и на мен ми направи впечатление,че най-бездарните са все на Първа.
Но...какво да се прави,такъв е манталитетът на публиката.
Преобладава посредственият вкус и влечението към кич.
Цефулът пише сааааамо глупости.Трупа хаотично купища от думи.
За поетесите,майко мила, изобщо да не започвам.....
Историците пък.....всички знаем - патриотични приказки за лека нощ на деца в детската градина.Че по-големите ще предпочитат Хари Потър.
цитирайНо...какво да се прави,такъв е манталитетът на публиката.
Преобладава посредственият вкус и влечението към кич.
Цефулът пише сааааамо глупости.Трупа хаотично купища от думи.
За поетесите,майко мила, изобщо да не започвам.....
Историците пък.....всички знаем - патриотични приказки за лека нощ на деца в детската градина.Че по-големите ще предпочитат Хари Потър.
35.
kosara2008 -
и понеже става дума за Стефан,и ти си позволяваш да критикарстваш творчеството, в случая неговото,НО
08.07.2011 10:25
08.07.2011 10:25
И ЗАЩОТО СЕ ИЗЖИВЯВАШ КАТО ГОВОРИТЕЛ НА САМИЯ СЕБЕ СИ -- ЩЕ ТЕ ПИТАМ ПАК - кой се ти Рустам, че да даваш оценки на другите, що не си кюташ тук, пиши си ,кефи се с тези които влизат при теб,ако ти е възможно,НО не давай оценки, не поставяй етикетите си...ще кажеш - не ме чети,прочетох те и те чета ,понякога имаш толкова интересни теми, изключая плюенето, то не е лицеприятно ,и се намесвам защото отново си мислиш, че "громиш" творец и се чудя и мая:))))откъде това самочувствие да правиш такива "дисекции" за творчеството на друг???
намирисва ми да знаеш, на търсене на популярност и защо ли пък ти е, четем си те и без тези ефтинжьоски похвати - О.остави ги за болните, ти си ми симпатичен :) ама губиш мярката понякога.
приятен ден и зЕ.еми забърши го този постинг в тихата глуха и дай да се забавляваме без да е за сметка на друг,
цитирайнамирисва ми да знаеш, на търсене на популярност и защо ли пък ти е, четем си те и без тези ефтинжьоски похвати - О.остави ги за болните, ти си ми симпатичен :) ама губиш мярката понякога.
приятен ден и зЕ.еми забърши го този постинг в тихата глуха и дай да се забавляваме без да е за сметка на друг,
36.
анонимен -
Много добра статия господине
08.07.2011 10:31
08.07.2011 10:31
Само не разбирам защо толкова хора защитават лице с ниска социална култура работило като строител, чистач и други тем подобни неща.
Господинът Кръстев наистина проси съжалението на аудорията в блога с изрази като този " Така не съм се чувствал добре от времето преди да ме изгонят от Богословският факултет". За какво е изгонен, защо не обясни. Хомосексуализъм ли е причината? Има и още куп въпроси към това лице, но надали ще получим отговор.
За отговор ще получим разказ от сорта на" Розов кондом" в който главният герой казва на жена си в леглото че е обратен.
Може би това е вид отговор на господин Кръстев към нашите въпроси?!?
цитирайГосподинът Кръстев наистина проси съжалението на аудорията в блога с изрази като този " Така не съм се чувствал добре от времето преди да ме изгонят от Богословският факултет". За какво е изгонен, защо не обясни. Хомосексуализъм ли е причината? Има и още куп въпроси към това лице, но надали ще получим отговор.
За отговор ще получим разказ от сорта на" Розов кондом" в който главният герой казва на жена си в леглото че е обратен.
Може би това е вид отговор на господин Кръстев към нашите въпроси?!?
Оф, Косарчето и Огнената, баш бозите в тукашната "поезия".Върхът на бездарието!
цитирай
38.
nikita6864 -
говедаров,
08.07.2011 11:05
08.07.2011 11:05
joysii написа:
ти да мълчиш!
39.
kosara2008 -
:)))))))))))) Джо.серло, много ме кефиш коги та "срещна":))))явну си падаш по мен щом ма следваш така;)че ме и четеш даже
08.07.2011 11:05
08.07.2011 11:05
joysii написа:
Оф, Косарчето и Огнената, баш бозите в тукашната "поезия".Върхът на бездарието!
здраствуй, "курифейке";)
хвани разнообрази репертоара. Стигa с тоя Цефул, Пискова и... още един имаше...
Вземи да продължиш поредицата за великите тролове например. Ако ми се подмажеш достатъчно, ще ти дам инфо за тоя-оня ;-D
цитирайВземи да продължиш поредицата за великите тролове например. Ако ми се подмажеш достатъчно, ще ти дам инфо за тоя-оня ;-D
Поздрави за откровено изразените мисли :))
цитирайЧета почти всичко тук, как иначе ще мога да забележа кое е стойностно и кое - боклук.
цитирайModeratorski hora si sedat na 1 str. s ki4 i gluposti, intrigi i skandali. Tuk na po4it sa intrigantkite i fal6a. Koeto visi na 1 e fal6 i pak s predpo4itane na moderacia. Cefula ne e vinoven... vinovni sa tezi klasacii, to4ki, glasuvania po bulgarski i samo v tozi sait , koito sa nenujni i se oporo4avat ot moderacia.Do voina stignahme i e vreme da gi premahnat.I saita da bude normalen, a ne mutrenski i fal6iv.Koito 4ete Cefula, pak ste go 4ete, bez da ni se natrapva za smetka na drugi avtori. Tazi 1 str e sme6na i izli6na.
Ne e priatno edni da budat osteteni, za smetka na drugi. Men me triha, sega sa me izklu4ili ot vsekakvi klasacii v bloga, s koeto izbivat kompleksi. Ne e priatno stari blogeri da sa iniciativa za intrigi i obidi s cel. Imam vpredvid valsodar.
SAMO PROMENATA V SISTEMATA STE DONESE MIR V BLOGA. 1 STR TREBVA DA SE PREFASONIRA S OGLED PRAVATA NA VSI4KI DA SA EDNAKVI , BEZ VRYZKI NATRAPVANE NA MODERATORSKI HORA S FAL6IVI TO4KI I PRISTRASTIA.
NEKA NA 1STR IZLIZAT SAMO NOVI, A KOITO SI PADA PO NESTO, DA SI GO TURSI V BLOGA.TAKA E V DRUGI BLOGOVE.NO TUK NE E I E V RAZREZ S DEMOKRATI4NITE, POTREBITELSKI PRAVA.
S EDNA DUMA POBULGAREN SAIT ZA KI4 I PREDPO4ITANIA NA IZBRANI...
цитирайNe e priatno edni da budat osteteni, za smetka na drugi. Men me triha, sega sa me izklu4ili ot vsekakvi klasacii v bloga, s koeto izbivat kompleksi. Ne e priatno stari blogeri da sa iniciativa za intrigi i obidi s cel. Imam vpredvid valsodar.
SAMO PROMENATA V SISTEMATA STE DONESE MIR V BLOGA. 1 STR TREBVA DA SE PREFASONIRA S OGLED PRAVATA NA VSI4KI DA SA EDNAKVI , BEZ VRYZKI NATRAPVANE NA MODERATORSKI HORA S FAL6IVI TO4KI I PRISTRASTIA.
NEKA NA 1STR IZLIZAT SAMO NOVI, A KOITO SI PADA PO NESTO, DA SI GO TURSI V BLOGA.TAKA E V DRUGI BLOGOVE.NO TUK NE E I E V RAZREZ S DEMOKRATI4NITE, POTREBITELSKI PRAVA.
S EDNA DUMA POBULGAREN SAIT ZA KI4 I PREDPO4ITANIA NA IZBRANI...
Ще ми бъде интересно да разкажеш своята история тук.
Когато дойдох се опитах да прочета някои от нещата на "цефулестевен", защото все се появяваше на първа. За мен е безкрайно скучен - много думи за нищо. Но щом му се пише на човека - нека си пише. Щом има кой да го чете - нека го четат. Преливането от пустото в празно и броенето на гарги е популярно занимание напоследък:))))
цитирайКогато дойдох се опитах да прочета някои от нещата на "цефулестевен", защото все се появяваше на първа. За мен е безкрайно скучен - много думи за нищо. Но щом му се пише на човека - нека си пише. Щом има кой да го чете - нека го четат. Преливането от пустото в празно и броенето на гарги е популярно занимание напоследък:))))
joysii написа:
Чета почти всичко тук, как иначе ще мога да забележа кое е стойностно и кое - боклук.
Настоявам, цефул да бъде оставен да се плюнчи на спокойствие.
цитирайда не си започнал и ти да пишеш книга "моите чувства и преживявания в блога"???
Знаех си аз, че рано или късно ще се изкушиш да се пробваш, мислех че ще е някой разказ, ама ти нависоко се целиш...
Е, успех с мемоарите...
цитирайЗнаех си аз, че рано или късно ще се изкушиш да се пробваш, мислех че ще е някой разказ, ама ти нависоко се целиш...
Е, успех с мемоарите...
...но ми харесва, че си започнал културно да изразяваш мнението си, а не да плюеш глупости наляво и надясно!
цитирай
49.
анонимен -
За някои блогери е ужасяващо да напишеш нещо различно от хвалебствия за някой автор.
08.07.2011 14:29
08.07.2011 14:29
Светкавично пръкват контрапостинги в защита на невинната жертва.
В челните редици е блогерът Катана, който е изпраскал поредния катанизъм.
В неповторимо елементарния си стил веднага започва да ръси обиди по любимите си Панто, Рустам и Полигор в очакване на другите от групичката.
цитирайВ челните редици е блогерът Катана, който е изпраскал поредния катанизъм.
В неповторимо елементарния си стил веднага започва да ръси обиди по любимите си Панто, Рустам и Полигор в очакване на другите от групичката.
Няма какво да добява - Стефан Кръстев за мен е бездарен и нищо не може да ми промени мнението
цитирайтвое право е да поставяш "цефул" преди "йотовава", което аз също бих приел донякъде. Все пак едното е текст, а другото просто писаница.
Забелязвам последно време една еуфория при Кака Тана, сигурно някакво значимо събитие го е развълнувало. Няма значение. Разликата между досадните му бръщолевения и моят текст е видима и осезаема.
Аз не обиждам и се аргументирам. А той е просто един псуващ и ругаещ каруцар.
цитирайЗабелязвам последно време една еуфория при Кака Тана, сигурно някакво значимо събитие го е развълнувало. Няма значение. Разликата между досадните му бръщолевения и моят текст е видима и осезаема.
Аз не обиждам и се аргументирам. А той е просто един псуващ и ругаещ каруцар.
мисля, че съм дал ясен отговор на въпросите ти.
Аз не смятам, че писаниците на Кръстев са талантливи, не ги смятам за "разкази" и литература.
Признавам си, нямам много стойностни разкази и навярно не бих могъл да ги създам.
Но също така, нямам и глупости и пошлости като на цефулчо.
Ако ме питаш за личния избор - ще ти кажа: пред връзможността да мълча и да пиша скверни работи като тези на цефул, предпочитам да мълча.
ПП А аргументите за манипулациите на въпросния, сигурен съм че са точни.
цитирайАз не смятам, че писаниците на Кръстев са талантливи, не ги смятам за "разкази" и литература.
Признавам си, нямам много стойностни разкази и навярно не бих могъл да ги създам.
Но също така, нямам и глупости и пошлости като на цефулчо.
Ако ме питаш за личния избор - ще ти кажа: пред връзможността да мълча и да пиша скверни работи като тези на цефул, предпочитам да мълча.
ПП А аргументите за манипулациите на въпросния, сигурен съм че са точни.
аз споделих чисто мои, лични впечатления и размишления.
Не налагам никому гледната си точка, но признавам си, търся съмишленици.
Считам писането на въпросния блогър за пошло, грозно, изкривено и аморално.
Абсолютно съм убеден, че е нужна реакция срещу подобно налагане в публичния сойт.
То трови вкусовете на публиката, особено по-младата, като блогерката никита6864, например.
цитирайНе налагам никому гледната си точка, но признавам си, търся съмишленици.
Считам писането на въпросния блогър за пошло, грозно, изкривено и аморално.
Абсолютно съм убеден, че е нужна реакция срещу подобно налагане в публичния сойт.
То трови вкусовете на публиката, особено по-младата, като блогерката никита6864, например.
не е само до манталитета на публиката.
Става въпрос за манипулации в нета, откровено заиграване с "тъмната страна."
Използване на ботове, линкове и прочие, за да бъдеш "посещаван"
Ще кажеш - това ли е важното.
Ами, явно, за такива като цефула е важно.
А за нас пък е важно да им го казваме в очите, за да са наясно, че знаме какви шемекери са
цитирайСтава въпрос за манипулации в нета, откровено заиграване с "тъмната страна."
Използване на ботове, линкове и прочие, за да бъдеш "посещаван"
Ще кажеш - това ли е важното.
Ами, явно, за такива като цефула е важно.
А за нас пък е важно да им го казваме в очите, за да са наясно, че знаме какви шемекери са
rustam написа:
аз споделих чисто мои, лични впечатления и размишления.
Не налагам никому гледната си точка, но признавам си, търся съмишленици.
Считам писането на въпросния блогър за пошло, грозно, изкривено и аморално.
Абсолютно съм убеден, че е нужна реакция срещу подобно налагане в публичния сойт.
То трови вкусовете на публиката, особено по-младата, като блогерката никита6864, например.
Не налагам никому гледната си точка, но признавам си, търся съмишленици.
Считам писането на въпросния блогър за пошло, грозно, изкривено и аморално.
Абсолютно съм убеден, че е нужна реакция срещу подобно налагане в публичния сойт.
То трови вкусовете на публиката, особено по-младата, като блогерката никита6864, например.
ами да ти кажа, не е толкова важно защо са го изгонили от там.
Както се казва, добре, че са го сторили.
Представяш ли си да беше завършил и сега да проповядва някъде???
Ми то все едно Сатаната да чете Евангелието.
цитирайКакто се казва, добре, че са го сторили.
Представяш ли си да беше завършил и сега да проповядва някъде???
Ми то все едно Сатаната да чете Евангелието.
обмислям подобно сюжетно продължение.
Обещавам, ако ми се подмажеш достатъчно, да не пиша подробно за ерата "преди Дарси" :)
цитирайОбещавам, ако ми се подмажеш достатъчно, да не пиша подробно за ерата "преди Дарси" :)
58.
анонимен -
Аз чиче,
08.07.2011 15:55
08.07.2011 15:55
да ти кажа правата, получих шок само като ти гледах физиономията.
Ама като ти прочетох постинга...направо се наложи да ме връщат от оня свят!
цитирайАма като ти прочетох постинга...направо се наложи да ме връщат от оня свят!
Благодаря, винаги съм се старал да бъда откровен и прям.
цитираймисля, че си го казала много точно и спаведливо - който ще си го чете, пак ще го прави.
Но не трябва да бъде за сметка на други амтори!!!
точно така!
цитирайНо не трябва да бъде за сметка на други амтори!!!
точно така!
мисля, че не бих добавил и дума към мнението. Знам твоя точен вкус и разбиране за красивото и го ценя.
Нека "въпросният" си има "почитателите", но да не бъде за сметка на други.
Как точно прецаква другите - написал съм го.
цитирайНека "въпросният" си има "почитателите", но да не бъде за сметка на други.
Как точно прецаква другите - написал съм го.
62.
анонимен -
Тоя Катана е върхът на наглостта.
08.07.2011 16:02
08.07.2011 16:02
rustam написа:
твое право е да поставяш "цефул" преди "йотовава", което аз също бих приел донякъде. Все пак едното е текст, а другото просто писаница.
Забелязвам последно време една еуфория при Кака Тана, сигурно някакво значимо събитие го е развълнувало. Няма значение. Разликата между досадните му бръщолевения и моят текст е видима и осезаема.
Аз не обиждам и се аргументирам. А той е просто един псуващ и ругаещ каруцар.
Забелязвам последно време една еуфория при Кака Тана, сигурно някакво значимо събитие го е развълнувало. Няма значение. Разликата между досадните му бръщолевения и моят текст е видима и осезаема.
Аз не обиждам и се аргументирам. А той е просто един псуващ и ругаещ каруцар.
Има над 15 постинга директно насочени срещу теб, Панталеев, Кушел и Полигор в профила камосутрров, който май е изтрит, не лае оттам. И тоя същият учи на морал блогерите!
Ето за феновете на катанизма бисери от него:
„Анонмчото, който се упражнявав писане на ругатни. Чети сега, за тебе е следното: Кана те най учтиво да ми оближеш гъза в съпровод на стиховете на Полигорчо.”
„Да ти го накатани кака ти Тана. Без вазелин.”
„За мен ти си куха манерка, която не може да върже 2 изречения без да го заболи глава.”
„Да припомня вица за Рустамите в банята. Дето единия Рустам поискал 2 билета за 2 лица. Другият Рустам рекъл, че иска да си измие и гъза. Та първи Рустам пояснил, че и гъза влиза в лицето.”
Мисля, че никога не бих могъл да си позволя да падна на това ниско ниво, като изкуфелия Сава.
Най-отвротителното е, че подобен псувач и хлевоусец, се предлага сам като пример.
Напрово е гнусно
цитирайНай-отвротителното е, че подобен псувач и хлевоусец, се предлага сам като пример.
Напрово е гнусно
rustam написа:
обмислям подобно сюжетно продължение.
Обещавам, ако ми се подмажеш достатъчно, да не пиша подробно за ерата "преди Дарси" :)
Обещавам, ако ми се подмажеш достатъчно, да не пиша подробно за ерата "преди Дарси" :)
Аз държа да пишеш именно за тази ера. Ще взема да се подмазвам на Цефул.
че хич не те бива в подмазването. Това съм се убедил. Аз ще напиша,...
Но...да не кажеш после: "Недей да пишеш повече, моля те!!!!"
Не приемам молби дори и на ЛС
цитирайНо...да не кажеш после: "Недей да пишеш повече, моля те!!!!"
Не приемам молби дори и на ЛС
rustam написа:
че хич не те бива в подмазването. Това съм се убедил. Аз ще напиша,...
:-D
67.
анонимен -
Чичее,
08.07.2011 17:13
08.07.2011 17:13
що триеш бе?
цитирайМного добре го е казала. Не е виновен Стефан, че някой друг постоянно го слага на първа. Изключително неприятно е да напишеш нещо лично и съкровено, и смело да го публикуваш, след което да го турят на мегдана без твое собствено съгласие. Нека там да са само нови публикации, а за останалото си има "любими".
Колкото да изкуството, и в частност - литературата, всеки, който има желание и възможност да напише нещо, нека си го пише. Нали това е смисълът на сайта? Блог.бг - твоята гледна точка. Аз уважавам твоята, уважавам и на Стефан, а вие уважавайте моята. Независимо, че е различна от вашата.
Странно ми е как безапелационно заявявате - този е бездарен, оня няма талант. Особено гротескно е в поезията. Уж поетични души, а се плюят толкова непоетично и се бутат един друг кой е по, по, най. Ужас някакъв!
Всички са добри по своему. Всеки скача колкото може и никой няма право да го критикува, когато се е опитал да сподели нещо лично. Може да замълчи като не му харесва, но защо му е да казва - това не става! Ако човекът сам не реши, че не му харесва това, което пише, той няма да спре да пише или да промени това, което пише. Да пишеш е много лично нещо, не бива да се бъркаме в него - нито с критики, нито дори с хвалби.
цитирайКолкото да изкуството, и в частност - литературата, всеки, който има желание и възможност да напише нещо, нека си го пише. Нали това е смисълът на сайта? Блог.бг - твоята гледна точка. Аз уважавам твоята, уважавам и на Стефан, а вие уважавайте моята. Независимо, че е различна от вашата.
Странно ми е как безапелационно заявявате - този е бездарен, оня няма талант. Особено гротескно е в поезията. Уж поетични души, а се плюят толкова непоетично и се бутат един друг кой е по, по, най. Ужас някакъв!
Всички са добри по своему. Всеки скача колкото може и никой няма право да го критикува, когато се е опитал да сподели нещо лично. Може да замълчи като не му харесва, но защо му е да казва - това не става! Ако човекът сам не реши, че не му харесва това, което пише, той няма да спре да пише или да промени това, което пише. Да пишеш е много лично нещо, не бива да се бъркаме в него - нито с критики, нито дори с хвалби.
70.
анонимен -
Ебалник съм и още как! Завиждай, ...
08.07.2011 18:21
08.07.2011 18:21
gargara написа:
Ебалник съм и още как! Завиждай, завиждай, щото сигур си от ония с пълните очи и празните ръце:)
71.
анонимен -
Сигурно аз съм единствения в блога, ...
08.07.2011 18:31
08.07.2011 18:31
Сигурно аз съм единствения в блога, който е прочел само едно изречение на Цефулестевен. И то без да имам някаква представа кой, какъв е в тоя блог. Представете си, какво е било това изречение, за да реша, никога повече да не стъпвам в тоя блог. Така че, нямам никаква представа от творчеството на тоя блогър, но пък имам доверие в точните преценки на Рустам. Не случайно съм го изобразил като Зевс-гъмовержеца във визитката му.
Ако колегата Катана пак ме е споменал някъде, това вече недвусмислено доказва, че е обсебен и страда от маниакална депресия. Посъветвах се с мой приятел-психиатър и той каза, че ако гълта литий, бързо ще се подобри. С най-добри чувства. Нека се лекува, нека се оправи човека! Само ще се радвам.
цитирайАко колегата Катана пак ме е споменал някъде, това вече недвусмислено доказва, че е обсебен и страда от маниакална депресия. Посъветвах се с мой приятел-психиатър и той каза, че ако гълта литий, бързо ще се подобри. С най-добри чувства. Нека се лекува, нека се оправи човека! Само ще се радвам.
Ваня, човек като прочете добри поети и писатели, няма как на техният фон да не констатира бездарието на други претендиращи да са такива. Сега, което си е посредствено и бездарно ще си остане посредствено и бездарно, ако щеш милион ахкания и охкания да му удариш във възхвала.
Не похвалите правят поетите и писателите добри, мисля че за това сме говорили и сме на едно мнение.
А в интерес на истината Рустам си изразява неговата си гледна точка.
И той е свободен да я изрази точно толкова, колкото и всички останали в тоя сайт, в т.ч. аз и ти.
За мен Стефан е безкрайно посредствен автор и вина за неговата посредственост носи основно дружинката му от клакьори непозволяваща до него да стигне истината за творбите му. Именно поради тяхното постоянно квакане във възхвала, той отдавана е престанал да може да чува, това което би му помогнало в начинанието му да се научи да пише. Той отдавна се е отказал да се учи и вече само си пише. Какво - то може да се види и на повечето с изградена естетическа култура няма как да се понрави нито като постройка, нито като идея.
Няма как всеки един ден, наместо да прочетеш някой по-добър от теб и да се учиш от това, с което той те превъзхожда, да бълваш текстове в несвяст с претенции за прочити и после да искаш да си добър автор.
Добър автор не означава човек с хронична логорея седнал пред компютър, а нещо коренно различно. Тези, които са чели повече от 10 книги през живота си много добре го знаят. Останалите с хвалят само, че са чели :)))
цитирайНе похвалите правят поетите и писателите добри, мисля че за това сме говорили и сме на едно мнение.
А в интерес на истината Рустам си изразява неговата си гледна точка.
И той е свободен да я изрази точно толкова, колкото и всички останали в тоя сайт, в т.ч. аз и ти.
За мен Стефан е безкрайно посредствен автор и вина за неговата посредственост носи основно дружинката му от клакьори непозволяваща до него да стигне истината за творбите му. Именно поради тяхното постоянно квакане във възхвала, той отдавана е престанал да може да чува, това което би му помогнало в начинанието му да се научи да пише. Той отдавна се е отказал да се учи и вече само си пише. Какво - то може да се види и на повечето с изградена естетическа култура няма как да се понрави нито като постройка, нито като идея.
Няма как всеки един ден, наместо да прочетеш някой по-добър от теб и да се учиш от това, с което той те превъзхожда, да бълваш текстове в несвяст с претенции за прочити и после да искаш да си добър автор.
Добър автор не означава човек с хронична логорея седнал пред компютър, а нещо коренно различно. Тези, които са чели повече от 10 книги през живота си много добре го знаят. Останалите с хвалят само, че са чели :)))
Не си го мери с Рустам и Катана,най- малко пък с други човеци и величини. Доказа нивото си , като се сведе до нивото на създадените с цел блогове за лични обиди срещу блогери и в частност срещу мен. Имам впредвид клонингите на полигор и по специлно никът му подлост, където ти ми определяш диагнози с цел . Не вярвам идолите ти блогери да слагат наляво и дясно диагнози на съблогерите си. Ти за да изпъкнеш се самозабрави с обиди и то към стари съблогери.Културата ти и етиката ти ги няма никакви= заложи ги за интриги в блога. За да угодиш на модерация, полигор и цецка. Не зная дали знаеш, че нета не е море до колене и не е поръчково пространство. Вместо да показваш "културата"си с интриги и обидни диагнозови коментари, те приканвам в откритият ми днешен постинг, както и приятелите ти, на които се мазниш, цецки, красковци ,прасковци, полигоровци и т.н
цитирайЛидис, твоето поведение в сайта ме провокира да попрочета малко странична литература. Там дават симптомите на параноичната шизофрения, ще е добре да ги прочетеш и да ги сравниш с поведението си тук.
Казах ти преди, казвам ти го и сега - имаш нужда от лекарска помощ.
Аз не мога да ти я дам, най-малкото поради факта, че си има вещи специалисти на една ръка разстояние от теб, които биха ти помогнали по-добре. Обърни се към личният си лекар, той ще ти предпише към кого да се обърнеш за помощ и лечение.
цитирайКазах ти преди, казвам ти го и сега - имаш нужда от лекарска помощ.
Аз не мога да ти я дам, най-малкото поради факта, че си има вещи специалисти на една ръка разстояние от теб, които биха ти помогнали по-добре. Обърни се към личният си лекар, той ще ти предпише към кого да се обърнеш за помощ и лечение.
75.
анонимен -
Лидис защо не прочетеш
08.07.2011 18:47
08.07.2011 18:47
десетките постинги на Катана срещу Рустам?
Ти на чия страна си, или си безгръбначна?
Валсодар по-горе е много прав.
Скрий се при Катана и Йотова.
А Катана за пореден път печели слава на чужд гръб, отърквайки се преди о Чудовището, сега - по Цефул.
цитирайТи на чия страна си, или си безгръбначна?
Валсодар по-горе е много прав.
Скрий се при Катана и Йотова.
А Катана за пореден път печели слава на чужд гръб, отърквайки се преди о Чудовището, сега - по Цефул.
valsodar написа:
Лидис, твоето поведение в сайта ме провокира да попрочета малко странична литература. Там дават симптомите на параноичната шизофрения, ще е добре да ги прочетеш и да ги сравниш с поведението си тук.
Казах ти преди, казвам ти го и сега - имаш нужда от лекарска помощ.
Аз не мога да ти я дам, най-малкото поради факта, че си има вещи специалисти на една ръка разстояние от теб, които биха ти помогнали по-добре. Обърни се към личният си лекар, той ще ти предпише към кого да се обърнеш за помощ и лечение.
Казах ти преди, казвам ти го и сега - имаш нужда от лекарска помощ.
Аз не мога да ти я дам, най-малкото поради факта, че си има вещи специалисти на една ръка разстояние от теб, които биха ти помогнали по-добре. Обърни се към личният си лекар, той ще ти предпише към кого да се обърнеш за помощ и лечение.
Явно с цел и дълъг период на унижения и неприятности от теб в нета. Аз на никого не съм поставяла диагнози и не съм интригантствала за собствено благоденствие в блога. Излиза,че ти съвсем умишлено правиш оронване на човешкото ми достойнство, за да угодиш на група крадци от блога. Ами , показа себе си, етиката си и умишленият си терор спрямо мен.В България сте свикнали да се наричате луди, но всичко си има граници. Ти не можеш да продължаваш да плюеш по името ми. Аз не съм цецка, гудбай или кой да е от кръга ти.
Точно ти интригантстваш в момента, в твоят собствен блог.
Написала си постинг против мен, а триеш репликите ми под твоята в която ме приканваш да ти коментирам. Това как точно се нарича, а?
Мислех си, че лекар ще ти помогне - грешал съм.
Нужна ти е стая с коркови стени без брава от вътрешната страна на вратата.
Мога да ти я осигуря.
цитирайНаписала си постинг против мен, а триеш репликите ми под твоята в която ме приканваш да ти коментирам. Това как точно се нарича, а?
Мислех си, че лекар ще ти помогне - грешал съм.
Нужна ти е стая с коркови стени без брава от вътрешната страна на вратата.
Мога да ти я осигуря.
ananela написа:
десетките постинги на Катана срещу Рустам?
Ти на чия страна си, или си безгръбначна?
Валсодар по-горе е много прав.
Скрий се при Катана и Йотова.
А Катана за пореден път печели слава на чужд гръб, отърквайки се преди о Чудовището, сега - по Цефул.
Ти на чия страна си, или си безгръбначна?
Валсодар по-горе е много прав.
Скрий се при Катана и Йотова.
А Катана за пореден път печели слава на чужд гръб, отърквайки се преди о Чудовището, сега - по Цефул.
И никой не може да ми влияе и да ме вкарва в групировки и враждуващи лагери.
Дивашко е и на нивото на неандерталците, тези скандали и обиди. Чета много съблогери, у всеки има и хубаво и лошо, но не съм аз тази, която да ги оправям и да излагам себе си, както правите вие с валсодар. С Рустам се познаваме от 4 год. уважавам го заради блогарската етика и това,че не се подава на провокации. Има собствено мнение и го отстоява. За Катана, ще ти кажа, че ми е физически симпатичен.Не харесвам нито катановите, нито някои от рустамовите "приятели".
Това , че ги харесвам и двамата идва от възпитанието ми и от средата в която живея. При нас е истинската демокрация- с много елементи и приемственост на комунизма, затова някои я наричат построения комунизъм. В много от идеите на двамата , макар и различни виждам истина, жалкото, е че такива като теб, дето не познават истинската демокрация , са се изродили и всяват с погрешните си виждания само скандали и обиди в блога. Тази лъжлива непостроена демокрация увълчи народа и го озлобли, ярки примери сте в блога за това. Нищо човешко не ви е присъщо. Все искам да ви оправдая, но падението на ценностните ви системи е голямо.
Та, харесвам си ги и двамата, да са живи и здрави, тъй като са от поколението, което имаше стойност, но строя ги съпостави и такива като теб саирджии без познания ги насълкват...скандал да върви...Аз им викам на такива, като теб песове, дето цял живот препикават чужди камбанарии.
79.
lidislidis -
Затвърди мнението ми, че ти и администрация НАРОЧНО ми създавате проблеми
08.07.2011 19:46
08.07.2011 19:46
valsodar написа:
Точно ти интригантстваш в момента, в твоят собствен блог.
Написала си постинг против мен, а триеш репликите ми под твоята в която ме приканваш да ти коментирам. Това как точно се нарича, а?
Мислех си, че лекар ще ти помогне - грешал съм.
Нужна ти е стая с коркови стени без брава от вътрешната страна на вратата.
Мога да ти я осигуря.
Написала си постинг против мен, а триеш репликите ми под твоята в която ме приканваш да ти коментирам. Това как точно се нарича, а?
Мислех си, че лекар ще ти помогне - грешал съм.
Нужна ти е стая с коркови стени без брава от вътрешната страна на вратата.
Мога да ти я осигуря.
Които в нормалните страни се уреждат съдебно. Сам влезе в капана, както предполагах,след изтриването на блога ми, когато се върнах да блогвам за да открия кой се гаври с името ми.
На стари години всеки един по-млад от теб и малко по-похотлив ти става "физически симпатичен" :)))
Добре е, че си имаме вечно недоволни емигранти в сайта, да ни светнат на тема истинска демокрация, че ние тук сме слепи и заблудени, та нямаме си очи с които да я видим. Казват, че най-добре тя се наблюдава по време на северно сияние в компанията на елен, но като си нямаме ни сияние, ни елени, а пък не сме и чак толкова в посока културен север, какво да правим ний диваците от Балканите.
Нищо, че когато ние сме имали дворци, книжнина, царе и патриарси тия културни северняци са живеели в землянки и още са носели спомена как са слезли от дърветата.
Друго си е някой измекяр да поживее няколко лета сред тях и да се отрече от бългаското като нещо гнусно в потеклото си.
В тоя сайт научих много неща, придобих много познания, в т.ч. и във сфери за които не съм и предполагал, че точно тук бих научил нещо ново.
Време е, някои от публикациите в сайта да бъдат обявени за задължителни за прочит от студентите в специалност "Психиатрия" - така те ще си спестят не само време, но и ще се запознаят отблизо с бъдещите си пациенти и с тяхната клинична картина.
ПП Рустаме, всяка една добра тема в един момент загива под излишният спам, щом се появи на челна страница в сайта, така че или я деактивирай временно докато слезе оттам или просто да не ти пука за спама. :)))
цитирайДобре е, че си имаме вечно недоволни емигранти в сайта, да ни светнат на тема истинска демокрация, че ние тук сме слепи и заблудени, та нямаме си очи с които да я видим. Казват, че най-добре тя се наблюдава по време на северно сияние в компанията на елен, но като си нямаме ни сияние, ни елени, а пък не сме и чак толкова в посока културен север, какво да правим ний диваците от Балканите.
Нищо, че когато ние сме имали дворци, книжнина, царе и патриарси тия културни северняци са живеели в землянки и още са носели спомена как са слезли от дърветата.
Друго си е някой измекяр да поживее няколко лета сред тях и да се отрече от бългаското като нещо гнусно в потеклото си.
В тоя сайт научих много неща, придобих много познания, в т.ч. и във сфери за които не съм и предполагал, че точно тук бих научил нещо ново.
Време е, някои от публикациите в сайта да бъдат обявени за задължителни за прочит от студентите в специалност "Психиатрия" - така те ще си спестят не само време, но и ще се запознаят отблизо с бъдещите си пациенти и с тяхната клинична картина.
ПП Рустаме, всяка една добра тема в един момент загива под излишният спам, щом се появи на челна страница в сайта, така че или я деактивирай временно докато слезе оттам или просто да не ти пука за спама. :)))
81.
анонимен -
Лидис, Полигор навярно е в мокрите ти сънища, не виждаш ли ника ми?
08.07.2011 19:46
08.07.2011 19:46
lidislidis написа:
И никой не може да ми влияе и да ме вкарва в групировки и враждуващи лагери.
Дивашко е и на нивото на неандерталците, тези скандали и обиди. Чета много съблогери, у всеки има и хубаво и лошо, но не съм аз тази, която да ги оправям и да излагам себе си, както правите вие с валсодар. С Рустам се познаваме от 4 год. уважавам го заради блогарската етика и това,че не се подава на провокации. Има собствено мнение и го отстоява. За Катана, ще ти кажа, че ми е физически симпатичен.Не харесвам нито катановите, нито някои от рустамовите "приятели".
Това , че ги харесвам и двамата идва от възпитанието ми и от средата в която живея. При нас е истинската демокрация- с много елементи и приемственост на комунизма, затова някои я наричат построения комунизъм. В много от идеите на двамата , макар и различни виждам истина, жалкото, е че такива като теб, дето не познават истинската демокрация , са се изродили и всяват с погрешните си виждания само скандали и обиди в блога.
ananela написа:
десетките постинги на Катана срещу Рустам?
Ти на чия страна си, или си безгръбначна?
Валсодар по-горе е много прав.
Скрий се при Катана и Йотова.
А Катана за пореден път печели слава на чужд гръб, отърквайки се преди о Чудовището, сега - по Цефул.
Ти на чия страна си, или си безгръбначна?
Валсодар по-горе е много прав.
Скрий се при Катана и Йотова.
А Катана за пореден път печели слава на чужд гръб, отърквайки се преди о Чудовището, сега - по Цефул.
И никой не може да ми влияе и да ме вкарва в групировки и враждуващи лагери.
Дивашко е и на нивото на неандерталците, тези скандали и обиди. Чета много съблогери, у всеки има и хубаво и лошо, но не съм аз тази, която да ги оправям и да излагам себе си, както правите вие с валсодар. С Рустам се познаваме от 4 год. уважавам го заради блогарската етика и това,че не се подава на провокации. Има собствено мнение и го отстоява. За Катана, ще ти кажа, че ми е физически симпатичен.Не харесвам нито катановите, нито някои от рустамовите "приятели".
Това , че ги харесвам и двамата идва от възпитанието ми и от средата в която живея. При нас е истинската демокрация- с много елементи и приемственост на комунизма, затова някои я наричат построения комунизъм. В много от идеите на двамата , макар и различни виждам истина, жалкото, е че такива като теб, дето не познават истинската демокрация , са се изродили и всяват с погрешните си виждания само скандали и обиди в блога.
Аз ти обърнах внимание, че приравняваш Рустам и Катана, а това е лицемерие - мазниш се и на двамата.
А безкрайните ти обвинения към някои хора, че са те хакнали или изтрили, без никакви доказателства, как се наричат, ако не параноя?
На валсодар ще кажа да престане да халюцинира за неща в които не е у час , КАКТО ОТ ЛИЧЕН, ТАКА И ОТ ОБЩЕСТВЕН ХАРАКТЕР СВЪРЗАНИ С МЕН И ЖИВОТА МИ 18 Г. НА СЕВЕР! Жалък и смешен е! За теб каквото и да кажа, без значение е, тъй като приписваш собствените си качества и диагнози на други, които са над нивото ти , като човек . Тази кампания срещу мен с обиди ,и психо травми за развлечение на вас и кръгът ви от елементарни хора стана банална и не само,че се изложихте, може да прерастне и в съдебен конфликт.Вече доказателствата са налице. И то с подробности ваши и на приятелките ви от блога цецки, абита блогита и т.н
Отдавна е засечено, че си клонинг на полигор. Не си мислете,че безнаказано ще леете помия срещу мен. Компа ми се следи вече година от който трябва, за да се стигне до пълни доказателства.
цитирайОтдавна е засечено, че си клонинг на полигор. Не си мислете,че безнаказано ще леете помия срещу мен. Компа ми се следи вече година от който трябва, за да се стигне до пълни доказателства.
Спокойно, то в клиниките за душевно болни има народ всякакъв, в.т.ч. и въобразяващ си, че е съдебен състав.
Ако искаш покани Наполеон за обвинител по делото, а Дева Мария за адвокат - налице са по няколко вакантни броя от тях в момента.
Клиничната картина е далеч по-изострена от очакваното, предполагам че вина за това има денонощният престой в интернет и развитите зависимости от това.
цитирайАко искаш покани Наполеон за обвинител по делото, а Дева Мария за адвокат - налице са по няколко вакантни броя от тях в момента.
Клиничната картина е далеч по-изострена от очакваното, предполагам че вина за това има денонощният престой в интернет и развитите зависимости от това.
Радо и Лидис вие сте едни от най- сериозните блогъри на този сайт, неприятно ми е да гледам че се карате.
Но Лидис не съм съгласен с теб да съпоставяш колегата Рустам и Катана. Те не са на едно ниво. Катана е болен маниак, в омразата си към Русия, оправдава Хитлер. Аз такива не ги уважавам. В този сайт има три политически псета поклоници на Иво Инджев - вмир, мамкаму и Катана. Тези хора не са гласът на народа, те са гласът на кучкарника в Долни Богров.
Съжалявам, но това е моето мнение за катана. Не го харесвам, антипатичен ми е.
цитирайНо Лидис не съм съгласен с теб да съпоставяш колегата Рустам и Катана. Те не са на едно ниво. Катана е болен маниак, в омразата си към Русия, оправдава Хитлер. Аз такива не ги уважавам. В този сайт има три политически псета поклоници на Иво Инджев - вмир, мамкаму и Катана. Тези хора не са гласът на народа, те са гласът на кучкарника в Долни Богров.
Съжалявам, но това е моето мнение за катана. Не го харесвам, антипатичен ми е.
85.
анонимен -
Да нарече валсодар клонинг на полигор
08.07.2011 20:30
08.07.2011 20:30
е крайната фаза на лидис.
Лидис, чакам те в Районен съд Сливен.
Панталеев, дано те чуе Лидис, защото не за първи път
само вреди и на теб с неадекватните си упреци.
А най-лошото на Катана не е политическата му позиция, а това, че паразитира на гърба на блогери като Станков, Кръстев и Пискова, пуска целенасочени постинги срещу блогери с цел подклаждане на интриги и замърсява атмосферата повече от всеки друг.
цитирайЛидис, чакам те в Районен съд Сливен.
Панталеев, дано те чуе Лидис, защото не за първи път
само вреди и на теб с неадекватните си упреци.
А най-лошото на Катана не е политическата му позиция, а това, че паразитира на гърба на блогери като Станков, Кръстев и Пискова, пуска целенасочени постинги срещу блогери с цел подклаждане на интриги и замърсява атмосферата повече от всеки друг.
.
цитирайpantaleev написа:
Радо и Лидис вие сте едни от най- сериозните блогъри на този сайт, неприятно ми е да гледам че се карате.
Но Лидис не съм съгласен с теб да съпоставяш колегата Рустам и Катана. Те не са на едно ниво. Катана е болен маниак, в омразата си към Русия, оправдава Хитлер. Аз такива не ги уважавам. В този сайт има три политически псета поклоници на Иво Инджев - вмир, мамкаму и Катана. Тези хора не са гласът на народа, те са гласът на кучкарника в Долни Богров.
Съжалявам, но това е моето мнение за катана. Не го харесвам, антипатичен ми е.
Но Лидис не съм съгласен с теб да съпоставяш колегата Рустам и Катана. Те не са на едно ниво. Катана е болен маниак, в омразата си към Русия, оправдава Хитлер. Аз такива не ги уважавам. В този сайт има три политически псета поклоници на Иво Инджев - вмир, мамкаму и Катана. Тези хора не са гласът на народа, те са гласът на кучкарника в Долни Богров.
Съжалявам, но това е моето мнение за катана. Не го харесвам, антипатичен ми е.
Тъй като ги съпоставям с тези на средата ми на север. Бях откровена. Не искам да се въвличам в скандали, тъй като не познавам добре живота сега в Бг.
Имам право да си ги харесвам и двамата и да не подклаждам омразни отношения в блога. Нека това не предизвиква негативизъм в приятелите им. За мен са човеци и двамата и ми е неприятно, когато се плюят или някой ги плюе. Културен диалог липсва в блога. Никой не е длъжен да го обременява някои друг с постинги пълни с обиди. Поздрав Панти4.
borjanmljakov написа:
.
Како Фикрет, и твоят час ще дойде боксьорче, не съм те забравил. Много си отракан, но ще си намериш майстора в близките дни. Помни ми думата.
89.
анонимен -
Не помня случай, Панто да не е бил ...
08.07.2011 20:41
08.07.2011 20:41
Не помня случай, Панто да не е бил съвършено точен в преценките си. Освен това е добър и сговорчив човек, много повече от други хора тук.
цитирайananela написа:
е крайната фаза на лидис.
Лидис, чакам те в Районен съд Сливен.
Панталеев, дано те чуе Лидис, защото не за първи път
само вреди и на теб с неадекватните си упреци.
А най-лошото на Катана не е политическата му позиция, а това, че паразитира на гърба на блогери като Станков, Кръстев и Пискова, пуска целенасочени постинги срещу блогери с цел подклаждане на интриги и замърсява атмосферата повече от всеки друг.
Лидис, чакам те в Районен съд Сливен.
Панталеев, дано те чуе Лидис, защото не за първи път
само вреди и на теб с неадекватните си упреци.
А най-лошото на Катана не е политическата му позиция, а това, че паразитира на гърба на блогери като Станков, Кръстев и Пискова, пуска целенасочени постинги срещу блогери с цел подклаждане на интриги и замърсява атмосферата повече от всеки друг.
Казах, не че валсодар, а ти си ник на полигор.
Ще те помоля да престанеш с интригите и скандалите в блога. Никой не е длъжен да ти търпи невъзпитанието изразено чрез тях.
Не си ти тязи, който плюе по човек, било, то катан, мен , рустам или който и да е.
kushel написа:
Не помня случай, Панто да не е бил съвършено точен в преценките си. Освен това е добър и сговорчив човек, много повече от други хора тук.
Че не робувам на максимата Приятелите на моите приятели са и мои и обратното.Харесвам Рустам, панто, теб, но харесвам и катана.без неговите приятели. Нищо лошо не ми е сторил човека. И това не бива да дразни никого.
За мир в блога съм, както и в живота и за култура на общуване, без обиди.
valsodar написа:
Спокойно, то в клиниките за душевно болни има народ всякакъв, в.т.ч. и въобразяващ си, че е съдебен състав.
Ако искаш покани Наполеон за обвинител по делото, а Дева Мария за адвокат - налице са по няколко вакантни броя от тях в момента.
Клиничната картина е далеч по-изострена от очакваното, предполагам че вина за това има денонощният престой в интернет и развитите зависимости от това.
Ако искаш покани Наполеон за обвинител по делото, а Дева Мария за адвокат - налице са по няколко вакантни броя от тях в момента.
Клиничната картина е далеч по-изострена от очакваното, предполагам че вина за това има денонощният престой в интернет и развитите зависимости от това.
Не се притеснявай за моето здраве, погледни себе си.
Жалко , че така не му върви в любовта .
цитирайИскам да ви кажа, че ми е болно да чета как блогъри и личности, които ценя и уважавам, се карат и обиждат.
Не мога и не искам да вземам страна.
Моля ви, спрете с нападките. Иначе наказвате мен
цитирайНе мога и не искам да вземам страна.
Моля ви, спрете с нападките. Иначе наказвате мен
Благодаря за подкрепата, неслучайно Кака Тана и групичката морални дегенерати, гравитираща около него и Пискова, имат нас за любима тема в постингите си.
Това е защото ние сме пичаги, които директно казват мнението си в очите, бъркат в дупарите на глупаците и им бият яки шутове!!!
Защото ние не сме пухльовци, а хора с позиция!
ПП пухльо - пут*о + мухльо
цитирайТова е защото ние сме пичаги, които директно казват мнението си в очите, бъркат в дупарите на глупаците и им бият яки шутове!!!
Защото ние не сме пухльовци, а хора с позиция!
ПП пухльо - пут*о + мухльо
Дори в Бургас , блогърът е познат като Рустам Позицията .
цитирайа тебе дори по егейските острови те знаят, че си пухльо , който си нялага парцалите, когато гръцкият чорбаджия му скръцне със зъби :)
цитирай
98.
анонимен -
Дори в Бургас, блогърът е познат ...
08.07.2011 21:45
08.07.2011 21:45
saadi написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Дори в Бургас , блогърът е познат като Рустам Позицията .
Ох, щсъ задава:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
rustam написа:
не е само до манталитета на публиката.
Става въпрос за манипулации в нета, откровено заиграване с "тъмната страна."
Използване на ботове, линкове и прочие, за да бъдеш "посещаван"
Ще кажеш - това ли е важното.
Ами, явно, за такива като цефула е важно.
А за нас пък е важно да им го казваме в очите, за да са наясно, че знаме какви шемекери са
Става въпрос за манипулации в нета, откровено заиграване с "тъмната страна."
Използване на ботове, линкове и прочие, за да бъдеш "посещаван"
Ще кажеш - това ли е важното.
Ами, явно, за такива като цефула е важно.
А за нас пък е важно да им го казваме в очите, за да са наясно, че знаме какви шемекери са
================
"Ще кажеш - това ли е важното."
Това е важното!!:):)
Готините , умните ,интересните и забавните да СМЕ постоянно на Първа, защото всеизвестно е, че сме най- най-.
А менте историците и менте литераторите да дУшат покрайнините!
Хайде весело и лятно, то циркът тука е перманентен.:):):):)
нещо не мога да хвана, за чий питтттттттттттт е цялата тая работа.
Ако се печелят кинти ОК, сиренето все пак се купува с пари, ма ако е за тоя що клати първа, тогава язък за загубеното време:)
А и честно чудя ти се, ти пък какви трески все дъвчеш, вместо да се гъделичкаш само с неща, които ти дават положителен емоушън.
Малко съм в страни от рутинните търкания из тия ширини, тъй че приемам критика ако се изказвам неподготвена;)
Най ми допадна ето това "Здравият вкус е жив. В този сайт има интересни и долри разказвачи и когато имам време им се радвам.", защото и аз ;) както и на неволната ти грешка доЛри :))
цитирайАко се печелят кинти ОК, сиренето все пак се купува с пари, ма ако е за тоя що клати първа, тогава язък за загубеното време:)
А и честно чудя ти се, ти пък какви трески все дъвчеш, вместо да се гъделичкаш само с неща, които ти дават положителен емоушън.
Малко съм в страни от рутинните търкания из тия ширини, тъй че приемам критика ако се изказвам неподготвена;)
Най ми допадна ето това "Здравият вкус е жив. В този сайт има интересни и долри разказвачи и когато имам време им се радвам.", защото и аз ;) както и на неволната ти грешка доЛри :))
101.
анонимен -
Много глупости се написаха.
08.07.2011 22:21
08.07.2011 22:21
Ето ситуацията. В тоя постинг Рустам изразява своя лична позиция, което е напълно нормално. Има съгласни, има несъгласни, също нормално.
След това обаче идва ненормалното. Обектът на постинга не казва нито дума, макар че иначе е много продуктивен. Не излиза със свой постинг, в който да обори този, а се скатава. И на сцената излиза Катана, за да яхне за пореден път вълната и да се представи за Рицаря на Червената роза. Изобщо не му пука на Катана за Цефуля, ами се възползва от конюнктурата да се натресе пак на първа и да се пъчи колко много е четен.
И от благодатна тема за анализи и коментари Цефул се превръща в парцал, подмятан от Катана, нагло използващ го да си разчиства лични сметки.
Катана е абсолютно безнравствен блогер.
цитирайСлед това обаче идва ненормалното. Обектът на постинга не казва нито дума, макар че иначе е много продуктивен. Не излиза със свой постинг, в който да обори този, а се скатава. И на сцената излиза Катана, за да яхне за пореден път вълната и да се представи за Рицаря на Червената роза. Изобщо не му пука на Катана за Цефуля, ами се възползва от конюнктурата да се натресе пак на първа и да се пъчи колко много е четен.
И от благодатна тема за анализи и коментари Цефул се превръща в парцал, подмятан от Катана, нагло използващ го да си разчиства лични сметки.
Катана е абсолютно безнравствен блогер.
Достоевски и Стайнбек се раждат по веднъж и ти много добре го знаеш. Но осъзнаването, че те са над нивото на това, което пишеш, не означава, че ти трябва вече само тях да четеш и да спреш да пишеш, докато не стигнеш нивото им. Защото всеки човек е един свят, в който ако може да пише, те кани да влезеш със словата си. По твоята логика след класиците никой вече никога не трябва да припарва до писано слово, защото ще бъде по-долу от тях и ще се изложи неизбежно.
Да, ама не, хората продължават да пишат, нищо че са чели и този, и онзи просто, защото имат нужда да го правят.
Добре, че го правят. Така ще дойдат следващите, които и да са те.
Мислиш ли, че на Достоевски, Толстой, Стайнбек, Фицджералд, Зола и прочие, и прочие, са им дишали във врата ала рустам или ала валсодар, за да започват те да пишат по-добре? Хе, едва ли! :) Те самите са се стремили, от свой вътрешен подтик да вървят нагоре и нагоре. Отвътре ще да им е дошло, а не защото някой ги е хвалел или критикувал.
След като рустам има правото да изрази гледната си точка, нека да остави и на Стефан правото да си изразява гледната точка, така както я разбира, независимо, че не му харесва, нали?
Хайде, лека нощ от мен и приятни сънища на всички! Радвайте се, не се сърдете - животът е чудесен и толкова кратък - защо го похабявате в такива напразни суети :)
цитирайДа, ама не, хората продължават да пишат, нищо че са чели и този, и онзи просто, защото имат нужда да го правят.
Добре, че го правят. Така ще дойдат следващите, които и да са те.
Мислиш ли, че на Достоевски, Толстой, Стайнбек, Фицджералд, Зола и прочие, и прочие, са им дишали във врата ала рустам или ала валсодар, за да започват те да пишат по-добре? Хе, едва ли! :) Те самите са се стремили, от свой вътрешен подтик да вървят нагоре и нагоре. Отвътре ще да им е дошло, а не защото някой ги е хвалел или критикувал.
След като рустам има правото да изрази гледната си точка, нека да остави и на Стефан правото да си изразява гледната точка, така както я разбира, независимо, че не му харесва, нали?
Хайде, лека нощ от мен и приятни сънища на всички! Радвайте се, не се сърдете - животът е чудесен и толкова кратък - защо го похабявате в такива напразни суети :)
и то много!
цитирай
104.
анонимен -
Така е. Истината не можеш я затвори в ...
08.07.2011 22:30
08.07.2011 22:30
Така е. Истината не можеш я затвори в шише. Гръмва тапата и изкача нараво на първа.
цитирайВаня, дишали са им във врата и то много здраво са им дишали - прочети им биографиите и се поинтересувай как се е публикувало тогава и как сега. Такива неща като Самиздат и разни литконкурси е нямало изобщо тогава, било е борба с нокти и зъби. Или се учиш как да пишеш добре или сменяш попрището.
Прочети и на Джек Лондон биографията, колко труд и пот е хвърлил човека, дорде стане писател и през какво е минал.
Никой по тяхно време не се е интересувал тежко ли им е леко ли им е.
Нямало е лелки модераторки да ги подпират под гъза кога им се е щяло да прихленчат "Помогнете, че няма какво да ям, направете ми реклама!" Такива лигавщини в живота им е нямало, хората с всеки един миг са научавали своите уроци не само като писатели. С това, че някой му нашоква кофата на Стефан, той трябва да разбере, че е изцяло за негово добро и да се вслуша в забележките, ако иска да продължи да пише.
И всеки един, който е решил да прописва трябва да усвои първият урок на писателите - Учи се с всеки един ден от по-добрите от теб!
Ясно ми е, че не всеки може да стане Стайнбек, Хайнлайн или Селинджър.
Но, всеки един трябва да се стреми да има трезва преценка към качеството на това, което е сътворил, да вижда ясно какво не му достига и с всеки един ден да се опитва да го компенсира с нещо по-добро. Не може само да си лежиш на кълка и да се кефиш на ласкателствата. Така се деградира. Не само творчески!
цитирайПрочети и на Джек Лондон биографията, колко труд и пот е хвърлил човека, дорде стане писател и през какво е минал.
Никой по тяхно време не се е интересувал тежко ли им е леко ли им е.
Нямало е лелки модераторки да ги подпират под гъза кога им се е щяло да прихленчат "Помогнете, че няма какво да ям, направете ми реклама!" Такива лигавщини в живота им е нямало, хората с всеки един миг са научавали своите уроци не само като писатели. С това, че някой му нашоква кофата на Стефан, той трябва да разбере, че е изцяло за негово добро и да се вслуша в забележките, ако иска да продължи да пише.
И всеки един, който е решил да прописва трябва да усвои първият урок на писателите - Учи се с всеки един ден от по-добрите от теб!
Ясно ми е, че не всеки може да стане Стайнбек, Хайнлайн или Селинджър.
Но, всеки един трябва да се стреми да има трезва преценка към качеството на това, което е сътворил, да вижда ясно какво не му достига и с всеки един ден да се опитва да го компенсира с нещо по-добро. Не може само да си лежиш на кълка и да се кефиш на ласкателствата. Така се деградира. Не само творчески!
106.
анонимен -
Това е призвание
09.07.2011 06:39
09.07.2011 06:39
valsodar написа:
Никитка, защо бре моме? Та ти си една от активно подпиращите го! :)))
Я напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
Я напиши един ден, какво е да си модераторка в блог.бг, с интерес ще се чете - вярвай ми! :)))
и не е за всеки :-D
107.
анонимен -
Бабо Козара,
09.07.2011 06:44
09.07.2011 06:44
kosara2008 написа:
приятен ден и зЕ.еми забърши го този постинг в тихата глуха и дай да се забавляваме без да е за сметка на друг
селските съвети на село! ;-)
Аз не съм като теб да ми върви с шпенделите.
цитирайок, не споря, че са ги критикували, но както тогава е нямало Самиздат, така и тогава е имало истински литературни критици. Най-добрият критик си остава обаче читателят, но истинския читател - онзи, който чете това, което пише дадения автор, а не онзи, който не желае да го прочете, защото е убеден, че то е слабо и не става. За да си критик, преди всичко трябва да си много добронамерен и да имаш искрено желание да помогнеш. Критик е професия и призвание. Той е посредник между автора и читателя. Не на последно място, добрият критик е фин и чувствителен - той знае как и кога да критикува и го прави така, че да помогне - не го ли направи така - наврежда.
Наистина, критиката подобно на ласкателствата може да откаже твореца от всякакво творчество, ако не отговаря на горните условия.
Но дори и критиката да е подчинена на всичко горенаписано, Честъртън казва -
“Дължа успеха си на следното:
възползвам се от всеки най-добър
съвет, който ми дадат, и правя
точно обратното на него.”
Творчеството не бива да влиза в никакви рамки, не бива в крайна сметка да се съобразява с никакво мнение, освен собственото - на самия автор. Може да изпълниш всички добронамерени съвети на критиците и това, което в крайна сметка да постигнеш, да е пълно обезличаване, в стремежа да се харесаш на всяка цена.
Кърт Вонегат пък казва следното - "Пиши за да задоволиш един-
единствен човек. Ако искаш да
разпръскваш любов по целия свят
и всеки да те хареса - историята ти
ще куца."
Аз пък казвам, нека да оставим тези, които имат желание да пишат, да го правят така, както го разбират.
цитирайНаистина, критиката подобно на ласкателствата може да откаже твореца от всякакво творчество, ако не отговаря на горните условия.
Но дори и критиката да е подчинена на всичко горенаписано, Честъртън казва -
“Дължа успеха си на следното:
възползвам се от всеки най-добър
съвет, който ми дадат, и правя
точно обратното на него.”
Творчеството не бива да влиза в никакви рамки, не бива в крайна сметка да се съобразява с никакво мнение, освен собственото - на самия автор. Може да изпълниш всички добронамерени съвети на критиците и това, което в крайна сметка да постигнеш, да е пълно обезличаване, в стремежа да се харесаш на всяка цена.
Кърт Вонегат пък казва следното - "Пиши за да задоволиш един-
единствен човек. Ако искаш да
разпръскваш любов по целия свят
и всеки да те хареса - историята ти
ще куца."
Аз пък казвам, нека да оставим тези, които имат желание да пишат, да го правят така, както го разбират.
Ще ме прощаваш, ама аз не съм чувал нито един класик да е живял толкова мизерно като Стефан Кръстев. Посочи само един велик автор който е изгонен от богословският факултет по "тайни" причини, един кой е бил боклукчия, багерист и тем подобни.
Ами ако Стефан Кръстев е велик автор, то значи президент на държавата трябва да стане човек от гетото.
Не ми хвалете Кръстев, понякога не е важно творчеството, а е важен и що за човек се крие зад това творчество.
А за мен Стефан Кръстев е всичко друго, но не и творец.
И за работник не бих го наел защото може да се контузи и аз трябва да плащам миживият му живот.
цитирайАми ако Стефан Кръстев е велик автор, то значи президент на държавата трябва да стане човек от гетото.
Не ми хвалете Кръстев, понякога не е важно творчеството, а е важен и що за човек се крие зад това творчество.
А за мен Стефан Кръстев е всичко друго, но не и творец.
И за работник не бих го наел защото може да се контузи и аз трябва да плащам миживият му живот.
111.
анонимен -
Хайде давай втората серия.
09.07.2011 11:00
09.07.2011 11:00
Катана чака.
цитирайНе чета въпросния блогър, но имам един въпрос. Защо те интересува какво се случва с него? Да си драска там. Да си стои в най-четени или най-каквито-ще-да-са. Това е без значение. Не се вживявай във виртуалния свят. Всеки в сайта си пише каквото иска, който си няма друга работа, седи и мисли за глупости - колко пъти бил посетен блога, дали е в някоя от класациите... Разбирам възмущението ти, но наистина няма смисъл да го мислиш. Цефуле... каквото беше там, нито е фактор, нито е от значение какво пише. Който иска да го чете. Който не иска, да не го чете. Както е и с нашите блогове. Мен не ме интересува колко души са прочели моя статия, а дали тези, които са прочели, са разбрали посланието. И един да е - имало е смисъл.
Това е, не се занимавай с глупости, губиш си времето :-) Има по-важни хора, на които би могъл да посветиш по един постинг. Лек ден :-)
цитирайТова е, не се занимавай с глупости, губиш си времето :-) Има по-важни хора, на които би могъл да посветиш по един постинг. Лек ден :-)
да не харесваш творчество поради личен вкус, е едно, да обиждаш личност, е съвсем друго и много по-грозно.
Какво да ти кажа... факт е, че великите са имали в повечето случаи труден живот. Достоевски е бил 10 години каторжник. Освен това е епилептик. Фицджералд е изключен от Принстън заради отсъствия, а си е бил и алкохолик, разбира се. Стайнбек сменя работа след работа, защото в крайна сметка единственото, което иска да прави, е да пише и прочие, и прочие. Да не говорим за българите - писатели и поети - всека една от техните съдби, е драма. Както и на всеки един човек, какъвто и да е той.
Пази Боже, от охранени и задоволени творци. Няма да могат нищо да измислят, затънали в блаженство и спокойствие - няма да имат нужда да го правят :)
цитирайКакво да ти кажа... факт е, че великите са имали в повечето случаи труден живот. Достоевски е бил 10 години каторжник. Освен това е епилептик. Фицджералд е изключен от Принстън заради отсъствия, а си е бил и алкохолик, разбира се. Стайнбек сменя работа след работа, защото в крайна сметка единственото, което иска да прави, е да пише и прочие, и прочие. Да не говорим за българите - писатели и поети - всека една от техните съдби, е драма. Както и на всеки един човек, какъвто и да е той.
Пази Боже, от охранени и задоволени творци. Няма да могат нищо да измислят, затънали в блаженство и спокойствие - няма да имат нужда да го правят :)
Интересно е ,ще те чета
цитирай pantaleev написа:
Ще ме прощаваш, ама аз не съм чувал нито един класик да е живял толкова мизерно като Стефан Кръстев. Посочи само един велик автор който е изгонен от богословският факултет по "тайни" причини, един кой е бил боклукчия, багерист и тем подобни.
Ами ако Стефан Кръстев е велик автор, то значи президент на държавата трябва да стане човек от гетото.
Ами ако Стефан Кръстев е велик автор, то значи президент на държавата трябва да стане човек от гетото.
Повече от тъпо е да обсъждаш, как живее даден човек.
И какво от това? Даже и клошар да е, той си има своите качества, които често превъзхождат някои наши.Социалният ти статус, не те прави по-умен, или по-благороден
Рустам обсъжда творчеството му и дребните селски помпиерски хитринки.
С това съм съгласен. Но и не е единствен. Това явление е като Камонизъма, дето все го плюе Катана. 45 години не стигат. :))
Но личният живот е собственост. Не редно, като мангали, да търсим жицата у него...
116.
tara100kila -
reason - "Мен не ме интересува колко души са прочели моя статия"
09.07.2011 11:56
09.07.2011 11:56
А мен живо ме интересува. Събирам точки, посещения и одобрения.
Вълнувам се от виртуалният живот, защото само него имам. Понякога ходя и за риба и гледам иззад буната унгарци с увиснали пишоци и унгарки с гладка кожа и поотпуснати големи цици.
цитирайВълнувам се от виртуалният живот, защото само него имам. Понякога ходя и за риба и гледам иззад буната унгарци с увиснали пишоци и унгарки с гладка кожа и поотпуснати големи цици.
Уф, защо има хора, които губят толкова много от времето си в лични препирни из "Интернета"? Ето това никога не съм можел да го разбера. Дребна завист? Начин за изливане на стаена злоба? Или просто скука? Що ли?
цитирай Верно прекалих малко, за първи път си позволям все пак така грубо да изразя мнение, но такъв съм си. Някой като ми каже например "Фреди Меркьори е велик" ще допълня .. " хомосексуалист умрял от СПИН"
Прекалено много се вглеждам в същноста на хората извън обвивката която показват :)
цитирайПрекалено много се вглеждам в същноста на хората извън обвивката която показват :)
ама шубето ли те хвана, кво стана, вече не помня. Ти помниш ли кво стана?
цитирайblackpredator написа:
Повече от тъпо е да обсъждаш, как живее даден човек.
И какво от това? Даже и клошар да е, той си има своите качества, които често превъзхождат някои наши.Социалният ти статус, не те прави по-умен, или по-благороден
Рустам обсъжда творчеството му и дребните селски помпиерски хитринки.
С това съм съгласен. Но и не е единствен. Това явление е като Камонизъма, дето все го плюе Катана. 45 години не стигат. :))
Но личният живот е собственост. Не редно, като мангали, да търсим жицата у него...
pantaleev написа:
Ще ме прощаваш, ама аз не съм чувал нито един класик да е живял толкова мизерно като Стефан Кръстев. Посочи само един велик автор който е изгонен от богословският факултет по "тайни" причини, един кой е бил боклукчия, багерист и тем подобни.
Ами ако Стефан Кръстев е велик автор, то значи президент на държавата трябва да стане човек от гетото.
Ами ако Стефан Кръстев е велик автор, то значи президент на държавата трябва да стане човек от гетото.
Повече от тъпо е да обсъждаш, как живее даден човек.
И какво от това? Даже и клошар да е, той си има своите качества, които често превъзхождат някои наши.Социалният ти статус, не те прави по-умен, или по-благороден
Рустам обсъжда творчеството му и дребните селски помпиерски хитринки.
С това съм съгласен. Но и не е единствен. Това явление е като Камонизъма, дето все го плюе Катана. 45 години не стигат. :))
Но личният живот е собственост. Не редно, като мангали, да търсим жицата у него...
на blackpredator.
но все пак не би могъл да се сравнява с коментара на свръх интелигентния сарториум(саади)
цитирай
122.
kosara2008 -
:))))))) ;) то е от летенето , а не от излитането:))))) Pishkynto,:)))))
10.07.2011 20:34
10.07.2011 20:34
galinbalin написа:
селските съвети на село! ;-)
kosara2008 написа:
приятен ден и зЕ.еми забърши го този постинг в тихата глуха и дай да се забавляваме без да е за сметка на друг
селските съвети на село! ;-)
rustam написа:
но все пак не би могъл да се сравнява с коментара на свръх интелигентния сарториум(саади)
в коментарите
И твоят блог час ще дойде, за разлика от теб си служа със словото, а не с боксовите ръкавици.
цитирайМен ме бива и с двете.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 18707
Блогрол