Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2012 12:48 - БЕЗОБРАЗИЕ
Автор: rustam Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 11373 Коментари: 35 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Когато тръгна на път по магистралата обикновено си пускам СДто, но понеже четецът нещо даде фира, днес заран пътувайки слушах радиото.

   На 341 км от магистралата внезапно в радио "Njoy" ми загъгна турска реч. За тези, които не знаят, 341 км е съвсем до Бургас. Пуснах да сканирам честотите. И какво се оказа?

    От 8 прихванати радоистанции, 7 бяха турски! А пък на честотата на БГ радио лазеха най-мазните маанета.

    Струва ми се, че има оторизирана институция, която да се занимава със състоянието на българския ефир. Не знам коя е точно, но това истинско безобразие, най-вероятно, се дължи на нейното безхаберие и бездействие.

     За чиновниците в тази институция най-подходящо ще е да се каже, че са жалки лапачи и непрокопсаници
.



Гласувай:
22



1. анонимен - :)
07.10.2012 12:50
prodajni bulgarski evrei :) nie gi spasihme a te se varnaha za da ni uni6tojat .... ta te narod na dqvola li sa ili na gospoda v tozi slu4ai :)
цитирай
2. rustam - ан1
07.10.2012 12:56
анонимен написа:
prodajni bulgarski evrei :) nie gi spasihme a te se varnaha za da ni uni6tojat .... ta te narod na dqvola li sa ili na gospoda v tozi slu4ai :)


не намирам връзка на коментарчето ти с темата. Истината е, че в днешния свят еврейският народ и еврейската държава са преден аванпост на Цивилизация пред Исляма.
цитирай
3. idealist - Няма
07.10.2012 13:16
Няма и да реагира съответната институция, докато някоя влиятелна медия не повдигне въпроса. Така е с всичко у нас напоследък. Или трябва да излязат на улиците хората, за да им обърнат внимание. Или медиите да реагират. За жалост повечето са напазарувани и играят по свирката на господарите си, а не мислят за проблемите на гражданите.
цитирай
4. lidis - Това се нарича официално турско присъствие...натрапване на култура с цел заличаване на друга
07.10.2012 13:18
Подобно преживяване имах в един от хотелите на Слънчев бряг, където по тв. канали не се излъчват програми с цел реклама на туристически бг. места и българска музика, за да събудят интерес у туристите , ами от всеки канал се вихрят турско цигански кючеци и мазни турски съблазни с привкус на ориенталски простотии. Умрях от срам, като мъжа ми преди години ме попита" Какви са тия цигански оргии, нали Несебър е в България?" Как да му обясня, че заради печалбарството на месните медии, може да ни заливат и с индийска реч и музика, стига да им се плаща...
Поздрави , Рустаме и приятен ден! Не слушай никакво радио и не гледай телевизия в България, не чети весници, за да не изпростяваш и да не се ядосваш!
цитирай
5. rustam - idealist
07.10.2012 13:27
Но това наистина си е безобразие! Сигурен съм, че има международни норми в сферата на електронните излъчвания и че абсолютно е вероятно, че се нарушават от турските радиа(мощност на излъчвания сигнал)
цитирай
6. анонимен - http://bnt. bg/bg/news/view/...
07.10.2012 13:28
http://bnt.bg/bg/news/view/83984/turski_radiostancii_zaglushavat_bylgarski_radia
цитирай
7. rustam - Привет, lidis!
07.10.2012 13:30
куриозно е човек да се чувства чужденец в собствената си страна. На мен са ясни мотивите на турските радиа да извършват подобни явни нарушения. В района, за който говоря, живеят компактно хора от турския етнос. Но има адекватни мерки и действия, които нашите институции лесно могат да предприемат.
А иначе, за ориенталската и циганска оргия по Сл.бряг, съм съгласен на 100% Уви, това дава лицето на бългаския туризъм и култура пред гостите ни...
цитирай
8. анонимен - Сега като идвах към вас през септ...
07.10.2012 20:07
Сега като идвах към вас през септември ги бяха оправили тия работи. Да не са изтървали нещата пак.
цитирай
9. анонимен - За твоя информация
07.10.2012 21:44
турските радио и ТВ станции достигат чак Букурещ, какво остава за нашата страна!
Азиатците имат предаватели, а не предавателчета като нас.
На юг от Благоевград гръцките станции са повече от нашите ако това ще ти е някаква утеха, а същото е и в участъка Монтана-Видин, където сръбските и румънските станции са доста повече от нашите.
цитирай
10. rustam - Нищо не се "оправили"
07.10.2012 21:56
написаното е 1:1 от днес 09.00ч
цитирай
11. анонимен - Тук си
07.10.2012 22:07
затварям очите за личните ни отношения и тъй като въпросът е принципен и от дълго време, препратих постинга ти към СЕМ.
цитирай
12. анонимен - Ами то румънско радио се приема чак ...
08.10.2012 01:02
Ами то румънско радио се приема чак до гр. Априлци. Съседите 10 киловата ги нямат за нищо, ние тук си играем с мощности колкото една електрическа крушка.
цитирай
13. boristodorov56 - Открай време си е така.
08.10.2012 07:20
Открай време си е така.
цитирай
14. анонимен - Не разбрахте ли, че България е вече васал на Турция -Тан Тан
08.10.2012 07:27
Първо трябва на добра воля да се говори с Турското правителство да се спази международната конвенция за разпределение на честотите. Ако това не помогне, въпросът се поставя пред Международната институция, която следи спазването на Конвенцията с искане да се спрат тези радиостанции. Но това няма да стане по една простичка причина. С идването ГЕРБ на власт, във взаимоотношенията ни с Турция, България е в положение на васал. Тоест, де факто е възстановено васалството на България. Това че се празнува феерично Обявяването на независимост пищно и помпозно, не означава нищо. Истината и само истината. НИЕ вече СМЕ ВАСАЛ на Турция. До това ни докараха желанията на СДС ръководителите, като ЖЕлю Желев, Луджев. Завършекът на това васалство е ГЕРБ, той го подпечата. Така че нищо няма да стане. Доказателствата на всяка крачка - абсолютно разоръжаване, унищожаване на бойните средства, премахване на граничните заграждения, ШАПът в Странджа - няма преграда срещу прииждането на болни животни от Турция, свободното преминаване на емигранти от арабските страни, незачитане на искането от Евросъюза за здрава граница със страни, нечленки на Евросъюза. Бясната туркофилска кампания провеждана от медиите по желание на управляващите. Бясната русофобия. Твърдото противопоставяне срещу разкриването на радикалния ислям, множеството разрешения за строене на джамии, дори там където няма мюсюлмани. Какво повече. България е не само в опасност, но я проддена на Турция.
цитирай
15. анонимен - затварям очите за личните ни отн...
08.10.2012 08:58
angpiskova написа:
затварям очите за личните ни отношения и тъй като въпросът е принципен и от дълго време, препратих постинга ти към СЕМ.

Ти какво ше си затваряш очите бе?Питала ли си някого за да препращаш чужди постинг?Голем патриот!Защо нещо твое не препрати?Аре изчезвай от тука!
п.п.Рустамич тая кво ти се мазни?
цитирай
16. rustam - ан9
08.10.2012 09:46
Не ми се вярва на УКВ да се хващат турските станции до Букурещ, но дори и да е така, статава дума, че съвсем близо до Бс не се чува нито ЕДНА българска. При това е ясно, че турските излъчват на същите честоти като нашите! Пък и Бургас все пак е на 80км от трурската граница, а Видин е приграничен град.
цитирай
17. rustam - angpiskova
08.10.2012 09:47
Не съм сигурен, че точно СЕМ е институцията, която трябва да се занимава с това.
цитирай
18. rustam - ан.12
08.10.2012 09:49
Може и румънското да се хваща в Априлци, ама хващат и Бг, нали? Мисля, че целенасочено не просто се излъчва с висока мощност, но и се покриват честотите на бг станции.
цитирай
19. rustam - ан 14
08.10.2012 10:01
анонимен написа:
Първо трябва на добра воля да се говори с Турското правителство да се спази международната конвенция за разпределение на честотите. Ако това не помогне, въпросът се поставя пред Международната институция, която следи спазването на Конвенцията с искане да се спрат тези радиостанции. Но това няма да стане по една простичка причина. С идването ГЕРБ на власт, във взаимоотношенията ни с Турция, България е в положение на васал. Тоест, де факто е възстановено васалството на България. Това че се празнува феерично Обявяването на независимост пищно и помпозно, не означава нищо. Истината и само истината. НИЕ вече СМЕ ВАСАЛ на Турция. До това ни докараха желанията на СДС ръководителите, като ЖЕлю Желев, Луджев. Завършекът на това васалство е ГЕРБ, той го подпечата. Така че нищо няма да стане. Доказателствата на всяка крачка - абсолютно разоръжаване, унищожаване на бойните средства, премахване на граничните заграждения, ШАПът в Странджа - няма преграда срещу прииждането на болни животни от Турция, свободното преминаване на емигранти от арабските страни, незачитане на искането от Евросъюза за здрава граница със страни, нечленки на Евросъюза. Бясната туркофилска кампания провеждана от медиите по желание на управляващите. Бясната русофобия. Твърдото противопоставяне срещу разкриването на радикалния ислям, множеството разрешения за строене на джамии, дори там където няма мюсюлмани. Какво повече. България е не само в опасност, но я проддена на Турция.


за съжаление нито една дума в коментара ти не бих оспорил.
цитирай
20. muerte - Нито един коментар до тук дори не е близо до истината.
08.10.2012 10:07
Рустаме прав си, но това е отдавна! Доминацията на турски радиочестоти над нашите е факт от доста години (поне 20-25) в близките погранични райони. На юг от Бс е още по-зле положението. На юг от Хасково също, да не говорим за кърджалийско. И въпреки, че периодично се повдига този въпрос пред КРС (комисия по регулиране на съобщенията), която е оторизирана да разглежда такива проблеми, положението не се е променило никак. Проблема е в това, че УКВ честотите, излъчвани от нашите радиорелейни станции, се придържат в нормите, предвидени в нашите (и международните) нормативни документи. Турците обаче не се съобразяват с това и силата не техните сигнали е доста над допустимите норми. Това е остатък от студената война - те заглушават нашите честоти - ние техните. Сега обаче в Бг никой не дава пари за такава пропаганда, догато турците си продължават постарому. В някои дни, благодарение на специфични метеорологични условия, радиоразпръскването на турските станции е стигало дори и на север от Варна (чак до Букурещ - не знам), така че не се очудвай. Проблема е международен и трябва да се реши между двете ни страни. Всички останали конспирации са меко казано идиотия.
цитирай
21. rustam - Приятелю kemerih
08.10.2012 10:12
:)
цитирай
22. rustam - muerte
08.10.2012 10:15
Ще ти кажа, че често пътувам до турската граница около М.Търново и знам, че турските радиостанции "избиват" на около 20 км преди самата граница. Бургас е все пак на 80 км, няколко радиа излъчват от самия град! , а на 15 км от града по магистралата не се хваща нито едно?
цитирай
23. анонимен - затварям очите за личните ни отн...
08.10.2012 10:19
kemerih написа:
angpiskova написа:
затварям очите за личните ни отношения и тъй като въпросът е принципен и от дълго време, препратих постинга ти към СЕМ.

Ти какво ше си затваряш очите бе?Питала ли си някого за да препращаш чужди постинг?Голем патриот!Защо нещо твое не препрати?Аре изчезвай от тука!
п.п.Рустамич тая кво ти се мазни?


В случая личните отношения нямат значение. Въпросът е принципен - става дума за български честоти. И ние, които сме в радиоефира, и слушателите, имат интерес този проблем да се реши.
Органите, които наблюдават българския ефир и вземат решенията, свързани с него, са два - КРС и СЕМ. Мисля, че проблемът, който повдигаш, опира и до двата.
цитирай
24. анонимен - Да бяха само турските радиостан...
08.10.2012 10:41
Да бяха само турските радиостанции!

Левски, Ботев, присъствието, робството и "млъкни сърце!"
http://ivoberov.blog.bg/politika/2012/09/16/levski-botev-prisystvieto-robstvoto-i-quot-mlykni-syrce-quot.1000464
цитирай
25. анонимен - Институцията, която отговаря е...
08.10.2012 12:19
... КРС - Комисия за регулиране на съобщенията.
цитирай
26. анонимен - Институцията, която отговаря е ...
08.10.2012 12:21
... КРС - Комисия за регулиране на съобщенията.
цитирай
27. studopor - Сега няма да се учудя, ако някой з...
08.10.2012 12:33
Сега няма да се учудя, ако някой зЕме, че те емне за насаждане на нетЪрпимост... То те вече имат повече права от нас. Ние имаме само задЪлжения... :( Иначе си абсолютно прав - безобразие е и то голямо!!!
цитирай
28. liliyanaandreeva - 2. rustam - ан1 07. 10 12:56 ...
08.10.2012 22:51
2. rustam - ан1
07.10 12:56
анонимен написа:
prodajni bulgarski evrei :) nie gi spasihme a te se varnaha za da ni uni6tojat .... ta te narod na dqvola li sa ili na gospoda v tozi slu4ai :)


не намирам връзка на коментарчето ти с темата. Истината е, че в днешния свят еврейският народ и еврейската държава са преден аванпост на Цивилизация пред Исляма.

Споделям този коментар на автора! На същото мнение съм!
цитирай
29. lidislidis - Споделям коментара на възмутения колега от бетер журналистката, която само всява интриги
09.10.2012 01:14
kemerih написа:
angpiskova написа:
затварям очите за личните ни отношения и тъй като въпросът е принципен и от дълго време, препратих постинга ти към СЕМ.

Ти какво ше си затваряш очите бе?Питала ли си някого за да препращаш чужди постинг?Голем патриот!Защо нещо твое не препрати?Аре изчезвай от тука!
п.п.Рустамич тая кво ти се мазни?


Доказвала е и доказва намесата си на лошо възпитание и интригантство дори в разследване ЛИЧНИЯ ЖИВОТ на блогърите с цел МЪРСОТИЯ!!! ВЪН ОТ ТУК!
цитирай
30. liliyanaandreeva - Темата е за исляма, който набира ...
09.10.2012 10:16
Темата е за исляма,който набира сили там, където няма съединение, а интриги, шикалкавене и шантаж!
цитирай
31. анонимен - нерон
09.10.2012 17:30
Уважаеми Господа расисти,според вашето разбиране в Бг не трябва да се слуша никаква музика на чужд език и всичко трябва да е на български.Да,но забравяте факта че държавите като бг и мн.други са на изчезване до края на века,а в следващия век говоримите езици няма да са повече от,,ПЕТ,, .Тогава нека Ви попитам къде е във Вас правдата,че великите са тези които диктуват правилата,а не такива като Бг държавици...
Ако Турция я няма нали се сещате че ще умрете от глад? Кажете ми какво произвеждате като продукция с какво ще се прехранвате ? Кой Ви ебе за 5 стотинки на този свят ? Когато Ви наричат,,геури,,Вие се сърдите,но с ръка на сърцето се признайте кога за последно сте били на църква? При това положение не сте ли именно такива? Включително и аз със Вас !!! Отворете тълковния речник и прочетете що е геур,там е описано? Нека Ви попитам не са ли такива и самите турци в бг,колко от тях посещават джамия? Не си ли задавате въпроса,дали това на запад е така ? Да,така е,дори и процента да е повече-неверието тръгва от там. Днешния глобален Свят човечеството е ангажирано с оцеляване,а не като вас настроени в нацизъм !
Искам единствено да подчертая-внимавайте много какво говорите по адрес на съседите си,имате един единствен съсед който Ви почита като Народ и това е Турция,само те на балканите ни обичат и като ни срешнат там в държавата си ни се радват,а знаете ли всички други нам съседи как ни гледат когато им гостуваме? Походете из съседите си и ще ги опознаете,тогава може би и ще затворите лъйняните си усти,но защо и да го правите-кучетата си лаят кервана си върви!!! С какво бихте ги спрели...,ще се обърнете към международната общност,а кой Ви бръсне ? Може ли света да обърне гръб на Турция която храни половин Европа ? А тук и себе си неможем да изхраним ...
Бил съм В Англия,има Истанбул Пазар,бил съм в Дания-има Истанбул Пазар,Бил съм В Норвегия и Финландия-има Истанбул пазар,а били ли сте в Русия вървете и вижте,тези хора по-между си и граница нямат,това знаете ли невежи ми
цитирай
32. анонимен - нерон
09.10.2012 17:32
Ах,вашата мила майчица варварска писах 30 мин.,за да ви докажа обратното а вие дори и не го публикувахте-лайняни варвари уродясали,но идва деня в който ще съжалявате,надявам се да е скоро...
цитирай
33. анонимен - Изтървем ли България - изтървали ...
09.10.2012 22:33
Изтървем ли България - изтървали сме всичко.
Толерантност в един ориеталски зверилник е равносилно на смърт.
Николай Хайтов
====================================================
Докога ще продължава тази наша толерастия?

цитирай
34. liliyanaandreeva - Обичаме си съседите! Обичаме и ...
09.10.2012 23:16
Обичаме си съседите!
Обичаме и уважаваме всеки етнос!
Не обичаме религии, идеологии, секти и доктрини, които носят сегрегация, дискриминация, конфронтация, терор, войни, агресия, насилие, каторги, концлагери и ... много глад и смърт!!!...
цитирай
35. buba4ko - проблема го има отдавнаааа
11.10.2012 01:34
когато бях 8-9 годишен през 1986-а бяхме на море в Балчик при роднини. И там бях потресен как 2-ра програма не се хваща! А първа беше с лошо качество.
Питам баща си = защо е така?
И той вика - защото турците нарочно заглушават нашия сигнал !!!!!
И това е Балчик, не е Бургас!

Мислех че тоя проблем вече го няма и сега бях потресен като го разбрах.
ЗАЩО УПРАВНИЦИТЕ НИ СИ МЪЛ4АТ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824593
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив