Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2013 18:42 - 2.2 АНТИТЕЗА
Автор: rustam Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4985 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 28.07.2013 18:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Когато писах статийката си за "професионализма", бях си наумил да изградя втората си антитеза с пример от "виртуалното" битие на небезизвестната "литературна" мистификация  cefulesteven. Или, както той самият би се изразил "от "виртуала".

   Много пъти в своя блог си съм писал за тази  персонификация на литературната парвенющина, която въплъщава личността на Стефан Кръстев. Нямах намерение да го правя отново, а само  да дам един бегъл щрих, едно примерче, което да онагледи антитезата на професионализма. Става дума за следното:

    Някъде в "епогея" на своята въображаема "писателска" кариера, видимо имитирайки примери на реални творци,  цефул създава и той "професионален" блог, наречен "цефулстевен и приятели".  За съжаление, или по-скоро за щастие, въпросният "професионален блог" в момента изглежда ето така:


image
    С две думи: Няма го...изтрит. Ако бях гадняр, щях да се възползвам от предложената ми покана от "блогър" и да пререгистрирам въпросния акаунт. После щях да пускам на воля копирани разказчета на "българският Стивън Кинг" и да се правя на гуру на презрели стари моми като им изповядвам кошмарите, родени от демоните в главата ми. Но аз не съм.

    В случая по-важна и по-показателна е причината, заради която, дори гьотсуратът Кръстев, е изтрил тази позорна страница. А причината е същата, заради която поставям в кавички "професионалния блог" на Анг.Пискова.

    Във въпросния блог просто има всичко друго, но не и "приятели". В него цефул редовно пускаше едни и същи текстове, каквито и в блогбг, но  "великият" неграмотник висеше тъпо и ужасно сам като паяк в ъгъла! Имаше цефул, но нямаше приятели...Дори вечно плюнчещият се около него путанкамон661 не си правеше труда да се отбие поне за едно "привет!".

    Това е положението.


Тагове:   грозна картинка,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - За "bloger" не знам
29.07.2013 01:33
Но за ''facebook'' ми простеят доста български потребители, които са наредили сергиите с баници, зелници, разногледи потомци с червени фльонги и всякакви смешни и кичозни снимки , но със самочувствието на ''професионалисти'' търсят приятели!;) Да, ама не! Само с един гол гъз и един български език с който комуникират, поради незнание на чужди езици си остават на сухо, тоест- не вървят колкото и да се пънат и величаят сами, не са пълноценни и в нета и сами се изолират от света и затъват в интригантства, затъпяват с дежурните си дружки хвалители, смешни са! Карикатурно кичозни са отстрани погледнати;)
За разлика от тях и заради тяхната простотия, между приятелите ми в нета няма българи! От тях съм се отвратила! Благодарение на образованието ми и професията ми, аз контактувам ежедневно с хиляди колеги от цял свят , а не със сульо и пульо! Контактувам на английски, руски, фински, шведски и френски език
Имам приятели от цял свят , известни фотографи, а не български въздуси и хвалипръцли без съдържание!;)
Поздрави, Рустаме!
цитирай
2. rustam - Поздрав, Лидис!
29.07.2013 14:53
Карикатурно-кичозни е възможно най-точното и синтезирано определение за тези парвенюта, които никога няма да успеят да надскочат боя си, но за сметка на това ще гледат да оклепат и омърсят читавите хора винаги, когато могат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824234
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив