Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2015 14:04 - РИЖИКИ
Автор: rustam Категория: Рецепти   
Прочетен: 10342 Коментари: 17 Гласове:
-3

Последна промяна: 11.11.2015 14:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

За час и половина -14 кг. чудесни рижики в гората над "Елените".

Това беше по-миналата седмица.

Вече са готови: бланширани, осолени, с бахарче и чер пипер и кротко чакат да бъдат замезени с "Житная" или "Пять озер".


image


Тагове:   рижики,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - В последно време
11.11.2015 21:04
най-четените постингджии са тези, които наричаме маркспутинц/к/и или воленсидеровц/к/и.
Бихте ли ми обяснили, господине с име на ника, близко името на руски богатир, от къде идва тази мода? Преди в блога най-първите бяха творците, какви стихотнворения публикуваха. Защо така се промениха вкусовете на проникващите в социалните мрежи?
Не е особено оригинален постингът Ви, ще Ви дам за пример публикация на една дама от Фейсбук. Тя не съобщава за набрани от гората гъби, а за гъбички собствено производство, поради което се е скасала от чесане. Добре, че се намерих аз да й кажа как да се справи с този проблем..
цитирай
2. zax - Ха, надрусал си се яко. Сега си Ли...
11.11.2015 22:17
Ха, надрусал си се яко.
Сега си Лицето на срама - това ли бе целта ти?!
...
цитирай
3. alibaba4 - Ха, надрусал си се яко. Сега си Ли...
11.11.2015 22:26
zax написа:
Ха, надрусал си се яко.
Сега си Лицето на срама - това ли бе целта ти?!
...

Ми ш съ друса кат нема кво да друса:)
И той като Терата си търси другарката у живото ма коя ш го погледне? Колкот и да е закъсАла...
цитирай
4. alibaba4 - Надрусал се? Сигурно Ловъра го е ...
11.11.2015 22:38
анонимен написа:
Надрусал се?
Сигурно Ловъра го е напомпал отзад...

Ай стига бе! Некой най-сетне го ощасливил? А честито ти Рустаме:)
цитирай
5. zax - Рустам държи и на запетайката - з...
11.11.2015 23:14
Рустам държи и на запетайката - зарад таквъз ми е писал и цвайка.

....

А вий кво са активирахте бре, на мрел пес ножка вадът.

......

Простащината в простоквашино - това е най-доброто описание на блога.

цитирай
6. zax - Стриптизьорка да бе, щеше сама да си свали поста.
12.11.2015 00:15
Прочетен: 2160 Коментари: 6 Гласове: -5

...
Още един пример за "непорочния" алгоритъм по който на челната страница има място за само едни.

:)))

цитирай
7. bryunetsnakovalnia10 - Ех тоя Ловър бреее... Комплексарите с него лягат и с него стават. Особено един. Та да се появя и го нахраня.
12.11.2015 11:06
Рустаме, благодаря ти.
Благодаря ти, защото като малък бях голямо гъбарче /с баща ми здраво обикаляхме горите/ и познавам доста добре гъбите, а за тази съм имал неправилно име "рижийка" и чак сега коригирах тази грешка.
Берях я предимно сам, защото непосредствено над града, по трасето, по което тичах всяка сутрин, я имаше в изобилие под новозасадените борчета. Затова и си позволявах да бера само по-младите, неразтворилите се. Мариновани ставаха чудесни - стегнати и хрупкави.
14 кг. си е количество, поздравления.

А за коментарите /на Бенджи, другия и звездния принц/ - какво да кажа:
Точно като при гъбите: Ти ритнеш отровната, а тя пръсне мицела си и се множи.
Ето потвърждение, че аз съм си кретенче, тъй като зная обстоятелството, а не спирам да подритвам.
цитирай
8. rayofdreams - !!!
12.11.2015 12:27
Използвам случая да се извиня още веднъж за моите действия.
Просто неволно е станало объркване с bryunetsnakovalnia10
Заплахите, които получавам не са от него, а от други никове.
Ако трябва ще го напиша това трети път, докато ни разграничите.
Сега виждам, че явно има грешка в програмата и самият той излиза анонимно.
Платформата си има и недостатъци, но аз вярвам, че в скоро време те ще бъдат отстранени.
Поздрави!
цитирай
9. rayofdreams - Не разбирам ???
12.11.2015 12:29
анонимен написа:
Рустаме, благодаря ти.
Благодаря ти, защото като малък бях голямо гъбарче /с баща ми здраво обикаляхме горите/ и познавам доста добре гъбите, а за тази съм имал неправилно име "рижийка" и чак сега коригирах тази грешка.
Берях я предимно сам, защото непосредствено над града, по трасето, по което тичах всяка сутрин, я имаше в изобилие под новозасадените борчета. Затова и си позволявах да бера само по-младите, неразтворилите се. Мариновани ставаха чудесни - стегнати и хрупкави.
14 кг. си е количество, поздравления.

А за коментарите /на Бенджи, другия и звездния принц/ - какво да кажа:
Точно като при гъбите: Ти ритнеш отровната, а тя пръсне мицела си и се множи.
Ето потвърждение, че аз съм си кретенче, тъй като зная обстоятелството, а не спирам да подритвам.

цитирай
10. rayofdreams - ?????
12.11.2015 12:31
анонимен написа:
анонимен написа:
Ти кой беше бе???
Деактивераш и активираш некви никове, излизаш анонимен, бъркат ни хората...

Ти отлично знаеш кой съм.
Въпросът е, че ти си НИКой.

А ракетата при Петър я изтрих, при все, че наглостта ти е безгранична и ще продължиш.
Всъщност върнах се и те изтрих отвсякъде последните два дни.


За каква ракета става въпрос при ПВДаскалов?
Истинският Г.Стоименов не съм аз и те призовавам да не "воюваш" с мен.
цитирай
11. bryunetsnakovalnia10 - Сега пък на жертва ли ще се правиш?!
12.11.2015 12:46
rayofdreams написа:
Използвам случая да се извиня още веднъж за моите действия.
Просто неволно е станало объркване с bryunetsnakovalnia10
Заплахите, които получавам не са от него, а от други никове.
Ако трябва ще го напиша това трети път, докато ни разграничите.
Сега виждам, че явно има грешка в програмата и самият той излиза анонимно.
Платформата си има и недостатъци, но аз вярвам, че в скоро време те ще бъдат отстранени.
Поздрави!

Баси кретена си.
Отлично знаеш от кого беше написан анонимния коментар и, че аз само го модифицирах.
Май е време да ти рекна /с препратка към блогърите да се заинтересуват/, че тези, които не разбират /професионално/ материята /както си ти/ използват TorBrowser.
Аз не го правя с него, при все, че и там показа непрофесионализма си, като изказа тъпанарското мнение защо проекта използва Firefox.
Преработката на Tor да използва Chrom /има го накодено вече/ отнема 2-3 часа кодене. Аз съм го правил /и смятам за най-удачно/ с Vee. Но това е материя, където 'ич те няма, греша ли?!

Естествено, че не си Георги Стоименов.
Както вече казах - ти си НИКой.
Във всичките си интригантски профили, които дори под този постинг са два!
Айде аз ще излитам за бачкане, а ти продължавай да комплексираш. Успех.

ПС: И не развявайте името ми за щяло и нещяло, защото нещата стават различни и ме жилват по болното, грандоманско, кретенско, комплексарско ЕГО.
цитирай
12. rayofdreams - Използвам случая да се извиня още ...
12.11.2015 12:59
анонимен написа:
rayofdreams написа:
Използвам случая да се извиня още веднъж за моите действия.
Просто неволно е станало объркване с bryunetsnakovalnia10
Заплахите, които получавам не са от него, а от други никове.
Ако трябва ще го напиша това трети път, докато ни разграничите.
Сега виждам, че явно има грешка в програмата и самият той излиза анонимно.
Платформата си има и недостатъци, но аз вярвам, че в скоро време те ще бъдат отстранени.
Поздрави!

Ебати кретена си.
Отлично знаеш от кого беше написан анонимния коментар и, че аз само го модифицирах.
Май е време да кажем, че тези, които не разбират /професионално/ материята /както си ти/ използват TorBrowser.
Аз не го правя с него, при все, че и там показа непрофесионализма си, като изказа тъпанарското мнение защо проекта използва Firefox.
Преработката на Tor да използва Chrom /има го накодено вече/ отнема 2-3 часа кодене. Аз съм го правил /и смятам за най-удачно/ с Vee. Но това е материя, където 'ич те няма, греша ли?!

Естествено, че не си Георги Стоименов.
Както вече казах - ти си НИКой.
Във всичките си интригантски профили, които дори под този постинг са два!
Айде аз ще излитам за бачкане, а ти продължавай да комплексираш. Успех.

ПС: И не развявайте името ми за щяло и нещяло, защото нещата стават различни и ме жилват по болното, грандоманско, кретенско, комплексарско ЕГО.


Ако трябва (за мен не е проблем) ще предоставя паролата си временно на доказано доверен друг блогър (примерно born) да прочете съобщенията.
цитирай
13. bryunetsnakovalnia10 - Нямаш ташаците да го направиш!
13.11.2015 02:48
rayofdreams, ставайки още по-жалък в опитите си да се изкара жертва, написа:
Ако трябва (за мен не е проблем) ще предоставя паролата си временно на доказано доверен друг блогър (примерно born) да прочете съобщенията.

bryunetsnakovalnia10, доказвайки, че е кретен да се занимава с подобни тъпаци, като отговор написа:
Това за даването на паролата на Борн е жалък опит да вплетеш Френда в тъпанарщината си. Но повярвай ми, Френд Борн ще ти се съгласи /аз лично ще го помоля/ тук, открито, че да те видя тогава.
НИК, ти наистина ли смяташ блогърите тук за ядящи доматите с колците, че да не обръщат внимание на такива очевадни неща, че се изкарваш жертва на анонимен тормоз на ЛС, а отлично знаеш, че ЛС като анонимен не могат да се пишат?!
Следователно:
- или изобщо не ще дадеш паролата на Френд Борн /и естествено ще излезеш с тъпанарското извинение, че той би я дал на мен, щото мен, ако ти кажа колко ми дреме за ЛС-тата ти.../
- или... всъщност второто ще си го спестя, защото може пък да не си се досетил и няма смисъл да ти подсказвам.

Е, още утре Френд Борн не само ще ти се съгласи, а дори ще те прикани тук, открито, да му предоставиш временно паролата си /ти го предложи/ и ще каже може ли да се вярва на думите ти или не.
Ще те прикани и на ЛС за същото, за да нямаш извинението, че не си прочел коментара му тук, при все, че следиш всеки мой коментар /Което е супер кретенско и искам да ти кажа, че аз ти пиша такива и в кенефа в бачкането с... еди що си по стената - провери в Гугъл, като напишеш "кретенчо" site:кенеф.сере.се - ха ха ха. Ако не стане - питай Бенджи, другия и звездния принц./

Боже спри мА, щото на такива простотии съм способен, че...
/ще оспамим постинга на Рустам с челядинкоподобните си извън темата коментари/
цитирай
14. germanwoman - РустАма, РусТама, За резил Стана
13.11.2015 17:49
единИя ТашаК на Ловъра са ПокРи, Той Па друг си намеРи да му дава поле За ИзЯва
На таКвиз Монолози И ШексПир Би заВидЯл.......

ЖалКо, че ЗрителИ не ОстаНаха

мароДераТориТе??
Баннете го туй АйПи на УчастВащИте КлоНинги
какТо мен ма еБаннахте
че тоз веЧе СичКи ПодЛуди
цитирай
15. born - Сега установявам, че кристално ...
13.11.2015 19:48
Сега установявам, че кристално чистото ми име е упоменато от некои недобросовестни блогери с неясни помисли и намерения. Поради лично понятни причини най-отговорно заявявам следното:
1. Въобще не ми дреме на дедовия какви ЛС писал някой на някого.
2. Нямам никакво намерение да се явявам като секундант на двубой с плювки.
3. Жоро Гювечанов е уважаван от мен пич със здрави ташаци, които той може самостоятелно да си пази при преките наказателни удари.
4. И давайте си всички паролите при мен да си ви чета ЛС-тата и после да ги развявам като непрани гащи из целия блог.
Накрая желая да поздравя Рустам за гъбобера и му обявявам благородно съревноване. Аз бера гъби в района северно от гр. Николаево. Някои от тях се случват отровни, които мога да подаря с удоволствие на желаещите.
ПП. Рустамски, коментар 14 е написан с особен правопис и стил. Моля те вземи присърце /все пак си учител и будител наш/ неграмотността на немската кифла и я поограмоти. Ако нещо греша, значи без да зная, подобен граматически стил вече е съвременно звучене на бУлгарския язИк. Недай Боже !
цитирай
16. germanwoman - ????
13.11.2015 20:44
born написа:
Сега установявам, че кристално чистото ми име е упоменато от некои недобросовестни блогери с неясни помисли и намерения. Поради лично понятни причини най-отговорно заявявам следното:
1. Въобще не ми дреме на дедовия какви ЛС писал някой на някого.
2. Нямам никакво намерение да се явявам като секундант на двубой с плювки.
3. Жоро Гювечанов е уважаван от мен пич със здрави ташаци, които той може самостоятелно да си пази при преките наказателни удари.
4. И давайте си всички паролите при мен да си ви чета ЛС-тата и после да ги развявам като непрани гащи из целия блог.
Накрая желая да поздравя Рустам за гъбобера и му обявявам благородно съревноване. Аз бера гъби в района северно от гр. Николаево. Някои от тях се случват отровни, които мога да подаря с удоволствие на желаещите.
ПП. Рустамски, коментар 14 е написан с особен правопис и стил. Моля те вземи присърце /все пак си учител и будител наш/ неграмотността на немската кифла и я поограмоти. Ако нещо греша, значи без да зная, подобен граматически стил вече е съвременно звучене на бУлгарския язИк. Недай Боже !


Тез ПрочувСвенИ слова Ти Ли ги написА или
Хай-по-най ХакерАй?
цитирай
17. born - Дойчекифла, ще ти отговоря така / в ...
13.11.2015 21:26
Дойчекифла, ще ти отговоря така / в унисон с перфектния ти стил на изразяване/: Ногу тИй мАлкУ ЪкълЪ, аКу мИслиШ Тъка. Но щом мА уБвинЯвъш в тЕз гРехуве ша ма наКараш дЪ приЕма дА стАня сИкунданТ/.
ПП. Леле, Рустаме, страшно трудно е да се пише по този идиотски начин/ !!! Същото е като да обясняваш на някой малоумник що е ентропия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3820918
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив