Постинг
19.11.2015 10:17 -
ХИПОТЕЗА
Според разследващите терористичните актове в Париж, "джихадистите" са ползвали автомати и муниции, произведени в България.
Във връзка с горното у мен възникнаха няколко въпроса.
Кой от блогърите последно време на няколко пъти посещава Париж, снима обекти в близост на трагедията и при това с признанието, че "само да огледам някои места" и "малко по-късно ЩЕ СЕ ВЪРНА"?
Същият блогър понастоящем живее в "района на Бенелюкс", по-точно Брюксел, при това има доста сериозни данни, че обитава квартира в Моленбек, свърталището на терористите!
Кой няколко седмици преди атентатите разправяше, че спешно се нуждае от покупка на автомобил с удобен багажник, с признанието, че му е нужен....забележете, да "разнасям разни неща срещу добро заплащане"!!!
По-умните блогъри тук ще разберат кого визирам!
Мисля, че някой трябва да подаде сигнал до белгийската полиция за една сериозна проверка относно хипотезата за съпричастност на въпръсното лице!
Има ли Западът ресурс да воюва срещу Рус...
Сръбски лидер пали нова война на Балкани...
Из личното дневниче (Част I-ва)
Сръбски лидер пали нова война на Балкани...
Из личното дневниче (Част I-ва)
1.
bryunetsnakovalnia10 -
Тъкмо се изказах под предходния ти постинг, че не си глупак и чета това.
19.11.2015 10:33
19.11.2015 10:33
С по-горното не искам да кажа, че си де, но, ако постинга не е шега - някак си... прекалено издигна по фактор "реалност" и "значимост" визираното лице.
А сериоз: Че то по времето на социализЪма едно 80 % от "Калашников" се произвеждаха в България, нищо чудно в констатацията.
И при цена от 10-12 евро на черния пазар... с какво друго да са въоръжени 99% от терористи, наемници, въобще... каубои по цял свят?
Отлично съотношение цена-качество, а всеки малко или много гледа на нещата като на вид сделка.
ПС: 2014-та, за РД на моя Приятелка купих обезопасен "Калашников". За 50 лева. Напълно нормално и законно, със сертификат. Сега остава за РД през 2016-та да й го подаря.
цитирайА сериоз: Че то по времето на социализЪма едно 80 % от "Калашников" се произвеждаха в България, нищо чудно в констатацията.
И при цена от 10-12 евро на черния пазар... с какво друго да са въоръжени 99% от терористи, наемници, въобще... каубои по цял свят?
Отлично съотношение цена-качество, а всеки малко или много гледа на нещата като на вид сделка.
ПС: 2014-та, за РД на моя Приятелка купих обезопасен "Калашников". За 50 лева. Напълно нормално и законно, със сертификат. Сега остава за РД през 2016-та да й го подаря.
bryunetsnakovalnia10 написа:
С по-горното не искам да кажа, че си де, но, ако постинга не е шега - някак си... прекалено издигна по фактор "реалност" и "значимост" визираното лице.
А сериоз: Че то по времето на социализЪма едно 80 % от "Калашников" се произвеждаха в България, нищо чудно в констатацията.
И при цена от 10-12 евро на черния пазар... с какво друго да са въоръжени 99% от терористи, наемници, въобще... каубои по цял свят?
Отлично съотношение цена-качество, а всеки малко или много гледа на нещата като на вид сделка.
ПС: 2014-та, за РД на моя Приятелка купих обезопасен "Калашников". За 50 лева. Напълно нормално и законно, със сертификат. Сега остава за РД през 2016-та да й го подаря.
А сериоз: Че то по времето на социализЪма едно 80 % от "Калашников" се произвеждаха в България, нищо чудно в констатацията.
И при цена от 10-12 евро на черния пазар... с какво друго да са въоръжени 99% от терористи, наемници, въобще... каубои по цял свят?
Отлично съотношение цена-качество, а всеки малко или много гледа на нещата като на вид сделка.
ПС: 2014-та, за РД на моя Приятелка купих обезопасен "Калашников". За 50 лева. Напълно нормално и законно, със сертификат. Сега остава за РД през 2016-та да й го подаря.
80% е малко...преувеличено, но все пак мисля, че хипотезата си струва да бъде проверена сериозно!
Я, си представи, че, примерно, се окаже, че въпросните автомати АК са откраднати през 90те от военно поделение край...Ловеч???
вместо бурка носи черни очила. Дънките са тип "шалварки" и няма понятие от езиците на местните народи...:-))
цитирайrustam написа:
Жоро,
80% е малко...преувеличено, но все пак мисля, че хипотезата си струва да бъде проверена сериозно!
Я, си представи, че, примерно, се окаже, че въпросните автомати АК са откраднати през 90те от военно поделение край...Ловеч???
80% е малко...преувеличено, но все пак мисля, че хипотезата си струва да бъде проверена сериозно!
Я, си представи, че, примерно, се окаже, че въпросните автомати АК са откраднати през 90те от военно поделение край...Ловеч???
Да, прав си - леко е преувеличено.
Но подчертавам - леко.
Защото цели 4 от основните съставни части на АК се правеха в 2 от заводите в П-ще и имам представа.
Говорим за "Оптико-електрон" - гръбнакът на ВПК на времето в България и "Бунай".
Само в нашия си завод /без да броим пръснатите му поделения из цяла България/ в силните години, в Института към завода, имаше постоянно присъствие на 200-400 руски инженери.
И зная какви оръжия се произвеждаха.
Включително части за РПГ, далекобойни прицели, прибори за нощно виждане, за радио-електронна борба, лазерни насочвания за ракети дори - все пак ОЕЗ беше един от лидерите в Европа по оптични прибори и технологии. Работеше за "Карл-Цайс" още тогава.
И към момента частната "Оптикс" е едно от иманата в тези технологии на световната сцена.
С разликата, че вече не печели Държавата /за жалост/, а... Муравейчо Радев.
Снощи писах някъде /при bojinkata май/, че моето мнение е, че отрасли и бизнеси, които са свързани и касаят националната сигурност трябва да са държавни. За военната ни промишленост също съм на мнение, че трябваше да бъде запазена /колкото и немиролюбиво да звучи/, а не САЩ да ни скръцнат, че трябва да я преустановим - и ние като някои курвенца да им се надупим на мига.
Не си ли съгласен?!
А %-тите... 80 ли са - 20 ли са... не е съществено.
По добре 20% от нещо, отколкото 100 от нищо, нали така?
5.
mar866 -
...
19.11.2015 12:21
19.11.2015 12:21
по този повод, съм й написала няколко коментара, ама тя не ги пуска:)))
последният е от вчера и я питах "арестуваха ли те или си се гръмнала сама":))))
отговор никакъв! (и аз сериозно взех да се притеснявам, защото каза, че ще идва и в Италия)
цитирайпоследният е от вчера и я питах "арестуваха ли те или си се гръмнала сама":))))
отговор никакъв! (и аз сериозно взех да се притеснявам, защото каза, че ще идва и в Италия)
6.
mar866 -
...
19.11.2015 12:25
19.11.2015 12:25
пп. този пост заслужава десет палчета нагоре, ама няма как:(((
оня многословният горе, няма ли някакво решение и на този въпрос?
цитирайоня многословният горе, няма ли някакво решение и на този въпрос?
mar866 написа:
по този повод, съм й написала няколко коментара, ама тя не ги пуска:)))
последният е от вчера и я питах "арестуваха ли те или си се гръмнала сама":))))
отговор никакъв! (и аз сериозно взех да се притеснявам, защото каза, че ще идва и в Италия)
последният е от вчера и я питах "арестуваха ли те или си се гръмнала сама":))))
отговор никакъв! (и аз сериозно взех да се притеснявам, защото каза, че ще идва и в Италия)
от сборищата на "черните гъзове"(така популярно им викат руснаците) и бъди нащрек при среща с бурка, курдисана с черни слънчеви очила, ластични дънки и туристически обувки със синя подметка за 70 евро!
bryunetsnakovalnia10 написа:
Да, прав си - леко е преувеличено.
Но подчертавам - леко.
Защото цели 4 от основните съставни части на АК се правеха в 2 от заводите в П-ще и имам представа.
Говорим за "Оптико-електрон" - гръбнакът на ВПК на времето в България и "Бунай".
Само в нашия си завод /без да броим пръснатите му поделения из цяла България/ в силните години, в Института към завода, имаше постоянно присъствие на 200-400 руски инженери.
И зная какви оръжия се произвеждаха.
Включително части за РПГ, далекобойни прицели, прибори за нощно виждане, за радио-електронна борба, лазерни насочвания за ракети дори - все пак ОЕЗ беше един от лидерите в Европа по оптични прибори и технологии. Работеше за "Карл-Цайс" още тогава.
И към момента частната "Оптикс" е едно от иманата в тези технологии на световната сцена.
С разликата, че вече не печели Държавата /за жалост/, а... Муравейчо Радев.
Снощи писах някъде /при bojinkata май/, че моето мнение е, че отрасли и бизнеси, които са свързани и касаят националната сигурност трябва да са държавни. За военната ни промишленост също съм на мнение, че трябваше да бъде запазена /колкото и немиролюбиво да звучи/, а не САЩ да ни скръцнат, че трябва да я преустановим - и ние като някои курвенца да им се надупим на мига.
Не си ли съгласен?!
А %-тите... 80 ли са - 20 ли са... не е съществено.
По добре 20% от нещо, отколкото 100 от нищо, нали така?
rustam написа:
Жоро,
80% е малко...преувеличено, но все пак мисля, че хипотезата си струва да бъде проверена сериозно!
Я, си представи, че, примерно, се окаже, че въпросните автомати АК са откраднати през 90те от военно поделение край...Ловеч???
80% е малко...преувеличено, но все пак мисля, че хипотезата си струва да бъде проверена сериозно!
Я, си представи, че, примерно, се окаже, че въпросните автомати АК са откраднати през 90те от военно поделение край...Ловеч???
Да, прав си - леко е преувеличено.
Но подчертавам - леко.
Защото цели 4 от основните съставни части на АК се правеха в 2 от заводите в П-ще и имам представа.
Говорим за "Оптико-електрон" - гръбнакът на ВПК на времето в България и "Бунай".
Само в нашия си завод /без да броим пръснатите му поделения из цяла България/ в силните години, в Института към завода, имаше постоянно присъствие на 200-400 руски инженери.
И зная какви оръжия се произвеждаха.
Включително части за РПГ, далекобойни прицели, прибори за нощно виждане, за радио-електронна борба, лазерни насочвания за ракети дори - все пак ОЕЗ беше един от лидерите в Европа по оптични прибори и технологии. Работеше за "Карл-Цайс" още тогава.
И към момента частната "Оптикс" е едно от иманата в тези технологии на световната сцена.
С разликата, че вече не печели Държавата /за жалост/, а... Муравейчо Радев.
Снощи писах някъде /при bojinkata май/, че моето мнение е, че отрасли и бизнеси, които са свързани и касаят националната сигурност трябва да са държавни. За военната ни промишленост също съм на мнение, че трябваше да бъде запазена /колкото и немиролюбиво да звучи/, а не САЩ да ни скръцнат, че трябва да я преустановим - и ние като някои курвенца да им се надупим на мига.
Не си ли съгласен?!
А %-тите... 80 ли са - 20 ли са... не е съществено.
По добре 20% от нещо, отколкото 100 от нищо, нали така?
беше истинска перла на родната военна промишленост!!!
9.
mar866 -
...
19.11.2015 12:58
19.11.2015 12:58
rustam написа:
от сборищата на "черните гъзове"(така популярно им викат руснаците) и бъди нащрек при среща с бурка, курдисана с черни слънчеви очила, ластични дънки и туристически обувки със синя подметка за 70 евро!
mar866 написа:
по този повод, съм й написала няколко коментара, ама тя не ги пуска:)))
последният е от вчера и я питах "арестуваха ли те или си се гръмнала сама":))))
отговор никакъв! (и аз сериозно взех да се притеснявам, защото каза, че ще идва и в Италия)
последният е от вчера и я питах "арестуваха ли те или си се гръмнала сама":))))
отговор никакъв! (и аз сериозно взех да се притеснявам, защото каза, че ще идва и в Италия)
от сборищата на "черните гъзове"(така популярно им викат руснаците) и бъди нащрек при среща с бурка, курдисана с черни слънчеви очила, ластични дънки и туристически обувки със синя подметка за 70 евро!
на щрек съм! вчера, вървя си по улицата и след мен някой стъпва шумно, шумно...
не върви да се обърна, но намалих темпото и го пуснах да мине пред мен - беше възмургав, като всички в Левски, с раница на гръб и с...джапанки:(((
много се изплаших!
mar866 написа:
пп. този пост заслужава десет палчета нагоре, ама няма как:(((
оня многословният горе, няма ли някакво решение и на този въпрос?
оня многословният горе, няма ли някакво решение и на този въпрос?
Защото при все, че е с полит-икономически отенък /аз затова се и включих/ - основно е насочен към блогърка тук /каквато и да е тя, защото и аз се сблъсках с ненормалност в поведението й наскоро/.
Но да ти отговоря на въпроса:
"Оня многословния" /колкото и нафукано да звучи/ едва ли има компютърен проблем, който да не може да разреши.
А визираното от теб е кретенски лесно и скоро може би ще го подам като "познание".
Да не можеш да слагаш повече от едно "палче" произтича основно от факта, че платформата чекира гласуването по IP, освен по НИК.
Тоест - давам ти "познанието" и сега, но не... професионално.
Правиш си 10 НИК-а.
Гласуваш от различни места /домашния НЕТ, служебния, някакви фрии по пътищата, заведенията/ от различните НИК-ове и... готово - имаш ги 10-те палчета.
Успешно търсене на 10 различни IP-та, за да го направиш.
Аз ще го направя /за да "заверя" думите си/ с този постинг на Рустам от вкъщи.
Просто ще ползвам 10 от хилядите проксита, които има по света.
В момента този постинг има 5 гласа.
Погледни го след 2 часа примерно / щото ще го правя пом/у другото/ и знай, че от новата бройка - 10 са на "оня многословния" /но винаги с покритие на словата си/.
Поздрави!
11.
of4arsnakovalnia10 -
Такаа, Марче...
19.11.2015 13:25
19.11.2015 13:25
Реших да го направя докато обядвам.
Не, за да покажа кретенията си комплексарска на оф4ар, а за да се види, че никога не говоря празни приказки.
/освен когато си чеша езика/
Така, че... нека гласуването /оф4рско/ за този постинг да започне сега.
/при все още 5 гласа/
цитирайНе, за да покажа кретенията си комплексарска на оф4ар, а за да се види, че никога не говоря празни приказки.
/освен когато си чеша езика/
Така, че... нека гласуването /оф4рско/ за този постинг да започне сега.
/при все още 5 гласа/
Докато Атака не спечелизборите и г/жа Цав не стане идеолог на кабинета, нещата няма да се оправят!
цитирай
13.
of4arsnakovalnia10 -
5 гласа за 6 мин. достатъчни ли са?! /да не ги докарвам до 10 - ще е нечестно "предимство" за Рустам/ - https://www.youtube.com/watch?v=KsMEBEcxzYA
19.11.2015 13:33
19.11.2015 13:33
Зная-зная - сега джермънимъфин ще ме емне: "Ето го брее, ето как нашия г0г0 си докарва популярността."
/нещо от сорта/
Само, че има две неща:
- Първо - профилът ми от името на който прописах отново /след 6 години мълчание/ terca нямаШЕ нито един постинг с над 4-5 гласа и 50-100 прочита /Миналото време е защото първо - говоря за 2013-та, времето, през което пишех там и имах мноого тясна аудитория, част от която и в момента е около мен и второ - съм сигурен, че един кретен сега ще промени това обстоятелство с броя на гласовете - щото прочитите вече са различни/.
- Второ - от онзи ден всички логнати, посещавали този профил /визирам от който пиша този коментар в момента/, получиха паролата му /променена от основната ми/както сега ще я получи и Рустам - и могат да влязат и проверят, че моите гласове са дадени от реални НИКове, зад които стоят реални хора.
/е... не се ангажирам дали зад всеки НИК - отделен човек, но вземайки предвид, че малко знаят как може да се използва прокси, за да се прави по повече от едно гласуване - се предполага, че гласовете са реални/
Толкова е просто!
Въпросът тук е друг, а именно:
ЗАЩО "ИНВЕСТОР" НЕ ОГРАНИЧАТ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ?
Да не може да се извършват такива неправилни /като принцип/ и нелоялни /спрямо конкуренцията, а и самите нас, блогърите/ манипулации като помпане /завишаване нивата на "прочитите"/ и... ще патентовам термина "палцуване" /завишаване нивата на гласовете/.
Така, че - спрямо тях ритай, Марче, а не спрамо един човек, който е навътре с компютърната нАука.
Особено защото не съм единствен и някак си несериозно е да се мисли, че аз стоя в основата на такива простотии.
/а не стоя/
цитирай/нещо от сорта/
Само, че има две неща:
- Първо - профилът ми от името на който прописах отново /след 6 години мълчание/ terca нямаШЕ нито един постинг с над 4-5 гласа и 50-100 прочита /Миналото време е защото първо - говоря за 2013-та, времето, през което пишех там и имах мноого тясна аудитория, част от която и в момента е около мен и второ - съм сигурен, че един кретен сега ще промени това обстоятелство с броя на гласовете - щото прочитите вече са различни/.
- Второ - от онзи ден всички логнати, посещавали този профил /визирам от който пиша този коментар в момента/, получиха паролата му /променена от основната ми/както сега ще я получи и Рустам - и могат да влязат и проверят, че моите гласове са дадени от реални НИКове, зад които стоят реални хора.
/е... не се ангажирам дали зад всеки НИК - отделен човек, но вземайки предвид, че малко знаят как може да се използва прокси, за да се прави по повече от едно гласуване - се предполага, че гласовете са реални/
Толкова е просто!
Въпросът тук е друг, а именно:
ЗАЩО "ИНВЕСТОР" НЕ ОГРАНИЧАТ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ?
Да не може да се извършват такива неправилни /като принцип/ и нелоялни /спрямо конкуренцията, а и самите нас, блогърите/ манипулации като помпане /завишаване нивата на "прочитите"/ и... ще патентовам термина "палцуване" /завишаване нивата на гласовете/.
Така, че - спрямо тях ритай, Марче, а не спрамо един човек, който е навътре с компютърната нАука.
Особено защото не съм единствен и някак си несериозно е да се мисли, че аз стоя в основата на такива простотии.
/а не стоя/
тая е утилизирана ексбомба! ;)))
не знам кое е вярно, но според днешното изявление на директора на "Арсенал", в България се произвежда оръжие, но от 1995(?) не и Калашников
цитирайне знам кое е вярно, но според днешното изявление на директора на "Арсенал", в България се произвежда оръжие, но от 1995(?) не и Калашников
все още не могат да разберат, че на запад пари няма, че там е невъзможно да прокопсаш. Цените, наемите и данъците са ужасяващи, а заплащането е повече от мизерно.
Нашата стрина Гана е една подобна идиотка. Тръгна тя като аслана, ама никак не и се ще да се върне посрана. Та може това говедо наистина да се е забъркало в някаква подобна дивотия.
цитирайНашата стрина Гана е една подобна идиотка. Тръгна тя като аслана, ама никак не и се ще да се върне посрана. Та може това говедо наистина да се е забъркало в някаква подобна дивотия.
Въпреки, че все ми се ще да мислим позитивно и да грешим, като бъркаме селската търговия с домашна лютеница с търговията на автомати, но в случая е допустимо да се окаже тезата ти правилна...Заслужава си полицията на Белгия да се заеме с разследването на незаконно пребиваващите на територията на страната им, които са замесени в криминални бизнеси и се подвизават в евтините гета на Белгия от криминални отрепки, наркомани и просяци...Сигналът не е проблем, като добавим и криминалното досие в миналото и връзките в общ бизнес с мутрите, отсядали в кафенето на заподозряната нещата определено натежават към криминални деяния извършвани от български роми в чужбина. Тя има опит и с издирването на снимки и банкови сметки с цел облагодетелстване от бг.нет. което е доказано многократно и българската полиция е запозната с деянията й, не е лошо и белгийската полиция да се запознае с пребиваването и в страната им.
цитирайБелгийската полиция не е ловешката полиция! Да я сгащят що дири там и с какво се занимава е тяхно задължение според законите за престой в друга държава и цел на престоя. От тоя храст май голям заек ще излезе!:)))
цитирайblackpredator написа:
тая е утилизирана ексбомба! ;)))
не знам кое е вярно, но според днешното изявление на директора на "Арсенал", в България се произвежда оръжие, но от 1995(?) не и Калашников
не знам кое е вярно, но според днешното изявление на директора на "Арсенал", в България се произвежда оръжие, но от 1995(?) не и Калашников
трябва да се вярва!
apostapostoloff написа:
все още не могат да разберат, че на запад пари няма, че там е невъзможно да прокопсаш. Цените, наемите и данъците са ужасяващи, а заплащането е повече от мизерно.
Нашата стрина Гана е една подобна идиотка. Тръгна тя като аслана, ама никак не и се ще да се върне посрана. Та може това говедо наистина да се е забъркало в някаква подобна дивотия.
Нашата стрина Гана е една подобна идиотка. Тръгна тя като аслана, ама никак не и се ще да се върне посрана. Та може това говедо наистина да се е забъркало в някаква подобна дивотия.
аналитичното мислене не е най-силната страна на Буля. Плюс това първи плямпа, после разсъждава, а и съчетано с алчността й....
lidislidis написа:
Въпреки, че все ми се ще да мислим позитивно и да грешим, като бъркаме селската търговия с домашна лютеница с търговията на автомати, но в случая е допустимо да се окаже тезата ти правилна...Заслужава си полицията на Белгия да се заеме с разследването на незаконно пребиваващите на територията на страната им, които са замесени в криминални бизнеси и се подвизават в евтините гета на Белгия от криминални отрепки, наркомани и просяци...Сигналът не е проблем, като добавим и криминалното досие в миналото и връзките в общ бизнес с мутрите, отсядали в кафенето на заподозряната нещата определено натежават към криминални деяния извършвани от български роми в чужбина. Тя има опит и с издирването на снимки и банкови сметки с цел облагодетелстване от бг.нет. което е доказано многократно и българската полиция е запозната с деянията й, не е лошо и белгийската полиция да се запознае с пребиваването и в страната им.
Факт е, че още от 90те т.н. дискотека "Версай" в Ловеч, където въпросното лице се води...собственик, е сборище на ловешките мутри и криминален контингент. По всичко личи, че "бизнесът" на Буля не е съвсем "чист" и се надявам белгийската полиция да си свърши работата!
nikyniky написа:
Белгийската полиция не е ловешката полиция! Да я сгащят що дири там и с какво се занимава е тяхно задължение според законите за престой в друга държава и цел на престоя. От тоя храст май голям заек ще излезе!:)))
Като нищо!
http://no-comment/face-of-world/izvynredno-linejka-pretypkana-s-vzriv-na-macha-na-germaniia.12371
цитирайПри все, че постингът ти е лееко в противоречие /говоря как биха го тълкували наплашените вече инвестори, а не, че е/ с правилата - предполагам, че заради моя коментар под №10 са ти взели медалчетата и са го пратили в 9-та глуха.
/дори смея да предположа, че е станало някъде м/у 16:45 и 16:55 - ха ха ха/
Защото на тЯх не им се нрави блогърите да знаят и могат.
Но до 30-ти аз ще публикувам поне 2 постинга, като в единия ще поясня как може да се помпа тук със стотици или хиляди "прочита" на клик, а в другия - как може да се "палцува", стоейки си удобно в къщи и гледайки... порно - ха ха ха.
И ще го направя така, че тези 2 постинга да не могат да ги свалят от "кооорииицатааа".
Така де - нека всички знаят тези два номера, а не само някои блогоизбрани и да се знае от там насетне, че в тези неща "виновника" може да е всеки, а не мен да ме изкарват черната офца, при все, че не съм.
Оф4ар да, но оф-ца...
Поздрави и извини ме още веднъж.
ПС към Блеки: Защо си мислиш, че "Арсенал" беше /е/ авторитет по тези въпроси?!
Не казвам, че съм аз /при все, че абсолютно твърдя, че съм дооооста навътре в нещата/, но...
Мога да цитирам номера на документа от руска страна, даващ ни правото да произвеждаме /говоря за онова време/ "Калашников" и го правехме.
Вярно, 80% от производството отиваше с отделни композиции в СССР /тогава/ и там се сглобяваше, но имаше и цялостно производство тук.
Всеки милиционер по онова време имаше зачислен "Калашников".
Всеки военен също.
Всеки срочнослужещ също.
Медицинските сестри дори /които бяха със звания ефрейтор и младши сержант/ също.
И това можеше да се трансформира /за полицията поне говоря/ в производството на чисто българския картечен пистолет "Шипка", който в единия си вариант е добра конкуренция на израелския "Узи".
Само че Израел си произвеждат и продават "Узи" по цял свят.
А ние лапаме мухи.
цитирай/дори смея да предположа, че е станало някъде м/у 16:45 и 16:55 - ха ха ха/
Защото на тЯх не им се нрави блогърите да знаят и могат.
Но до 30-ти аз ще публикувам поне 2 постинга, като в единия ще поясня как може да се помпа тук със стотици или хиляди "прочита" на клик, а в другия - как може да се "палцува", стоейки си удобно в къщи и гледайки... порно - ха ха ха.
И ще го направя така, че тези 2 постинга да не могат да ги свалят от "кооорииицатааа".
Така де - нека всички знаят тези два номера, а не само някои блогоизбрани и да се знае от там насетне, че в тези неща "виновника" може да е всеки, а не мен да ме изкарват черната офца, при все, че не съм.
Оф4ар да, но оф-ца...
Поздрави и извини ме още веднъж.
ПС към Блеки: Защо си мислиш, че "Арсенал" беше /е/ авторитет по тези въпроси?!
Не казвам, че съм аз /при все, че абсолютно твърдя, че съм дооооста навътре в нещата/, но...
Мога да цитирам номера на документа от руска страна, даващ ни правото да произвеждаме /говоря за онова време/ "Калашников" и го правехме.
Вярно, 80% от производството отиваше с отделни композиции в СССР /тогава/ и там се сглобяваше, но имаше и цялостно производство тук.
Всеки милиционер по онова време имаше зачислен "Калашников".
Всеки военен също.
Всеки срочнослужещ също.
Медицинските сестри дори /които бяха със звания ефрейтор и младши сержант/ също.
И това можеше да се трансформира /за полицията поне говоря/ в производството на чисто българския картечен пистолет "Шипка", който в единия си вариант е добра конкуренция на израелския "Узи".
Само че Израел си произвеждат и продават "Узи" по цял свят.
А ние лапаме мухи.
Много свежо попадение. Хем е актуално, хем е забавно. Освен това не си цитирал имена и никнейми, следователно няма кой да се жалва на виртуалната полиция от теб. Бравос! :)
цитирай
25.
mar866 -
...
23.11.2015 15:37
23.11.2015 15:37
elinora написа:
Много свежо попадение. :)
нали!? аз дойдох пак да си го прочета, да се похиля и да се заредя с положителна енергия:))))
26.
mar866 -
...
23.11.2015 15:40
23.11.2015 15:40
blackpredator написа:
тая е утилизирана ексбомба! ;)))
знам, знам, там около Лесидрен имаше едно нещо, дето им вадеха карантиите;)))
(на бомбите, де!)
Търсене
За този блог
Гласове: 18707
Блогрол