Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2009 09:16 - ЗА МИШКАТА И КНИЖКАТА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 7039 Коментари: 91 Гласове:
11

Последна промяна: 04.08.2009 09:21


 

            Идеята да напиша този текст дойде от един от последните постинги на любопитство.Там тя разсъждаваше  за хората-мишки. В този случай обаче , повод да се замисля ми даде не просто самата тема. Самата авторка обича често да се възторгва от интелекта, таланта и позицията на един известен блогър, който тя самата а и мнозина не биха приели да отнесат към категорията на мишоците.
            Уви, малката история, която искам да разкажа е показателна имено за това, колко често  образа и личността които изграждаме са фалшиви и лицемерни.
             В Блога той се изживява като нещо изключително.Самомнението му е високо, писането високопарно и  надуто. Нещо като " Словесен барок".....кичозно украсено дърдорене на псевдофилософски теми.
             Това , радзбира се,  както се казва, си е негов избор. Въпросът е , че в същото време  това се съчетава с цинично ,презрително отношенеие към различните. Към другоячемислещите.  Често сарказмът му е ехиден и пошъл и мотивиран единствено от това, че той се изживява като най- значимия и умния, а виждате ли, недостойните не могат да го разбират.
              Така се случи ис проекта на свободните поети. Върху идеята и участниците този блогър изля целия си арсенал от подигравки, презрителни подхвърляния, обиди и т.н. Някой ще каже - както и да е - поне е открито и честно отношение и с позиция.

              Да, ама не . След упоритото оплюване на поетите, на книжката им, на самата идея....какъв изпечен лицемер трябва да бъдеш, че -

               Не просто да отидеш на сбирката та Шабла, но и пръв да се наредиш за екземпляр от книгата " Свободни поети" ....и  даже! да се курдисаш за автограф от презряната " изкукала" Кроталка !  Мислех си - какво в крайна сметка е "мишето" в едно поведение? Струва ми се, че това прикритостта, лицемерието !

             Така че.....уважаема дежурна агитка  (  пакостинки, виовиои, любопитство....и т.н.)   , разберете - често  вашият герой" БТП  се държи просто като изпечен лицемер и мишок.

            




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - rustam,
04.08.2009 09:24
преди се чудех защо само те плюят, мислех че са те нарочили. Но причината е, че си отчайващо тъп!
БТП не е бил в Шабла, глупако, това къде го прочете?
Бахти идиота си, просто непоправим!
цитирай
2. rustam - Даммммм ан 1
04.08.2009 09:26
Бил, бил е!
Никъде не съм го прочел.....знам го.
И е истина. Попитай самия него!
Така че - Бахти идиота и глупака си Ти!
цитирай
3. rosidi - всеки
04.08.2009 09:32
има право да си каже своето мнение пък било то и негативно, но да отидеш и да си вземеш книга и автограф - това си наистина "миша история". Анонимен, така като те чета си добре запознат, явно си блогър, но защо не влезеш с ника си, след като имаш мнение и то вече го направи обществено - влез и го кажи с ника си, никой няма да те изяде.
цитирай
4. lubopitstvo - Не те разбирам!
04.08.2009 09:33
Ако един човек го харесат всички, без изключения, това ще бъде психологична фантастика, така че не очаквам от теб да харесваш това, което харесвам аз.
Във всеки разказ на Стефан има някаква идея. Пъна се аз, пъна, да напиша нещо такова-не ми се получава. И висша математика искам да разбирам, ама пак не ми се получава.
Когато някой може нещо, което аз не мога, му се възхищавам и го уважавам. Това мише ли е? Според теб, може и да е.
Относно книгата, оня ден получих няколко екземпляра. В безидеалното ни време да се осъществи такъв идеален проект си е също достойно за възхищение. Благодарих на този, който ми ги изпрати, а той ми даде идея да напиша пост. Казах-не, това не е моя идея, няма печеля евтина слава на гърба на други. Казвам го, защото често ме обвиняваш в популизам.
Колкото до БТП, той за мен е загадка.
цитирай
5. rustam - rosidi
04.08.2009 09:40
....Ан1 определено демонстрира " миши" разбирания.
Бас държа, че е от Агитката..при това от секция " Северозападна България"
цитирай
6. rustam - lubopitstvo
04.08.2009 09:43
Въобще не става дума нито за тебе, нито за Стефан Кръсетев. Макар че, да си сложиш пълна модерация и да триеш коментари, които не са обидни, а само критични също е мишо....
Става дума на БТП и за неговото, определено наподобяващо поведевие на ....мишле.
цитирай
7. djgator - рустам
04.08.2009 09:45
Приятелю, аз ще ти обясня необяснимото влечение на шепа жени към въпросния бароков стил на писане на въпросната "персона", въпреки откровените безумия в текстовете му.
1. Това е различно= интересно в нечии очи..
2. Намират го за секси ??.. ( женска логика - не опитвай да я разгадаеш)
3. И Мерилин Менсън, както и Адолф си имат привърженици!! :)) На времето Салвадор Дали пристига в Париж с огромна франзела на главата - пак има привърженици :)
4. ЛЮБОПИТСТВО! Най-слабото място у жените
както обаче знаем- любопитството уби котката..
Това е мнението ми за последния мохикан ( трол)
цитирай
8. rustam - djgator
04.08.2009 09:49
Добре казано, последния мохикан. Видно от самите му писания - дори верния Бале го е " отсвирил"
Измеждувпрочем онзи ден БТП " смело" ми изтри коментар , в който просто го попитах дали в самотните беседи с тлнет си разказват измислени истории за жени.
цитирай
9. lubopitstvo - Може би,
04.08.2009 09:49
не забелязваш някои неща, но от месец някъде съм без модерация и не трия на никого нищо.
А дори и да го правя, блогът си е мой и не е твоя работа какво правя в него.
цитирай
10. rustam - Мила.....lubopitstvo
04.08.2009 09:51
Разбери......казвам го още един път - говорих ти за Стефан и неговите табиети!
Хубав ден момиче!
цитирай
11. lubopitstvo - Хубав ден, момче!
04.08.2009 09:57
Като вдъхновителка на поста нямаше как де не взема участие в него.

Уважавайте личната свобода на всеки тук да харесва или не харсва, който пожелае.
Иначе, ще го превърнете в мишка. Не е благородно обаче.
цитирай
12. damnation - Нямам представа дали нашият при...
04.08.2009 10:00
Нямам представа дали нашият приятел Балет е бил там и е взимал автографи. Не бих се учудил.
Колкото и да проявява познания и интелект, в редките ( вписани в червената блог книга ) случаи в които не плюе срещу нещо, Балет си остава малко анонимно човече, вероятно без талант да напише каквото и да било и затова харчещо цялата си енергия да иронизира чуждото творчество.
ДиДжей, аз съм фен и на Менсън, и на Адолфчо бре, защо се чудиш ? :)
цитирай
13. djgator - lubopitstvo
04.08.2009 10:07
Искам само да доуточня нещо, според мен рустам не те е нападал, вярно е че си цитирана, но това е фактология. Освен това, той два пъти се извини и подчерта, че не си герой в този филм. А дали ще харесваш балета, чарли чаплин, вълкът лупи или друг комичен герой си е твое свещенно право, никой не иска да ти го отнеме.
Жените сте проницателни, но понякога истината, поставена на масата пред вас - ви затруднява да я забележите, търсейки винаги сложните решения и скрити помисли. В конкретния случай - бтп е просто един комплексиран мишок, правещ се на важен, удобно скрит зад тройна анонимност и с противоречиви действия в реала.
Поздрави :)
цитирай
14. анонимен - Прощавайте, че се намесвам,
04.08.2009 10:08
но истината винаги е някъде по средата.Рустам е прав, че Стефан трие критичните коментари за неговите творби, а те не винаги са заядливи.Но и Любопитство е права, че Стефан е явление и голям талант, сигурно най- големият тукКакво да се прави, таланта си носи и високомерието,но и онази тръпка, дето те кара да кажеш ,,Ах,,когато го четеш.Поздрави и бъдете по-снизходителни.
цитирай
15. rustam - damnation
04.08.2009 10:09
Личните пристрастия и симпатии са твой избор.
Въпросът е да е честен и осъзнат. В случая с БТП става така, че първо оплюваш и говориш едно, а после скрито и потайно правиш друго.
Това е като някой лектор , който държи беседа против тютюнопушенето.....а тайно просто няма търпение да свърши и да запали цигара.
цитирай
16. djgator - рустам
04.08.2009 10:16
Един въпрос към теб:
С коя дума може да си характеризира човек, правещ се на много важен, критикуващ наляво и дясно, опитващ се да привлече внимание по всякакъв начин - НО с измислена снимка и фалшиво име - като истинското име не го знаят и шепата приближени...?? Имаш ли идея за такава дума? :)
цитирай
17. rustam - Веско
04.08.2009 10:19
Първата ми асоциация да си призная беше - комплексар. Осъзнавам, че не е много оригинално.
Не зная, може пък да се помисли за някоя метафора.
Той нали е голям разбирач на метафирите.
Сега се сещам за...Татко Мишок ?
цитирай
18. djgator - рустам
04.08.2009 10:25
Добро предложение! :) Това обаче ме наведе на идея ( нали съм новатор :) ) да направим конкурс на тема:
С коя дума бихте обрисували героят БТП , ще обявим и награда ...
Според мен задачата ще е ужасно трудна, а журито - докрай затруднено :))))
цитирай
19. lubopitstvo - djgator
04.08.2009 10:27
Напълно възможно е да се окажеш прав, но също така възможно е и да грешиш.
Бъдещето ще покаже.
И в двата случая-човешко е да се греши.
цитирай
20. анонимен - Включвам се в конкурса.
04.08.2009 10:32
Моята дума е - ДРАЗНИТЕЛ.
цитирай
21. damnation - Вредител по-скоро :)
04.08.2009 10:39
Вредител по-скоро :)
цитирай
22. rustam - djgator
04.08.2009 10:39
Идеята е страхотна ! Мисля, че много блогъри ще я подкрепят. Но журито трябва да е компетентно.
И по възможност като почетен председател да бъде поканена дилюшън !
цитирай
23. djgator - lubopitstvo
04.08.2009 10:44
Както би казал той, правейки се на енциклопедик :
Errare humanum est! в превод от латински - човешко е да се греши,
но затова са приятелите- да ти покажат грешките и да те предпазят от техните последствия :)
цитирай
24. djgator - рустам
04.08.2009 10:46
Виждаш вече две силни предложения от публиката :)
Обаче не съм съгласен в журито да е дилюшън- тя често се държи неадекватно, в комбинация с героят от конкурса - ще се получат две силно променливи величини, а от това- нищо свястно няма да излезе :)
цитирай
25. анонимен - БТП не е бил на Шабла :-P
04.08.2009 10:57
И според мен не е точно това, което описваш, а просто играе роля. Как я играе е тема на друга дискусия :-D

Да, на Ариана беше мишкарско и някак си дължа извинение на човека...

За мен интелекта му пръдва автоматично поради дружбата му с всеизвестния глупак tlnet :-D

Всъщност стига бла-бла... През уягата ми са и двамата :-D

\m/
//
цитирай
26. lubopitstvo - djigator, приятелю :)
04.08.2009 10:57
Колко може да сбърка една омъжена жена във виртуала. Най-много да се разведе и да се омъжи погрешно за неподходящ субект. Това при мен е изключено :)
Поради това, нека продължа да се запознавам с енциклопедичните знания на БТП.
цитирай
27. djgator - lubopitstvo
04.08.2009 11:07
Харесвам чувството ти за хумор и това, че ме приемаш приятелски :)
По-голяма полза би извлекла жена, намерила си нов любовник, след виртуално запознанство, а енциклопедични знания можеш да получиш безпрепятствено от Уикепедия и Гугъл :))
Наскоро си направих експеримент, написах на БТП най-безсмисления, многословен и изпразнен от съдържание коментар - на него му хареса :))
Шарен свят :))
цитирай
28. lubopitstvo - djigator, приятелю :)
04.08.2009 11:17
Няма при мен търсене на полза, а само интерес към загадките :)
А разбули ли се една загадка, тя губи очарованието си.
Уикипедия, уви, предлага само скучни дефиниции.
Онзи твой коментар и на мен ми хареса. Беше много засукан и съдържаше неяснота, която може да се приеме за загадка :)
цитирай
29. rustam - колега z
04.08.2009 11:19
Според вас БТП или тлнет е по-добър сваляч
цитирай
30. анонимен - Рустамич,
04.08.2009 11:34
мисля, че БТП, tlnet една селска перхидролка го направи сам да си говори... :-D

\m/
//
цитирай
31. rustam - Веско
04.08.2009 11:34
Моето предложение за дилюшън беше само като ПОЧЕТЕН председател, за колорит и за връзка с героя!
цитирай
32. анонимен - rustam,
04.08.2009 11:37
глупако смотан, zlika също ти казва, че не е бил на Шабла. Тезата ти отива на кино, мишкарят си ти, тъпо копеле!
цитирай
33. djgator - рустам
04.08.2009 11:38
:) Внимавай с хора като тях двамата - да не загубим детската и дори дамската публика :))))
Не знаеш какво могат да кажат или направят :)
цитирай
34. djgator - Ан 32 защитнико
04.08.2009 11:40
zlika написа:


Да, на Ариана беше мишкарско и някак си дължа извинение на човека...

За мен интелекта му пръдва автоматично поради дружбата му с всеизвестния глупак tlnet :-D

Всъщност стига бла-бла... През уягата ми са и двамата :-D

\m/
//

Все едно къде се осрал- на Шабла или в случая- на Ариана!
цитирай
35. rustam - колега z
04.08.2009 11:42
Освен това, че похвали " страхотните " свирки на В. не съм чувал за други изяви....на блогъра.
Все 1 сега и двамата могат да си разказват измишльотини за сексподвизи в бистрото до Централна баня.
цитирай
36. анонимен - не защитавам БТП
04.08.2009 11:47
Това, което демонстрирате тук е пълна простотия.
Като го плюете само му наливате вода в мелницата, но сте толкова тъпи, че не може да го разберете.
Не говоря за рустамич, той е всеизвестен кретен!
цитирай
37. damnation - Реално, анонимния пред мен е доста ...
04.08.2009 11:57
Реално, анонимния пред мен е доста прав относно водата в мелницата.
Ако просто теглим една дълга и широка на БТП, рано или късно ще залинее от липса на интерес. И ще изчезне. Сега той ще напише пост в отговор на този, някой от нас ще напише пост в отговор на този отговор.
Какъв е по-дяволите той, че насила го правим популярен ? :)
цитирай
38. rustam - Мило анонимно мишленце 36
04.08.2009 12:33
Коментарът ти е дълбокоаналитичен и проникновен.
Една смела миша позиция.
Удобно ли ти е там в дупчицата?

цитирай
39. анонимен - damnation,
04.08.2009 13:05
взимаш се прекалено на сериозно гледам. Оди се радвай на наградата за аватара, фурнаджийска лопата такава!
цитирай
40. анонимен - an4o 36
04.08.2009 13:08
Не ми е удобно, скапана ти е дупката. Сбърках че се наврях в акания ти смрадлив блог. Няма да се повтори, стой си сам в лайната.
цитирай
41. анонимен - мислех, че само жените се вълнуват от клюки...
04.08.2009 13:13
бива си ви ,мъже, как мъжествено се борите за истината...аферим, ашколсун, машалла !!!)))
цитирай
42. damnation - Ан 39 таз награда ще ме грее през з...
04.08.2009 13:15
Ан 39 таз награда ще ме грее през зимата, да знаеш. Позови се- кое ме прави фурнаджийска лопатА ? :)
цитирай
43. анонимен - шабленка
04.08.2009 13:15
преди се чудех защо само те плюят, мислех че са те нарочили. Но причината е, че си отчайващо тъп!

БТП не е бил в Шабла, защото аз първа щях да се похваля с това, глупако :-)))

Бахти идиота си, просто непоправим!
цитирай
44. rustam - damnation
04.08.2009 13:21
Няма за се позове.
Това е нашата мила" умряла трагично" дакота.
кукувицата на Блога.
цитирай
45. rustam - Ан 43
04.08.2009 13:25
.....Мишко, бил е.
Причината да присъстваш тук обаче е, че аз за разлика от " Мишо- БТП " не трия коментари.
Хайде сега иди му "изсвири" някоя оратория .....
цитирай
46. анонимен - Рустамич, имам питане, бе?!...
04.08.2009 13:30
Тва..."презряната " изкукала" Кроталка" - нали не е твой изказ?!? Демек, требва да е опит за цитат??? :Р

Щот Кроти ми е приятелче и...не ми е приятно да чета такива квалификации по нейн адрес!!!
Не вервам тва да са твои думи, ма...не е важно толкова кво ше кажеш - важно е КАК ше го кажеш, па още по-важно е КАК ше се разбере! :)
Нали не мислиш, че нещо се ебавам? Честно - двуомя се... :)))
цитирай
47. damnation - Рустам, не съм зажалил за мнението ...
04.08.2009 13:31
Рустам, не съм зажалил за мнението му :) Подкрепям с две ръце твърдението че Балет е интелигентен и начетен, както и това че използва тези си качества само за да вреди в блога - и никога не съм твърдял обратното. От там ми е чудно, от какво съм се изметнал, та ме нарече така :)
Поздрави !
цитирай
48. анонимен - 45. rustam - Ан 43
04.08.2009 13:32
да ми ядеш барабанчето :-)))
цитирай
49. baletlnetpepas - Малеее
04.08.2009 13:34
пак ме обсъждат (рустане, приятелю, мояте когато пишеш за мен пращай ми лични защото иначе няма да знам). Докато четох поста ти първо изпитах истински възторг, защото помислих, че говориш за мен. После като разбрах за шабла ми стана малко гадно, защото помислих, че говориш за Злика, накрая обаче пак изпитах възторг, защото въпреки дребните фактологически жертви все пак говориш за мен.
Знаеш, аз съм комплексирано копеле и много обичам да ме обсъждат, Благодаря ти! Колкото до Шабла не съм ходил. Просто не обичам хотела в Тюленово. Разваля ми гледката

Колкото по текста ти, интересно ми е съществува ли някой, който не се изживява като център на света? И ако не се изживява като такъв няма ли всъщност той да лъже себе си и околните (най-вече)?
цитирай
50. rustam - Бате
04.08.2009 13:35
Мисля, че е достатъчно ясно, първо - понеже е в каквички. И второ , че съм го отнесъл към позицията на съответния блогър.
Да, цитат е. " Мишо" неедин път си е маркирал кроталка за мишена.
цитирай
51. анонимен - дакота
04.08.2009 13:35
куку, чакам те рустамчо, време ти е ;-)
цитирай
52. анонимен - Рустамич!
04.08.2009 13:37
Разбрах - ок!
Бех нощна, бе - трудно връзвам, а и се учудих, щот никога не си говорил така...Както и да е - весел ден! :)
цитирай
53. rustam - Мишо - БТП
04.08.2009 13:42
Егоцентризмът въобще не е тема на поста.
Темата е заимствана от блогърката любопитство. И е - човека " мишка". В частност - постъпва ли БТП като мишка и лицемер?
Измеждувпрочем както виждаш, аз за разлика от тебе не трия коментари
цитирай
54. анонимен - Някои са баси лицемерните глупаци
04.08.2009 13:43
Няма да цитирам имена :-D

\m/
//
цитирай
55. lubopitstvo - Рустам,
04.08.2009 13:46
не можеш да отправяш обвинения без да имаш доказателства.

Ти казваш, бил е и затова е мишка.
Докажи го.
Утре можеш да напишеш, че аз съм софиянка.
цитирай
56. rustam - lubopitstvo
04.08.2009 13:51
Виждам, самият БТП е достатъчно смел да излъже...
мисля, че го има доказателството.
цитирай
57. lubopitstvo - Хайде, дай го доказателството
04.08.2009 13:52
и да се свършва.
цитирай
58. анонимен - Абе не е бил в Шабла! Минах за малко и знам кой бил и кой не, да ви...
04.08.2009 13:53
На езерото Ариана беше. Интересно ми е как ли се е представил? :-/

"Чух, че раздавате книжки. Аз съм нов и съвсем скоро ще се регистрирам..." :-D

\m/
//

Добавено: lubopitstvo, мислиш ли, че с това несъществуващо доказателство купона ще свърши? :-D

Стига съм се занимавал с глупости!
цитирай
59. lubopitstvo - Злика,
04.08.2009 13:56
за съжаление, не. Човекът от дълбока древност прави лов на вещици. Няма причина точно сега да спре.
цитирай
60. rustam - lubopitstvo
04.08.2009 13:58
Недей така драматично. " Да се свърши"....ехееее
Това е казал Исус на кръста.
Ти какво искаш за доказателство - снимка на Мишо със стихосбирката пред фара на Шабла? или видеоклип от нощното му къпане с Виолета?
цитирай
61. baletlnetpepas - Рустам
04.08.2009 14:00
истина е. От както имам блог съм трил два коментара. По някаква стрнна ирония и двата са свързани с теб. В първия някакъв анонимен те кълнеше ужасяващо с неща, които не искам да повторя и които сметнах, че звучат отвратитлно дори да си ги помисли човек.
Втория път беше твой коментар, защото сметнах, че не е красиво да наричаш жена, която вероятно никога не си виждал, "минетчийка" или нещо от сорта.
Няма никакви проблеми за всякакви квалификации по мой адрес. Както не еднократно съм подчертавал блогът е чучело и той е за това, но не е кавалерско някак да обиждаш дами (аз съм старомоден в това отношение).

Както разбра на Шабла не съм бил. На Ариана бях не защото много съм държал да се сдобия с книжката, а защото бях помолен един човек да взема книжката вместо него. Държеше на анонимността си повече от колкото аз. Истината е че никой нямаше да разбере въобще за моето присъствие там, ако не беше блогъра Злика (чувам извиненията ти Злика, но не ги приемам. Поведението ти не беше мъжкарско и като цяло съм склонен да се доверя на мнението на Тлнет за теб)
цитирай
62. kentoff - Авторчето се е поизложило малко.
04.08.2009 14:05
Четох, четох - прилича ми на саморазправа.
Организирана, но необоснована и по детински заядлива.
ЛОВ НА ВЕЩИЦИ!?
Не ви харесват писанията му, аватара му, секса му,
екскурзиите и воаяжите му - ми кво го коментирате като да е някаква филмова звезда.
Много ниско падате момчета!
Осъзнайте се!
Хайде - единият от края на света, но другият се прави на голактически стопаджия!
Смехурковци - не ви прави чест.
цитирай
63. анонимен - Скъпи БТП,
04.08.2009 14:05
извинение не съм поднесъл, ако не си схванал сарказма ми!

И не ми лицемерничи точно на мен! :-P

Мнението на tlnet за мен навивам на панделка и си я връзвам на хуя! С твоето мнение за мен правя същото!

...започвам да вярвам, че си педераст!

Весел ден! :-D

\m/
//
цитирай
64. lubopitstvo - Не се измъквай пак, рустам с псевдорелигиозност,
04.08.2009 14:06
какво те кара да си мислиш, че е бил?
Пак повтарям, така напосоки, просто не е редно да се говори.
Няма драматизъм, по-скоро любопитство.
цитирай
65. baletlnetpepas - Знаеш ли Злика
04.08.2009 14:12
наистина не съм схванал срказма ти, извинявай!
При теб откривам нещо много интересно. Блога ти не е лош и се списва интелигентно. Живите ни срещи обаче ме възпираха да те приема. Всеки пък като вземеше думата имах чувството, че някой стърже с керемида до ухото ми. Навий и това на панделка
цитирай
66. анонимен - Не беше нужно да ми отговаряш интелигентни, лицемерни БТП
04.08.2009 14:15
Вече съм убеден, че си педал: притежаваш най-лошите черти и на мъжете и на жените

Ако случайно не зацепиш и пак ми отговориш, и това ще навия на панделка - хуя ми е голям, има място за много панделки :-D

\m/
//
цитирай
67. baletlnetpepas - Добре злика
04.08.2009 14:17
да бъде твоето
цитирай
68. анонимен - Разбира се!
04.08.2009 14:21
По-интелигентния винаги отстъпва!

\m/
//
цитирай
69. mamas - Извинете, че се намесвам...
04.08.2009 14:21
Обсъжданият от вас блогър НЕ БЕШЕ на Шабла. Ако това изобщо има значение за темата. Злика наистина се отби за малко и остави у мен добро впечатление.
цитирай
70. анонимен - До автора
04.08.2009 14:21
Прав си за кроталка. Тя играе най двойната игра в този блог. Уж да е приятелка на всички,уж да се забавлява. Помня че тя, онзи турбоча и още други писаха постинги и ги копираха че блогърите zlika, БТП, bale и tlnet са една сбирщина в този портал които са нищожества и тем подобни. Същата тази госпожа сега стана приятел с zlika заради новото му поведение което лично според мен е фалшиво. Харесвах Злика ,пишеше интересно. Даже смятах онзи grobarq дето има втори блог vulkutedinak за един глупак, но след като той предложи премирие на Злика, той- злика постъпи едно към едно като БТП, нарече го мерзавец и прочие. И от интригите на кроталка grobarq си отиде от тук завинаги. Аз лично не виждам разлика между стила на БТП и Злика. Разликата е че зад Злика стоят хора като кроталка, качак и DJ. Само ще ти кажа че тук се играят зад кулисни игри, и една от играчите тук е кроталка. Все си мисля че тя стои зад онези конфликти - Турбоча срещу БТП и компания. В компанията бе и Злика който тогава бе изолиран, а сега има силна подкрепа и плюе БТП. Кроталка е приятел на тези които я канят да яде и пие.
Но нали знаете - Интереса клати феса. Да не говорим с колко мъже е имала работа. Подозирам я и в "казуса lidis" Най големиян интригант тя е тук. Дано да се замислиш над думите ми, не говоряа празни приказки.
цитирай
71. анонимен - grobarq,
04.08.2009 14:32
толкова си тъп, че и анонимно се познаваш от километър :-D

\m/
//
цитирай
72. rustam - Дамммммм
04.08.2009 14:39
БТП - преиграваш. Блогърката публично изяви желание да " ти направи една свирка". Така че, коментара ми просто я парафразира.
Не е нужно да си хомосексуалист, за да се държиш като педал.
цитирай
73. rustam - mamas
04.08.2009 14:41
Това, че някой не ти се е обадил, не значи че не е бил.
цитирай
74. baletlnetpepas - И какво те кара, Рустаме
04.08.2009 14:43
да си мислиш, че някой който публично е изявил желание да ми направи свирка е "минетчийка" Да не би публично да е изявил желание да направи свирка и на теб?
Не е нужно да си педал, за да бъдеш кавалер.
цитирай
75. rustam - Ами....щом питаш ще ти кажа
04.08.2009 14:48
Да си кавалер не значи да постъпваш кавалерски,
а да не можеш да постъпваш по друг начин.
Не може да си такъв с някоя дама, само защото те хвали и ти четка егото.
А с другите да се отнасяш обидно, защото не те харесват.
цитирай
76. анонимен - Анонимния и zlika
04.08.2009 14:49
Стига сте споменавали името ми!!! Омръзнаха ми тези между личностни характеристики. Този бил гей,този бъл такъв или онакъв, онази била курва и прочие.
Много ви здраве, написах постинг току що и реших да прочета нещо умно и на какво попадам- пак мен цитирате. Не ви ли омръзна да водите такима зад колусни игри. Защо ме коментирате мен, защо коментирате хора които не познавате.
Но анонимния е прав, тук се водят задкулисни игри. Разбрах че масово са се пращали съобщения на блогъри с думи против мен. Защо толкова много хора се обрънаха против мен. Просто се осъмних че Злика се е променил и веднага излезе че правя интриги. Но не ме интересува вече. В този портал няма място за мен. Просто се появих сега за да изразя едно мое възмущение. Моля да спрете да ме коментирате унажаеми анонимни и ти злика. Достатъчно ме скара с много хора тук.
цитирай
77. baletlnetpepas - Така ли?
04.08.2009 14:53
Кажи ми коя съм нарекъл минетчийка (или нещо друго по твой избор)

П.П.
Да разбирам ли, че по собственото ти определение ти не си кавалер?
цитирай
78. rustam - grobarq
04.08.2009 14:54
Мисля, че теорията за конспирацията тук просто е неуместна.
Има блогъри, които по някакъв начин се обединяват по общи интереси и вкусове. Едва ли има заговор специално срещу тебе.
цитирай
79. puk - Аз на това му викам шундек, ама не ...
04.08.2009 15:00
Аз на това му викам шундек, ама не като класическия ШШ.
цитирай
80. rustam - БТП
04.08.2009 15:00
Бих могъл да поразровя блоговете...
За да открия примери.
.......Да си призная, като се замисля - не се гордея с онзи комента
Но не това е важното.
цитирай
81. анонимен - rustam
04.08.2009 15:03
Да се надяваме че няма, но просто толкова много несправедливо съм бил обиждан че немай къде.
Дано подадената ми информация да е грешна, но е факт че блогъра злика ме обижда без никакво основание. Малко е глупаво да наричаш човек който не познаваш "мърляч, глупак и прочие". И това определено аз не намирам за шега и хумор, много фин хумор бих казал, даже Къци Вапцаров би ме расмял с вицовете си, това не е смешно, това е жалко човек на двайсет и няколко години да се държи по този начин
цитирай
82. baletlnetpepas - Ако имаш желание
04.08.2009 15:06
поразрови. А за това че не се гордееш, благодари ми че съм премахнал лично едно петно върху репутацията ти.
Сега остава да приемеш и факта, че не съм бил на Шабла и спокойно можеш да признаеш, че си бил в грешка. Errare humanum est. Ти си голям човек!
цитирай
83. анонимен - А аз мисля да продължа да обиждам
04.08.2009 15:25
несправедливо всички тъпи хуйове сплескани! :-D

\m/
//
цитирай
84. анонимен - но истината винаги е някъде по ср...
04.08.2009 15:49
анонимен написа:
но истината винаги е някъде по средата.Рустам е прав, че Стефан трие критичните коментари за неговите творби, а те не винаги са заядливи.Но и Любопитство е права, че Стефан е явление и голям талант, сигурно най- големият тукКакво да се прави, таланта си носи и високомерието,но и онази тръпка, дето те кара да кажеш ,,Ах,,когато го четеш.Поздрави и бъдете по-снизходителни.

Чак пък "явление"---хайде моля ви се.....
цитирай
85. анонимен - 84,
04.08.2009 16:01
Ако наистина го мислиш, какво ти пречи да застанеш зад мнението си и влезеш с акаунта си тук? Още повече, че само литературни критици могат да се изкажат професионално по въпроса. Ти такъв ли си?

Моята анонимност не е ли дразнеща за теб?
цитирай
86. baletlnetpepas - моля ви се
04.08.2009 16:04
поста е за мен, а не за Цефо (много съм ревнив да знаете!)
цитирай
87. rustam - Ан 85
04.08.2009 16:09
Докато има анонимни апологети.
Ще има и анонимни критици.
И наистиа постът не е за Големия Словоблудец, а за любимеца на скучаещите матрони.
цитирай
88. baletlnetpepas - Да
04.08.2009 16:13
точно така, прав е рустан поста е за мен, но и за това как той ще признае своята грешка!
цитирай
89. анонимен - Днес е голям гмеж при теб!По-лесно ...
04.08.2009 17:00
Днес е голям гмеж при теб!По-лесно ще разбера поста, отколкото да асимилирам коментарите.
Исках да пиша само, че човека не мисли сериозно това, което пише в блога си!Просто твори - но някъде го срешнах вече...абе, явно влязох в чужд филм, ще се включа,като имаш по-малко народ!
Поздрав!
цитирай
90. анонимен - Весела вечер деца, забавлявайте се!
04.08.2009 17:43
zlika не взима назад нито една дума! :-D

\m/
//
цитирай
91. mikaela19 - Рустамич в тоя Змиярник без мишки неможе:)))
04.08.2009 18:37
Всеки си е сложил по една маска.
Всеки от нас по някаква причина се превръща в мишок,но нека да не бъде за сметка на другите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3821676
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив