Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 18:33 - АПОСТРОФ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 12628 Коментари: 125 Гласове:
14



           Алегорията е труден жанр. Откакто Човека ни завеща Словото си със своите притчи, всичко след него е в някаква степен епигонство.
           Алегорията обаче е любима и за хората със схематично и догматично мислене. Дава удобна възможност да "подредиш" всичко  на мястото му. И освен това е хитър  начин да предадеш  "дълбок" смисъл та плоските си разсъждения.
          Някому много се иска Блога да е блато, ние да сме патки и Голямата Патка да ни наставлява и да ни напътства. И да се прави, че уж ни "пази" от лошата Крастава Жаба.
          Тия дни се начетох на "възмутени граждани и колективи" от  "мръсотията" на някои места.

          Ето какво искам аз и моите приятели да ви кажем Голяма Патко и  т.н. "Мъже в кафяво" :

         Вие сте самозванци и измислени "герои"-страхливци.

          Като използвате измислени каузи на някаква смешна борба срещу Лошото, удобно прикрити зад нея, всъщност я използвате,за  да обиждате, каляте и ругаете вулгарно други блогъри, които просто не са съгласни да ви играят по свирката.

          Къде бяхте защитници на Доброто, когато една  от Вас изливаше помия върху едно момиче? Ще ви кажа - насъсквахте я, окуражавахте я, бяхте в съюз със нея.

          Най - долните, вулгарни, мръснишки псувни в Блогпростреанството се лееха в блога на един от Вас. Вие му се възхищавахте, поощрявахте и кагато той изливаше гнусотията си - мълчахте къто пръдня в гащи и доволно потривахте ръчички.

        Тава е полажението господа резоньори.

        Хайде сега самозванци, изчистете си кочината и тогава погледнете в дворовете ни.
        Сбогом лицемери, стойте си в блатото не ни давайте тон!
        Голяма Патко, да знаеш, че си по оклепана от Краставата Жаба.

 

      



Тагове:   Апостроф,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikaela19 - Борба с вятърни мелници водят. И...
28.08.2009 18:43
Борба с вятърни мелници водят.
Истината винаги се доказва!
цитирай
2. анонимен - Браво,Рустам,все някой трябваша да го каже...
28.08.2009 18:43
Поздравявам те за смелостта.Мъж си,признавам ти го.
цитирай
3. rustam - Жани
28.08.2009 18:44
Въобще не водят никаква борба.
Това е параван, за да могат самите те да клепат, обиждат и мърсят.
цитирай
4. анонимен - 1. Аз не съм от никакви мъже в нищо. ...
28.08.2009 18:44
1. Аз не съм от никакви мъже в нищо. Самостоятелен елемент съм и си правя самосатоятелно каквото искам.
2. В моя блог псувни никога не са писани. Поправи ме ако можеш.
3. Микаела явно бая съм я настъпила, щом вместо сама да се защити, разните й лакеи го правят. Толкова по-жалко за нея.

А сега, ако искаш ми изтрии коментара, както обикновено правиш, когато не ти изнася написаното. Но аз съм длъжна да те поправя, особено когато волно или неволно заблуждаваш овчедушните ти читатели с неща, които не отговарят на истината.
цитирай
5. rustam - fireandice
28.08.2009 18:50
Не ми се рови да намеря коментара ти на едно място май "приказка " за Големите Глупости, където сама молеше да бъдеш приета в" организацията".Сега можеш и да го изтриеш
Сам обаче добре се сещам как беше произведена в чин"дамата в черно" на друго място.
Това за псувните е за друг "достоен борец".
Микаела има приятели, не лакеи.
цитирай
6. mikaela19 - fireandice
28.08.2009 18:53
Приятели мила имам,много повече от врагове!
Вече ти казах,че ако ме беше настъпила щеше да ме заболи,а аз не съм усетила нищо.Жалкото е за теб и ще го рабереш но ще бъде късно:)
цитирай
7. анонимен - Аз направо казах, че съм от тях. Н...
28.08.2009 18:57
rustam написа:
Не ми се рови да намеря коментара ти на едно място май "приказка " за Големите Глупости, където сама молеше да бъдеш приета в" организацията".Сега можеш и да го изтриеш
Сам обаче добре се сещам как беше произведена в чин"дамата в черно" на друго място.
Това за псувните е за друг "достоен борец".
Микаела има приятели, не лакеи.


Аз направо казах, че съм от тях (от M.I.B.). Нима, ти от майтап не разбираш? Нима Веско е потвърдил, че съм мъж (о, Боже! все още не съм сменила пола) в черно? Къде видя официално изявление, че съм от тях? Да, Веско ми е приятел и да, аз застанах на негова страна точно поради горната причина. Микаела най-добре знае, че никога не съм имала конфорнтация с нея, затова няма и защо да й имам зъб. Но когато някой е срещу моите приятели (в случая Веско, защото другите от тази организация дори не знам кои са), тогава е и срещу мен. Нима ти не правиш същото за приятел? Или се мислиш за по-бял и достоен? О, не на мене тия, моля. В заключение ще кажа, че ако някой не може да играе хоро, да не се хваща. Другото са само думи под налягане.
цитирай
8. анонимен - Приятели мила имам, много повече от ...
28.08.2009 18:58
mikaela19 написа:
Приятели мила имам,много повече от врагове!
Вече ти казах,че ако ме беше настъпила щеше да ме заболи,а аз не съм усетила нищо.Жалкото е за теб и ще го рабереш но ще бъде късно:)

защитих приятел и не съжалявам, ако се наложи ще го направя пак. за разлика от теб, аз не предавам приятелите си, а съм до тях и в добро и в лошо.
цитирай
9. анонимен - Оооо, недолюбената мома -Пехридролка,
28.08.2009 19:02
пак се прави на ощипана госпожица, хах,по-тъпо,нагло и ограничено същество едва ли има в блог.бг.Върховна простакеса.И лицемерка също.
цитирай
10. rustam - fireandice
28.08.2009 19:09
Никой не е "нападал" Веско. Има хора, които мислят че говори глупости отвреме навреме. И му го казват.
Той пръв реши, че може да говори от името на всички, без да има пълномощия.
И да ни "защитава" без сме го молили.
Да "нападаш" подло някого значи - да се занимаваш примерно с външния вид на някого.
Това го правиш ти.
Ние просто Ви казваме, че говорите простотии.
И няма да спрем да го правим.
Вие ако искате си играйте на хорото в блатото.
Ние тяма да играем.Само ще ви щипем задниците .
цитирай
11. анонимен - Аз правя каквото си искам, както ...
28.08.2009 19:19
Аз правя каквото си искам, както казах по-горе и никога не съм се чувствала длъжна да обяснявам и оправдавам постъпките си пред някого, няма да го направя и сега. Заставам зад всяка своя дума и щом съм го казала така, това е положението. А това, че микаела орева блога, си е неин проблем, явно й харесва да я съжаляват, но това си е нейно право. Аз например на нейно място, ако бях права, никога не бих постъпила по този начин, а изводите оставям за този, който може да си ги прави.
А Веско, колкото и да се опитвате да го цапате и каляте, който го познава добре, ще се изсмее на жалките ви опити да правите рейтинг върху негов гръб, защитавайки се от призраци, които са само във вашите си глави.

цитирай
12. анонимен - Това е истината
28.08.2009 19:32
Какво е лъжата? Нещо, което ти изсмуква енергията, карайки те да се съсредоточаваш върху несъществуващи факти, да подреждаш несъществуващи събития в хронологичен ред, а след това да поддържаш версиите си неограничено време. Затова много често лъжещият в един момент сам приема лъжата си за истина. Стремейки се да предаде най-правдива форма на измислицата, той убеждава себе си и след известен период от време започва да си вярва.
цитирай
13. djgator - Дааам
28.08.2009 19:38
Мисля че е крайно време да се изкажа и тук!
Рустаме, ние с тебе се познаваме от 6 месеца ( виртуално) до завчера те имах за нещо като приятел, ти мене -също!! Преди да започнат заяжданиците с Жана, ти писах на лични - предполагам няма да ти е приятно да коментирам това!!! В този блог никой, в това число и най-тъпия трол не си е позволямал да не ми отговори на две последователни Лични Съобщения, както направи ти!!! За мен нещата са ясни- ти си насъбрал негативна енепгия срещу мен, даже вчера се изтърва и за причините.. Много неджентълменско от твоя страна, ако имаше нещо против- имам ЛС, друг път, когато имаше нужда от мен- ме намираше, вече не ти трябвам и айде- баста??!! Разочарован съм от теб безкрайно! До момента не съм си позволил и 1 дори полуобидна дума срещу теб- както в моя блог, така и тук, и във всеки блог който посещавам!! Намери и 1 обидна дума от мен срущу теб от последния месец насам- и ЩЕ ТИ СЕ ИЗВИНЯ ПУБЛИЧНО ПРЕД ВСИЧКИ!!! Но и двамата знаем- ЧЕ НЯМА ДА НАМЕРИШ!!! Казах!
цитирай
14. rustam - djgator
28.08.2009 19:50
Ти нали винаги си заемал позицията, че представляваш не само себе си , но и определена група от хора.
След като е така, значи ти носиш отговорност за обидите и подлостите - на всеки от тази група.
Какво правеше ти когато Лесния всеки ден пускаше гнусотии и псуваше в блога ми? Да ти кажа ли? Окуражаваше го!
Това го изтърпях.
Но да нападате едно момиче - моя приятелка, подло и просташки и то организирано - не мога.
Жалко че некопирах миндилските пасквили и коментарите ти на Малката Патка
цитирай
15. mikaela19 - djgator
28.08.2009 19:54
Че и нахално малко.
Омразата ти към мен откъде е?Откъде я изрови тая злоба?
Някои видя истината коя е Жана.
А ти преди да си видял и разбрал реши да се гавриш.Да....ама не така.
Не ти направи чест всичко това!
цитирай
16. allbi - като чета всички писаници и най вече коментарите се сетих за тоя виц :))
28.08.2009 19:59
Плацикала си си жабата иде крокодила :
- Жабке топла ли е водата? - нула внимание килограм презрение
- Ама жабо !!! Как е водата ?
-......................
-Ама зелена к*во !!! Тебе питам ТОПЛА ЛИ Е ВОДАТА???
-Абе, зеления с голямата уста ...
аз може и к*ва да съм ама не съм термометър :)))
цитирай
17. djgator - rustam
28.08.2009 20:08
rustam написа:
Ти нали винаги си заемал позицията, че представляваш не само себе си , но и определена група от хора.
След като е така, значи ти носиш отговорност за обидите и подлостите - на всеки от тази група.
Какво правеше ти когато Лесния всеки ден пускаше гнусотии и псуваше в блога ми? Да ти кажа ли? Окуражаваше го!
Това го изтърпях.
Но да нападате едно момиче - моя приятелка, подло и просташки и то организирано - не мога.
Жалко че некопирах миндилските пасквили и коментарите ти на Малката Патка

Това с Миро беше грешка, оказа се с нестабилна психика- приключих нашите отношения с него отдавна, ако случайно си пропуснал !!!
fireandice ти обясни подробно (даже има постинг ) че се е пошегувала с нашето лого!! Тя никога не е била, не е и не може да е член, дори по простата причина че там сме само мъже!? Значи и двамата изброени от теб не са от организацията. Ако си имал претенции към мен, винаги си можел да ги изразиш, а не да ми забиваш нож в гърба! Губиш силен съюзник, понеже знам че разбираш от тактика, ще оцениш каквото ти казах.
цитирай
18. rustam - Албенче
28.08.2009 20:09
Аз затова избягвам да се доверявам на жаби.
Сам си топвам пръста за проба.
цитирай
19. djgator - Жана
28.08.2009 20:12
mikaela19 написа:
Че и нахално малко.
Омразата ти към мен откъде е?Откъде я изрови тая злоба?
Някои видя истината коя е Жана.
А ти преди да си видял и разбрал реши да се гавриш.Да....ама не така.
Не ти направи чест всичко това!

Никъде не съм написал че те мразя, никъде не съм те обидил, когато правя обиден постинг срещу конкретен човек - му слагам снимката или линк към него!! За справка- поне 10 постинга такива в моя блог!!! Не те мразя, а ме е яд на твои постъпки- разликата е колосална!
цитирай
20. mikaela19 - djgator
28.08.2009 20:22
А да,патенце ли беше,после отчаяната домакиня,отчаяните съпруги.Един твой коментар се разнася из целият блог.
цитирай
21. allbi - 18. rustam,
28.08.2009 20:56
rustam написа:
Аз затова избягвам да се доверявам на жаби.
Сам си топвам пръста за проба.


ей, призна си че си един недоверчив кроки :)))
внимавай кво топваш!!!
може и на жаба хищник да попаднеш :))
цитирай
22. анонимен - Я
28.08.2009 21:17
Рустаме, придворните дами се прехвърлиха при теб
Не завиждам, защото тия тръстики превръщат всяко езеро не в блато, а в арктическа пустиня. Там жаби и крокодили няма, пък и термометърът е все минус. Но всичко "ин бляк" се вижда. Контрастът в безплодието е ярък
цитирай
23. allbi - като се пръкнаш анонимно
28.08.2009 21:20
и лазиш като гол охлюв
безполово и слузесто ...
и на кво отгоре с претенции ?

жабите поне са пъстри и зелени с големи очи
и устаааа...:)))
цитирай
24. valsodar - Патки много, а жаби малко
28.08.2009 21:21
И от скука патките почват да се опаткват една друга.
А скуката може да сътвори чудеса от глупост.
Генериращи трафик за радост на рекламиращите.

Приятен си е сайта.
Прекрасен направо.
В патешко жълто с гордо разхождащи се патки и патоци.

На мен си ми харесва така.
То, не може по цял ден човек да е сериозен, а посещението в зоопарка спада към развлеченията.
цитирай
25. rustam - Ан 22
28.08.2009 21:23
Албенка е постнала чудесен разказ.
Прочети го. Ще нидиш, че ще ти хареса.
цитирай
26. rustam - Дамммм Радо
28.08.2009 21:27
Абе ти не беше ли ловджия?
Някой обича тука в блатото да залага мюрета, обаче аз предпочитам на барбекю край брега.
Не ми се цапа при патетата.
цитирай
27. allbi - нееееееееееееее
28.08.2009 21:28
не ми ги пращай!!!
плийййззз :((
цитирай
28. rustam - Бени
28.08.2009 21:33
Нека го прочете. Мисля, че това малко ще му оправи настроението. Сигурен съм.
цитирай
29. анонимен - видяхме приятелите на микаела (...
28.08.2009 21:40
видяхме приятелите на микаела (което им прави чест, впрочем), а къде се скриха приятелите на Веско сега?
http://fireandice.blog.bg/izkustvo/2009/08/28/pledoariia-za-quot-priiatelstvoto-quot-ili-koi-i-kak-predade.387795
цитирай
30. mikaela19 - Правилно
28.08.2009 22:02
Видяхме участниците
Веско,Кас и cefulesteven

Чест им прави!
Лични благодарности на Кас.
цитирай
31. rustam - Даммммм
28.08.2009 22:10
и "Цвети"
Да й благодарим за скрийтшотите. Сега е ясно как тайно и скрито "черните рицари" всъщност кроят интриги и лицемерят.
А уж водили борба със злото.
Всъщност саморазправа с "жертвата"
цитирай
32. анонимен - Видяхме участниците Веско, Кас и ...
28.08.2009 22:12
mikaela19 написа:
Видяхме участниците
Веско,Кас и cefulesteven

Чест им прави!
Лични благодарности на Кас.

касс е намесена по съвсем друг повод, коментарът е свързан с приказката, която написа Веско, след което с нея се посдърпахме, а той ми писа лично съобщение да я защити. единствения скриин в който е намесено твоето име е последният.

постингът цели да се види кои са приятелите на Веселин, които той винаги е защитавал, а те очевидно се крият в момента.

А вие ако щете си измуквайте от пръстите каквото искате. Скрииншотите показват ясно кой и кога е защитавал Веселин.

цитирай
33. nikita6864 - Жана, не си права.
28.08.2009 22:15
Не изопачавай, а разграничавай нещата!
цитирай
34. allbi - а коя е Цвети ?
28.08.2009 22:18
ептен се омотах ...
мале наистина ....
цитирай
35. rustam - Бени
28.08.2009 22:20
Цвети е новата звезда на блога.
На 26. Бивша приятелка на .....един блогър.
Най-добра приятелка на "шерифа".
"Дамата в черно" която обича да се гаври и сипе обиди върху другите.
цитирай
36. анонимен - ептен се омотах. . . мале наистина. . ...
28.08.2009 22:20
allbi написа:
ептен се омотах ...
мале наистина ....

аз, аз съм и Д' Ева. Аз наричам микаела шафрантия, не Веско. Аз написах онзи постинг, не Веско. И сега пак аз заставам до него, чудейки се къде са приятелите му, които той винаги е защитавал пред мен. Ако се сърдите на някой, сърдете се на мен, Веско не ви е направил нищо, колкото и да ви се иска обратното.
цитирай
37. allbi - абе аз
28.08.2009 22:25
знаете ли що съм ептен омотана ...
щото го познавам на живо и не знам по лъчезарен
човек от него ...
усмихнат и добряга
пък тук кви са тия интриги и войни около него
не проумявам
не ща да взимам страна
уважавам всички
всеки си е башка луд
ама не се хабете чак толкоз :)))

за Веско иде реч
цитирай
38. rustam - Твое право !
28.08.2009 22:27
Пусни някое друга разказче по-добре!
цитирай
39. allbi - а теб
28.08.2009 22:29
домакина съм те признала отдавна
бати и откровения тип :)))

помня как се чудеше кви са бикините на Жана
и за чорапките също :))

разкъз ще има ама не ме пришпорвай !!!
цитирай
40. анонимен - знаете ли що съм ептен омотана. . . ...
28.08.2009 22:29
allbi написа:
знаете ли що съм ептен омотана ...
щото го познавам на живо и не знам по лъчезарен
човек от него ...
усмихнат и добряга
пък тук кви са тия интриги и войни около него
не проумявам
не ща да взимам страна
уважавам всички
всеки си е башка луд
ама не се хабете чак толкоз :)))

за Веско иде реч

браво, един да се осмели да се запише като приятел на Веско. други ще посмеят ли?

едит - цитирах те в последния ми постинг
цитирай
41. damnation - А аз не разбирам защо хвърляш кал ...
28.08.2009 22:32
А аз не разбирам защо хвърляш кал върху всички ни рустаме ?
Колко от нас са написали и една дума срещу mikaela ?
Размятате си скрийншоти и досиета, все едно сте от ДС - и докато го правите, забравяте КОЙ наистина написа онзи пост ?
Да продължа - не си ли ти човек който е търсел подрепата ни, когато е била нужна ?
Не си ли плюл по други блогъри ?

Относно огненоледната - посъветвах Веско да не се занимава изобщо с нея още щом се появи в блога. Съветвам го същото и сега, ала си е негова работа как ще постъпи - добряк е, и търси доброто във всеки.
цитирай
42. mikaela19 - Албенче
28.08.2009 22:34
Ти познаваш Веско,аз познавам Свилен.
Там е разликата,че всички заедно не се познаваме:)
В червено е всичко:)
цитирай
43. allbi - ама моля, моля !!!
28.08.2009 22:35
така си ги виждам нещата аз ...
не ща нито да нападам нито да защитавам

и Жана съм си я приела каквото е ...
отдръпнах се леко щото ми дойде в повече ...
иначе пък е направо огън и пламък :))
цитирай
44. mikaela19 - damnation
28.08.2009 22:37
Пишеш хубави неща,предстви си,че не ми харесаш някъде коментар и цяла приказка ще имам:)
Все пак те признавам,ти излезе с чест и достойнство от всичко това.Оценила съм го:)
цитирай
45. анонимен - Размятате си скрийншоти и досиета, ...
28.08.2009 22:38
damnation написа:
Размятате си скрийншоти и досиета, все едно сте от ДС - и докато го правите, забравяте КОЙ наистина написа онзи пост ?

не забравят, ами не им изнася, защото това оневинява Веско, а явно никой не иска да бъде така.
аз не се правя на ударена с мокър парцал, не го правете и вие
цитирай
46. nikita6864 - Рустаме, damnation е прав. Визираме САМО
28.08.2009 22:38
и единствено гатора.
цитирай
47. mikaela19 - Албенче
28.08.2009 22:38
не такива комплименти сега,че ще погнат и теб:))))
Огън и пламък.....хареса ми защото е вярно:)
цитирай
48. анонимен - 22
28.08.2009 22:44
Не си ли направихте изводът, че блогвоайорството си е порно, като всяко друго?
И „еротичните” патепеи си бяха същото по същество. И Веско, това МИиБ си е всъщност Пиип, надничащо в постингите респективно в душите на хората. Имате си модераторски пердета, не се гаврете с мнението на другите. Блогът затова е личен, за да си каже всеки личното мнение,а не графомански да угодничи на някои със спорни или безспорни творчески качества. Всеки обича миризмата на собственото си бунище
цитирай
49. damnation - mikaela19 - получил съм наистина ...
28.08.2009 22:45
mikaela19 - получил съм наистина доста неприятни коментари, особено в lifestyle.bg - можеш да провериш колко пъти съм започвал саморазправа - както ти казах и преди, не това е идеята на "организацията" ни.
цитирай
50. kass - не мога да не се намеся
28.08.2009 22:46
fireandice - абсолютно права си, Веско ме е защитил много пъти и аз, въпреки миролюбивата си природа не мога да не го подкрепя в този труден момент. В предния постинг не се намесих, защото нищо не разбрах за какво иде реч и че нападките са конкретно към него. Сега обаче разбирам, че се цели да бъде злепоставен, което не мога да подмина.
Микаела - мисля, че с теб нямаме конфликт и никога не сме имали. Приказката която дописвахме си беше нашата приказка, посветена на нас от Веско и няма общо с другата, прочети я много е сладурска.
Рустам - имам удоволствието да познавам Веско в реалния живот и мога както Албена да застана с чиста съвест зад думите си, че е изключителен човек. Разбирам, кавалерското ти желание да защитиш Микаела, но струва ми се преди това трябва да се информираш и да имаш обосновани твърдения и доказателства. Изказваш се неподготвен и ставаш за смях. Съжалявам, че ти го казвам, не ми е приятно, но вече втори постин пишеш и не смяташ, че това което правиш е същото срещу което се бориш. Мисля, че трябва да се извиниш на всички ни....
цитирай
51. rustam - damnation
28.08.2009 22:48
Мисля съм го казал ясно, но щом толкова държиш-ок!
Аз, например ,от първия ден на появата му в Блога на Миро Лесния казвах открито, че това което пише е цинично, вулгарно и гадно. Той псуваше, заплашваше и сипеше помия почти всеки ден срещу мене и приятели.
Вие оценихте по достойнство това и го приехте в т.н. си организация. Ей за това сте отговорни, вкл. и ти.
Че решихте че един психопат и посерко , от мое име - без да съм ви молил , ще защитава Доброто.
цитирай
52. анонимен - kass, цитирам те в последния си п...
28.08.2009 22:50
kass, цитирам те в последния си постинг. радвам се, че посмя да го напишеш
цитирай
53. nikita6864 - Рустаме, нали знаеш, на никой не му пука,
28.08.2009 22:52
докато не го запукат, кофти звучи, но доста реално .
цитирай
54. damnation - Ще те накара ли да се почувстваш п...
28.08.2009 22:53
Ще те накара ли да се почувстваш по-добре, ако разбереш че докато въпросния миро лесния е бил част от нас, моя милост както и голяма част от сегашните членове не са имали и представа какво е M.I.B - а някой, не са били и в блога ?
И преди да сочиш с пръсти, защо не се замислиш за своите изцепки и обвинения ?
И докато се биеш като горила по гърдите, защо не обърнеш внимание, че някой хора се опитаха да се извинят и да поискат прошка ? Или сега си набарал момента да блеснеш, та предпочиташ да не забелязваш ?
цитирай
55. mikaela19 - Кас
28.08.2009 22:53
Разликата е в това,че Свилен познава мен и по същата логика като теб защитава мен.
За какво е недоволството.А Веско не ме познава!
Тук е разликата.
цитирай
56. rustam - kass
28.08.2009 22:57
На никого няма да се извинявам.
Ти май си коментираш за спорта, без да четеш написаното.
Т.н. " Мъже в черно" или някои от тях - псуваха, ругаха, обиждаха цинично лично мен и мои приятели.
Позволяваха си долни подигравки с външния вид на мои приятели.
Така че "шерефът"на самозваните " рицари" от незнамкъде си - е отговорен за всичко това.
Никакво извинения за тези, които се опитват да мърсят !
Стой си в приказката за блатото, бъди си патка -аз и моите приятели не щем!
Това е
цитирай
57. allbi - надявам се това място да ви действа разтоварващо!!!
28.08.2009 23:00
дано лошотията тук ви прави по-добри навън в реала:)
той Ристам не е фен на стихчетата ми но това мисля, че е подходящо за случая :

ДАЛИ ?

Какви ли всъщност сме в реала...

Какви са нашите съдби ...

Дали така сме зажаднели

да бъдем себе си, дали...

Дали сме истински прилични,

дали сме нежни и добри,

а лошите дали пък всъщност

в реала те не са добри...

Дали избиваме комплекси,

дали споделяме, дали

или се търсим и ефектни

са само нашите лъжи...

Дали измислени герои

живеещи във собствен свят

дали във мислите си можем

да се спасим от собствен ад...

Дали ще можем да се разгадаем

дали е нужно туй, дали

със времето тук просто си играем

загледани в едно дали...



цитирай
58. rustam - damnation
28.08.2009 23:01
Да, разбрах го.
За тебе обаче ако "мъжете в черно" е нещо интересно, за мене пък е другото. И "дамата в черно" разбира се.

цитирай
59. анонимен - рустаме,
28.08.2009 23:01
давай с цитати и скрииншотове така, както аз го направих. нека видим къде шерифът на М.I.B. е обидил някой от вас с псувни, ругатни и цинизми. хайде, всички, които искахме да ги намерим се поровихме, но не успяхме. дано поне ти успееш да извадиш така желаните от теб обиди от страна на Веско към твоите приятели, защото ако не го направиш ще излезе че си просто един лъжец.
цитирай
60. djgator - rustam
28.08.2009 23:03
Моите приятели на са ме защитили освен vselena777, която сама водеше битката, защото първо не бях цитиран директно, и второ това беше скълапено обвинение, на което ще повярват само слабоумни и врагове! Колкото и да не ти се вярва- враговете ми тук са не повече от 10 души, а да не ти казвам колко ми са приятелите!!!!!!
Преди време, най-отворения в блога изведнъж реши и тръгна на поход срещу мен, сега е в трета глуха!!!..
Благодаря на АЛБЕНА, ДАМНЕЙШЪН, КАСС А НА ФАЙЪРЕНДАЙС И КАЗВАМ - БРАВО ЗА КУРАЖА!
Никита, с теб не съм имал конфликти, но както каза нашия общ приятел- ТИ СИ ИНТРИГАНТКА!!!
Стъпихте на гнила дъска и двамата :))))))
цитирай
61. анонимен - Да, разбрах го. За тебе обаче ако ...
28.08.2009 23:04
rustam написа:
И "дамата в черно" разбира се.


ти няма ли да спреш да дрънкаш като латерна? още в постинг от 26.08 казвам че не съм от M.I.B. Не си го прочел, забравил си или се правиш на ударен?
http://fireandice.blog.bg/izkustvo/2009/08/26/i-sama-sym-si-diva.386104
цитирай
62. mikaela19 - djgator
28.08.2009 23:09
По нежно с обидите.
На мен и двамата са ми приятели и доказани.
Така,че ти обиди сега Никита.
Да някой стъпи на гнила дъска но неможе да го разбере все още!
цитирай
63. cloudoflove - Единственото, което разбирам от ...
28.08.2009 23:16
Единственото, което разбирам от тази работа е, че Веско е подкрепил грешни хора, с което си е навлякъл бая ядове на главата. Не го познавам много добре, но още не беше минало месец, откакто съм в блога и ме подкрепи.
Против съм срещу проявите на fireandice и реакциите на mikaela19, както и Вашата, rustam.
цитирай
64. анонимен - Единственото, което разбирам от ...
28.08.2009 23:19
cloudoflove написа:
Единственото, което разбирам от тази работа е, че Веско е подкрепил грешни хора, с което си е навлякъл бая ядове на главата. Не го познавам много добре, но още не беше минало месец, откакто съм в блога и ме подкрепи.
Против съм срещу проявите на fireandice и реакциите на mikaela19, както и Вашата, rustam.

цитирам и теб в последния ми постинг, като приятел , разписал се в защита на Веско.
цитирай
65. nikita6864 - гаторе,
28.08.2009 23:21
на теб, както и други, които мислят, че съм интригантка, ще кажа да проверят думата "интрига" в тълковният речник. за да н губите време, ще ви кажа, че синоним на тази дума е думата "лъжа". "лъжата" в която ме обвиняваш, по всяка вероятност е онази, в която казах, че си обидил блогерката микаела19. тук не виждам никакво лъжовно твърдение, тъй като ти няма да отречеш, че нескопосаната "приказка" за мръсното пате, както беше нарчена тя, беше именно твоя и ти лично призна това. е, ти какво право имаш да сочиш с пръст, и да лепиш подобни етикети, още повече, че "провокацията" ти дойде от факта, че блогераката микаела ти каза истината, че ти нищо и никой не си разкатавал и че е пуснала коментар при твой "враг". имам сейвнати и коментарите ти под постинга, който беше спец. посветен на микаела от блогерката fireandice , там мнг ясно се четат подигравките ти към низвергнатата* Микаела. до тук, ясно се вижда, че никаква интрига аз не съм създала.

а ти чест и мъжество ясно показа и то неведнъж, че не притежаваш. тук си само за да създаваш конфликти и да настройваш блогерите един срещу друг с пошлите си "групировки"
цитирай
66. rustam - cloudoflove
28.08.2009 23:21
Тебе Веско те е защитил.
Мене пък и мои приятели - неговият най -добър приятел псуваше всеки ден.
Ти къде беше тогава?
цитирай
67. mikaela19 - cloudoflove
28.08.2009 23:23
Зададох един въпрос в блога си преди малко.Но чудно защо точно тези хора не ми отговориха какво точно означава.
Обърна се срещу нас.А кого подкрепи?
цитирай
68. cloudoflove - Далеч от интригата, в която сега се ...
28.08.2009 23:26
Далеч от интригата, в която сега се забърках.
Писах коментари в блога на микаела19 какво е моето мнение. Обикновено избягвам когато двама приятели се карат да вземам страна и да се изказвам, за да стане положението още по-черно!
цитирай
69. yuliya2006 - КАКВО Е ТОВА СЪВЕТСКА ВЛАСТ?
28.08.2009 23:33
ПОЗДРАВИ ЗА ПОЗИЦИЯ И СМЕЛОСТА!
НЯКОЙ В РОЛЯТА НА ГЬОБЕЛС КРЕЩИ И ВИКА ХАЙЛ, ХАЙЛ...
И ПЕЛЕНА ОТ СТРАХ И ПОЗОР НА РОБА И СА ЗАБРАВИЛИ УРОЦИТЕ ОТ ДИКТАТУРАТА
НИКОГА ТОЗИ БЛОГ НЯМА ДА ВЪРЛУВА СЪВЕТСКА ВЛАСТ, КОЯТО В ИМЕТО НА СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ ДА УДРЯ ПО КОЛЕНАТА И РИЦАРИ С КАФЯВИ РИЗИ ДА ОПРЕДЕЛЯТ КОЕ Е ЧЕРНО И КОЕ БЯЛО, СВЕТА Е ПРЕКРАСЕН ЦВЕТЕН !

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
70. анонимен - Благодаря на АЛБЕНА, ДАМНЕЙШЪН, ...
28.08.2009 23:35
djgator написа:

Благодаря на АЛБЕНА, ДАМНЕЙШЪН, КАСС А НА ФАЙЪРЕНДАЙС И КАЗВАМ - БРАВО ЗА КУРАЖА!

не съм се страхувам да кажа нещо, в което вярвам. който те е оценил като човек, ще застане до теб.
цитирай
71. rustam - yuliya2006
28.08.2009 23:39
Благодаря ти Джулия !
Много силно и точно.
Някой наистина умира от удоволствие да го обгрижват, да му казват какво е правилно и добро, да марширува в строя. Щом имат нужда от фюрер - да си го величаят. Но да не товорят от наше име!
Булгаков го е казал в "Майстора" - най големият грях е СТрахът!
Благодаря ти!
цитирай
72. kass - 55. mikaela19 - не се и съмнявам, че ...
28.08.2009 23:41
55. mikaela19 - не се и съмнявам, че те познава, не отричам и правото му да те защитава, харесва или не харесва някой, одобрява или неодобрява на Веско организацията. Това, което не харесвам е, че първо - не го казва открито и ясно, аргументирано и конкретно да посочи срещу какво негодува, както му е редът и второ - че няма мярка. Кому е нужен този постинг? И какво цели? Това защита ли е или клепане?
Рустаме, както искаш, ти ще решиш как да постъпиш, но с този постинг премина границата, от него нямаше нужда. Разбрахме ти болката, но на теб не ти стигна. Аз повече нямам работа с теб. Всичко хубаво. Напиши си още десет постинга посветени на мъжете в черно, Веско или който си поискаш...щом това ти доставя удоволствие...
цитирай
73. cloudoflove - kass, каза го много точно и на място! ...
28.08.2009 23:43
kass, каза го много точно и на място! Поздрави за което!
цитирай
74. yuliya2006 - АДОЛФ ХИТЛЕР - ДРОГИРАНА ТЪЛПА ...
28.08.2009 23:48
АДОЛФ ХИТЛЕР - ДРОГИРАНА ТЪЛПА

Аз съм гений, те се смяха,
охолни, сити и богати.
Клоун, грешка на съдбата,
удобна маша за тях.

Аз съм гений, те се смяха,
в мене виждаха театър.
А пречупения кръст на сатаната,
от римската империя го взех.

Главите им замаях и дрогирах,
в строй брилянт, с вдигната ръка.
В марш от факли, цели нощи,
червени знамена за мен се вяха.

Дрогирах ги и мой бяха,
под моя мисъл, програмиран ред.
Без разум те по мен вървяха,
ХАЙЛ,ХАЙЛ, с очи безумни вред.

Крещяха, озверени в тълпа,
с арийска свещенна плът.
За мен убиваха и мряха
а душата им бе в моя власт.

Аз съм гений, сатрап и сатана,
а те жалка, дрогирана тълпа.
Без съмнение, без разум, без вина,
в ада под строй заминаха така.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

Тази творба в stihovebg com
http://stihovebg.com/work/id/17577/


КЛИП ОТ DEMIDIIN

Триумф На Волята - Лени Рифенщал - От Дж. Бел
http://www.vbox7.com/play:e415d466


АДОЛФ ХИТЛЕР - РЕД И ЗАКОННОСТ
http://vbox7.com/play:1f9a305e
цитирай
75. damnation - Юлия, не искам да съм груб, но пре...
28.08.2009 23:53
Юлия, не искам да съм груб, но прекаляваш с "фашизма".
Вместо клипчета и стихове, ще ти отвърна с цитат :
"Глупоста е най-големият грях.. Най-лошото е, че от него не боли."
Антоан ЛаВей

Прекалено много хора се накачулихте на един влак, който не води за никъде.
цитирай
76. yuliya2006 - Юлия, не искам да съм груб, но пре...
28.08.2009 23:59
damnation написа:
Юлия, не искам да съм груб, но прекаляваш с "фашизма".
Вместо клипчета и стихове, ще ти отвърна с цитат :
"Глупоста е най-големият грях.. Най-лошото е, че от него не боли."
Антоан ЛаВей

НА ВИСОКОМЕРИЕТО АЗ ЩЕ СЕ УСМИХНА

На високомерието аз ще се усмихна,
ще се обърна бавно и ще продължа.
Защото за мен е то безплодно,
ненужно, смешно, без душа.

На високомерието аз ще се усмихна,
ще го забравя до утре сутринта.
То връзва ни на нас живота,
на свободата ни днес да творим.

На високомерието аз ще се усмихна,
ще го запратя като ненужна вещ.
Погубващо е като смърт душата
и успеха срива ни за миг в калта.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

"НА ВИСОКОМЕРИЕТО АЗ ЩЕ СЕ УСМИХНА" - stihovebg com
http://stihovebg.com/work/id/20288


Прекалено много хора се накачулихте на един влак, който не води за никъде.

цитирай
77. анонимен - За да се разгранича от помията ти, Рустамич,
29.08.2009 00:26
аз ще го кажа в прав текст: и аз считам блогерката Жана за мегапатица и имам собствено основание това да е така! Нещо против?!

Прочетох приказката на djgator за патките и жабите и не направих връзка между приказката и ПАТИЦАТА Жана. Ако такава има, нека той се самообосновава. Вече не заемам страна в простотиите ти!

За твърденията, че съм нарекъл някой интригант: искам да разменя две думи с някой (жена) относно въпросите, които ми е задавала, а именно дали съм направил или не нещо-си-там, защото ако и това ме вкарва в интрига, ще ви еба в гъзовете всички!!! :@

За капак: новото ти амплоа според мен е доста... нека не използвам думата помиярско - кой, на кого, как, къде, кога и как... Съжалявам (патицо Жана, съжАлявам се пише с А!) за острия тон...

Весел уикенд!

\m/
//
цитирай
78. mikaela19 - zlika
29.08.2009 00:42
Освен благодарности няма какво друго да ти кажа.
Както всеки прави какво то си иска,така и аз.Но не съм била лицемерка.
цитирай
79. baletlnetpepas - Абе
29.08.2009 01:35
вие ще се изпотрепете докато съм в австралия бе!
цитирай
80. rustam - Да бе
29.08.2009 01:49
И откога плажът на Приморско , откъдето са снимките ти, е в Австралия?
цитирай
81. baletlnetpepas - има хора
29.08.2009 02:21
които могат да направят плажа на приморско австралия!
Хайде, лека ти нощ, аз отивам да гледам някакъв водопад на стотина километра!
цитирай
82. malkiatprintz - Полудяхте ли бре хора? Егати мах...
29.08.2009 04:52
Полудяхте ли бре хора? Егати махленските разправии.... Прочетох и трите приказки и не видях Весо да се е заяждал с Микаела; по някакви причини това направи fireandice и не ми допадна. По същия начин намирам за незряло след като някой се е държал нередно, да го отнасят приятелите му. Весо се задява с разни и неанонимни идиоти, които бълват простотии и не намирам нищо нередно в това, но да го отнася той заради разправия между трети е глупаво.
цитирай
83. анонимен - malkiatprintz,
29.08.2009 09:08
перефразирано "всеки е*е жена си както може" звучи "всеки се излага според умствените си способности" :-D

За да стане още по-махленско ще кажа: Жана е патица!
Рустамич, накажи ме за това,че изказвам мнение както правиш с Дижи! :-P

\m/
//
цитирай
84. gothic - Бурята в чаша вода
29.08.2009 11:30
продължава. Обаче кой ще се наеме да ми обясни смисъла от нея?
цитирай
85. didosh - продължава. Обаче кой ще се наеме да ...
29.08.2009 12:11
gothic написа:
продължава. Обаче кой ще се наеме да ми обясни смисъла от нея?


Веско и Жана ще ти отговорят само!
Задай въпроса си към тях,не тук!
цитирай
86. rustam - malkiatprintz
29.08.2009 13:05
Весо, въобще не се задява само с анонимни.
Прочети добре текста и ще разбреш .
Освен това поста не е за Весо, както ви си иска на някои.
Поста е за т.н. "Мъже в незнамкакво си" и за лицемерието им.
цитирай
87. анонимен - аз мисля,
29.08.2009 13:05
че всичко, което се случва е много важно и трябва още малко да го пообсъдите.
цитирай
88. rustam - злика
29.08.2009 13:08
Разбрахме за Жана. ОК.
Нищо не казваш обаче за Перхидролената Перла , за миндилските й постове и за нейния Гуру.
Виждам, че явно ти допадат.
Ами стой си там в блатото, при патките или на "хорото им"
Аз, Ники и приятели не щем. И всеки ден ще ви казваме, че сте натагачи
цитирай
89. анонимен - рустамич
29.08.2009 13:17
ако ми платиш ша пусна и за теб миндилски постинг, но трябва да е много (заплащането), защото с него (постингът) ша рискувам да получиш още една нервна криза и после да ме обвинят, че съм ти нанесла психическа травма.
дишай, дишай...
и пак - дишай!
цитирай
90. rustam - Алооооо
29.08.2009 13:23
"Малката цветарка" ти май прие коментара на bbbb
буквално.Това е алюзия, чу ли?
Хайде, спирай с простотиите си.Май след като те зарязаха няма кой да те....успокоява!
цитирай
91. анонимен - алооооо
29.08.2009 13:26
ти да не си от телефонната централа? Хайде, спирай с простотиите си. Тук нали обсъждаме мъжете в черно, а не теб? Не спами, ако обичаш.
цитирай
92. анонимен - Кой е луд да успокоява
29.08.2009 13:27
Лудото Блонди,бе...Тя е за психиатър момата,не е за блог...
цитирай
93. анонимен - Аз искам да пиша по темата за мъжете в ...
29.08.2009 13:32
Аз искам да пиша по темата за мъжете в черно. Много харесвам мъже в черно. Но повече ми харесват мъжете, когато си свалят черното и станат само на мъже. Изобщо аз съм съвсем сериозно хетеросексуална и харесвам само мъже. В черно. И без черно.

цитирай
94. анонимен - не,не
29.08.2009 13:37
още коментирайте. това е важно
цитирай
95. анонимен - Гладна кокошка - просо сънува.
29.08.2009 13:38
Ти мъж и на картичка няма да видиш, камо ли в черно.Само Гатора можеш да кандърдисаш, но той пък е хомо, няма да те огрее.
цитирай
96. анонимен - Да попитам
29.08.2009 14:01
Защо Рустам не е написал нито един коментар при Микаела?
Нали я защитава?
А снощи беше олелия при нея,а той се покри.
Защо не я подкрепи и там щом казва,че я защитава?
Рустам имаш ли отговор?
цитирай
97. анонимен - Рустамич,
29.08.2009 14:06
ако перхидролената перла е fireandice, аз съм ОК с нея :-D

И защо реши, че съм в блато, а при теб не е блато?!

\m/
//
цитирай
98. анонимен - ha ha
29.08.2009 14:10
zlika написа:
ако перхидролената перла е fireandice, аз съм ОК с нея :-D

И защо реши, че съм в блато, а при теб не е блато?!
Рустам да отговори на Анонимен 96
и ще разбереш дали е блато!

\m/
//

цитирай
99. анонимен - ако перхидролената перла е fire...
29.08.2009 14:12
zlika написа:
ако перхидролената перла е fireandice, аз съм ОК с нея :-D

И защо реши, че съм в блато, а при теб не е блато?!

\m/
//

знаех си, че най-после ша ме огрее
ураааа

И за да рустамич не ме обвини в спам искам да се изкажа и по темата - аз все още харесвам мъже в черно, а след достойния постинг на микаела http://mikaela19.blog.bg/tq-i-toi/2009/08/29/usmivka-za-vesko.387979 харесвам и жени в червено. Вземи си поука от последната, рустамич.
цитирай
100. gothic - продължава. Обаче кой ще се наеме да ...
29.08.2009 14:13
didosh написа:
gothic написа:
продължава. Обаче кой ще се наеме да ми обясни смисъла от нея?


Веско и Жана ще ти отговорят само!
Задай въпроса си към тях,не тук!


Задавам го тук, защото бурята в момента е тук. Да уточня обаче нещо. И в двете спорещи страни има хора, които безкрайно уважавам и цялата тази гротеска има безкрайно противен вкус. Все едно да пиеш цикория вместо кафе, нещо подобно. Обаче също нака знам че и никой не е безгрешен. И никой от тук (с малки изключения) не е калял като анонимен. За мен това е критерия за почтеност в нетсредите...
цитирай
101. анонимен - ако перхидролената перла е fire...
29.08.2009 14:14
fireandice написа:
zlika написа:
ако перхидролената перла е fireandice, аз съм ОК с нея :-D

И защо реши, че съм в блато, а при теб не е блато?!

\m/
//

знаех си, че най-после ша ме огрее
ураааа

И за да рустамич не ме обвини в спам искам да се изкажа и по темата - аз все още харесвам мъже в черно, а след достойния постинг на микаела http://mikaela19.blog.bg/tq-i-toi/2009/08/29/usmivka-za-vesko.387979 харесвам и жени в червено. Вземи си поука от последната, рустамич.

_________________-
96. анонимен - Да попитам
14:01 Защо Рустам не е написал нито един коментар при Микаела?
Нали я защитава?
А снощи беше олелия при нея,а той се покри.
Защо не я подкрепи и там щом казва,че я защитава?
Рустам имаш ли отговор?цитирай


цитирай
102. rustam - zlika
29.08.2009 14:48
Аз нищо не съм решавал, пич.
Вие сами си решихте-твоят приятел каза, че блога е блато с патки и Главна Патка.
За това е поста - че аз не искам да съм патка и Голямата Патка да ми казва кое е хубаво.
Моля те, не ме карай да ти обяснявам, прочети.
Значи още един път - Аз не съм определял нещо като блато и някого като Патки. Те се самоопределят!
Сега ясно ли е?
цитирай
103. анонимен - още
29.08.2009 15:17
още. Останаха няколко важни неща, които не сте разискали.
цитирай
104. rosidi - към ан. 96 и 101
29.08.2009 15:17
Рустам не се е покрил, бяхме в морската на цаца и бира и за това не е коментирал.
цитирай
105. анонимен - 102. rustam
29.08.2009 15:22
prost si kato gaz, ako gatora beshe pisal za peperudki i brambari po-dobre li shteshe da ti zvuchi?
цитирай
106. rustam - Ан 105
29.08.2009 15:30
Нека работим с автентичния текст.
Да оставим ако...Че то край няма да има.
Като напише, тогава ще му мислим.
Засега, видимо, бръмбарите се раждат в твоята кафа.
цитирай
107. allbi - Безумно всичко изпростява за...
29.08.2009 15:43
Безумно всичко изпростява
затишие пред буря, врява
това е просто друго няма
и всичко вече тук е слама...

Слова безумно празни,болни
на хора вечно недоволни
на други смешки неприлични
ей, тъй за да са си различни...

Какво ли може да се чака
поредната безсмислена атака
интриги, глупави лъжи
и всичко пак ще продължи...

Клонирани са даже смешни
с претенции да са безгрешни
и пак банално изпростели
развяват своите раздели...

Заливат с думи най-омразни
играят с фразите си празни
Но важното е да ги има
дори на нож със анонима...

А всъщност са едни и същи
в души ранени се превръщат
отново злобата прегръщат
и във помия я превръщат...
цитирай
108. анонимен - Рустам е прав.
29.08.2009 15:44
В чудесния си роман,,Цената,, Марсо Семав казва, че най-безсмислената дума във всички езици е ,,АКО,,
цитирай
109. rustam - Албенче
29.08.2009 15:48
Предвид малко абстрактния лирически герой в стихчето ти, да попитам само, за нещо, свързано лично с мене ли, правиш алюзия?
цитирай
110. cloudoflove - 107. allbi
29.08.2009 15:50
Добре си го обрисувала с рими! Поздрави
цитирай
111. allbi - 109. rustam
29.08.2009 15:54
ne ne ne

za teb drugo imam
ama vreme nqmam :(
drug pat :))
цитирай
112. rustam - МОЛБА
29.08.2009 15:55
Моля, всички анонимни, решили, че имат нови интересни идеи за сюжети и герои на "поучителни приказки" да се обръщат директно към "шерифа" на блатото.
Тук не е територия на неговата администрация.
цитирай
113. cloudoflove - Гласувах отрицателно за поста. ...
29.08.2009 16:09
Гласувах отрицателно за поста.
Безсмислено е да се продължава.
rustam, както си тръгнал да пускаш няколко хаотични поста, направи един и структурирай недоволствата си към блога или намиращите се в него, с причини и мотиви, за да ти се отговори подобаващо. Само плюете наляво-надясно, уж защитавате приятелите си, но отстрани изглежда, че не е толкова безкористно, и не спомагате за подобряване на ситуацията!
цитирай
114. rustam - cloudoflove
29.08.2009 16:16
Така е, защото според мене просто не си прочела поста.
Аз колкото защитавам приятели, толкова и защитавам себе си.
За последен път ще повторя и за тебе - поста не е срещу никого лично, а за всичко онова събрано в лицемерната идея " мъже в черно" - първо. Второ - е за това, че въобще не ми харесва някой да си мисли че тук е блато, аз съм патка , а той лично е Главна Патка и може да ме наставлява.
Спирам, че за пети път май ще преразказвам съдържание.
И нищо нямам намерение да структурирам защото по природа съм анархист и не ми харесват шерифските сюжети. Чао!
цитирай
115. cloudoflove - Прочетох го. Не ми хареса. Смятам, ...
29.08.2009 16:25
Прочетох го. Не ми хареса.
Смятам, че прекалено насериозно си взел приказките.
Чао!
цитирай
116. анонимен - Eeeeх
29.08.2009 16:46
Вие май не искате да разберете, че това коментира Рустам:
25. djgator - аня23
19.08 22:52
Радвай се, че притежателката на този блог ти позволява да си изливаш злобата и тъпотията безнаказано! Това ти е единстваната трибуна, радвай и се, чрез този постинг и тези ( на хората които плюеш) - дори теб - АНОНИМКОТО, ще те четат от първа :)))) Приеми нашите постинги като ракета-носител, която да изведе глупостта ти дори на корицата! :)))
П.П. Сега се замисли на колко тънък лед стъпваш.. само с едно кликване на мишката и твоя труд може да замине по жицата... не си подритвай късмета :)
Кой и защо си позволява да заплашва, да дава квалификации, след като сам е забъркал кашата. Хеее, нечия тъпотия ще я „четат от първа..”, „изнесена” от самовлюбеният „Дискавъри” Що за мислене и поведение” И Вашето ли, щом имената ви са там!?. Крадецо Рустам, защо викаш?""Достолепните!?""
цитирай
117. анонимен - rustam, nikita6864,
29.08.2009 16:59
кви сте вие, че да ми казвате какъв съм и какво да правя бе?

Да съм ви оторизирал да ми давате квалификации???

Жана си оправи всичко за две секунди, а вие вдигнахте шум до небето...
Цървулчовци!!! (mooning)

\m/
//
цитирай
118. анонимен - пишете още
29.08.2009 17:09
темата е важна
цитирай
119. анонимен - Нали bbbb ;-)
29.08.2009 17:10
Намерих си повод да им тегля по една майна на тиквочите :-D

\m/
//
цитирай
120. rustam - zlika
29.08.2009 17:12
Ти май си в някой друг филм.
Не е важно какво сме ние.Важно е, че със сигурност не сме патки и Голямата Патка не ни дава тон.
цитирай
121. анонимен - !!!
29.08.2009 17:15
Даже е светло вече в блога! От Слънцето/то/ или от фойерверките?(tmi)
цитирай
122. mikaela19 - темата е важна Кротни се в...
29.08.2009 17:23
bbbb написа:
темата е важна



Кротни се вече:)
цитирай
123. mikaela19 - Намерих си повод да им тегля по една ...
29.08.2009 17:24
zlika написа:
Намерих си повод да им тегля по една майна на тиквочите :-D

\m/
//


Сега се усмихни,започваш да се превръщаш в нещо което остави зад гърба си:)
цитирай
124. анонимен - Да, Рустамич,
29.08.2009 17:30
rustam написа:
Важно е, че със сигурност не сме патки и Голямата Патка не ни дава тон.


една патка не ти дава тон, но за сметка на това друга патка го прави чудесно :-D

mikaela19, 10-х, излизам :-)

\m/
//
цитирай
125. анонимен - Пишурков,
29.08.2009 17:53
харесваш ли избраните моменти от коментар 290 в предишния пост?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824774
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив