Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 21:31 - СКЪСВАМ ГИ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 14467 Коментари: 49 Гласове:
11

Последна промяна: 12.08.2010 21:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Без значение на сезона - лято или зима, забелязъл съм една закономерност. Когато съм на светофар в Бургас редовно ги "скъсвам" на старта и в първите 100 м. Без значение - джипове, аудита, баварци...тунинговани и прочие. Никакъв шанс. Аз съм Първи! При това с моето мъничко рено.
      Всичко е въпрос на рефлекс! Моят е стоманен! Просто съм много добър. Това е.

                        image




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - накопал ли си се бе прасок?
12.08.2010 21:35
какво означава "Ветофар"?
цитирай
2. odette - Анонимни друже...
12.08.2010 21:40
някой виновен ли Ви е, че имате бедна обща култура?

Иначе в Бургас има малко повече търпеливост по светофарите, в София още докато е жълто насъбралото се след теб множество дружно подема песен с клаксоните.
цитирай
3. rustam - odette
12.08.2010 21:44
Така е! Верно е
И много се дразним от разни изнервени софиянци!
цитирай
4. vmir - Повишаване на ускорението увеличава пропорционално динамичните сили,
12.08.2010 21:58
съответно и натоварването на всеки детайл от трансмисията, а от него зависи износването. Откакто направих изчисленията колко се намалява живота на колата в резултат от юркането й, станах много търпелив шофьор.
цитирай
5. анонимен - Мислят те за инвалид и ти дават бл...
12.08.2010 22:01
Мислят те за инвалид и ти дават благородно предимство, кой друг ще си вземе рено клио. Боядисай го розово, че да те мислят за друг...
цитирай
6. yuliya2006 - СЛЪНЧИЦЕ, ВИНАГИ ТАКА Е В ЖИВОТА! ...
12.08.2010 22:18
СЛЪНЧИЦЕ, ВИНАГИ ТАКА Е В ЖИВОТА! ЕДНИ УЖ ЛУКСОЗНИ, НАПЕРЕНИ, ВИСОКОМЕРНИ..УЖ СВЕТА БИЛ САМО ЗА ТЕХ..МА НА ЯДЕЦ НА ФИНАЛА ОТИВАТ КЪДЕ..ПОСРЕДСТВЕНОСТ И БЕЗЛИЧНОСТ... И СТЪПКИ НЕМА..НИЩО НЕМА..

ВИЖ ПОГЛЕДНИ ГОЛЕМИТЕ ЗВЕЗДИ В КИНОТО, В МУЗИКАТА, ЕДНИ НЕВЗРАЧНИ НО ЯДЕЦ ДОКОСНАТИ СВИСШЕ И ОНЕЗИ МОДЕРНИТЕ КЪДЕ...В ЗАБВЕНИЕ И ТОВА Е..

ТАКА ЧЕ КАЗВАШ МНОГО... ПЪК ВСЕКИ КАКТО ИСКА ДА ГО РАЗБЕРЕ..

ЧАРА ВИНАГИ Е ЗА ЛОШИТЕ МОМЧЕТА..ТО СЛАДНИКАВИТЕ СКУКА И ФАЛШ ПРИЯТЕЛЮ И НЕМА ЖИВЕЦ!

И ДА НЕ МИ НАПАДАШ ПРИЯТЕЛИТЕ ЧЕ КАТО ДОЙДА В МОРЕТО ЩЕ ТЕ УДАВЯ..ЯСНО!

С ОБИЧ ДЖУЛ
цитирай
7. kass - rustam
12.08.2010 22:22
Рустаме драги, що се чудиш, с тая дамска кола да не мислиш, че ще се дърпат с теб, сигурно те мислят за лелка в напреднала възраст, добре, че не тръгват на задна само и само да са по-далеч от теб :):):)...
цитирай
8. rustam - vmir
12.08.2010 22:23
Опитвал съм да бъда "внимателен". Уви. за 2-3 дена
Може би е въпрос на темперамент.
цитирай
9. rustam - Джул
12.08.2010 22:24
Обещавам! До края на август да не ги нападам!
Чудесна интерпретация, благадаря ти
цитирай
10. rustam - kass
12.08.2010 22:28
Един ден като пораснеш, ще разбереш че важните неща не се мерят в системата СИ - надявам се да ти е познато понятието.
За рефлекса говорех аз....
цитирай
11. kass - rustam
12.08.2010 22:35
ха ха хах, Рустаме, да ръмжиш 30 секунди докато светне зелено и после да изпуснеш съединителя няма общо с рефлексите, а с гънките в главата :):):) Тия джипове дето ги скъсваш, вероятно ги скъсваш от смях, с това "ренде" и рефлексите си можеш да им докараш само прозявки и досада :):):)
цитирай
12. djgator - rustamee
12.08.2010 23:04
ААхххахахаах баси тъпотията :)) С тази калинка можеш да стреснеш само инвалид или девойка с 3 дни опит зад волана :)) Върви се скрий някъде :)))
цитирай
13. injir - Аз. . . не разбирам от автомобили. :)
12.08.2010 23:52
Аз ... не разбирам от автомобили.:)
цитирай
14. анонимен - Това гъзария ли е?
13.08.2010 04:17
Ако аз не ги скъсвам, а заплатата ми е 5000 на месец, по-голям гъзар ли си от мен? ;))
цитирай
15. анонимен - Абе дружко си е да им вземеш старта и то бе да товариш особенно автомобила.
13.08.2010 07:11
Това означава, че си станал добър като автоматична скоростна кутия и става със страшно много каране,поне 500 000 км. Наистина си е майстормък да научиш колата да танцува в ръцете ти. Шофирането ми е една от най-големите страсти и скоростите около 200.
цитирай
16. анонимен - Абе вие не разбрахте,
13.08.2010 08:46
той слиза от колата, чака да светне жълто, мята я на гръб и цели финала - Големо Буково. Ония зад него онемяват и ги хваща пак червеното.
цитирай
17. анонимен - Добре ме разсмяхте
13.08.2010 09:08
на разсъмване след поредната простотия на Русти:)))))
цитирай
18. анонимен - към Рустам
13.08.2010 09:11
Пич, май ти липсват първите седем... Щото не виждам смисъла на това което пишеш. Много важно кой кого е "скъсал" на светофаря. На кой му дреме, бе!!!
цитирай
19. tanelia - ;)
13.08.2010 09:18
;).......:)) Скъсвача ми той!
цитирай
20. zippo - Добронамерена критика:)
13.08.2010 09:41
Рустам, цаца и хамсия са два различни вида риба. Ако не вярваш на мен провери сам.
:) За срещата на пържена рибка с бира - не отказвам!
цитирай
21. rustam - За съжаление
13.08.2010 10:36
само кушел ме разбра - "без да товариш колата". За това говорех аз...Навърно защото той е шофьор. За разлика от останалите, които най-вероятно са каруцари.

П.П. Иве, забелязваш ли как изискана дама като теб обижда грозно? Аз нещо да съм ти казал?

П.П.П. зипо - ОК!
цитирай
22. kass - :)
13.08.2010 12:46
Би ли ми посочил обидната дума с която съм те обидила??? Ако се обиждаш, че съм казала, че е смешно това, което си написал е друг въпрос :):):) Просто с Рено Клио, което е 75 коня и е с ускорение (0-100 км/ч) - 13.4 секунди е много смешно да говориш за скъсване и рефлекси :):):)...
цитирай
23. ckarlet - А аз си мисля, че човек или е шофьор ...
13.08.2010 13:09
А аз си мисля, че човек или е шофьор или просто му липсват тези качества. Това е моята гледна точка, защото аз съм си от слабите шофьори и съм много внимателна:))
Но навярно ти си от хората с отлични рефлекси, Rustam, и не всеки може да се похвали с подобни качества!:)
Поздрави!
цитирай
24. lado - Ха, тука некви специалисти обяс...
13.08.2010 13:16
Ха, тука некви специалисти обясняват как с автоматичната скоростна кутия се ускорявало по бързо :))))))). Ше зема да ги светна тия от WR2 да не се излагат, ами да слагат автоматични :))))))))
цитирай
25. rustam - Ще ти посоча Иве
13.08.2010 13:19
първо - не "ръмжа" на светофарите, а твоята алюзия относно моите "гънки в главата " е доста обидна.

второ - виж коментара на кушел, но се съмнявам да го разбереш

трето - бъди сигурна, че ако трябва да си мерим гънките, ти няма да си печелившата
цитирай
26. rustam - ckarlet
13.08.2010 13:21
Абс си права.....за шофирането!
Макар че рутината помага, но тя не е решаваща!
Аз съм правил по 50 - 55 000 км на година. Който може ще го разбере.
Поздрав!
цитирай
27. rustam - lado
13.08.2010 13:23
Извинявай, но коментарът на кушел имаше съвсем друг смисъл
Не че скоростната кутия ускорява по-добре. Става дума за принципа на действие!
Когато ти самият превърнеш реакциите си в автомат. Всмисъл да дейсташ в най-подходящия за това момент!
цитирай
28. kass - rustam
13.08.2010 13:55
Aaaa ясно какво те е засегнало, явно не си разбрал смисъла който съм вложила "в гънките", а в този смисъл и моите не са повече, но за разлика от теб аз не си вярвам, че мога да скъсам всеки, освен тези, които дори не са и разбрали че имам такова намерение, просто казах че не е до рефлекси, а до възможности, а ти ако искаш продължавай да вярваш, че си непобедим :):):)... Второто за коментара на Кушел, първо за да караш с 200, трябва да имаш кола, която да може да развива и поддържа такава скорост :):):)
цитирай
29. анонимен - рустамич, кво си и направил на тази жена, че те мрази толкова?!;))
13.08.2010 19:09
май не те е харесала, пък ти още и се натягаш...:)))))))))))))и с 200 км няма да я впечатлиш, брат ми!гнуСлива е...
цитирай
30. анонимен - А какво да кажем ние ....
13.08.2010 20:01
с летящите метли .... :)))
цитирай
31. lado - Aaaa ясно какво те е засегнало, явно ...
13.08.2010 20:33
kass написа:
Aaaa ясно какво те е засегнало, явно не си разбрал смисъла който съм вложила "в гънките", а в този смисъл и моите не са повече, но за разлика от теб аз не си вярвам, че мога да скъсам всеки, освен тези, които дори не са и разбрали че имам такова намерение, просто казах че не е до рефлекси, а до възможности, а ти ако искаш продължавай да вярваш, че си непобедим :):):)... Второто за коментара на Кушел, първо за да караш с 200, трябва да имаш кола, която да може да развива и поддържа такава скорост :):):)

Има една дребна особеност - гумите.
Гумите имат едни малки обозначения - примерно "90" и "Т" едното означава товароносимост, а другото - за каква скорост са предназначени - колкото по-големи са цифрите и по - назад буквите - толкова по-висока скорост и толкова -по-голям товар могат да понесат. Досега не съм срещнал човек, който да не е гумаджия, и да знае за какво иде реч. Даже 50% от гумаджиите не го знаят. И така - взимаш си гума за 160 км. в час , караш с 200 - и страшното става....
цитирай
32. анонимен - Така се получава защото в другите ...
13.08.2010 20:48
Така се получава защото в другите коли има дебели поетеси от бургас. Конете им протестират, амортисьорите стачкуват, съединителят приплъзва изпотен.
цитирай
33. kass - lado
13.08.2010 21:34
По-ниските височини и съответно по-широките гуми отиват в по-висок клас - т.нар "високоскоростни гуми" и следователно те са с по-висока цена, отколкото по-масовите размери, какъвто е и 195/65/15 за 15 цола гума.
Големините на гумите в инчове/цолове са от 13 до 23. В САЩ даже се намират и 24'', което е нормално предвид размерите на машините там. Като цяло по-големите размери не са масови и се използват за тунинговани модели. От практическа гледна точка не са особено рентабилни, защото са много ниски и много скъпи. В България най-разпространени са 13 и 14 -цоловите гуми, докато в Германия най-продавани са 16, 17 и дори 18''.
На самата гума по принцип се изписва още една информация - двуцифрено число и една латинска буква. Числото означава товарният индекс - максималната товароносимост на гумата в кг. А буквата съответства на скоростния индекс, който отразява максималната скорост, която може да понесе гумата за време - 1час с максимално натоварване на автомобила (5 човека и багаж). Буквата "T" отговаря на 190 км/ч.; H = 210 км/ч..; V = 240 км/ч. W= км/ч., ZR= над 300 км/ч.


цялата статия: http://forum.americancarbg.com/viewtopic.php?f=20&t=2828
Бая се узорих докато се сетя къде съм чела по въпроса, статията е много интересна :)...
цитирай
34. lado - По-ниските височини и съответно ...
13.08.2010 22:34
kass написа:
По-ниските височини и съответно по-широките гуми отиват в по-висок клас - т.нар "високоскоростни гуми" и следователно те са с по-висока цена, отколкото по-масовите размери, какъвто е и 195/65/15 за 15 цола гума.
Големините на гумите в инчове/цолове са от 13 до 23. В САЩ даже се намират и 24'', което е нормално предвид размерите на машините там. Като цяло по-големите размери не са масови и се използват за тунинговани модели. От практическа гледна точка не са особено рентабилни, защото са много ниски и много скъпи. В България най-разпространени са 13 и 14 -цоловите гуми, докато в Германия най-продавани са 16, 17 и дори 18''.
На самата гума по принцип се изписва още една информация - двуцифрено число и една латинска буква. Числото означава товарният индекс - максималната товароносимост на гумата в кг. А буквата съответства на скоростния индекс, който отразява максималната скорост, която може да понесе гумата за време - 1час с максимално натоварване на автомобила (5 човека и багаж). Буквата "T" отговаря на 190 км/ч.; H = 210 км/ч..; V = 240 км/ч. W= км/ч., ZR= над 300 км/ч.


цялата статия: http://forum.americancarbg.com/viewtopic.php?f=20&t=2828
Бая се узорих докато се сетя къде съм чела по въпроса, статията е много интересна :)...

Брех, че сериозно момиче! Браво! Нека да си имат спортистите едно наум.
цитирай
35. blackpredator - Рустаме,
13.08.2010 23:04
Викаш ли "вардаааааа...." като стартираш?;))))
цитирай
36. анонимен - В крайна сметка
14.08.2010 05:24
шофьор или учител си?
цитирай
37. kapito - о, браво
15.08.2010 02:40
и аз съм вечно в това състезание :)
цитирай
38. trolllpower - И ся кво? Да ръкопляскаме ли? Мъж бе, ...
15.08.2010 18:00
И ся кво? Да ръкопляскаме ли? Мъж бе, мъж та дрънка!
цитирай
39. blagovestie - Ахахах, това ясно
15.08.2010 18:17
говори за комплекси, Рустаме, и можеш да си потърсиш материали по темата. Има и в нета, иначе се ходи на психоаналитик...
Първо - самото отъждествяване с колата ти "скъсваМ ги", желанието да си пръв, да задминаваш някой друг, пък ако ще и с колата си.
Желанието да си Първи е разбираемо, дори може да е градивно преди да се изкриви, но дали това е начинът? ;)))
цитирай
40. анонимен - Що се занимавате
16.08.2010 11:53
с тоя тъпанар Русти, бе хора? Не го ли виждате колко е проЗ....
цитирай
41. анонимен - :))))
16.08.2010 12:11
Тук е същото като в Френдс:) Рустам, не ти ли писва от вечните заядни...И ми кажи поне една причина да влизам тук и в тая обстановка на все недоволни и бълващи злоба анонимни и недотам анонимни съмнителни обекти:)) По- голям оптимист си и от мен, относно повечето блогери:)))
цитирай
42. анонимен - бабо гинке,
16.08.2010 14:37
мархаба! :):):) изритаха ли те от френдса, ма? :):):)
цитирай
43. анонимен - В Бургас ли?
16.08.2010 15:08
Странно, моите впечатления (обикалям доста из страната) са че точно бургаските шофьори са едни от най-агресивните. Софийските ги слагам извън всякакви категории, но пък и как вече можем да определим някого като софиянец?!
Иначе не се учудвам че можеш да "отрежеш" останалите на старта дори и с такава кола. Въпрос на бързо превключване на скорости и манипулиране с педалите. Правил съм го редовно дори с Лада. И в крайна сметка какво от това? Истинската кола в следващите 100 метра ще те остави поне 25 метра назад. И пак - какво от това? Закъде всъщност бързаме по улиците из града?
цитирай
44. анонимен - :)))
16.08.2010 17:45
анонимен написа:
мархаба! :):):) изритаха ли те от френдса, ма? :):):)


Защо не и кажеш бабо в лицето, а анионимно? Страх ли те е?
цитирай
45. анонимен - ан 44-бабо гинке,
16.08.2010 18:17
защо ме питаш анонимно? страх ме е от теб! много си грозна!
цитирай
46. trolllpower - Не е същото като Френдс. Тук сме п...
17.08.2010 02:27
Не е същото като Френдс. Тук сме по-злобни. Рустаме, това ли е Али, на която си страшно навит?
цитирай
47. анонимен - Специален поздрав за дедо Русти от Стара майка!
18.08.2010 21:28
http://www.youtube.com/watch?v=SF5vbvf1Pbw
цитирай
48. анонимен - Аллка,
19.08.2010 09:57
стига само си повтаряла "злоба", "анонимни". Гледай позитивно на живота... като мен! Погледни през прозореца: тревата е зелена, птички пеят :-D

\m/
//
цитирай
49. puk - lado, автоматичната ускорява п...
19.08.2010 14:05
lado,
автоматичната ускорява по-бързо, особено съвременните. Това е факт. Аз съм с NCVT кутия и няма някой с ръчни, който да дръпне по-бързо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3824895
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив