Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2011 10:24 - НОВА СТРАНИЦА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 7151 Коментари: 48 Гласове:
-17

Последна промяна: 23.02.2011 10:28


          След като  интересните дискусии по актуални теми на външната и и вътрешната политика се провалиха , майсторката на словото, богатата на сиво вещество Ангелина Пискова отвори НОВА СТРАНИЦА в блог изявите си. Писане на статии,посветени на Валери Станков и създаване на забавни коментари.
   Въпросните коментари са на път скоро да станат истиски хитове в жанра " кратка глупост." Както ,например, този, посветен на гениалния Чу (жив класик, чиито стихчета до 10 години ще заменят Яворов и Дебелянов по учебници и буквари):

 " МАКАР И С РАЗЛИЧНИ ИНСТРУМЕНТИ, НИЕ ДВАМАТА С ВАЛЕРИ СТАНКОВ ОРЕМ НА ЕДНА НИВА"

    Това, че Нивата, без съмнение, е онази "Нива на глупаците" от "Пинокио" - това е ясно. Ако някой има представа, обаче, какъв е точно инструментът за оране на Пискова - моля да сподели.
       



Гласувай:
82



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Е, навярно, Ангелина
23.02.2011 10:44
ще е наясно какъв му е инструментът.
Може би - писалка.
цитирай
2. magicktarot - Ама си скандалееен ...:)))
23.02.2011 10:51
Да не си някой скандален журналист под прикритие?:) Тия инструменти много нееднозначни, голям смях... Но все пак това са си твърде лични въпроси и се съмнявам да получиш отговор. Особено при това огромно предлагане на пазара... пазарна икономика, кво да прайш:))))
цитирай
3. rustam - Маджик,
23.02.2011 10:58
всъщност това за "орането" е любимо клише на Ангелина.
Преди 3-4 дена във форума на Днесбг видях неин коментар, че и с Валерия Велева от "Труд" оряла на "една нива".
Като знам каква ударничка в орането е Велева, направо недоумявам...:)
цитирай
4. panti4 - Приятел,
23.02.2011 11:29
мислим еднакво. И аз посветих нещичко на тези герои. Другарката Пискова вчера ме размя много по радиото. Дава горката някакъв жалък коментар за Либия, ама с такава интунация - още малко ще заплачка.
Вчера Пискова постигна еманацията си в радио Хоризонт, иначе за блога отдавна я знаем
цитирай
5. rustam - Приятелю
23.02.2011 11:36
забелязал ли си, че статиите на др.Пискова, посветени на тебе и мене събират най-много прочити и коментари?
Ще дойда да видя при тебе.
цитирай
6. rustam - щракалке
23.02.2011 11:38
комичните изцепки на Ангелина са доста.
Съвсем сериозно обмислям отварянето на нова рубрика с нейни "бисери"
цитирай
7. panti4 - rustam
23.02.2011 12:35
Забелязъл съм, а уж ни изкарва незначителни. Прави ни реклама по този начин глуповатата другарка.
цитирай
8. lidislidis - "Натура 2000" -един мой стих от2002г
23.02.2011 13:19
На нивата- заложена и преорана,
продадена за дребни накакви пари,
от алчните стопани под крило прибрана
плашило още по средата й стои.
Размахва роклята си, скъсана пембяна
и гони гладните, премръзнали врабци.
С години нивата простенва незасяна,
чернеят угарите й- за плод в мечти,
а старото плашило пази от промяна
все още глупаво на поста си стои.

Трябва да е от рода на пристрастните герои на стихът ми.
Не я познавам лично, макар да съм потърпевша на оръдията й.
Никога не е късно да се запознаем. Хората се срещат дори и в съда.
Против политизирането на медии и разпалването на вражди от журналисти съм.
Това е първобитно и характерно за непрофесионални журналисти.
Поздрави, Рустаме!
И мен са ме наказали ПО ПАРТИЙНА ЛИНИЯ в мазето на блога същите навярно, заради стихът ми за Левски! Много мърсотия, много простотия, много!- би възкликнал Муканина, а сега възкликваме всички.



цитирай
9. elinora - Тази метафора с нивата и нейната оран хич не ми вдъхва надежди! :(
23.02.2011 16:03
То тези, дето "орат" в поетичните ниви, на бас, че истинска нива не са и помирисвали! Затова и нищо свястно не покълва, угари...
цитирай
10. nikiita6865 - Пантич е най-велик.
23.02.2011 17:15
цитирай
11. rustam - Лидис
23.02.2011 17:25
ще си позволя да кажа нещо, което нека не звучи като празен комплимент - стихът ти е просто чудесен! Чудесен символ, който персонифицира доста от самозваните "талантливи поети и техните музи"
Точно това са - плашила! А въпросната слагачка на поетичната банда доброволно е поела ролята на тяхна глашатайка!
Поздрав още един път за чудесния стих!
цитирай
12. rustam - Ели,
23.02.2011 17:27
Така е. Поздравявам те за позицията ти от тия дни да се противопостявиш открито на шайката Пуети и Пуетеси, които не крият мераци да обсебят като марокански скакалци Блога!
цитирай
13. vishnichka - Каквото повикало, такова обадило...
23.02.2011 18:32
Да бяха помислили малко, преди да действат, макар и вербално, нали?!
Поздрави!:)
цитирай
14. rustam - Вишничке,
23.02.2011 18:49
Великите поетични таланти на "мислят" нещата - те ги чувстват...
цитирай
15. boristodorov56 - Рустаме ще престанеш ли да се заяждаш с Пискова?
23.02.2011 20:37
И ти ли като мен искаш интервю по радиото?
Рекетьор такъв!
Имаш късмет, че не понасям Цъцко Цъквоц
и, че приятелят ми Гатора отсъства по неизвеняеми примини!
цитирай
16. rustam - Борко
23.02.2011 20:54
това, което искам е поетичната мафия да не превърне този Блог във филиал на "Откровения."
И още едно - "голямата майсторка на словото" да редуцира патоса си.
цитирай
17. joysii - То тая мадама само за оране става, ...
23.02.2011 21:55
То тая мадама само за оране става, какво й се чудиш толкова на изразите?
.......................................................................................................
Забележи как лъже.
14. alexalex-Пискова, моля да не ме цензурираш
.....................................................................................................
15. angpiskova-няма, отдавна съм вдигнала цензурата, както ти я наричаш. Иначе тук я водят модерация:)
Това отговаря на Алекс
.................................................................................
А това казва на мен.
58. angpiskova-...следващите ви коментари тук ще бъдат изтрити.
цитирай
18. vishnichka - 18. rustam,
23.02.2011 22:03
rustam написа:
това, което искам е поетичната мафия да не превърне този Блог във филиал на "Откровения."
И още едно - "голямата майсторка на словото" да редуцира патоса си.



благодаря за инфото, че се чудих откъде идват...мисля, са поне пет-шест..
Не, че ме интересуват, но е смешно да се правят намеци в коментарите за гения чутовен от рода на:
...Бог на теб ли ти говори или Ти на него...

А пък някой шизофренираше останалия свят, който не отбирал от диагнози...тц..тц...
цитирай
19. rustam - Джой
23.02.2011 22:14
така е свикнала - Аз затова и викам "радиоточка Хоризонт" и другарка.
Защото лъже нагло и безпардонно като партиен секретар
цитирай
20. rustam - Виши
23.02.2011 22:16
5-6 са твърде оптимистични предположения.
Броят им расте ката ден. Можеш да получиш представа в блога на божествения Чу.
Там им е като Валпургиево сборище.
цитирай
21. rustam - щракалке
23.02.2011 22:18
Ще те призная когато Чу ти посвети стихотворение.
Или Ангелина те включи в ударната бригада по оране на Нивата :)
цитирай
22. lisichka - Русти похвали ли се на аверите си как ...
23.02.2011 22:21
Русти похвали ли се на аверите си как ти спуках гъза от бой онази вечер?
Кажи на Мишовица че се пише МОканин , а не Муканин...
С Регулировчик Полигорчик са си лика прилика ще каже човек че от едно яйца са излюпени :)
Русти гледаш ли комедията"Евровизия" ? Този възрастен артист от Швеция където се опитва да прилича на диджей Дамян ти ли го домъкна тук?
цитирай
23. анонимен - Ами да
23.02.2011 22:32
Русти често се хвали как са му спукали гъза .
цитирай
24. lisichka - Русти защо избяга тогава, щях да те ...
23.02.2011 22:39
Русти защо избяга тогава, щях да те черпя с коняк и печено месо :)))))))))))
цитирай
25. lisichka - Ти да мълчиш че да не му пощиш въшките в затвора
23.02.2011 22:40
sartorium написа:
Русти често се хвали как са му спукали гъза .

цитирай
26. анонимен - Аз всъщност ти пиша .
23.02.2011 22:44
Не говоря .
цитирай
27. lidislidis - до lisichka
23.02.2011 22:50
Благодаря за това, че откриваш сламките, а не виждаш гредите . Допуснала съм граматическа грешка, тъй като дълги години в ежедневието си използвам само фински писмено и говоримо, а в него 90% от думите са с У.
Благодаря и за сравнението с Полигор, който правилно си определила, като регулировчик на българската поезия. Много мечтаят да са, като него.
Не ме наричай мишка. Аз си имам име собствено и фамилно и съм с него в блога. Никът ми не е с животинско название, тъй като не съм на нивото на животните. По севера се прави разлика между животно и човек.
Все пак ме зарадва! Приятна вечер!
цитирай
28. alexs - всъщност това за "орането...
23.02.2011 22:51
rustam написа:
всъщност това за "орането" е любимо клише на Ангелина.
Преди 3-4 дена във форума на Днесбг видях неин коментар, че и с Валерия Велева от "Труд" оряла на "една нива".
Като знам каква ударничка в орането е Велева, направо недоумявам...:)

а Валерия какви вкусни баници прави
http://alexs.blog.bg/politika/2009/08/08/top-jurnalistka-ot-v-trud-napravi-vkusna-banica-na-generala.376332
Валери Станков написал едно тъпо стихотворение. то и който и да е наш съвременник да пише стихотворение все ще е тъпо. Ние не сме в това време не можем да го усетим да не говорим че трябваше точно Азис да е там
цитирай
29. lisichka - Оооо Лидия , ти както винаги си винаги на линия , когато трябва
23.02.2011 22:57
lidislidis написа:
Благодаря за това, че откриваш сламките, а не виждаш гредите . Допуснала съм граматическа грешка, тъй като дълги години в ежедневието си използвам само фински писмено и говоримо, а в него 90% от думите са с У.
Благодаря и за сравнението с Полигор, който правилно си определила, като регулировчик на българската поезия. Много мечтаят да са, като него.
Не ме наричай мишка. Аз си имам име собствено и фамилно и съм с него в блога. Никът ми не е с животинско название, тъй като не съм на нивото на животните. По севера се прави разлика между животно и човек.
Все пак ме зарадва! Приятна вечер!

Твоя полигор въобще не ме вълнува нито като мъж нито като поет. Той за мен е само един администратор-Канибал , който редовно злоупотребява със служебно положение!
Вероятно и ти си човекоядка като него, щом презираш нивото на животните.
цитирай
30. анонимен - Интересното е ,че мен Полигор
23.02.2011 23:04
също не ме вълнува нито като като мъж , нито като поет .
А ако той е злоупотребяващият със служебно положение админ , който ми е хакнал бан , ще се наложи да го убия . Колкото и неприятно да му бъде това .
цитирай
31. asthfghl - ...
23.02.2011 23:07
Не разбирам какво удоволствие прави на толкова голям брой хора да се занимават с плюенето един другиго из блогосферата. Ако това не е пизнак за липса на всякаква идея и креативност, не знам кое може да е.
цитирай
32. lisichka - Лидия, объркала си акаунта
23.02.2011 23:20
sartorium написа:
също не ме вълнува нито като като мъж , нито като поет .
А ако той е злоупотребяващият със служебно положение админ , който ми е хакнал бан , ще се наложи да го убия . Колкото и неприятно да му бъде това .

Отношенията ви с Подпоручик Полигор са си ваша работа.
цитирай
33. lisichka - Интригите са последното нещо което ме вълнува
23.02.2011 23:21
asthfghl написа:
Не разбирам какво удоволствие прави на толкова голям брой хора да се занимават с плюенето един другиго из блогосферата. Ако това не е пизнак за липса на всякаква идея и креативност, не знам кое може да е.

Но когато има някакво човече което се опиянява да сере наред и да измъчва хората като свръх садист, няма как да си мълча.
цитирай
34. анонимен - Многократно са ме обиждали в този сайт ,
23.02.2011 23:28
но досега никой не ме е наричал финландска поетеса .
Съсипан съм .
цитирай
35. vishnichka - 23. rustam - Виши
23.02.2011 23:29
rustam написа:
5-6 са твърде оптимистични предположения.
Броят им расте ката ден. Можеш да получиш представа в блога на божествения Чу.
Там им е като Валпургиево сборище.


Поглеждам, но дотолкова да установя, че предпочитам да чета Ботев и Дебелянов, отколкото скритото им цитиране в чужда поезия...
Толкова внимание от мен, друго всичко съм казала на доста места вече, както и в блога си. Да, неприятно е някому, което се случи, но деветнадесетофевруарския кючек си беше чист гаф, дано други такива ни бъдат спестени, поне в дни за памет и поклон...
цитирай
36. lidislidis - do lisichka
23.02.2011 23:31
Пак неподготвено и тенденциозно се изразяваш. Канибализма е разпространен по Руските земи и бившите бедни руски соц. провинции. На север по скандинавието няма и не е имало случаи. Грижата за човека и животните е преоритет. Прието е човека да не подражава и да не се държи животински, но това не се разбира от общества, където няма нито човешки, нито животински закони.
Аз обичам животните, даже една от котките ми се казва Поли.
Не бива да мислим, че Полигор е виновен за бановете в блога. Самата аз имам бан от вчера и той самият е с бан. Не извъртайте нещата. Бановете и триенето на блога ми са дело на поетичната хунта да се наложи.Това е заключението на експертизата във връзка с изтритият ми блог.Пак ти желая всичко добро!
цитирай
37. анонимен - Когато един човек с претенции подкрепи ей тоя връх на безумието,
23.02.2011 23:36
17. angpiskova - Ще закача в кабинета по литература и ...
12:44petgen написа:
Ще закача в кабинета по литература и в учителската стая това стихотворение в размер не А4, а в размер А - великански!!! То поставя на точното място ЛИЧНОСТТА НА АПОСТОЛА и срива новите "ценности" на нашия сбъркан нов ден!
Поздравления, Поете!

Само мога да повторя това! Поздрави, Чу!
когато повтаря идиотизма на Станков, че имало литературен фашизъм в блога, когато призовава хората да изгонят лошите рустамовци, то тогава би трябвало просто да се скрие в най-тъмния ъгъл на нета.
Не, литературните комунисти начело с Чу нямат почивен ден. С пристигането на Чу блогът се превърна в долнопробен бардак, в който десетина самозабравили се в преклонението си субекта просто блудстват с поезия, добър вкус, нормални реакции, свеждайки всичко до лизане, лизане и пак лизане.
Тая самоизолирала се групичка предизвика всеобщо възмущение с гаврата си с Левски. сега паск демонстративно и нагло се перчат в чалга бара, наречен блог на Чу.
Просто е срамно това бедствие, поразило сайта. То ще го съсипе с уродливото поведение на Чу, Йотова и бандата им.
цитирай
38. анонимен - Ти не си добре, явно.
23.02.2011 23:40
sartorium написа:
също не ме вълнува нито като като мъж , нито като поет .
А ако той е злоупотребяващият със служебно положение админ , който ми е хакнал бан , ще се наложи да го убия . Колкото и неприятно да му бъде това .

Аз админ?...
От 1 декември и аз имам бан.
цитирай
39. dolsineq - Умора нямате...:)
23.02.2011 23:48
Умора нямате...:)
цитирай
40. анонимен - Неприятен коментар
23.02.2011 23:49
Рустам - провинциален учител по трудово обучение със съмнителен морал и изпълнен с неуспехи живот , размахва назидателно пръст от посраната трибуна на този смешен сайт към глуповатите празнословия на една откровено слаба журналистка и един заслужено напълно неизвестен поет , чийто творби се люшкат от границата на инфантилизма до дъното на бездарната обремененост .


Добавено : Полигоре , опитвам се да вържа блогърката Лисичка , а не теб . Моля те .
цитирай
41. анонимен - Толкова добре описа твореца Чу, че
24.02.2011 00:32
млъквам. Лисичка пише пълни глупости.
цитирай
42. asthfghl - Но когато има някакво човече което ...
24.02.2011 00:32
lisichka написа:
Но когато има някакво човече което се опиянява да сере наред и да измъчва хората като свръх садист, няма как да си мълча.


Интересно четивце по повода:

http://asthfghl.blog.bg/technology/2009/11/06/kakvo-predstavliava-trolyt.430172

Знаеш предполагам що е то "трол" (и има ли почва у нас; има, има!)

Знаеш и как се процедира с такъв. Умъртвява се чрез мълчание. Като го храниш, става по-голям и зъл. Успех в храненето.
цитирай
43. ploudinperper - Много смешно!
24.02.2011 09:24
Каква приятна кавга!
И на каква висота се води - изумително!
А хората няма какво да ядат и пъкопляскат на ББ!

Сложих 40 минуса, а можех повече!

цитирай
44. men - Нищо, че си Пантич - хареса ми!
24.02.2011 09:28
Само аз ли забелязвам усърдието ти на симбиоз!
цитирай
45. анонимен - Ето идеологията на групичката около Чу
24.02.2011 10:27
49. angpiskova - Казвам същото
15.02 23:07почти откакто съм тук. По-лошото е, че няма солидарност между самите потребители срещу злото. Защото лошите, пак казвам, се броят на пръсти. Защо не се вдигнем срещу тях вкупом? Ето, тук са гласували 21 души за този постинг. Обаче смеят да се обадят 5-6-има....И затова рустамовци и сие вилнеят.

Лошите трябва да се разкарат оттук. И сайтът да стане блато, в което да се перчат двамата геии и жабите да крякат. Умът ми не побира как хора с достойнство могат да облизват един поет, който би изтрил безумните хвалби, ако не беше суетност в чист вид.
Чу е просто Азис - разликата е незначителна.
цитирай
46. анонимен - Рустаме,
24.02.2011 10:49
лапай дебелия черен хуй на баба!
цитирай
47. ok3223 - "Чу е просто Азис - разликата е ...
24.02.2011 11:25
"Чу е просто Азис - разликата е незначителна."
ТЕ това ми ареса.
Сбито, ясно, фанстатично...
Разликата е в + за циганина, защото той върти Д много по-АРТИСТИЧНО, по-голям майтор е в занаята, докато ЧУУ-то явно издиша.
Има явен недостиг на талант, на такт и...на мисловни способности.
Което се доказва категорично с гафа от 19.о2, когато се компрометира фатално с
пасквила за апостола Васил Левски.
цитирай
48. tosheto - пич
24.02.2011 12:51
при тебе свободно ли е ?
насякъде се окопали с модерации
човек не може се изкаже бе иии
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3822290
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив