Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 10:35 - НЯКОЛКО ПРИЧИНИ ДА ВЛИЗАМ В БЛОГА НА TUTANKHAMON661
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 6218 Коментари: 22 Гласове:
-201

Последна промяна: 27.04.2011 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      1. За да се посмея на воля над комичната сериозност и приповдигнатост, с които Сашката бълва предъвкани истини и клишета от времето на Потопа, но със самочувствието на лично негови  "големи" открития.

       2. За да актуализирам инвентарния списък с най-новите му регистрации в Блог.бг
      
       3. За да си направя развлечението с нелепия му стремеж да си опонира сам чрез своите "женски" профили.

       4. За да видя как понтис го прави на две стинки и го кара да подскача. 



Гласувай:
1356



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Даммммм,
27.04.2011 10:57
току що изтрих един неадекватен коментар на тутанчо.
цитирай
2. net4e - Напълно съм съгласен.
27.04.2011 11:23
цитирай
3. анонимен - бай рустаме тоз дзвер само на филия с ...
27.04.2011 12:17
бай рустаме тоз дзвер само на филия с маргарин ли го гледаш ве?
цитирай
4. pantaleev - Много точни заключения
27.04.2011 14:55
Охранителят работещ във веригата магизини БИЛЛА явно страда от липсва на внимание. Сложен клиничен случай е Сашо Донев.
цитирай
5. borjanmljakov - Хаха, ето го и панто педераса!
27.04.2011 15:31
С дядо рустам си смучат пишленцата и си говорят за пички.
цитирай
6. allbi - не е много по темата
27.04.2011 15:43
но де те питам тук - пък ако щеш ме затрий оправдания ще намериш бол
(затрит блог, понякога пребягващ до модерация...)

но виждам, че коментари плюещи по мен на хора с яка модерация даже в мозъка си висят недокоснати от иначе спорведливата ти ръка(ептен без да са ти по темите все)

та, каква е причината да висиш все на първа пък уж пишеш открито срещу блогъри...
вися и дори с една фуния в нечии задник...
защо не те лови БАН - да не би да е прав валсодар за връзката на една свищовска
дама с модераторите, а ?
Видях, че и ти се беше наредил на опашката да и се радваш на яйчицата :)))
Жалки сте всичкиии ...Много жалки...Криви са ви камбанариите, а съдите от тях...

цитирай
7. blackpredator - И аз не много по темата.
27.04.2011 16:06
Алби, моят профил е "активиран" в отоговор на постингите на Гатора за хиените.
Вероятно помниш. Преди това имаше серия постинги за блатото, с три феи, доколкото помня. Цялото пловдивско войнство се изреди да се ГАВРИ с Микаела и компания. Съвсем незаслужено.
Единствен Рустам, в "кафявият" си постинг, си позволи да бъде честен и да оспори гаврата.
Носи последствията и досега...
Не адвокатствам на Рустам. Често въобще не го харесвам.

Та за жалкото и истината...
цитирай
8. blackpredator - Рустаме,
27.04.2011 16:09
Престани да триеш коментари. И ти ли ги делиш на Чудесни и не толкова!?
цитирай
9. allbi - 8. blackpredator,
27.04.2011 16:13
хах помня я ;)
ако не помнех щеше да е по-лесно, ехеее...

само дето това помнене сега ще ме направи по-зла от трол:)

и ще си ръся мойте си истини навсякъде...

Аз пък за малко да го харесам ;)
ама не би...


Що ревеш ? не е изтрил майче нищо
цитирай
10. mikaela19 - Алби, моят профил е "актив...
27.04.2011 17:15
blackpredator написа:
Алби, моят профил е "активиран" в отоговор на постингите на Гатора за хиените.
Вероятно помниш. Преди това имаше серия постинги за блатото, с три феи, доколкото помня. Цялото пловдивско войнство се изреди да се ГАВРИ с Микаела и компания. Съвсем незаслужено.
Единствен Рустам, в "кафявият" си постинг, си позволи да бъде честен и да оспори гаврата.
Носи последствията и досега...
Не адвокатствам на Рустам. Често въобще не го харесвам.

Та за жалкото и истината...

Рустам ме познава лично.Там беше разликата.И умее да русива с молив на лист.
Някой могат само с мозъчните си клетки.
И за вашите спорове нямам нищо общо.
Мършите си бяха тук преси и сега пак са си тук.Навлеците също.Най обожавам лъжците.Те могат да се гордеят със себе си!
Лоша черта на характера ми е,че никога не забравям.Скорпион ме росила мама!
Блога не е живота ми.
Така,че няма да постигните нищо като пишете коментари и постинги и намесвате моето име!
Медала винаги има и обратна страна:)
Като дряновата тояжка:)
цитирай
11. darcy - Рустаме,
27.04.2011 17:26
как ги произвеждате тия плюсове, я раздуй.
цитирай
12. rustam - Албенче,
27.04.2011 17:49
не разбирам намеците ти.
Първо - Винаги си ми била симпатична
Второ - Не ми се струва вярно твърдението ти, че "винаги вися на Първа" Та аз имам едва 167 постинга. Чичко ЧУ само за 7 месеца има над 500! И презден е на първа.
Трето - Не пиша СРЕЩУ Блогъри, а срещу неща, които са против принципите ми.
Например онзи постинг с фунията - нима беше срещу някой конкретен блогър???
цитирай
13. rustam - Колега Пантич,
27.04.2011 17:51
доколкото знам, охраната на веригата БИЛЛА са доста прецизно избрани момчета.
Дори съм чувал, че съперничат в уменията си на служителите от НСО.
цитирай
14. rustam - БП
27.04.2011 17:53
Никога не трия коментари, знаеш.
Но при положение, че ТУ ТАНК АМОН последно време трие моите, мисля, че е справедливо да не го допускам тук
цитирай
15. rustam - darcy
27.04.2011 17:54
Много добре знаеш, че не съм аз този дето се занимава с произвеждането им.
цитирай
16. alexs - Аз пък поради тези причини не влизам
27.04.2011 18:00
но заради 4 причина може да си помисля
Нали си е фараон и той си има бог Слънце Ра.
Нещо му се губят постовете.
Пък и ми е досаден за четене има някои блогърки пишат доста по-умно от него.
цитирай
17. rustam - alexs
27.04.2011 18:04
Аз пък не го приемам насериозно.
Забавен ми е понякога като се прави на откривател на "топлата вода" и започне да поучава.
А когато трябва да прочета нещо умно, също като теб, отивам на друго място
цитирай
18. allbi - да
27.04.2011 18:29
винаги си е :)))

Не вкарвай сега други хора пък ...

Майната и на първа !
Някой само да спомене блогър и БАН !
А ти? Абе съмнителен си !
Айде ще дам пример с Джойси да не ме вкара пак някой във фентази филм ;)
Дори имена да не спомене пак е в девета глуха ...
Та, за това - симпатиите ти явно ти помагат :)))

Ама с мен ще да е вече все така ;)
цитирай
19. allbi - Брей ,
27.04.2011 21:32
май ти урочасах поста ;)

Толкоз часа на първа пък никой нищо...
цитирай
20. pantaleev - rustam
27.04.2011 22:19
Блогъра Донев значи е едно огромно изключение. Изключение за кой ли път!
цитирай
21. lidislidis - Здрасти, Рустаме!
05.05.2011 10:35
Видя ли новият блог на гудбайката elenasm1 създаден от нея, сашко и компания пискова с цел клюкарства, лъжи и мърсотия в блога, оронване името на блогер ? сашо продължава да слага минуси не само в моя блог и с гудбай и пискова да лъжат и съсипват блога ми и други блогове!
Мисля си ,че пискова е главният организатор и си викам какво ли ще се получи, ако я почна с всичките й помиярски изцепки срещу хората в блога и персонално с мен?
Тутката и годбие за да и се харесат стигат до крайности, а жадните за слава им пригласят! Разгледай новият блог на камона и гудбието!
цитирай
22. rustam - Гудбай,
05.05.2011 18:47
аз преди всичко съм приятел и зная да уважавам приятелството.
С Лидис се знаем не от година и две, с тебе - не.
Приятелят за това е приятел, за да те подкрепи дори когато залитнеш накриво.
Това ще ти кажа.
Не бих те поставил на едно ниво в никакво отношение с досадния Тутанкамон, но нали точно той ти е приятел и държиш на него?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3822351
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив